od Rob » pát 27. dub 2018 11:49:59
... jestli slyšíš "odfukování" při šlapání na brzdový pedál, je to normální věc. Podle toho zavzdušněné brzdy určitě nepoznáš. Poznáš je podle toho, když účinek brzd je velmi špatný a chod brzd.pedálu je přitom velmi dlouhý, prakticky pokaždé ho sešlápneš nadoraz. Brzdová kapalina by se měla měnit každé 2 roky.
2,6 baru na zadní kola je hodně, pokud nevozíš vzadu tři lidi a plný kufr věcí, tak bych ubral. Klidně na 2,2 tak jako vepředu. Uvidíš, co to bude dělat potom. Nevyváženými koly by "plavání" způsobené být nemělo, to by ti spíš auto dělalo různé pazvuky, které by se zrychlovaly se zvyšující rychlostí auta. Pokud bude problém pokračovat, zřejmě bude třeba se zaměřit na podvozkové díly jako jsou zejména tlumiče, vinuté pružiny, uložení ramen, čepy atd.
Plavalo ti to i před přezutím na letní, nebo to začalo až s letními pneu?
... jestli slyšíš "odfukování" při šlapání na brzdový pedál, je to normální věc. Podle toho zavzdušněné brzdy určitě nepoznáš. Poznáš je podle toho, když účinek brzd je velmi špatný a chod brzd.pedálu je přitom velmi dlouhý, prakticky pokaždé ho sešlápneš nadoraz. Brzdová kapalina by se měla měnit každé 2 roky.
2,6 baru na zadní kola je hodně, pokud nevozíš vzadu tři lidi a plný kufr věcí, tak bych ubral. Klidně na 2,2 tak jako vepředu. Uvidíš, co to bude dělat potom. Nevyváženými koly by "plavání" způsobené být nemělo, to by ti spíš auto dělalo různé pazvuky, které by se zrychlovaly se zvyšující rychlostí auta. Pokud bude problém pokračovat, zřejmě bude třeba se zaměřit na podvozkové díly jako jsou zejména tlumiče, vinuté pružiny, uložení ramen, čepy atd.
Plavalo ti to i před přezutím na letní, nebo to začalo až s letními pneu?