od martin.324 » pon 19. lis 2018 8:58:02
chlapi, když já mám z toho mého příspěvku pocit, že je to rozdělený, nic proti.
řádek 1 oslovení
řádek 2 převodovka
řádek 3 řemen
řádek 4 dotaz: co si o tom myslíte?
Mě fakt nenapadlo, že existuje Felda 1,3 MPI se servem, jak ji tu zmiňujete. Měli jsme 1,6 v maxu a combi a tato poloněmecká bestie servo měla, protože bez serva by s tím baba vůbec nikam neodjela, možná tak rovně, do zmole.
Servo ve Feldě nemám. Když řemen sundám, žádnej zvuk tam není. Právě, že jsem ten řemen už dvakrát dotahoval a řemen si začne zpívat i během jízdy, třeba po 10 km. Nenapadlo mě rukou zatočit s WP. To byla chyba, jen jsem točil s altikem, ale bez odběru, takže zase jsem tam, kde jsem byl.
Proto jsem se zeptal.
Ten zvuk mě přijde ne ze spojkového ložiska (i když taky někdy zaskučí) ten zvuk je, když se jede na 2, a 3. U 4 už není slyšet a jde spíš o takové hučení, než drnčení, nebo pištění. (takový dutý hluk)
Já tu Feldu, mám místo auta, které už přes mé neštěstí prostě umírá. I po náročných, dlouhých a drahých opravách to vypadá, že ho čeká už kovošrot. Takže Felda po dědovi asi zůstane a já bych chtěl předejít situacím, kdy stojím 200km od bydliště s botama ve sněhu s nepojízdným autem v místě, kde nemá žádný operátor signál.
To, že hučí převodovka si nemyslím, že se to týká jen mně. Si myslím, že si tím prošlo více lidí a buď to neřeší a jezdí, nebo jezdí a ví. Stačilo napsat Martine, dej tam nový ole ABCD 123j / nebo dej tam hustý olej DCBA 321 - protože bagr, nebo nový řídký olej USARMY UFO 789456123, - protože dědek tam jezdil na původní olej a ... ono ...
Mám obyč Feldu s klikama, bez serva, se starodávným českým 50Kw motorem a NEVADÍ mi, když do toho naliju něco dražšího už jen pro ten pocit, že to dojede bezpečeně domů.
Papi děkuji, koupím nový
chlapi, když já mám z toho mého příspěvku pocit,[b] že je to rozdělený, nic proti.[/b]
řádek 1 oslovení
řádek 2 převodovka
řádek 3 řemen
řádek 4 dotaz: co si o tom myslíte?
Mě fakt nenapadlo, že existuje Felda 1,3 MPI se servem, jak ji tu zmiňujete. Měli jsme 1,6 v maxu a combi a tato poloněmecká bestie servo měla, protože bez serva by s tím baba vůbec nikam neodjela, možná tak rovně, do zmole.
Servo ve Feldě nemám. Když řemen sundám, žádnej zvuk tam není. Právě, že jsem ten řemen už dvakrát dotahoval a řemen si začne zpívat i během jízdy, třeba po 10 km. Nenapadlo mě rukou zatočit s WP. To byla chyba, jen jsem točil s altikem, ale bez odběru,[b] takže zase jsem tam, kde jsem byl.[/b]
[b]Proto jsem se zeptal.
[/b]
Ten zvuk mě přijde ne ze spojkového ložiska (i když taky někdy zaskučí) ten zvuk je, když se jede na 2, a 3. U 4 už není slyšet a jde spíš o takové hučení, než drnčení, nebo pištění. (takový dutý hluk)
Já tu Feldu, mám místo auta, které už přes mé neštěstí prostě umírá. I po náročných, dlouhých a drahých opravách to vypadá, že ho čeká už kovošrot. Takže Felda po dědovi asi zůstane a já bych chtěl předejít situacím, kdy stojím 200km od bydliště s botama ve sněhu s nepojízdným autem v místě, kde nemá žádný operátor signál.
To, že hučí převodovka si nemyslím, že se to týká jen mně. Si myslím, že si tím prošlo více lidí a buď to [b]neřeší a jezdí[/b], nebo jezdí a ví. Stačilo napsat Martine, dej tam [b]nový ole ABCD 123j[/b] / nebo dej tam [b]hustý olej DCBA 321[/b] - protože bagr, nebo nový řídký olej USARMY UFO 789456123, - protože dědek tam jezdil na původní olej a ... ono ...
Mám obyč Feldu s klikama, bez serva, se starodávným českým 50Kw motorem a NEVADÍ mi, když do toho naliju něco dražšího [b]už jen pro ten pocit[/b], že to dojede bezpečeně domů.
[u][i][b]Papi děkuji, koupím nový[/b][/i][/u]