od Rob » čtv 13. čer 2019 14:02:16
.... tak mám podobný problém u otcovy felicie. Po startu drží zvýšené otáčky, cca 1100-1200 ot/min, ani po jemném sešlápnutí akceleračního pedálu otáčky nespadnou (někdy). Stává se to sporadicky, vždy po startu studeného motoru, nezávisle na ročním období, řekl bych tak při jednom z pěti startů. Při rozjezdu i při další následné akceleraci na každý rychlostní stupeň cítím, že to "není ono", nechce se tomu do otáček, mírně cuká. Negativní projevy zmizí tak během 2-3 km, poté už jízda normální bez problémů. Felicia 1,3 MPI 40 kW, najeto 90 kkm, rv 1999. Spotřeba lehce přes 5 l/100 km. Když motor během těch 2-3 km zhasnu a znovu natočím, problém pokračuje. Paměť závad čistá, nové svíčky DR15TC, nový vzduchový filtr MANN, nové čidlo vody a čidlo vzduchu - originální z jiného auta, které prokazatelně funguje bez závad, klapka vyčištěná a udělané základní nastavení a reset ŘJ, zároveň seřízeny ventily. nový palivový filtr MANN před 3 lety/20 kkm. do benzínu leju vif, tankuji u čerpací stanice kde beru i pro jiná vozidla - bez závad. Projel jsem relevantní svorkovnice od motormanagementu a prostříkal kontaktsprejem a zkontoroloval piny a případnou korozi - bez závad. Má někdo nápad, čím to?
.... tak mám podobný problém u otcovy felicie. Po startu drží zvýšené otáčky, cca 1100-1200 ot/min, ani po jemném sešlápnutí akceleračního pedálu otáčky nespadnou (někdy). Stává se to sporadicky, vždy po startu studeného motoru, nezávisle na ročním období, řekl bych tak při jednom z pěti startů. Při rozjezdu i při další následné akceleraci na každý rychlostní stupeň cítím, že to "není ono", nechce se tomu do otáček, mírně cuká. Negativní projevy zmizí tak během 2-3 km, poté už jízda normální bez problémů. Felicia 1,3 MPI 40 kW, najeto 90 kkm, rv 1999. Spotřeba lehce přes 5 l/100 km. Když motor během těch 2-3 km zhasnu a znovu natočím, problém pokračuje. Paměť závad čistá, nové svíčky DR15TC, nový vzduchový filtr MANN, nové čidlo vody a čidlo vzduchu - originální z jiného auta, které prokazatelně funguje bez závad, klapka vyčištěná a udělané základní nastavení a reset ŘJ, zároveň seřízeny ventily. nový palivový filtr MANN před 3 lety/20 kkm. do benzínu leju vif, tankuji u čerpací stanice kde beru i pro jiná vozidla - bez závad. Projel jsem relevantní svorkovnice od motormanagementu a prostříkal kontaktsprejem a zkontoroloval piny a případnou korozi - bez závad. Má někdo nápad, čím to?