od Rob » pát 03. lis 2017 8:22:10
No já bych na ty německý servisy moc nespoléhal. Ne že by neuměli němečtí mechanici opravit feldu, ovšem může to dát chvíli laborování a to jejich přemejšlení stojí 120 E na hodinu - alespoň teda v nedalekém Nizozemí, odkud si píšu s jednou známou. A mám pocit, že v Německu to nebude o moc jiné. Doporučuji koupit startér od někoho na fóru zde, nebo se podívat třeba na bazos.cz apod. a domluvit se s někým kdo bude ochoten zaslat do zahraničí. Startér se dá přehodit na ulici před domem, práce tak na 30 min. Nicméně pokud startér spíná a točí, problém v něm velmi pravděpodobně nebude.
Pokud nemáš opravdu extra problém, vybodl bych se na to úplně a nechal spravit až pojedeš do CZ/SK k někomu kdo nebude chtít takovéto astronomické částky.
Jinak jak píše Papi, ventily, klapka a ze zkušenosti ještě přidám baterku - doporučuji zátěžový test, nebo rovnou preventivně nabít. Setkal jsem se už s tím, že baterie normálně točila, ale už nedala potřebnou jiskru, aby zapálila směs. S tím souvisí i opotřebení svíček (doporučuji i kontrolu zda je tam ten typ co tam patří a někdo před tebou neexperimentoval), případně může být unavené čerpadlo nebo ucpaný filtr paliva.. možností je dost.... Ale ty svíčky nebudou drahé ani v Německu a výměna je opět záležitost pár minut. Palivový filtr už je o cihlu horší kvůli fantastickému přístupu k němu, ale taky se dá....
No já bych na ty německý servisy moc nespoléhal. Ne že by neuměli němečtí mechanici opravit feldu, ovšem může to dát chvíli laborování a to jejich přemejšlení stojí 120 E na hodinu - alespoň teda v nedalekém Nizozemí, odkud si píšu s jednou známou. A mám pocit, že v Německu to nebude o moc jiné. Doporučuji koupit startér od někoho na fóru zde, nebo se podívat třeba na bazos.cz apod. a domluvit se s někým kdo bude ochoten zaslat do zahraničí. Startér se dá přehodit na ulici před domem, práce tak na 30 min. Nicméně pokud startér spíná a točí, problém v něm velmi pravděpodobně nebude.
Pokud nemáš opravdu extra problém, vybodl bych se na to úplně a nechal spravit až pojedeš do CZ/SK k někomu kdo nebude chtít takovéto astronomické částky.
Jinak jak píše Papi, ventily, klapka a ze zkušenosti ještě přidám baterku - doporučuji zátěžový test, nebo rovnou preventivně nabít. Setkal jsem se už s tím, že baterie normálně točila, ale už nedala potřebnou jiskru, aby zapálila směs. S tím souvisí i opotřebení svíček (doporučuji i kontrolu zda je tam ten typ co tam patří a někdo před tebou neexperimentoval), případně může být unavené čerpadlo nebo ucpaný filtr paliva.. možností je dost.... Ale ty svíčky nebudou drahé ani v Německu a výměna je opět záležitost pár minut. Palivový filtr už je o cihlu horší kvůli fantastickému přístupu k němu, ale taky se dá....