Záběh nových destiček - návod !!

Odeslat odpověď

Ověřovací kód
Vložte kód přesně tak, jak ho vidíte na obrázku. Mezi velkými/malými písmeny není rozdíl.
Smajlíci
:hledej: :ot: :D :) ;) :( :o :hlava: :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :@: :alien: :cyclops: :pig: :pr: :pale: :scratch: :salut: :cat: :rendeer: :king: :queen: :joker: :jocolor: :flower: :thumleft: :thumright: :puker: :brilsmurf: :bigsmurf: :shaking2: :elephant: :rambo: :hockey: :thumbdown: :dj: :safe: :chef: :baseball:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Záběh nových destiček - návod !!

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od FildaFelda » stř 01. srp 2018 22:40:35

Se zajížděním žádná věda, at už jsou nové jen desky nebo i kotouče, za předpokladu že třmeny a desky chodí tak jak mají, po výměně našlapat, párkrát rozjet na 50 - 60 km h a trochu silněji dobrzdit do zastavení, ne zašlápnout na fest, to ne. pak už jen prvních pár stovek km nepřehřát zbytečně z nějakého kopce, prostě normálně brzdit, žádná histerie kolem toho...

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od JendaE » sob 25. čer 2016 10:15:02

pístky jsem měl venku protože jsem měnil prachovky....

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od Jardik » pát 24. čer 2016 14:38:51

Měl sem ten samý problém..a nakonec sem měl zatuhlé pístky a váleček...samozřejmě se udělaly obě strany a tetka si brzdy skoro nepísknou.. ;) tak možná budeš mít ten samý problém...

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od JendaE » pát 24. čer 2016 5:19:13

já mám problém s pískáním brzd. Kotouče i destičky BREMBO takže kvalita ale při dojíždění na křižovatku mi nehorázně pískají. A přitom už jsou celkem zajeté okolo 800km a furt stejné....

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od selle - FK » čtv 28. čer 2012 8:52:34

Ahoj Sak.
Neboj,dej jim čas.Oni si ještě sednou. ;)

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od Jenik11 - FK » stř 27. čer 2012 18:17:30

ahoj mam takovy broblem mnil jsem brzdy kotouce i s deskama a kdz se na to podivam tak desky nebrzdi celou plouchou ale jen pulkou mam najeto asi 200km tak by me zajimalo jestli jsi jeëste sednou nebo to mam rozebrat a smirglem prejet desky a zpet nasadit. dekuji za radu

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od sachmar - FK » ned 24. dub 2011 19:10:17

Je to stavěné na brždění,tak je jedno jak to zajedeš dřív nebo později si to dycky sedne,není to žádná věda. :king:

//Edit: hledacz - odstraněna citace, viz pravidlo č. 4

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od sak - FK » stř 22. zář 2010 16:39:12

Tak já bych doporučil aby každý kdo si mění kotouče a destičky ty kotouče pořádně odmastil a než nasadí destičky nové tak je jemně jemným šmirglem přejel,né moc ,po smontování projet ostřejší jízdou a brzdit bez smiku do zastavení,po kylometru takové jízdy už brzdy sedí.to je moje zkušenost a nemohu si stěžovat. :salut:

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od Atnarfus » pon 12. dub 2010 20:31:14

Taky zajíždím normálním provozem. Hlavně hned po montáži nezkoušet brzdy opakovaně naplno. Prvních sto kilometrů brzdím tak nějak pohodovka, až když už cítím, že se to zajelo, tak tomu dám trochu zabrat.
Dost se mi osvědčilo občas zabrzdit z vysoké rychlosti. Brzdy to udržuje čisté. Když jezdím celou zimu jenom po městě, tak jsou kotouče rezaté, tahá do na stranu... Prostě je potřeba brzdy používat, jinak přestanou fungovat.
Zabržděním z vysoké rychlosti nemyslím flekování smykem. Je potřeba zabrzdit třeba za 130ti těsně před hranicí smyku. Aby se kotouč pořád točil mezi destičkama o obralo to z něj nečistoty.

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od Kristensen - FK » ned 04. dub 2010 15:58:42

Já teda taky nevim proč s toho děláte takovou vědu, když dám nový desky tak auto projedu cca 5km normální jízdou normálním bržděním který je na tý trase potřeba aby si všechno na sebe sedlo a je to, potom stačí se prvních 100-150km vyvarovat nějakýmu náročnýmu brždění a prostě brzdit jako člověk. Nic víc nic míň

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od Mylen » pát 05. úno 2010 11:31:03

STARLINE na tom nie je vzdy tak zle, napriklad kotuce som nejedem videl STARLINE a bol to BREMBO (mal to vyryte na hrane)... horsie je na tom VIKA :-D... no niektore veci su postacujuce aj od tychto "znaciek" ..

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od Butcher - FK » pát 09. říj 2009 13:39:17

Inivisible: starline bych ti moc nedoporucoval. Jakykoliv vyrobek starline..

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od Metiu » pát 07. srp 2009 15:33:42

Invisible1988:

Ved tu prvu fazu chod spravit niekde mimo mesto a hotovo.. :roll:
A pri prejazde mestom bud pripraveny na pouzitie rucnej brzdy, aby si s novymi brzdami stihal.

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od Invisible1988 - FK » pát 07. srp 2009 11:41:50

Já tedkom zrovna dávám nový kotouče a nový desky od značky STARLINE na přední nápravu.Ale nikdy jsem auto s novýma brzdama nezajížděl tak se bojím co to bude dělat.Podle návodu co jsem si přečetl jsem moc nepochopil tu prvná fázi.Skoro vůbec nebrzdit...jak to mám asi udělat kdy je to ve městě kde jezdím samej semafor!!!Navíc nestojím o to abych i při brždění z 40 na zastavení na červenou někoho nabral.Takže jak se chovaj uplně nový brzdy?Mohl by to někdo vysvětlit podrobněji abych věděl na co se připravit.Děkuji:)

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od favo » čtv 23. črc 2009 14:31:42

Tak já se taky chystám na další úpravy výfucku a na tichosti mu to určitě nepřidá ale pokud bych měl něco dalšího dělat s předníma brzdama tak než dát min. 6000,- za seriový kotouče s dírama a spešl desky to raději zainvestuji přestavbu vnitřně chlazených kotoučů.

Zdendo je fakt, že moc nebrzdím protože kdo brzdí nevyhrává, ale když už na ty brzdy šlápnu tak hodně z ostra a potřebuji stát na fleku :D

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od Drahoš » úte 21. črc 2009 22:03:24

Udělal jsem to tenkrát podle Dedlovo návodu a brzdy si sedly pěkně.

Kejzi: My "vykuchaní" nic slyšet nemůžeme :lol:

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od kejzi1 » úte 21. črc 2009 6:02:03

favo:Dej si tam můj výfuk a neuslyšíš vůbec nic :lol:

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od Zdenda19895 » pon 20. črc 2009 21:24:58

Každopádně, moc hlučné nejsou. A nakonec, zase tak často nebrzdíš, ne? :lol: :lol:

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od favo » pon 20. črc 2009 21:07:49

Origo nešustí , šustí děrované prý je to zvuk jako když něco syčí nebo tak nějak. Osobní zkušenost nemám a ani po ní moc netoužím přeci jen je na můj vkus v autě už dost kraválu :D

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od Zdenda19895 » pon 20. črc 2009 20:43:13

Já už si nepamatuji jak šustily origo. Nezdá se mně ale že by Zimmermany s Ferodem šustily nějak abnormálně. :) Ale já stejně neumím jezdit bez zapnutého rádia. :lol: :lol:

Re: Záběh nových destiček - návod !!

od favo » pon 20. črc 2009 20:34:28

Kdyby jste měli motor a převodovku uloženou v tvrdých silenblokách tak šustit brzdy nikdy neuslyšíte :D :D :D

Re: Záběh nových destiček - návod

od Faust » ned 05. črc 2009 8:57:10

mám děrované zimrmany a to šustění je fakt jen mírné,hlavní je že to brzdí good a desky se zakusujou jak buldok.je možny že ty feroda mají vetší díry a tím jsou hlučnější a neb mají ostřejší naběh děr.

Re: Záběh nových destiček - návod

od RAIMMI » ned 05. črc 2009 8:30:57

Jurka píše:Jo to se hodí...ale podle mě je to celkem dost individuální. Já začátek brzdím jen lehce a postupně přidávám, ale prvních 500km je v klidu prostě... Zrovna od včerejška mám na autě nové děrované Feroda a desky Ferodo premium no ale nechápu to... při brždění to prostě hučí šustí....je to jasně těma dírama, ale jakto? Přestane to? Je to docela hlasitý...


ty Děrovaný kotouče ti budou šustit furt... ale jak si zvykeš ani ti to nepřijde...

Re: Záběh nových destiček - návod

od Jeronimo » sob 04. črc 2009 23:56:23

vyměnil sem desky i kotouče......jel jsem asi 2 km a najednou mi šel z brzd bílej dým a musel sem zastavit....zatuhli mi písty a brzdy celou dobu brdily....kotouče chytli fialovou barvu a desky sou už podle mně zajetý tak akorát :D nový pístky stály 500,- a teď brzdim na fialovejch kotoučích....

Re: Záběh nových destiček - návod

od kejzi1 » sob 04. črc 2009 23:16:03

Jo tak,tak vykřičník hned dám :-)

Re: Záběh nových destiček - návod

od Dedla » sob 04. črc 2009 22:46:26

Kejzi:
Taková ptákovina za vložení na hlavní stránku určitě nestojí!
(Spíš jsem tím myslel třeba toto téma označit tím vykřičníkem.)

103457:
Knihovna znalostí - to jsem ani nevěděl že něco takovýho existuje...

Re: Záběh nových destiček - návod

od 103457 » sob 04. črc 2009 8:46:08

Vložil jsem do knihovny znalostí. ;)
http://www.feliciaklub.cz/?id=knihovna&detail=19

Re: Záběh nových destiček - návod

od kejzi1 » sob 04. črc 2009 7:43:29

Kámoš ty děrovaný kotouče má taky a když brzdíš intenzivněji,tak to hučí docela dost a to je na nich už několik tisíc km.

Dedla:Pošlu to Lukášovi aby to hodil do návodů na hlavní stránku ;)

Re: Záběh nových destiček - návod

od Jurka - FK » sob 04. črc 2009 7:41:09

Jo to se hodí...ale podle mě je to celkem dost individuální. Já začátek brzdím jen lehce a postupně přidávám, ale prvních 500km je v klidu prostě... Zrovna od včerejška mám na autě nové děrované Feroda a desky Ferodo premium no ale nechápu to... při brždění to prostě hučí šustí....je to jasně těma dírama, ale jakto? Přestane to? Je to docela hlasitý...

Záběh nových destiček - návod !!

od Dedla » pát 03. črc 2009 23:39:27

Už se mě na to pár lidí ptalo... Proto to sem píšu.
Tak to třeba někdo ze "zelených mužíků" vložte do návodu jak na to... :idea:

Cituji co jsem radil Drahošovi:

Záběh desek bych rozdělil na tři fáze.
1.) Téměř vůbec nebrzdit a počkat až si desky sednou celou plochou na kotouč.
2.) Potom jim dát nějakým mírným intenzívnějším brzděním trochu za uši až třeba ucítíš smrad - odpařuřující se pojivo-lepidlo směsi (třeba jeko kdybys jel "svižněji" dolů kopec z Břežan na Zbraslav). Následně je potom nutné auto odstavit,brzdy nechat úplně vychladnout ,to proto,aby mělo čas se pojivo odpařit,respk. jen jeho část a nezanechávalo nadále "sklovinu" na kotouči.
3.) Poslední fáze záběhu: Při takovém dálničním tempu svižněji přibrzdit třeba tak ze 120km/hod. na 80km/hod., a nějakou plynoulou jízdou nějaký ten kilometr bez brzdění nechat brzdy ochladit - to zase proto,aby se stačilo pojivo odpařovat.... Toto opakovat tak 10X. Potom zase odastavit a nechat vychladnout.

Tak hotovo! A máš brzdy připravený k nějakýmu prvnímu ostřejšímu zabrzdění.

Nahoru