od Hanuš » pon 30. kvě 2011 13:37:53
bitmap - ja myslel, ze ty jsi takovy fundovany, ktery chce vzdy s policajtama vyjebat. A ted mi tu pises takove nesmysly ohledne STK
. Proste na osobaky to "mobilni STK" u nas zatim platit nemuze,tak jsem vklidu.
Citace schvaleneho zakona
Kód: Vybrat vše
9. Za § 6 se vkládá nový § 6a, který včetně poznámky pod čarou č. 9e zní:
Ҥ 6a
(1) Při kontrole technického stavu vozidla nebo jízdní soupravy podle § 6 odst. 13 a 14 je řidič povinen
1. zajet k zařízení pro provedení kontroly technického stavu, pokud zajížďka, včetně cesty zpět na pozemní komunikaci, není delší než 8 kilometrů a
2. řídit se pokyny osoby obsluhující zařízení pro kontrolu technického stavu.
(2) O výsledku kontroly technického stavu vozidla nebo jízdní soupravy vydá policie řidiči doklad.
(3) Zjistí-li se při kontrole technického stavu vozidla nebo jízdní soupravy vážná nebo nebezpečná závada9e), je řidič vozidla nebo jízdní soupravy povinen uhradit náklady na provedení kontroly technického stavu.
(4) Způsob provádění kontroly technického stavu, způsob stanovení nákladů na provedení kontroly technického stavu, náležitosti dokladu o výsledku technické kontroly stanoví prováděcí právní předpis.
_______________________
9e) Zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a o změně zákona
č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla), ve znění zákona č. 307/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů.”.
Konec tohoto odstavce je dulezity
.. a ne "pravdive informace" na novinky.cz
Kód: Vybrat vše
Zvláštní část
K bodu 9
Technický stav vozidel v provozu kontroluje Policie České republiky. Na rozdíl od kontroly hmotností vozidla (zákon č. 13/1997 Sb.) však nemůže využít pomocné technické zařízení, jehož náklady na provoz by byly spoluhrazeny provozovatelem vozidla v případě zjištěných porušení zákona. Pro zajištění této nezbytné podmínky, která je využívána i v ostatních státech Evropské unie v rámci naplnění směrnice 2000/30 o silničních technických kontrolách, je navrhováno doplnění povinnosti řidiče v zákoně č. 361/2000 Sb., aby se takové technické kontrole v provozu, zaměřené primárně na zjišťování závad vymezených uvedenou směrnicí, podrobil a v případě, že budou zjištěny vážné nebo nebezpečné závady, i uhradil náklady spojené s touto kontrolou. Vzhledem k tomu, že pro provádění takových technických kontrol je třeba dostatečný prostor, který není k dispozici kdekoli na pozemních komunikacích, je nutno uložit pro možnost realizace kontroly řidiči kontrolovaného vozidla, aby své vozidlo do místa prováděné kontroly přistavil. Aby se však předešlo nadměrnému zatěžování řidičů, navrhuje se omezení maximální možné délky zajížďky na 8 km. Primární využití je pro nákladní vozidla a autobusy, pro které existují mobilní kontrolní stanoviště různých výrobců. S rozšířením na osobní automobily se počítá pouze v případě, že by to vyplývalo z nově přijaté či doplněné stávající směrnice Evropské unie. Současná směrnice 2000/30 se na osobní automobily prozatím nevztahuje, a omezení takových kontrol jen na nákladní vozidla a autobusy, výslovně stanoví prováděcí právní předpis.
bitmap - ja myslel, ze ty jsi takovy fundovany, ktery chce vzdy s policajtama vyjebat. A ted mi tu pises takove nesmysly ohledne STK :D. Proste na osobaky to "mobilni STK" u nas zatim platit nemuze,tak jsem vklidu. ;)
Citace schvaleneho zakona
[code]9. Za § 6 se vkládá nový § 6a, který včetně poznámky pod čarou č. 9e zní:
Ҥ 6a
(1) Při kontrole technického stavu vozidla nebo jízdní soupravy podle § 6 odst. 13 a 14 je řidič povinen
1. zajet k zařízení pro provedení kontroly technického stavu, pokud zajížďka, včetně cesty zpět na pozemní komunikaci, není delší než 8 kilometrů a
2. řídit se pokyny osoby obsluhující zařízení pro kontrolu technického stavu.
(2) O výsledku kontroly technického stavu vozidla nebo jízdní soupravy vydá policie řidiči doklad.
(3) Zjistí-li se při kontrole technického stavu vozidla nebo jízdní soupravy vážná nebo nebezpečná závada9e), je řidič vozidla nebo jízdní soupravy povinen uhradit náklady na provedení kontroly technického stavu.
(4) Způsob provádění kontroly technického stavu, způsob stanovení nákladů na provedení kontroly technického stavu, náležitosti dokladu o výsledku technické kontroly stanoví prováděcí právní předpis.
_______________________
9e) Zákon č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a o změně zákona
č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla a o změně některých souvisejících zákonů (zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla), ve znění zákona č. 307/1999 Sb., ve znění pozdějších předpisů.”.
[/code]
Konec tohoto odstavce je dulezity :) .. a ne "pravdive informace" na novinky.cz :lol:
[code]Zvláštní část
K bodu 9
Technický stav vozidel v provozu kontroluje Policie České republiky. Na rozdíl od kontroly hmotností vozidla (zákon č. 13/1997 Sb.) však nemůže využít pomocné technické zařízení, jehož náklady na provoz by byly spoluhrazeny provozovatelem vozidla v případě zjištěných porušení zákona. Pro zajištění této nezbytné podmínky, která je využívána i v ostatních státech Evropské unie v rámci naplnění směrnice 2000/30 o silničních technických kontrolách, je navrhováno doplnění povinnosti řidiče v zákoně č. 361/2000 Sb., aby se takové technické kontrole v provozu, zaměřené primárně na zjišťování závad vymezených uvedenou směrnicí, podrobil a v případě, že budou zjištěny vážné nebo nebezpečné závady, i uhradil náklady spojené s touto kontrolou. Vzhledem k tomu, že pro provádění takových technických kontrol je třeba dostatečný prostor, který není k dispozici kdekoli na pozemních komunikacích, je nutno uložit pro možnost realizace kontroly řidiči kontrolovaného vozidla, aby své vozidlo do místa prováděné kontroly přistavil. Aby se však předešlo nadměrnému zatěžování řidičů, navrhuje se omezení maximální možné délky zajížďky na 8 km. Primární využití je pro nákladní vozidla a autobusy, pro které existují mobilní kontrolní stanoviště různých výrobců. S rozšířením na osobní automobily se počítá pouze v případě, že by to vyplývalo z nově přijaté či doplněné stávající směrnice Evropské unie. Současná směrnice 2000/30 se na osobní automobily prozatím nevztahuje, a omezení takových kontrol jen na nákladní vozidla a autobusy, výslovně stanoví prováděcí právní předpis.
[/code]