od 103457 » úte 17. lis 2015 9:38:08
Nevím o žádném trnu a ani jsem žádný nepotřeboval. Jestli nemyslej 6-ku šroubek, co je na zadním silentbloku, ten se při první demontáži utrhne a pak už se jinej nedává. Ten je tam prý jen pro ulehčení montáže na výrobní lince ve fabrice.
Není to nic složitého, pokud máš možnost zvednout celý předek auta, tak zvedneš, odpojíš stabík, odpojíš na těhlici spodní kulák, vyrazíš rameno z těhlice, odšroubuješ matku z předního šroubu, co prochází silentblokem, vytočíš napůl zadní 2 šrouby. Te´d je rameno dost volné, aby jsi vyrazil dlouhý šroub a povolil zbylé 2 zadní a rameno je dole. Montáž je opačně.
Pokud budeš zvedat nejdřív jednu stranu a pak druhou, tak musíš jako první než zvedneš auto povolit stabík v rameni. Pokud by jsi to neudělal, tak váha vyvěšeného kola by způsobila, vymrštění stabíku nahoru po povolení matky v rameni. Mohl by tě praštit, kdyby jsi nad stabíkem měl ruku, nebo by jsi mohl strhnout závit na stabíku co se upevňuje skrz rameno.
Nevím o žádném trnu a ani jsem žádný nepotřeboval. Jestli nemyslej 6-ku šroubek, co je na zadním silentbloku, ten se při první demontáži utrhne a pak už se jinej nedává. Ten je tam prý jen pro ulehčení montáže na výrobní lince ve fabrice.
Není to nic složitého, pokud máš možnost zvednout celý předek auta, tak zvedneš, odpojíš stabík, odpojíš na těhlici spodní kulák, vyrazíš rameno z těhlice, odšroubuješ matku z předního šroubu, co prochází silentblokem, vytočíš napůl zadní 2 šrouby. Te´d je rameno dost volné, aby jsi vyrazil dlouhý šroub a povolil zbylé 2 zadní a rameno je dole. Montáž je opačně.
Pokud budeš zvedat nejdřív jednu stranu a pak druhou, tak musíš jako první než zvedneš auto povolit stabík v rameni. Pokud by jsi to neudělal, tak váha vyvěšeného kola by způsobila, vymrštění stabíku nahoru po povolení matky v rameni. Mohl by tě praštit, kdyby jsi nad stabíkem měl ruku, nebo by jsi mohl strhnout závit na stabíku co se upevňuje skrz rameno.