od 103457 » pát 13. pro 2013 15:41:46
To přece musíš vědět sám, kam auto dáš, jestli ti vyschne.
Pokud máš vyhřejvanou garáž, tak to má cenu, pokud ne, tak je to zbytečné. Navíc v teple ta antikorozivní ochrana je řídká a hezky všude zateče, čili stříkat v teplé garáži cca +20°C.
PS. není to žádná prd... když chceš ty podběhy před stříkáním pořádně vymýt. Přední stojej za ho... musí se tam rukou vyšťourat bláto co je až úplně nahoře ve spoji blatník - podběh a zadní pravej blatník okolo trubky do nádrže taky chuj. Já to dělám tak, že auto zvednu na destě, sundám kola, pláštěnku, wapku a hezky zespodu pořádně vystříkat. Ovšem venku to jde jen v létě, teď je to o zdraví.
To přece musíš vědět sám, kam auto dáš, jestli ti vyschne.
Pokud máš vyhřejvanou garáž, tak to má cenu, pokud ne, tak je to zbytečné. Navíc v teple ta antikorozivní ochrana je řídká a hezky všude zateče, čili stříkat v teplé garáži cca +20°C.
PS. není to žádná prd... když chceš ty podběhy před stříkáním pořádně vymýt. Přední stojej za ho... musí se tam rukou vyšťourat bláto co je až úplně nahoře ve spoji blatník - podběh a zadní pravej blatník okolo trubky do nádrže taky chuj. Já to dělám tak, že auto zvednu na destě, sundám kola, pláštěnku, wapku a hezky zespodu pořádně vystříkat. Ovšem venku to jde jen v létě, teď je to o zdraví.