od bosator » úte 22. říj 2019 7:51:00
Zdravím vás, chtěl bych poprosit o radu. Felicia 1.3Mpi – 50 kW, přestavba na LPG, nechce startovat na benzín – pouze za studena. Motor jen krátce chytí, chcípne, neudrží volnoběh, na benzín nejede. Pokud auto nastartuju na LPG, normálně běží. Když se zahřeje na cca 40st. , tak jede na benzín krásně a startuje na benzín bez problémů. Motor má seřízené ventily, nové svíčky, filtr, vzduch nikde nepodsává. Vyměnil jsem zapalovací lištu, čidlo teploty vody, čidlo tlaku nasávaného vzduchu, lambda sondu, snímač otáček motoru. Proveden reset, nastavena klapka.
Nezkusil jsem jiné čerpadlo, ale původní změřil a zdá se mi, dle měření ok. Pokud běží a odpojím podtlakový regulátor, čerpadlo dává 3,2 bar. Pokud připojím podlak, tlak klesne na 2,55bar. Po vypnutí čerpadla udrží cca 15min tlak nad 2 bar. Po cca hodině klesne tlak k 1 bar. Může být vadné???
Palivový filtr byl měněn před cca 15tis km a zdá se, včetně celého potrubí dobře průchozí.
Diagnostika občas zapíše tuto chybu : 00518 – Potenciometr škrtící klapky (G69), 31-00 – přerušení n zkrat na kostru.
Ale myslím, že je to spíš důsledek toho, že auto dlouho startuje a nechce chytit. Po výmazu a nastavení klapky chyba není, ale auto se chová stejně.
Víte někdo co s tím je, nebo co ještě zkusit? Předem moc díky za případné rady.
Zdravím vás, chtěl bych poprosit o radu. Felicia 1.3Mpi – 50 kW, přestavba na LPG, nechce startovat na benzín – pouze za studena. Motor jen krátce chytí, chcípne, neudrží volnoběh, na benzín nejede. Pokud auto nastartuju na LPG, normálně běží. Když se zahřeje na cca 40st. , tak jede na benzín krásně a startuje na benzín bez problémů. Motor má seřízené ventily, nové svíčky, filtr, vzduch nikde nepodsává. Vyměnil jsem zapalovací lištu, čidlo teploty vody, čidlo tlaku nasávaného vzduchu, lambda sondu, snímač otáček motoru. Proveden reset, nastavena klapka.
Nezkusil jsem jiné čerpadlo, ale původní změřil a zdá se mi, dle měření ok. Pokud běží a odpojím podtlakový regulátor, čerpadlo dává 3,2 bar. Pokud připojím podlak, tlak klesne na 2,55bar. Po vypnutí čerpadla udrží cca 15min tlak nad 2 bar. Po cca hodině klesne tlak k 1 bar. Může být vadné???
Palivový filtr byl měněn před cca 15tis km a zdá se, včetně celého potrubí dobře průchozí.
Diagnostika občas zapíše tuto chybu : 00518 – Potenciometr škrtící klapky (G69), 31-00 – přerušení n zkrat na kostru.
Ale myslím, že je to spíš důsledek toho, že auto dlouho startuje a nechce chytit. Po výmazu a nastavení klapky chyba není, ale auto se chová stejně.
Víte někdo co s tím je, nebo co ještě zkusit? Předem moc díky za případné rady.