Zdravím, rozchodil jsem VAG. A nahrál si na video na mobil všechna čísla z VAGu. Mám to někam dát? Pro kontrolu? Tady to nejde?
Novější verze VAG 409.1 na tom NEJEDE, c r a ck se sice provede, ale pak zase zmizí. Starší verze Vag-com 304.409 (CZE-US)
však ano. (Nejela mi na W10 ani verze VAG tady z fóra. )
Takže reset ŘJ proveden free softem od Motordiagu. Hned po něm to nedrželo otáčky, strašný, padalo to dolů, takže provedeno nastavení klapky přes zmíněný VAG 3 (pozice 098 a start).
Omylem jsem dal start i na pozici 000 - než jsem zadal 098 -
neresetoval jsem něco blbě? Zálohu starého mám na NB.
VÝSLEDEK: Horké to zase jede dost blbě. Opět to samé, nejde za plynem, od 1400 do 2500 to je slabý jako čaj... Už jsem myslel, že to bude lepší. A ještě to myslím i docela škube...
EDIT: Není to zas tak strašné, kdybych to neřešil, tak jen ty rozjezdy horší, ale jezdit se s tím dá skoro normálně.
To jsou příznaky čeho? Špinavé klapky? Není možné, že si to ještě nějak sedne? Nebo je to už tím, že motor má 240 tisíc a řetěz už nic moc???
Jinak bez akcelerace třeba okolo 2500-3000 jede docela pěkně, otáčky volnoběhu to teď drží, takže mám obavu,
zda to vůbec bude tou špinavou klapkou....
4) A nebude přece jen špatná ta váha vzduchu?
Jinak mě napadá už jen toto:
1) vyčistit klapku a možná nové těsnění na sání, aby to nesálo falešný vzduch
2) kontrola svíček - mám tam tříbodové, už mají dost najeto, ale ocelovým kartáčem jsem je čistil a přijdou mi OK, proč vlastně svíčky odcházejí? Posledně jedna prostě přestala vést napětí (praskla uvnitř), co se opotřebuje? /EDIT svíčky vyměněny, tím to nebylo - Jak poznám vadnou svíčku?
3) A pak znovu reset + nastavení přes VAG.
Pokud by někdo chtěl na Olomoucku, tak se na ten VAG můžeme domluvit, když už jsem s tím hodiny a hodiny zkoušel a mám kabel i programy. (Platí stále.)
Díky za to info, že ta závada (zkrat) vznikla skrze LPG. Myslel jsme si to... Opravdu, když jsem to měl na benzin, tak to nepsalo nic.
A ještě teda pročistit ty vstřikovače... Díky za tipy a rady. Na ten benzín mi to přijde, že to jede občas na 3 válce... Svíčky? Vstřikovače? Může to být ucpané ještě někde jinde?
Nebo lišta zapalování někde něco? - To asi ne... Lambda je snad OK, hodnoty kolem jedné atd.
Takže mi tedy ještě zbývá tu klapku celou vyčistit.
A jak poznám starý motor? Žere olej? Nízké tlaky a netáhne? To by ale netáhnul i na vysoké otáčky, nebo ne?
A neodflákl mi ten automechanik ventily? Mělo by to na to vliv???
A ještě: Jak mi dělal opravář to těsnění pod hlavou (a jak mi i chybí třetí zadní šroub na tom krytu), tak to opravář zaplpal dokola ještě nějakým tmelem/kytem, kolem sání, je to OK? Dělá se to tak?
Ta váha vzduchu je tuším na VAG třetí pozice hned na adrese 000, prý má být v rozsahu 60-110 - toto jsem sledoval a po vyčištění hodnoty jsou plus mínus v tomto rozsahu, takže asi je OK.
V autě je předposlední firmware (rok 1999) ... Nejde to flashnout na ten poslední? Nemá lepší parametry?
Tu dlouhou převodovku jsem i vyměnil schválně, protože delší cesty nechci točit vysoko a kolem 90-110 km/hod stačí prostě nižší otáčky (obvykle jezdím sám...). - Díky, brzy dám vědět.
Zdravím, rozchodil jsem VAG. A nahrál si na video na mobil všechna čísla z VAGu. Mám to někam dát? Pro kontrolu? Tady to nejde?
Novější verze VAG 409.1 na tom NEJEDE, c r a ck se sice provede, ale pak zase zmizí. Starší verze Vag-com 304.409 (CZE-US) [b]však ano[/b]. (Nejela mi na W10 ani verze VAG tady z fóra. )
Takže reset ŘJ proveden free softem od Motordiagu. Hned po něm to nedrželo otáčky, strašný, padalo to dolů, takže provedeno nastavení klapky přes zmíněný VAG 3 (pozice 098 a start).
Omylem jsem dal start i na pozici 000 - než jsem zadal 098 - [b]neresetoval jsem něco blbě? [/b]Zálohu starého mám na NB.
VÝSLEDEK: Horké to zase jede dost blbě. Opět to samé, nejde za plynem, od 1400 do 2500 to je slabý jako čaj... Už jsem myslel, že to bude lepší. A ještě to myslím i docela škube...
EDIT: Není to zas tak strašné, kdybych to neřešil, tak jen ty rozjezdy horší, ale jezdit se s tím dá skoro normálně.
To jsou příznaky čeho? Špinavé klapky? Není možné, že si to ještě nějak sedne? Nebo je to už tím, že motor má 240 tisíc a řetěz už nic moc???
Jinak bez akcelerace třeba okolo 2500-3000 jede docela pěkně, otáčky volnoběhu to teď drží, takže mám obavu, [b]zda to vůbec bude tou špinavou klapkou.... :-([/b]
4) A nebude přece jen špatná ta váha vzduchu?
Jinak mě napadá už jen toto:
1) vyčistit klapku a možná nové těsnění na sání, aby to nesálo falešný vzduch
2) kontrola svíček - mám tam tříbodové, už mají dost najeto, ale ocelovým kartáčem jsem je čistil a přijdou mi OK, proč vlastně svíčky odcházejí? Posledně jedna prostě přestala vést napětí (praskla uvnitř), co se opotřebuje? /EDIT svíčky vyměněny, tím to nebylo - Jak poznám vadnou svíčku?
3) A pak znovu reset + nastavení přes VAG.
Pokud by někdo chtěl na Olomoucku, tak se na ten VAG můžeme domluvit, když už jsem s tím hodiny a hodiny zkoušel a mám kabel i programy. (Platí stále.)
Díky za to info, že ta závada (zkrat) vznikla skrze LPG. Myslel jsme si to... Opravdu, když jsem to měl na benzin, tak to nepsalo nic.
A ještě teda pročistit ty vstřikovače... Díky za tipy a rady. Na ten benzín mi to přijde, že to jede občas na 3 válce... Svíčky? Vstřikovače? Může to být ucpané ještě někde jinde?
Nebo lišta zapalování někde něco? - To asi ne... Lambda je snad OK, hodnoty kolem jedné atd.
Takže mi tedy ještě zbývá tu klapku celou vyčistit.
A jak poznám starý motor? Žere olej? Nízké tlaky a netáhne? To by ale netáhnul i na vysoké otáčky, nebo ne?
[b]A neodflákl mi ten automechanik ventily? [/b] Mělo by to na to vliv???
A ještě: Jak mi dělal opravář to těsnění pod hlavou (a jak mi i chybí třetí zadní šroub na tom krytu), tak to opravář zaplpal dokola ještě nějakým tmelem/kytem, kolem sání, je to OK? Dělá se to tak?
Ta váha vzduchu je tuším na VAG třetí pozice hned na adrese 000, prý má být v rozsahu 60-110 - toto jsem sledoval a po vyčištění hodnoty jsou plus mínus v tomto rozsahu, takže asi je OK.
V autě je předposlední firmware (rok 1999) ... Nejde to flashnout na ten poslední? Nemá lepší parametry?
Tu dlouhou převodovku jsem i vyměnil schválně, protože delší cesty nechci točit vysoko a kolem 90-110 km/hod stačí prostě nižší otáčky (obvykle jezdím sám...). - Díky, brzy dám vědět.