od Rob » úte 09. kvě 2017 18:18:12
Zdar, mám podobný problém. S tím rozdílem, že magnetický spínač startéru nikdy necvakne, kontrolky nepohasnou vůbec, startér netočí. Prostě neděje se vůbec nic, jako bych se o start ani nepokoušel. Vyměnil jsem už 3 spínačky, vždy to je potom ca 1/2 roku OK a pak se problém objeví znovu. Jednu spínačku jsem dokonce koupil origo fungl novou, stála asi 350 Kč (žádnej číňan). Když se mi to stalo napoprvé, zkoušel jsem i měnit startér za prokazatelně funkční z tátového faka, kde 25 let sloužil bez sebemenšího zaváhání, ale nepomohlo to. Vyřešilo se to až pak tou spínačkou, ale zhruba jen na půl roku. Žlutý drát drží ve startéru jak helvétská víra, zkoušel jsem i prostříkávat kontaktsprejem, ale nepomohlo. Je mi divné, že nová spínačka problém vždy vyřeší, ale pokaždé asi jen na půl roku, pak se problém objeví znovu. Co jsem tady pročítal, tak s vadným žlutým drátem vždy alespoň cvakl magnet na startéru, což u mého nedělá. Bohužel jsem zatím neměl příležitost vyzkoušet, zda při pokusu o start bude točit větrák případně stírat stěrače nebo ne, takže to nevím. Můj problém je v tom, že k tomuto problému dochází jen občas, naposled cca před týdnem, pak zas vše OK, až teď v neděli načež jsem obrousil kostry od baterie, kostru motoru + kontakty u baterie a a startéru(Varta, neclý rok stará) a prostříkl kontaktsprejem. Nicméně v špatných kontaktech to zřejmě není, když kontrolky při pokusu o start nepohasnou ani trochu. Startér se většinou chytil tak na čtvrtý - pátý pokus, zhruba po týdnu v tomto režimu přestaly starty klíčkem fungovat zcela a bylo nutné roztlačit - chytlo hned. Po výměně spínací skříňky OK. Nějaká rada...? Díky...
Zdar, mám podobný problém. S tím rozdílem, že magnetický spínač startéru nikdy necvakne, kontrolky nepohasnou vůbec, startér netočí. Prostě neděje se vůbec nic, jako bych se o start ani nepokoušel. Vyměnil jsem už 3 spínačky, vždy to je potom ca 1/2 roku OK a pak se problém objeví znovu. Jednu spínačku jsem dokonce koupil origo fungl novou, stála asi 350 Kč (žádnej číňan). Když se mi to stalo napoprvé, zkoušel jsem i měnit startér za prokazatelně funkční z tátového faka, kde 25 let sloužil bez sebemenšího zaváhání, ale nepomohlo to. Vyřešilo se to až pak tou spínačkou, ale zhruba jen na půl roku. Žlutý drát drží ve startéru jak helvétská víra, zkoušel jsem i prostříkávat kontaktsprejem, ale nepomohlo. Je mi divné, že nová spínačka problém vždy vyřeší, ale pokaždé asi jen na půl roku, pak se problém objeví znovu. Co jsem tady pročítal, tak s vadným žlutým drátem vždy alespoň cvakl magnet na startéru, což u mého nedělá. Bohužel jsem zatím neměl příležitost vyzkoušet, zda při pokusu o start bude točit větrák případně stírat stěrače nebo ne, takže to nevím. Můj problém je v tom, že k tomuto problému dochází jen občas, naposled cca před týdnem, pak zas vše OK, až teď v neděli načež jsem obrousil kostry od baterie, kostru motoru + kontakty u baterie a a startéru(Varta, neclý rok stará) a prostříkl kontaktsprejem. Nicméně v špatných kontaktech to zřejmě není, když kontrolky při pokusu o start nepohasnou ani trochu. Startér se většinou chytil tak na čtvrtý - pátý pokus, zhruba po týdnu v tomto režimu přestaly starty klíčkem fungovat zcela a bylo nutné roztlačit - chytlo hned. Po výměně spínací skříňky OK. Nějaká rada...? Díky...