Felicia - výhody vs. nevýhody u motoru 1.9
Felicia - výhody vs. nevýhody u motoru 1.9
zdravím všechny, chci se zeptat jak je to teda s tímto motorem, slyšel jsem, že tím jak je ten motor těžkej tak trpí ložiska na přední nápravě a je potřeba je poměrně často měnit, taky jsem se tady dočetl, že tam měl někdo i problém s nápravou, když by se tady mohl rozepsat někdo kdo má s tímto motorem nějaké zkušenosti byl bych moc rád...
- Vici
- Příspěvky: 1278
- Registrován: úte 16. pro 2003 16:17:43
- Bydliště: Rožnov p.R.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Felicia - výhody vs. nevýhody u motoru 1.9
je to nesmysl. netrpi vubec ale vubec nic... jede to pekne, spotreba solidni, teoreticky, pokud nekoupis nejake auto po smrti, tak se nema ani co pokazit. pokud si das este pojistku u wustenrotu tak budes vysmaty maximalne. jedien co tak to neni zrovna raketa, 1,6ce neujede. ale jede hezky a za solidni spotrebu na kterou benzinak nema.. pri stejnem stylu jizdy
O1 Combi ASZ 204PS/461Nm, Galaxy AUY 149PS/368Nm, Sharan AUY 4motion série, Favorit Silver Line 50kW
Re: Felicia - výhody vs. nevýhody u motoru 1.9
ok, diky za odpoved ty mas tento motor? za kolik se s nim da jezdit po meste a za kolik dalnice?
Naposledy upravil(a) 103457 dne úte 11. srp 2009 11:50:24, celkem upraveno 1 x.
Důvod: necituj předešlý příspěvek!
Důvod: necituj předešlý příspěvek!
- Jojin
- Příspěvky: 295
- Registrován: pát 05. čer 2009 12:26:47
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Felicia - výhody vs. nevýhody u motoru 1.9
Mám 19,D přes dva roky. Jezdím za 5,3 l/100 (teď mě dcera natrhla žaket když udělala 4,8 l/100 ). Nechal jsem se poučit mladými divočáky a zatím nelituju (odstranění trumpet,zaslepení EGR ... dočteš se o tom v tomto foru,dokonce s fotodokumentací). Je to agregát pro někoho kdo jezdí 90 - 100 a na dálnic 130 - 135. Apropos dálnice, na spotřebě se nepodepíše nijak výrazně +/- 0,5 l a město pokud nejezdíš jako tzv. binární jezdec ( 0 / 1 - plnej nebo žádnej)tak do těch 6 l/100. Ještě dodám že mám combi.
Naposledy upravil(a) emilio52 dne úte 11. srp 2009 19:15:41, celkem upraveno 1 x.
Důvod: předchozí citace viz:pravidla č.4
Důvod: předchozí citace viz:pravidla č.4
Re: Felicia - výhody vs. nevýhody u motoru 1.9
Jelikož je motor o celých 30kg těžší než třeba 1,3, tak je to opravdu důvod k poškození nápravy . Takže prostě do tohoto auta musí lézt jen lehcí lidé, těžcí nesmí, jinak odejde náprava.
A teď vážně.
S každým kilem hmotnosti na čumáku jede auto jinak samozřejmě především do zatáček, ovšem rozhodně to nemá nějaký strašný dopad na nápravu a jiné části auta. Je to prostě pouze blábol.
Já s ní jezdím už dva roky velmi smíšený provoz (hodně dálnice, trochu města a dost okresky), přičemž ji rozhodně nešetřím (tedy pokud nejsem na cestě sám a neblbnu, tak běžná cestovní rychlost do 160 na dálnci a 120 na okreskách) a při tomto stylu jízdy jsem se ještě nikdy nedostal přes 6 litrů spotřeby. Když jezdím někdy na předpisy, tak se vejdu s přehledem do 5 litrů. Většinou nejezdím sám, ale téměř stále je auto obsazené více lidmi a ještě plným kufrem. Mám ale krátkou a hlavně sériové kola a gumy, což dělá dost.
Jinak co se týče údržby, tak především záleží jaký kus člověk sežene. Jakmile se vychytají chyby po předchozích majitelích, tak stačí lít naftu a olej a pořád to jezdí. Na motoru se nemá skoro co pokazit a když už by k tomu došlo, tak opravy jsou velmi jednoduché /trochu zdatný člověk to udělá doma sám) a hlavně za pár korun.
Jasnou nevýhodou je pojistka, protože to prostě vždy bude dražší. Ovšem pokud najezdíš trochu více kilometrů, tak se to hravě vrátí.
Nějaké základní úpravy a opravy tohoto autíčka najdeš zde http://felicia-diesel.ic.cz/ (to mi připomíná, že bych tam měl zase přihodit nějaké nové články jak bude čas). Většinou se jedná hlavně o vyladění motoru do optimálního stavu poté, co to někdo předtím rozharašil, nebo o seřízení pro lepší chod.
A teď vážně.
S každým kilem hmotnosti na čumáku jede auto jinak samozřejmě především do zatáček, ovšem rozhodně to nemá nějaký strašný dopad na nápravu a jiné části auta. Je to prostě pouze blábol.
Já s ní jezdím už dva roky velmi smíšený provoz (hodně dálnice, trochu města a dost okresky), přičemž ji rozhodně nešetřím (tedy pokud nejsem na cestě sám a neblbnu, tak běžná cestovní rychlost do 160 na dálnci a 120 na okreskách) a při tomto stylu jízdy jsem se ještě nikdy nedostal přes 6 litrů spotřeby. Když jezdím někdy na předpisy, tak se vejdu s přehledem do 5 litrů. Většinou nejezdím sám, ale téměř stále je auto obsazené více lidmi a ještě plným kufrem. Mám ale krátkou a hlavně sériové kola a gumy, což dělá dost.
Jinak co se týče údržby, tak především záleží jaký kus člověk sežene. Jakmile se vychytají chyby po předchozích majitelích, tak stačí lít naftu a olej a pořád to jezdí. Na motoru se nemá skoro co pokazit a když už by k tomu došlo, tak opravy jsou velmi jednoduché /trochu zdatný člověk to udělá doma sám) a hlavně za pár korun.
Jasnou nevýhodou je pojistka, protože to prostě vždy bude dražší. Ovšem pokud najezdíš trochu více kilometrů, tak se to hravě vrátí.
Nějaké základní úpravy a opravy tohoto autíčka najdeš zde http://felicia-diesel.ic.cz/ (to mi připomíná, že bych tam měl zase přihodit nějaké nové články jak bude čas). Většinou se jedná hlavně o vyladění motoru do optimálního stavu poté, co to někdo předtím rozharašil, nebo o seřízení pro lepší chod.