motor 1,3 MPi lpg

Odeslat odpověď

Ověřovací kód
Vložte kód přesně tak, jak ho vidíte na obrázku. Mezi velkými/malými písmeny není rozdíl.
Smajlíci
:hledej: :ot: :D :) ;) :( :o :hlava: :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :@: :alien: :cyclops: :pig: :pr: :pale: :scratch: :salut: :cat: :rendeer: :king: :queen: :joker: :jocolor: :flower: :thumleft: :thumright: :puker: :brilsmurf: :bigsmurf: :shaking2: :elephant: :rambo: :hockey: :thumbdown: :dj: :safe: :chef: :baseball:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: motor 1,3 MPi lpg

Re: motor 1,3 MPi lpg

od Rob » úte 14. črc 2020 8:05:16

souhlasím, ventily bych udělal jako první. a jako další bych zkontroloval svíčky jestli nejsou KO, navíc ledaskterej starší pán umí namontovat hodně zajímavý svíčky, protože v tom citroenu přece fungovaly skvěle ;-) ... svíčka jako svíčka přece :-D

edit: ještě doporučím, pokud to střelí do sání, zkontroluj vzduchovej filtr a filtrbox, oboje může být tlakem poškozené/roztržené/prasklé a pak ti to může nasávat nefiltrovaný vzduch, což pro motor není vůbec dobré

Re: motor 1,3 MPi lpg

od 103457 » úte 14. črc 2020 7:43:37

Začal bych stopro ventilama. To, že to střílí do sání znamená, že by to mohlo přskočit na řetězu, což je ale méně pravděpodobné, spíš se neotevírá výfukový ventil, takže plyny nejdou do výfuku, ale střelí až v do sání. To je i důvod špatného volnoběhu a malého výkonu.

motor 1,3 MPi lpg

od tucek » pon 13. črc 2020 23:53:26

dobry den,chtel bych vys poprosit o radu ohledne motoru.pokusim se co nejlepe popsat problem,mozna se s tim uz nekdo setkal.predem se omlouvam ze nepouzivam diakritiku.auto bylo zakoupeno mym sefem jako sluzebni vozidlo loni na podzim po starsim panovy v roce 2010 probehla podle papiru prestavba na lpg.ja mam auto asi tak od unora 2020.vzdicky probehla moje naucena klasika po prijezdu domu nechat motor bezet par minut na benzin a rano ho na benzin nastartovat po zahrati sem ho prepnul na plin.asi tak po mesici doslo k uniku plinu a od te doby ho nepouzivam jezdim pouze na benzin.asi tak pred mesicem se zacal obevovat problem pri startovani.tak ze.rano,dopoledne nebo odpoledne to je jedno proste prvni start probiha takhle,nastartuju auto a necham ho na volnobech,otacky sou asi tak na 1100 otackach za minutu,motor bezi normalne ale asi tak po minute se motor zacne dusit a zvuk je jaky by bezel jenom na 3 valce.otacky padnou asi tak na 300 az 400 pri pokusu pridat plin a zvysit otacky se zacno ozivat hrozne rany jenze nestrili do vyfuku ale do sani,dokonce dochazi k vystreleni hadice mezi sanim a filtrboxem dokonce doslo i ke spaleni saciho filtru.kdyz motor chcipnu,nejde nastartovat protoze je vybyta baterka.po nastartovani s kopce bezi celkem normalne par vterin strili do sani a sviti kontrolka dobyjeni ale da se pridat plin a motor se srovna jenze nejde do tahu a aby jel trosku normalne a svizne je treba ho pr zahrati drzet na 4000 otackach ale stejne je cejti ze se dusi.diagnostiku nemam a tak nevim na co se zamerit a budu vdecny za kazdou radu,preden dekuji za kazdou radu

Nahoru