od Belo » ned 25. bře 2018 18:54:16
Spojka bola menená presne pred 14 mesiacmi.
No asi mám vymlátené ložisko a to buď na spojke alebo prevodovke, pretože to po naštartovaní začne klepať.
Po zatlačení spojkového pedálu klepanie zmizne, nemá to však vplyv na tie vibrácie.
Ešte som si všimol, že keď vytlačím spojku, tak sa otáčky motora zľahka pozdvihnú a zase klesnú.
Čo ma však udivuje, že to neklepe vždycky.
Keď auto dlho stojí - úplne vychladne a potom ho naštartujem, klepe a trasie sa ako keď výjdeš von do -15°C komplet vyzlečený.
No keď sa zohreje klepanie sa zjemní, niekedy dokonca úplne zmizne. Vibrácie samozrejme zostávajú.
k tým otáčkam ešte poviem, že keď opriem nohu na plyn a zdvihnem motoru otáčky presne na 1000, tak vibrácie zmiznú.
Potom keď pustím plyn, otáčky spadnú na otáčky voľnobežné a zase vibruje.
Pri tom voľnobehu mi to je jedno že to vibruje, je to predsa len starý dekel.
Ale aby som nemohol jazdiť 90 km/h a musel ísť buď do 80 km/h alebo nad 110..
Spojka bola menená presne pred 14 mesiacmi.
No asi mám vymlátené ložisko a to buď na spojke alebo prevodovke, pretože to po naštartovaní začne klepať.
Po zatlačení spojkového pedálu klepanie zmizne, nemá to však vplyv na tie vibrácie.
Ešte som si všimol, že keď vytlačím spojku, tak sa otáčky motora zľahka pozdvihnú a zase klesnú.
Čo ma však udivuje, že to neklepe vždycky.
Keď auto dlho stojí - úplne vychladne a potom ho naštartujem, klepe a trasie sa ako keď výjdeš von do -15°C komplet vyzlečený.
No keď sa zohreje klepanie sa zjemní, niekedy dokonca úplne zmizne. Vibrácie samozrejme zostávajú.
k tým otáčkam ešte poviem, že keď opriem nohu na plyn a zdvihnem motoru otáčky presne na 1000, tak vibrácie zmiznú.
Potom keď pustím plyn, otáčky spadnú na otáčky voľnobežné a zase vibruje.
Pri tom voľnobehu mi to je jedno že to vibruje, je to predsa len starý dekel.
Ale aby som nemohol jazdiť 90 km/h a musel ísť buď do 80 km/h alebo nad 110..