od Martin » pát 11. črc 2014 21:38:47
U Felicie 1,6 je při zahřátém motoru, kdy jsou otáčky cca 640 rpm, cítit škubání a vibrace motoru v celém interiéru, není to nic hrozného, ale je to zřetelné, v interiéru se například chvěje volant včetně přístrojové desky, klepe se řadící páka, když mám lehce stažené okno, tak se také chvěje atd. Klapka je vyčištěná a provedlo se i základní nastavení. Při jízdě nejsou vibrace motoru tolik cítit, řekl bych, že po přidání plynu třeba jen na 900 rpm se vibrace v interiéru sníží a nejsou tak znatelné, ale jakmile otáčky klesnou na volnoběh, vibrace v interiéru opět zesílí. Motor má ale pravidelný chod, prostě jenom víc vibruje. Poradil by někdo? Napíše někdo, jak to má být u motoru 1,6? Měl by na volnoběh vibrovat jen minimálně, třeba jako moderní auta? U jiných aut ani nepoznám, že motor běží na volnoběh, protože téměř nevibruje. Rok výroby mojí Felicie je 1996, typ řídící jednotky M. Díky za radu
U Felicie 1,6 je při zahřátém motoru, kdy jsou otáčky cca 640 rpm, cítit škubání a vibrace motoru v celém interiéru, není to nic hrozného, ale je to zřetelné, v interiéru se například chvěje volant včetně přístrojové desky, klepe se řadící páka, když mám lehce stažené okno, tak se také chvěje atd. Klapka je vyčištěná a provedlo se i základní nastavení. Při jízdě nejsou vibrace motoru tolik cítit, řekl bych, že po přidání plynu třeba jen na 900 rpm se vibrace v interiéru sníží a nejsou tak znatelné, ale jakmile otáčky klesnou na volnoběh, vibrace v interiéru opět zesílí. Motor má ale pravidelný chod, prostě jenom víc vibruje. Poradil by někdo? Napíše někdo, jak to má být u motoru 1,6? Měl by na volnoběh vibrovat jen minimálně, třeba jako moderní auta? U jiných aut ani nepoznám, že motor běží na volnoběh, protože téměř nevibruje. Rok výroby mojí Felicie je 1996, typ řídící jednotky M. Díky za radu