Pojďte si postěžovat,pokecat...

Odeslat odpověď

Ověřovací kód
Vložte kód přesně tak, jak ho vidíte na obrázku. Mezi velkými/malými písmeny není rozdíl.
Smajlíci
:hledej: :ot: :D :) ;) :( :o :hlava: :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek: :@: :alien: :cyclops: :pig: :pr: :pale: :scratch: :salut: :cat: :rendeer: :king: :queen: :joker: :jocolor: :flower: :thumleft: :thumright: :puker: :brilsmurf: :bigsmurf: :shaking2: :elephant: :rambo: :hockey: :thumbdown: :dj: :safe: :chef: :baseball:
Zobrazit další smajlíky
BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí
Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Papi » pát 05. dub 2019 8:57:50

Dovoz z DE? Casto pri prepisu normy bouchaj cisla, jak se jim zachce :D Oficialne zadna Felda euro 3 neplnila, bohuzel...

Ty rychlosti opravdu nesedi, 136M jede pri 4000RPM cca 135, predface 136M 140, 1.6 poface by mela jet cca 145. Predface 1.6 je kratsi, ta na 4k jede tesne pod 140 - aspon podle tabulky, kterou jsem si udelal pri vymene prevodovky a ktera u vybrany prevodovky presne odpovida :D

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Raito » čtv 04. dub 2019 10:30:33

Nebyla tam nahodou menena prevodovka? 4000RPM ve 130, to je prevodovka 1.3 nebo 1.6 pred faceliftem. 1.6NF by mela byt trochu niz.


Nemyslím si. Vím, že byl měněný motor, ale převodovka měla zůstat. Navíc podle TP plní EURO 3, což sem fakt čučel. Krouťák je fakt cejtit, rozjedu se z jízdy krokem klidně na 4ku bez nějakýho škubání a roztáhnu jí asi stejně rychle jako kdybych tam kopal postupně 1-2-3... ale ten chod 1.3 MPI mi je taky sympatičtější. Hlavně s CIMBU kde je cítit nějaká práce motoru až do 6500rpm.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Papi » čtv 04. dub 2019 7:45:05

Raito píše:. , tady sotva vyjedu z města, mam tam 5ku, už to řve a to jedu 70. Na dálnici ve 130ti to točí přes 4000rpm a žere to 8 litrů, přitom maximálka je někde u 175kmh.


Nebyla tam nahodou menena prevodovka? 4000RPM ve 130, to je prevodovka 1.3 nebo 1.6 pred faceliftem. 1.6NF by mela byt trochu niz.

Jinak co jsem mel sanci jet s 1.6, nikdy mi neprisla, ze by mela extra kroutak proti 1.3. mozna je to tou delsi prevodovkou. Na 1.3 se mi libi ten linearni zatah. Jak se kolem 2500RPM chytne, taha az k cervenymu. To treba 1.4 ve Fabii uz je nahore tak priskrcena, ze to nad 3500 snad ani nema cenu tocit...

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Raito » úte 02. dub 2019 15:33:38

Rob: Tak VW nikdy po roce 2000 :D ... to už sem si taky zkusil. Když VW tak jedině 90tý léta, měl jsem od VW osvědčený funkční věci:

VW T4 1.9 TD (prakticky motor z Feldy 1.9D s turbem) 50kW a jakožto bejvalá sanitka měla najeto 1 250 000km :D

Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW rotačka - najeto 350tkm, naprostá spokojenost, jednou jsem jel v jeden den přes republiku 1000km tam a zpátky, spotřeba 5.5l a to sem valil 130-160kmh. Jinak nejmíň to umělo jet za 3.8l, v průměru 4.5l.

Audi A6 2.5 TDI 85kW ... první TDI od VW, skvělej pětiválec, 520tkm nalítáno...

Ale zrovna PD a TDI s commonrailem od VW jsou takový podivný, do toho bych fakt nešel. Ale BMW technice věřím. Svezl jsem se třeba s Octavií III 1.6 TDI a to je od první chvíle sráč. Žralo to stejně jako třílitr, že by to nějak jelo říct nešlo, všechno taková srandovní kvalita v interieru, tvrdý jako prase... no nezávidím tomu, kdo si to pořídil.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Rob » úte 02. dub 2019 14:36:54

já jsem měl vw passat fungl novej rv 2006, 2,0 TDI/103 kW najel jsem na něm necelých 100 kkm a musel jít do p*dele, jaký s tím furt byly problémy. soused měl ten samej (já měl teda ještě navíc s haldexem 4motion) a stál taky víc v servisu než jezdil.
Podotýkám, že nejsem žádný prase, měnil jsem olej v motoru po 15 kkm, v haldexu po 60 kkm, auto jsem celou dobu denně garážoval, ale stejně mi to nebylo nic platný. A to jsem tam neměl DPF filtr, samozřejmě bez SCR a dalších dnes moderních vychytávek.
Možná mám smůlu, ale z principu - chytrej se spálí jednou, blb musí několikrát, už nový auto nechci. A zvlášť ne koncern a určitě ne nějaký drahý jako bylo vw. Je matematicky dané, že čím více bude v autě systémů a pohyblivých součástek, tím vyšší je pravděpodobnost selhání některého z komponentů. Takže moje filosofie je - co nejjednodušší, co nejméně věcí navíc a pokud možno snadno a levně opravitelné. Slyšet několik měsíců po záruce v servise desetitisícové částky není fakt nic příjemného.

Souhlasím, že předchozí majitel je důležitý co se týká spolehlivosti. Ale některá auta jsou asi vyrobená v pátek odpoledne bandou opilejch opic a přes veškerou péči už z výroby nestojí za nic, i když stejný model zaujímá vysoké příčky ve statistikách spolehlivosti.

Mám v úmyslu počkat až budou více rozšířená elektroauta a třeba se do nějakého přemluvím. Tam není moc co se pokazit, elektromotor je relativně jednoduchý a na baterie dávají někteří výrobci až 10 let záruku. Dojezd mi stačí okolo 200 km, pokud bude reálný i v zimě. Ale 1 mega za to teda dávat nechci :-(

Jinak pro zajímavost, známej má VW tiguan 1,4 TSI, myslím 2012 rv, 1 majitel, najeto 120 kkm a potřetí dělá motor. Ztráta tlaku ve dvou válcích. Poprvé mu to dělali na kulanci chvíli po záruce, ale mám pocit že dal taky nějakých 50 kkč. Podruhý už to bylo zcela z jeho šrajtofle a teď potřetí.... to je pěknej výsledek na ty kilometry, myslím. Mám pocit, že už to opravovat nebude a prodá to ve stavu v jakém to je... zřejmě to bude chtít výměnu motoru, tenhle se teda hodně nepovedl :hlava:

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Raito » úte 02. dub 2019 13:58:56

Rob: Já se tolik nebojím novějších aut, přecijen už řada z nich je tu s námi 20 let. Teď mluvím třeba konkrétně o mojí daily, což je BMW 530d 1999. To je commonrail s vysokotlakým čerpadlem, dvěma podavačkama, turbínou, dvouhmotou... tu dvouhmotu sem například teď měnil. Nová funglovka orig. stojí 7 000,- a to rozhodně není žádná bída, povedlo se mi sehnat málo jetou za 1500,-. Zvládl sem to taky sám v garáži. Auto má najeto něco přes 420 000km a lítá krásně, nezačoudí ani obláček, na 135kW + 390Nm to žere hovno (dálky 5.8-6.1, město 7-7.5l, měřeno takováním do plna).

Do rodiny sem kupoval nedávno další BMW, 320d 2007, tentokrát už s DPF a další hromadou výmyslů okolo a denně to lítá 200km a za rok provozu se neobjevila jediná závada, též jetý auto s 280tkm na krku.

Někdy je potřeba mít štěstí na konkrétní kus ale vždycky je důležitý jaký auto mělo majitele předtím a jakej dostává servis... a pak prostě je dobrý vědět, čemu se vždycky vyhnout a co nikdy nekoupit :D

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Rob » úte 02. dub 2019 13:03:55

no, bohužel 1,6 MPI není tak povedený motor jako 1,3 MPI. Je zde použito mnoho drahých řešení, např. první díl výfuku je násobně dražší u 1,6 oproti 1,3, rozvody u 1,3 stojí pár stokorun a kdo nejezdí jako prase nebo se smíří se šustěním rozvodového řetězu, prakticky nemusí rozvody u 1,3 měnit. Provozoval jsem 4 auta s motorem škoda 1,3 a neměnil je ani u jednoho. Sám bych si 1,6 nekoupil, pokud bych k tomu neměl extra důvod, mám doma ještě spoustu dílů na 1,3, kterou dobře znám a jsem schopen si na ní ledacos udělat. Navíc 1,3 netrápí notoricky úniky motorového oleje tak jako 1,6, nemluvě o problémech s kolísajícím volnoběhem, i když s tím se dá žít. Abych koupil feldu 1,6, musel by to být opravdu kup, který se neodmítá, pokud budou dvě srovnatelné feldy 1,6 a 1,3, vždy raději sáhnu po 1,3. Ale z principu bych se 1,6 nebránil. Diesel 1,9 jsem nikdy neměl, akorát jsem párkrát jel se sousedovou a špatný motor to není. Nicméně při stáří felicií bude 1,3 vždy méně problematická volba i proti 1,9 D. Ale chápu lidi, pro které má nafta svoje kouzlo, pokud mohou mít naftu (skoro) zadarmo nebo jezdí velké roční nájezdy, je to silný argument. Ovšem ve spotřebě velký rozdíl nevidím, s 1,3 jezdím okolo 5,5 l celoročně, kamarád se s naftou pohyboval také lehce přes 5 l a to i přes pohodový styl jízdy. Měl jsem i favo 135/43 kW, ale 1,3 MPI jede líp i přes vyšší hmotnost. Ale jinak byl favorit také bezproblémový a nebýt rozsáhlé koroze, jezdí dodnes. Spotřebu měl ale vyšší než MPI a to 6,5 l/100 km. Celkově tedy považuji za nejzdařilejší motor 1,3 ve variantě MPI, lhostejno zda 40 nebo 50 kW. Obě varianty mají něco do sebe; 50 kW líp jede, 40 kW má nižší spotřebu a delší zpřevodování, při vyšší rychlosti netočí tak vysoké otáčky, což je příjemné. 1,3 MPI 40 kW momentálně provozuji ke své naprosté spokojenosti.

Mám trochu obavu, co udělá ekologické tažení proti starým ne-eko vozům typu felda. Už zde byly nápady, že se tyto vozy zatíží ročním poplatkem až 10.000 kč ročně, to se obávám, že by většinu felicií poslalo na vrakoviště. I když - pokud se stanoví hranice od které se ekopoplatky platit nebudou např. na EURO 5, bude nákup takového auta znamenat investici cca 150-200 kkč. to je minimálně 15 let provozu feldy s nicotnými provozními náklady oproti relativně novým autům s vylepšeními typu dvouhmotový setrvačník, vysokotlaké čerpadlo, DPF, SCR, přímé vstřikování, turbo a mnohé další radovánky. Takže co se mě týká, mám jasno, mně budou muset popravit a pohřbít i s felicií nebo mi ji ukrást. Jinak se jí ještě dlouho nevzdám :lol: :lol:

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Raito » úte 02. dub 2019 12:32:50

Rád bych si trochu zapitchoval na 1.6 MPI. Než se do toho pustím tak trochu historie:

Měl jsem Favorita 1.3 BMM 40kW 1993:
Co sem od toho čekal, to sem dostal. Spotřeba 6-7l, výkon bída, jízdní vlastnosti neřeším, s tím jsou pro mě všechny Škodovky bídný ale proto sem sem si to nepořizoval, ale celkově auto v pohodě. Nesralo se, fungovalo, jezdilo.

Měl jsem Favorita 1.3 export 42kW Jikov 1994:
Čekal jsem od toho horší vlastnosti než od BMM. Nakonec to můj "Fanouš" dotáhl i na stránky iDNESu. https://www.idnes.cz/auto/historie/originalni-favorit-vypadl-z-registru-vozidel.A150707_133627_auto_ojetiny_hig. A já byl spokojenější, auto jelo o malinko líp, hlavně odspodu ale spotřeba byla nižší, dálky se daly jet v pohodě pod 6l. Vše ostatní bylo společné s BMM.

Dále jsem měl Felicii 1.9D 47kW 1997:
Absolutně nejlepší motorizace dle mého názoru. Už jen z názvu člověk raději nic neočekává. Odměnou za to je poměrně slušný krouťák, krásná spotřeba a v mém případě i bezporuchový provoz. Nalítal jsem s ní něco přes 40tkm (motor měl najeto přes 300tkm, karoserie 200tkm). V době, kdy benzín atakoval ceny 40,-/l sem jezdil na řepku za 23,- z pistole.

Poté jsem přesedlal na 1.3 MPI 50kW 1998:
Oproti Favoritu příjemná změna, motor znatelně lepší chod, výkon jaksi lineárnější (spousty jiných Feld a Fanoušů sem řídil) a měl jsem štěstí na dost svižný kousek, spotřeba klasicky kolem 6.5l. O spolehlivosti nemá cenu psát, prostě to vždycky fungovalo, dostala péči: rozvody, řemen, altík, přetěsnění komplet atd. a to měla najeto kolem 130k. Za mě druhá nejlepší motorizace po 1.9D. Zkoušel jsem i různé jednotky a i jiná auta s tímto motorem. Ve Faceliftu jede buhvíproč víc nahoře a vespod nicmoc, moje jela hlavně dole a nahoře hůř. Ve Fabii (1.4 MPI) se mi líbil nejvíce. S CIMBU jednotkou byl cítit podstatný rozdíl a za málo peněz dostal člověk hodně muziky.

Nyní provozuji 1.6 MPI 55kW 1999:
Auto už sem pořizoval s klasickou závadou: houpající volnoběh. Přišla výměna klapky, nepomohlo, další klapka, nepomohlo, seřízení přes diag, výměna snad všeho na palivovém vedení, nový vejfuk, nová lambda... nakonec byl problém s filtrem. Po pár dnech lehnula cívka. Od začátku rachtalo ložisko. Dal jsem úplně novou spojku od LuK: ložisko je slyšet furt. Na autě sou občas slyšet záhadný zvuky, občas někde něco divně bouchne jakoby z podběhu (první kousek na kterym jsou plastový), občas něco divně vrže, budíky podivně cvakají v rychlostech mezi 80-100km a to jsem je vyměnil (jasný, asi bowden...). Přitom je to zachovalý kousek, najeto 160tkm převážně starší paní. Ale co mě vyloženě sere je to, že auto moc nejede ale docela žere. Krouťák odspodu hodně potěší ale to asi tak prvních 5 sekund za křižovatkou. Převodovka je naprosto nevhodná, zatímco u 1.3 její zpřevodování člověk tak nějak pochopil, tady sotva vyjedu z města, mam tam 5ku, už to řve a to jedu 70. Na dálnici ve 130ti to točí přes 4000rpm a žere to 8 litrů, přitom maximálka je někde u 175kmh, docela zamrzí, že ta blbá třináctka pojede vedle vás stejně rychle. Navíc mám v tomto případě asi dost smůlu na kus, zatímco předchozí Feldy příliš servisu nevyžadovaly, tady už sem měnil snad všechno a přitom to je furt taková vrzající, bouchající, plavající a hodně žeroucí popelnice. Mám ji sice původně jako záložní auto ale teď s tím jezdí přítelkyně a ačkoliv rozmazlená není i jí to auto spíš sere.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Nosferat » sob 02. bře 2019 9:54:52

Přes individuální přestavbu půjde určitě odepsat :D

Mám TP kde je zapsaná dodatečná montáž, ale přes individuální přestavbu, tak nevím zda by ti pomohlo, aby jí po tobě taky nechtěl.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od kesav » pon 25. úno 2019 19:37:27

Diky moc za informaci, zkusím to:-)

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od 103457 » pon 25. úno 2019 11:22:00

Aha, tak to by bylo fajn, kdyby mu to takto stačilo. Sem moc lidí nechodí a pickupářů už vůbec ne, poptej se na fb. tam je dost lidí co má pickupa bez boudy.
https://www.facebook.com/groups/1567448 ... =bookmarks

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od kesav » pon 25. úno 2019 11:12:37

Byl jsem se zeptat, chce nějaky doklad že se pickapy vyráběly a provozovaly i bez boudy, udajně to v některých tp bylo tak zapsáno, nebo byly vyrobeny bez boudy a ta se pak dodávala.Já to ve svém bohužel napsáno nemám, u výrobce jsem pohořel, takže tp, kde je to napsáno a mohl bych technikovi ukázat ofocenou stránku kde je typ a rozměry vozidla a že může být i bez boudy se mi jeví jako řešení.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od 103457 » ned 24. úno 2019 22:23:24

Už jsi se byl zeptat u vás na magistrátu technika jak postupovat? Ze zkušenosti můžu říct, že co technik to jiný názor, někde chtějí souhlas výrobce, někde souhlas toho, kdo nástavbu montoval, jinde jim stačí protokol z STK o změně výšky a normálně jí zapíšou do TP.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od kesav » ned 24. úno 2019 20:13:48

Hezký den, rád bych se zeptal, jestli je tady majitel felicie pick up 1.3mpi, který má ve velkém tp zapsáno že může být provozován i bez nástavby. Já si jeden pořídil, chci ho pospravovat a mít ho bez nástavby, v tp mám zapsaný jako skříň, přes stk neprojdu kvůli jiné výšce a nepřepiši mi to pokud nedoložím, že to může být. Ve škodě se nebaví o autech starších 10 let. Tak bych zkusil ukázat ofocený tp pokud najdu někoho, kdo by byl ochoten mi ofocený tp poskytnout. Vašek

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od vodi » pon 04. úno 2019 1:03:26

Mám doma dost dlouho upravenou jednotku pro 1.6. Mám ji od kolegy z práce, kterej na ni jezdil. Výkon neznám. Je odladěna na klapku z octaviový 1.6.
Našel by se někdo, kdo ji s tou klapkou vyzkouší?
Sám jsem ji měl připravenou pro kit car repliku, ale hodně dávno jsem od toho upustil.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od kater » ned 27. led 2019 22:51:09

Auto som kupoval XI.2017 a malo najazdené 119000. Teraz má 136000.Neviem ako sa k nemu choval predošlý majiteľ ,ale ja som do týždňa vymenil všetky prevádzkové kvapaliny ,filtre,sviečky ,rozvodovú reťaz nastavil ventile ,vybral a vyčistil klapku a vymeni čidielko teploty.Pri 125000 km som vymenil olej a filter znova a pri 130000 km som prešiel z 15w40 na 5w40.Motor ide pekne čo po 34 ročnej praxi ako technik a teraz vodič s povolania trochu viem posúdiť,lebo tých áut čo mi prešlo cez ruky či už osobných alebo nákladných sa určite blíži k stovke. A s určitosťou môžem povedať že autá tej istej značky a modelu je každé iné čo sa týka spotreby ,výkonu a max.rýchlosti ,spotrebe oleja atd a to niekedy s rozdielom triedy. Jazdím svižne ale plynule a nie som brzda na ceste a spotreby mám vždy dobre či u osobnych ,alebo kamionoch.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Papi » ned 27. led 2019 19:00:50

Spotreba 6,5 pri rezimu, ktery popisujes, ie super, me to bere 6,5 pri 30km trasach :D Mam ale najeto 280k a kolem motoru je vse z vyroby, mimo tesneni pod hlavou :D

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od 103457 » ned 27. led 2019 18:35:55

Spotřebu neřeším, to je blbost se s ní zabývat, když nenajedeš alespoň 200km denně. Když to spočítáš je to pár korun měsíčně.
Obrázek

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Nosferat » ned 27. led 2019 17:27:21

Kater, tak spotřeba jen o 0.3l víc je v pohodě, mě vylítla pomalu z 5.3 na 6.2 nafty ...

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od 103457 » ned 27. led 2019 16:03:31

kater
Teď mám 5 feld, z toho 3 pojízdné, pickupa komplet předělávám a pak mám vanpluse, jako uloženku, má najeto jen 28xxxkm. Jak jsi psal jsou to nesmrtelná auta a chci si je udržet co nejdéle, na běžné denní ježdění super.
Je fakt, že jsem na podzim koupil chryslera PT, to je jiné pohodlí ten je na dovolenou a delší cesty, přece jenom 5 křížků už je znát.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od kater » ned 27. led 2019 14:25:58

Zdravím.Ako tak pozerám tento klub pomaly vymiera. Je mi jasné že väčšina sa Felícii už zbavila ale určite sa najdu skalní,ktorí si feldu nechajú čo najdlhšie.Ja to spravím určite a preto mám prednú a zadnú nápravu včetne brzd v stave nového auta s nájazdom 3000 km.Komplet nové uloženie motora a prevodovky ,všetko nové originál veci žiadna druhovýroba alebo dokonca Čína.Čo ma trápi je dierka v ľavom prahu ale prahy už mám nové len sa do toho pustiť inak auto bez hrdze.Ozaj o koľko vám stúpla spotreba cez zimu.Mne podľa PC stúpla zo 6,2 na 6,5 .Spotrebu vôbec neriešim ,lebo motor nedusím a jazdím v zelenom poli otáčok.Nakoľko teraz jazdím iba 12km trasu do práce a späť s toho 20 min v kolónach a po snehu som 5ku nezaradil ani nepamätám kedy ,priemerná teplota pri jazde je asi -8st.C. Po tom čo som prešiel na olej 5w40 kde čerpatelnosť je úplne inde ako pri 15w40 bol minule štart pri teplote -21st.C ako pri plusových teplotách.Tá spotreba iba pre zvedavosť a porovnanie.Napíšte kto si chce feldu nechať ,lebo žiadné iné auto s výdržou a prevádzkovými nákladmi sa mu nikdy nevyrovná.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od a13sh » pát 25. led 2019 22:52:41

No něco jsem si o tom četl a podle všeho už by to tak jít nemělo :evil: Ale na stavební úřad se s dotazama chystám,tak uvidím co na mě vybalí.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od 103457 » pát 25. led 2019 20:07:03

Jak jsem psal, je to dřevěná bouda 6x8m a je postavená na panelech. není pevně spojená se zemí, tak to bylo jen na ohlášku a bez potřeby kolaudace. Ale to byl rok 2003. Nevím, jak je to nyní. Poptej u vás na stavebním úřadě.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od a13sh » pát 25. led 2019 8:35:14

103457 píše:Ja ale ofico to je jen kulna na naradi. Na garaz je potreba spousta papirovani navic.


No to me zajima jak to lze papirove obejit - kde se doctu o tom co papirove obnasi kulna na naradi, hospodarska budova a podobne stavby,ktere bych mohl vyuzivat jako garaz? Jake rozmery u takovych staveb smim mit,jak daleko od hranic pozemku a ostatni detaily? Rád bych měl 6x5m (popř.6x6m) problém je,že to můžu mít pouze v rohu zahrady tzn 3 sousedi od kterých bych měl mít svolení?


Skury píše:Ono uz ted skoro nic jen tak nepostavis bez papiru... Anebo se na to vykaslat a proste tam streliz plechovou garaz a je to. Nejlevnejsi a nejsnazsi reseni.


Tohle beru jako realnou variantu,uz mam dokonce i jednu vybranou za slusne penize,ale jak pisu vyse tak rozmery by mely byt takove,že by presahly 25 metru ctverecnich pudorysne takze nevim jestli se papirovani vyhnu. Chtel bych to postsavit na klasicke betonove desce popr na zamkove dlazbe.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Skury » pát 25. led 2019 8:11:12

Ono uz ted skoro nic jen tak nepostavis bez papiru... Anebo se na to vykaslat a proste tam streliz plechovou garaz a je to. Nejlevnejsi a nejsnazsi reseni.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od 103457 » pát 25. led 2019 7:24:50

a13sh píše:Je tady někdo kdo si vlastnoručně stavěl garáž?

Ja ale ofico to je jen kulna na naradi. Na garaz je potreba spousta papirovani navic.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od martin.324 » čtv 24. led 2019 22:50:35

Potřebuji vyměnit BLATNÍKY. No a asi nepůjdou na nic pod kapotou mimo prvního a posledního šroubku přišroubovat

Pomůžete radou kdo to umí a udělá?

děkuji

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od a13sh » pon 21. led 2019 22:20:01

Je tady někdo kdo si vlastnoručně stavěl garáž?

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Ivarek » čtv 22. lis 2018 22:08:08

Jo, v pohodě....já se jen ptám, nemám s ní zkušenosti.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Maty » čtv 22. lis 2018 21:55:34

Osobně Meyle HD strkám na svého žabožrouta :)

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od 103457 » čtv 22. lis 2018 21:55:06

Nevím jestli věřím, bylo to to nejlepší co u nás měli skladem.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Ivarek » čtv 22. lis 2018 20:38:26

Tak to je zajímavý, to že praskne klec jsem netipoval. Já nedávno jeden rozebíral jelikož jsem měnil manžety a vazelína byla vyschlá a ztuhlá. Tak teď se jen modlím aby ještě chvíli vydržel. To je hodně blbá závada.
Jinak věříš značce Meyle? Já koukal na SKF nebo Spidan.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od 103457 » čtv 22. lis 2018 17:45:38

Upadnul ten věneček co drží koule. Ale pohledem do mojí chytrý knihy oprav jsem zjistil, že tam nebyl dlouho, má najeto jen cca 18 tisíc km a už umřel. Buď nějakej kazovej nebo čína. Nevím dělal mi to tenkrát servis, bylo to co jsem měl po operaci kolene, tak jsem pod auto s berlema nevlezl. :lol: Teď jsem tam dal snad lepší,měly by to auto přežít.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od 103457 » ned 04. lis 2018 12:41:11

Joo, rozpadlo se to někde uvnitř, uvidím až rozeberu. Mám tam neoprenový manžety, takže to pořád krásně drží při sobě.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Ivarek » ned 04. lis 2018 12:22:55

Dej schválně pak foto kde to chruplo....

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od 103457 » ned 04. lis 2018 12:06:45

V pátek asi ve 22,30 mi umřel homokineťák, asi 20km od baráku. Naštěstí to bylo při odbočování na parkoviště, takže jsem nikde nepřekážel a zároveň bylo i dost místa na odstavení auta a posléze naložení na plato a odvoz. Klika, že to můžu odtáhnout a opravit v práci na kanále ve vytápěné dílně.
Ale zarážející je, že jsem vůbec nepostřehl cvakání, které doprovází odchod kloubu. Zaregistroval jsem prvně cvakání na kruháči, ujel asi 200 metrů, dal plnej rejt, odbočil na parkoviště a konečná. není to můj první homokineťák, už jich bylo nejmíň 5, ale vždycky to začalo cvakat dlouho před tím, cca 1000 km. Ten materiál dnes stojí fakt za vyliž prd... už to nic nevydrží.
Obrázek Obrázek

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Mr.Wankel » ned 19. srp 2018 14:26:20

Takže nakonec nejsem až tak paranoidní ohledně korupce a vyhazování na STK. Tenhle člověk evidentně ví o čem mluví:

https://fleischhans.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=675075

"Státní regulací chráněná skupina ca 320 podnikatelů se zakladateli prvních STK řadami eSTéBáckých důstojníků docílila díky nenápadným změnám v zákoně a vyhláškách lokální exkluzivity v podnikání kontrol a oprav vozidel ve všech regionech českého státu a díky obsazení důležitých politických postů, jak na úřednických křeslech dotčených ministerstev, tak v regionálních úřadech, rozšířila své služby kromě kontrol i na opravy motorových vozidel."

"A protože "bližší košile než kabát", napsali a upravili si pravidla ještě jinak, na "skoro" neviditelném místě. "Chtějí jen kontrolovat a vyhazovat", jako doposud. Tedy omyl, musím se opravit, doposud byla a je jejich největší starost, jak to udělat, aby auta VIP zákazníků procházela. Ani tady lobbisté nelenili a ovlivnili zákonodárce tak, že udělali z kontrol přesložitou frašku, kde projde kdo s STK tzv. "kamarádí". Pomáhá jim k tomu podvodný emisní program šidítka všeho druhu, emulátory simulátory a koneckonců zcela vykastrovaná metodika kontrol emisí. Proč to všechno? Peníze od VIP zákazníků STK. Ti musí projít!"

Doporučuju projít si celý jeho blog.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Jyrgen » pát 10. srp 2018 14:14:59

to co pro FK "udělal" by zasloužilo i bečku ;) každopádně pan Třetina je stále velice vstřícný, je to asi 2 měsíce co mi posílal (zadarmo v obálce) chybějící třmínek na průtokové čidlo - čidla nejsou, ale třmínky nějaké zbyly :D

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od emilio52 » stř 08. srp 2018 18:37:31

taky jsem měl od něj několik rad, je to vstřícný pán :thumleft:

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od 103457 » stř 08. srp 2018 16:47:56

vodi - děkuji za nás za všechny
pan Třetina nám myslím všem velmi ochotně pomohl.

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od vodi » stř 08. srp 2018 14:19:37

Když jsem projížděl v rámci dovolený okolí Rožnova pod Radhoštěm, tak jsem na kraji města narazil na firmu Apri. Čuměl jsem jak blázen. Úplně jsem zapomněl, že odsud nám p. Třetina odesílal snímače do palubáčků. Rozhodl jsem se zastavit a s šestipackem plzně od nás z pivovaru jsem ho chtěl osobně poznat a poděkovat (s dovolením za celý klub). Kolega z jeho kanclu mi teda řekl, že je zrovna na dovolený, ale vše prý předá. Pokecali jsme a v dobrým slova smyslu se divil, že něco jako felicia klub existuje :) Posílám foto jak to vypadalo uvnitř. Ty plakáty našich interiérů tam maj snad v každý místnosti.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Xyz255 » stř 01. bře 2017 8:58:01

Zdá se mi to nebo v celým servisním manuálu nejsou psaný hodnoty tlaku v sání v diagnostice pro jiný režimy než volnoběh? :scratch:

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Jyrgen » úte 24. led 2017 11:15:32

dlouho sem si Garáž nepouštěl a budu to zase muset dohnat, kouká se na to parádně :-)

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od emilio52 » pon 23. led 2017 19:21:55

sice to není felda ale je tam dost zajímyvých věcí
http://www.videoviny.sk/skoda-120-oslav ... prototypy/

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od p@vel » čtv 01. pro 2016 17:31:32

Předzásobit jsem se mohl v roce 2006, když všechny okolní autosalony vyprodávaly všechno na felicie, co bylo ve skladech... :lol: Ono na obyč feldu se nechá ještě sehnat prakticky vše ale u dílu na pick-upa je to v háji...

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Jura_Favorit » stř 30. lis 2016 22:42:07

a13sh píše:Ja to vitam... konecne se feldy odrazi od toho dna na kterem tak dlouho jsou a zacnou pomalicku stoupat na cene.

To je alespoň sympatický názor :thumleft: Konečně se začne oddělovat zrno od plev a po letech už zas prohlášení "Mám Felicii" nebude synonymum pro ostudu a hanbu. Protože ruku na srdce, Felicia je úžasné auto, ale 75% toho, co je dnes kolem nás k vidění, jsou vraky. A to jsem s tím odhadem možná ještě optimista. Samozřejmě to ještě nějakou dobu potrvá, než se všechny ty popelnice přebouchají na Hyundaie apod., ani u starších Fáček se ten proces ještě nedokončil, ale taky v tom už vidím ten obrat...
A jinak bych podotknul (a to teď prosím není nic osobního proti nikomu, to zdůrazňuji), že se to dalo očekávat už dááávno a řádně se předzásobit mohl každý ;)
A teď do mě :mrgreen:

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Nosferat » stř 30. lis 2016 21:19:56

Já třeba origo díly kupují jen pokud se nedelaji v druhošce, nebo jsou origo levnější jak druhoška.
Na vrakovištích už ani ty felicie moc nejsou, většinou vyndají jen motor s převodovkou a zbytek jde hned do lisu...

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od Rambo-x » stř 30. lis 2016 21:03:16

Ano na vrakovištích se toho válí ,tam si můžeš většinou za stovku nabrat pitschovin co uneseš. Problém brzo bude spíš se spotřebními díly,třeba brzdy,spojku,nebo třeba filtry,řemeny atd nemůžeš brát z vrakoviště. A je to osud všech aut,kdo si chce třeba renovovat starou škodovku a chce aby to za něco stálo,musí některé díly normálně nechat udělat na zakázku. Stejný to bude s feldou,kdo ji bude chtít uchovat na následující generace,bude muset improvizovat a nebude mu moct být líto prachů. Potom už to bude zase jen věcí nadšenců a více ekonomickými se stanou novější auta

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od PaKr » stř 30. lis 2016 20:15:51

No dostali jsme se (všichni) do fáze,že musíme přebírat z toho co bude :? pravda je,že celou dobu, co mám feldu (6let), tak mi všude nabízí druhovýrobu (no spíš tak desetivýrobu) s dovětkem, že na Feldu to stačí,pak se diví,když beru olej Total a filtr Bosh :D další věc je, že poslední době najdu kvalitnější věci spíš na vrakovišti než nové čínsko - turecko - no name zmetky v obchodě.(spínače a různé drobnosti)
a něco objednávat ve škodovce, tak jsem vždy slyšel ve stylu "A proč si nekoupíte třeba oktávku???" :roll:

Re: Pojďte si postěžovat,pokecat...

Příspěvek od a13sh » stř 30. lis 2016 18:18:50

To je snad ale bezne u kazdeho auta, delate jakoby mela byt felda nesmrtelna a bude vam lito i tech prohnilych vraku strikanych bodyckem az po oterovku. Tak takove auta klidne at jdou do lisu.
Cenove klesat jeste maji kam? To jako fakt? Vzdyt je zcela bezne,ze lidi je v poslednich dvou letech nechavaji za 1000,-Kč nekteri i za prepis.

Nahoru

cron