od 103457 » pát 15. led 2016 19:45:24
Těžko říct, co to je "domácí podmínky"? Pokud máš doma jen kombinačky, šroubovák a izolačku, tak nikoliv. Chce to alespoň trochu vybavenou dílnu. Musíš pod auto, líp se to dělá z kanálu nevi velkého heveru, jde to ikdyž jen zvedneš auto, ovšem je to pracnější.
Musíš mít velkou golu 30 ořech na povolení poloosy a zbytek běžné nářadí.
Povolíš poloosu a vytočíš středovou matku,
zvedneš auto, sundáš kolo
povolíš kulák ramene, vyhneš těhlici na tlumiči ven
povolíš sponu manžety na polose upřevodovky,
vytočíš náboj na těhlici a vytáhneš z ní polosu
pomalu vytahuješ polosu ven z převodovka a rukou jistíš vnitřní kříž, který je na polose a vytahuješ ho spolu s polosou z unašeče v převodovce. Ten kříž musíš zajistit hadrem nebo izolačkou, aby z něj nespadly pokličky a nevysypaly se jehly. Je to na obrázku, červená šipka označuje ten kroužek, pod kterým je jehlové ložisko, tak ten ti nesmí spadnout dolů ve směru modré šipky
Pak už máš polosu celou venku, položíš na ponk, roztrháš manžetu homokloubu a přes hliník nebo dřevo srazíš kloub kladívkem ven.
Novej kloub narazíš zase zpátky, nejdřív musíš dát novou manžetu a pokud bude potřeba, tak drátěnej zajišťovací kroužek, který je na poloose a drží homokloub. U kvalitnějších homokloubů je v sadě kloub, manžeta, drátěnej kroužek, spony manžety a vazelína.
Těžko říct, co to je "domácí podmínky"? Pokud máš doma jen kombinačky, šroubovák a izolačku, tak nikoliv. Chce to alespoň trochu vybavenou dílnu. Musíš pod auto, líp se to dělá z kanálu nevi velkého heveru, jde to ikdyž jen zvedneš auto, ovšem je to pracnější.
Musíš mít velkou golu 30 ořech na povolení poloosy a zbytek běžné nářadí.
Povolíš poloosu a vytočíš středovou matku,
zvedneš auto, sundáš kolo
povolíš kulák ramene, vyhneš těhlici na tlumiči ven
povolíš sponu manžety na polose upřevodovky,
vytočíš náboj na těhlici a vytáhneš z ní polosu
pomalu vytahuješ polosu ven z převodovka a rukou jistíš vnitřní kříž, který je na polose a vytahuješ ho spolu s polosou z unašeče v převodovce. Ten kříž musíš zajistit hadrem nebo izolačkou, aby z něj nespadly pokličky a nevysypaly se jehly. Je to na obrázku, červená šipka označuje ten kroužek, pod kterým je jehlové ložisko, tak ten ti nesmí spadnout dolů ve směru modré šipky
[url=http://www.pixhost.org/show/67/31086138_529dc24fd01d0_t.jpg][img]http://t7.pixhost.org/thumbs/67/31086138_529dc24fd01d0_t.jpg[/img][/url]
Pak už máš polosu celou venku, položíš na ponk, roztrháš manžetu homokloubu a přes hliník nebo dřevo srazíš kloub kladívkem ven.
Novej kloub narazíš zase zpátky, nejdřív musíš dát novou manžetu a pokud bude potřeba, tak drátěnej zajišťovací kroužek, který je na poloose a drží homokloub. U kvalitnějších homokloubů je v sadě kloub, manžeta, drátěnej kroužek, spony manžety a vazelína.