od Loga - FK » sob 07. bře 2015 14:02:06
Ahoj,
Nejde mi diagnostika (1.3MPI) a nevím proč. Bohužel jsem bez zásuvky, takže zapojuju jednotlivé piny. Zapojení +12V a -(kostra)je celkem jasné, to snadno poznám na kabelu dle toho, že svítí ledka. Když ale připojím pin diagnostiky, tak mi VAG stejně nic nenajde =“rozhraní HEX nenalezeno“ (jinak třeba test LED či podobné věci fungují). Zapalování mám samozřejmě zapnuto. Co je zajímavé, že když testuju kabel, nebo se chci připojit na motor, tak se z immobilizeru ozývá takové lupaní (což pokud je zásuvka u spolujezdce a immo pod kapotou určitě slyšet není). Co je divné, tak před cca měsícem jsem to měl zapojené úplně stejně, stejný postup a vše fungovalo. Immobilizér jinak funguje (nenastartoval bych). Nějaké nápady čím by to mohlo být? Studený spoj, rozbitý kabel a podobné věci mě napadli, ale tím to snad není…
Zajímalo by mě, jestli někdo ví, jak ta jednotka immobilizéru funguje v souvislosti s diagnostikou? Co já vím (pokud se pletu, opravte mě), tak:
-z řídící jednotky vede zelený kabel do nějakého spoje, odtud dál je černo šedý, ten jde do jednotky immobilizéru
-Immobilizér má dva konektory:
--- jeden třípinový vede do čtečky čipu v klíči (to mě předpokládám v souvislosti s diagnostikou nezajímá)
--- jeden šestipinový, kde je dvakrát kostra(-), jednou +12V, jednou drát z motoru (černo šedý viz výše), datový kabel na diagnostiku (šedo bílý). To je pět kabelů a jeden pin je prázdný.
-Pokud jsem (bez klíčku) zkusil odpor mezi černo šedým (immo - ř.j. motoru) a bílo šedým (datový kabel diag), tak tam žádný nebyl což by znamenalo, že jsou ty dráty prostě v immo spojené a mohl bych se klidně připojit s diagnostikou přímo do ř.j. motoru (což jsem také mimochodem zkoušel, ale nepomohlo). Nicméně pokud je zapalování zapnuté, tak se tam možná děje něco navíc nevím.
Ahoj,
Nejde mi diagnostika (1.3MPI) a nevím proč. Bohužel jsem bez zásuvky, takže zapojuju jednotlivé piny. Zapojení +12V a -(kostra)je celkem jasné, to snadno poznám na kabelu dle toho, že svítí ledka. Když ale připojím pin diagnostiky, tak mi VAG stejně nic nenajde =“rozhraní HEX nenalezeno“ (jinak třeba test LED či podobné věci fungují). Zapalování mám samozřejmě zapnuto. Co je zajímavé, že když testuju kabel, nebo se chci připojit na motor, tak se z immobilizeru ozývá takové lupaní (což pokud je zásuvka u spolujezdce a immo pod kapotou určitě slyšet není). Co je divné, tak před cca měsícem jsem to měl zapojené úplně stejně, stejný postup a vše fungovalo. Immobilizér jinak funguje (nenastartoval bych). Nějaké nápady čím by to mohlo být? Studený spoj, rozbitý kabel a podobné věci mě napadli, ale tím to snad není…
Zajímalo by mě, jestli někdo ví, jak ta jednotka immobilizéru funguje v souvislosti s diagnostikou? Co já vím (pokud se pletu, opravte mě), tak:
-z řídící jednotky vede zelený kabel do nějakého spoje, odtud dál je černo šedý, ten jde do jednotky immobilizéru
-Immobilizér má dva konektory:
--- jeden třípinový vede do čtečky čipu v klíči (to mě předpokládám v souvislosti s diagnostikou nezajímá)
--- jeden šestipinový, kde je dvakrát kostra(-), jednou +12V, jednou drát z motoru (černo šedý viz výše), datový kabel na diagnostiku (šedo bílý). To je pět kabelů a jeden pin je prázdný.
-Pokud jsem (bez klíčku) zkusil odpor mezi černo šedým (immo - ř.j. motoru) a bílo šedým (datový kabel diag), tak tam žádný nebyl což by znamenalo, že jsou ty dráty prostě v immo spojené a mohl bych se klidně připojit s diagnostikou přímo do ř.j. motoru (což jsem také mimochodem zkoušel, ale nepomohlo). Nicméně pokud je zapalování zapnuté, tak se tam možná děje něco navíc nevím.