od Rob » pát 22. zář 2017 7:54:56
Za nějaké peníze by byla prodatelná určitě, zvláště jestli má platnou STK a není to vybydlenej pelech, což snad po 55 kkm nebude. Ovšem za nějaké "sběratelské" peníze asi v tuto chvíli prodejná nebude, parádní kousky bez flíčku koroze s podobnými najetými km se dnes prodávají okolo 25000 Kč a komu stačí něco slušného na ježdění do práce, tak mu na solidní feldu stačí okolo 10-15000 Kč. Za ty peníze by asi byla prodejná i ta tvoje felda, i když těžko hodnotit jen podle slovního popisu bez obrázků. Jinak za 8 let to bude veterán, máš-li kde skladovat, můžeš to brát jako investici do budoucna.
Ovšem zhodnocení to bude hodně sporné i tak, určitý precedens můžeš vidět v ceně třeba v modelové řadě 742, jejichž cena dnes rozhodně není nikterak závratná. A to se těchto vozů vyrobilo o mnoho méně než felicií. Takže z mého pohledu, pokud se nejedná o nějaký unikát, o nějaký ojedinělý kus, nemá takové skladování a uschovávání pro budoucí zhodnocení význam. Možná tak za dalších 20-40 let, to bude auto věkově na úrovni řady 721, které už se za zajímavé peníze prodávají. Ale také jich bylo vyrobeno řádově méně než felicií a jsou to auta starší než 50 let.
Takže je to na tobě, pokud by to bylo moje auto, tak bych ho buď odjezdil nebo prodal, ale hned. Nehledě na tu skutečnost, že při konzervaci a uschování to auto také potřebuje nějakou péči a ta není zdarma. Rozhodně to nefunguje tak, že zatlačíš do stodoly, za 20 let připojíš baterii, naleješ benzín, nastartuješ a prodáš za 100 000 Kč
Za nějaké peníze by byla prodatelná určitě, zvláště jestli má platnou STK a není to vybydlenej pelech, což snad po 55 kkm nebude. Ovšem za nějaké "sběratelské" peníze asi v tuto chvíli prodejná nebude, parádní kousky bez flíčku koroze s podobnými najetými km se dnes prodávají okolo 25000 Kč a komu stačí něco slušného na ježdění do práce, tak mu na solidní feldu stačí okolo 10-15000 Kč. Za ty peníze by asi byla prodejná i ta tvoje felda, i když těžko hodnotit jen podle slovního popisu bez obrázků. Jinak za 8 let to bude veterán, máš-li kde skladovat, můžeš to brát jako investici do budoucna.
Ovšem zhodnocení to bude hodně sporné i tak, určitý precedens můžeš vidět v ceně třeba v modelové řadě 742, jejichž cena dnes rozhodně není nikterak závratná. A to se těchto vozů vyrobilo o mnoho méně než felicií. Takže z mého pohledu, pokud se nejedná o nějaký unikát, o nějaký ojedinělý kus, nemá takové skladování a uschovávání pro budoucí zhodnocení význam. Možná tak za dalších 20-40 let, to bude auto věkově na úrovni řady 721, které už se za zajímavé peníze prodávají. Ale také jich bylo vyrobeno řádově méně než felicií a jsou to auta starší než 50 let.
Takže je to na tobě, pokud by to bylo moje auto, tak bych ho buď odjezdil nebo prodal, ale hned. Nehledě na tu skutečnost, že při konzervaci a uschování to auto také potřebuje nějakou péči a ta není zdarma. Rozhodně to nefunguje tak, že zatlačíš do stodoly, za 20 let připojíš baterii, naleješ benzín, nastartuješ a prodáš za 100 000 Kč ;-)