od Honzis » úte 11. říj 2016 22:31:00
jednotka 1.3 MPI má 2 signály, co souvisí s klimou.
Jeden je celkem nutný - povel pro jednotku, aby zvýšila volnoběh. Někde se tu dalo dohledat, kterej je to pin. Možná bych nekde našel schema... Druhý povel je pro vypnutí klimy při vysoké teplotě, plném plynu.... přínost tady toho je celkem diskutabilní, měl jsem to chvíli zadrátované, odpojil jsem to. Přijde mi, že je to k ničemu, pokud nechceš závodit, vyprdni se na to. Jen to zvedne četnost spínání kompresoru a připraví tě to o možnost jet plynule - připíná to zpět po pár vteřinách, kdy už obyčejně jedeš plynule na čtvrt plynu. Když se to sejde, dost to škube. Nebo ti to taky pripojí klimu uprostřed rozjezdu. Takhle mi to i zdechlo..
Dělá to jen ta jednatrojka, dokonce to nedělá ani 1.4 ve fabii. Jo. A montovat klimu do 40kw mi přijde jako nějaký zvláštní druh sebemrskačství....
jednotka 1.3 MPI má 2 signály, co souvisí s klimou.
Jeden je celkem nutný - povel pro jednotku, aby zvýšila volnoběh. Někde se tu dalo dohledat, kterej je to pin. Možná bych nekde našel schema... Druhý povel je pro vypnutí klimy při vysoké teplotě, plném plynu.... přínost tady toho je celkem diskutabilní, měl jsem to chvíli zadrátované, odpojil jsem to. Přijde mi, že je to k ničemu, pokud nechceš závodit, vyprdni se na to. Jen to zvedne četnost spínání kompresoru a připraví tě to o možnost jet plynule - připíná to zpět po pár vteřinách, kdy už obyčejně jedeš plynule na čtvrt plynu. Když se to sejde, dost to škube. Nebo ti to taky pripojí klimu uprostřed rozjezdu. Takhle mi to i zdechlo..
Dělá to jen ta jednatrojka, dokonce to nedělá ani 1.4 ve fabii. Jo. A montovat klimu do 40kw mi přijde jako nějaký zvláštní druh sebemrskačství....