Stránka 3 z 3

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

Napsal: úte 20. říj 2009 20:45:42
od vace - FK
a co KONKOR 500,??? ja sem s nim spokojenej

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

Napsal: stř 21. říj 2009 11:35:10
od smazany clen - FK
hm.... je to levné

Re: Resistin? ...nebo něco jiného?

Napsal: stř 21. říj 2009 13:51:53
od vace - FK
je levnej,to za prvi,a rekl bych ze je i dostacujici a kvalitni ;)

Plastizol

Napsal: sob 06. úno 2010 21:15:59
od red.jack - FK
Zdar dravci:-)
Nevíte kde by se dal sehnat Plastizol?Měl by to bejt ten origoš nátěr na spodky aut co dávala škodovka.

Re: Plastizol

Napsal: sob 06. úno 2010 21:21:22
od hromyblesky
az si to premistis do spravy sekce tak ti rad odpovim ;)

Re: Plastizol

Napsal: sob 06. úno 2010 21:25:34
od Atnarfus
Origoš asi neseženeš a i když by jsi sehnal, tak ti bude nanic. Nemáš na to technologii. Ten sajrajt ti doma nevytvrdne.
Prodává se ale snad nějaký opravárenský, který tvrdne při běžných teplotách. Nikdy jsem ho ale neviděl a neviděl ho ani karosář, kterého jsem se ptal.

Re: Plastizol

Napsal: sob 06. úno 2010 21:28:29
od hromyblesky
atnarfus z velke casti nemas pravdu.....

Re: Plastizol

Napsal: sob 06. úno 2010 21:45:37
od Atnarfus
Tak nic no. Já jsem kdysi debatoval s jedním, co dělal do robotů na nanášení toho marastu na karoserii. Pak jsem ještě tahal informace z autoklempíře, který mi opravoval auto.

Re: Plastizol

Napsal: sob 06. úno 2010 21:50:56
od hromyblesky
tak to presun do spravny sekce a ja ti prozradim o co jde

Re: Plastizol

Napsal: sob 06. úno 2010 21:51:42
od hromyblesky
prima jak smrkac musi upozornovat MODY za tu maji bordel :lol:

Re: Plastizol

Napsal: sob 06. úno 2010 22:18:34
od Michelin1
Hele smrkaci, vybal svoje rady porady a nekecej :D

Re: Plastizol

Napsal: sob 06. úno 2010 22:20:45
od hromyblesky
primo fantasticky :D
jedna se o pripravek DICHTFIX popr SEAL je to obyc kartus jako na silikon,a podobne tmely...jen je na to treba specialni pistol....schne to vetranim,po spravnym naneseni to vypada opravdu duveryhodne,a jde s tim nagrcat klidne 3-5mm vrstva... dela se to v ruznych barvach ale videl sem vetsinou jen cernou a stou sem i delal..... tady je system videt od WUERTHU ale ja delal myslim s NORMFESTEM http://www.wurth.pl/katalog2/karty/22_A ... 226ps4.pdf navic je to perfektni odhlucnovaci hmota,problem je ze kratus stoji cca 150kč a na jeden podbeh (myslim tim uplne cely tedy i stranu blatniku)jich spotrebujes tak 3kousky..... tedy strasne drahej byznys ale to ze to neexistuje je blbost....
kdysi sem delal GO kastle na pikapu a tam sem to udelal na podbezich a je to super.... http://hromyblesky.rajce.idnes.cz/pikap/#album
a tady jen ten podbeh Obrázek
snad tato vycerpavajici odpoved splnila svuj ucel....... :D

Re: Plastizol

Napsal: pon 08. úno 2010 21:21:55
od red.jack - FK
hromyblesky"Skvělá práce!!!!!ten pickap.A teď ještě kde to koupit?tamty stránky jsou snad v Polštině.Díkes

Re: Plastizol

Napsal: pon 08. úno 2010 22:15:37
od hromyblesky
koupis to treba od kdejakyho distributora WUETRHu ale budes potrebovat i tu pistol a ta bude stat ranec

Nástřik podvozku bodyčkem (na zimu)

Napsal: ned 21. úno 2010 8:48:52
od looki - FK
Znate nekdo presny postup jak provest nastrikani spodku auta bodyckem (nebo necim jinym)?? Muj znamy to dela za cca 2000kc,ale jsem schopny si to udelat i sam,jen potrebuju vedet co vse se ma strikat a postup jak to provest!
Pripadne kde koupit (na netu) ten bodycek,nebo jinou hmotu.
Piste prosim jen k tematu (ne ze se mi to nevyplati atd...)diky

Re: Nástřik podvozku bodyčkem (na zimu)

Napsal: ned 21. úno 2010 9:10:39
od Hazi - FK
Já teda nevim, ale řekl bych, že máš na to nyní docela zimu. Jinak mužeš koupit připravek jak ve spreji, tak v plechovce na natření, tak v plechovce do pistole. Stříkáš podlahu, nestřikej takové věci jako je nádrž, to je zbytečné, když nastříkáš výfuk, tak to bude krásně smrdět, prostě nastřikej kovove časti, na kterých vidíš už nastřik od výrobce.

Re: Nástřik podvozku bodyčkem (na zimu)

Napsal: ned 21. úno 2010 9:20:28
od 103457
1. stříkat při teplotě nad +20°C a nechat v této teplotě min 24 hod proschnout

2. důkladně omýt spodek vozu, jediná pořádná možnost je wapka, rukou důkladně vyšťourat dutiny v nosníku pod předním blatníkem až úplně nahoře a okolo hrdla nádrže v PZ blatníku, musíš to umýt tak, že ti sleze z origo antikorozivního nátěru barva auta, takže auto zespodu bude bílé až béžové, nechat důkladně uschout, aby nebyl nikde podvozek mokrý.

3. zvednout auto, sundat kola, vyndat tlumiče a výfuk, včetně krycího plechu mezi výfukem a nádrží, dobré je i odmontovat nárazníky

4. zalepit zevnitř díry po tlumičích, aby jsi si nenastříkal interier, resp. motorový prostor

5. materiál koupíš v kdejaké lepší mototechně, je to většinou v kartuších a potřebuješ k tomu i spešl stříkací pistoli ( já používám toto: http://www.olejshop.cz/antikorozni-ochr ... 5kg-000173 a tuto pistoli http://shop.boukal.cz/naradi-pneumatick ... y-a-dutiny

6. doporučuji souběžně stříkat i dutiny, ty stříkám dříve než podvozek, aby se po nastříkání dutin dobře zalepily při stříkání podvozku zátky do dutin

7. pokud budeš stříkat i dutiny potřebuješ nové zátky do nich, ty staré jsou gumové a budou spuchřelé, při vyndavání se zpravidla roztrhají

8. a pak ještě chuť do práce, je to hnusná a špinavá práce, ale rozhodně stojí za to, na dutiny potřebuješ jednu kartuš a na podvozek tři

9. toto provedeš každé tři roky a koroze nemá šanci. ;)

Td bych to, ale asi nedělal, pokud nemáš velůkou teplou garáž, tak je to nereálné udělat dobře a pokud to chceš jen tak ošulit, tak se na to vyprdni, ta ochrana z výroby stačí, není o nic horší, než když to uděláš sám, ale nedostatečně. ;)

Re: Nástřik podvozku bodyčkem (na zimu)

Napsal: ned 21. úno 2010 22:19:43
od Atnarfus
Stříkání celé podlahy je ptákovina a je to škoda materiálu. Stačí nastříkat podběhy. výztuhu pod chladičem a zespodu prahy a kus podlahy vedle prahů. Vyplatí se pořádně nastříkat lemy zadních blatníků. Ještě jsem neviděl Felicii, která by prorezla uprostřed podhaly.

Základ je sundat nárazníky. Zatmelit všechny spoje předních blatníků a podběhu, zatmelit spoje zadních blatníků a podběhů. Podběhy a prahy pak jde docela snadno natřít i štětcem. Stříkání je samozřejmě rychlejší a člověk se tak nezapatlá. Když nezatmelíte ty spoje, tak je stříkání spodku nanic. Stejně budou nad zadním nárazníkem za chvíli puchýře.

Na spodku reznou věci jako je nápravnice, držáky nádrže a pod. To všechno už je stejně rezaté a nejde to očistit. Rezaté věci nemá cenu stříkat. Ona ta orezlá nápravnice stejně auto přežije.

Antikorózny náter

Napsal: pát 11. čer 2010 21:56:31
od Birosa - FK
Zdravím Vás chalani ... Chcem si odstrániť kus hrdze okolo blatníkov a dverách ... A dostal som nápad, žeby som si to vybusil, zagitoval som to a pak natrel niečím podobným ako sa natiera karoséria blatníku nad kolesom ... tuším asvaltom či ako sa to volá ... Mohli by ste mi poradiť ako sa to volá a čím to natreť? a aký git? dakujem ... chcem aby to vyzeralo nejak tak ... Obrázek

Uploaded with ImageShack.us striekať to nechcem lebo by to bolo dosť blbe pretože mám dosť vyblednutú farbu a čierna okolo auta na spodku sa mi vždy páčila ... môžte mi s tým poradiť? aké tie prípravky nato použíť a či sa to napríklad pri umývaní auta nezošúcha alebo pod..?? dik

Re: Antikorózny náter

Napsal: pát 11. čer 2010 23:03:55
od max21 - FK
Na přední a zadní nárazník se vykašli :) ten Ti neshnije ani za 100 let. Teda pokud to nemá bejt pro efekt ;)

Re: Antikorózny náter

Napsal: sob 12. čer 2010 6:17:18
od Birosa - FK
Praveže ja chcem aj predný a zadný nárazník natrieť kôli efektu ... žeby nebol len ten bol ale žeby to šlo okolo celého auta .... žeby to nebolo prerušené

Re: Antikorózny náter

Napsal: sob 12. čer 2010 8:30:56
od 103457
Osobně se mi toto nalakování vůbec nelíbí, je na tom autě vidět, že to opravoval diletant. Pokud se ti jedná o to opravit rez a zatřít antikorozivním nátěrem, tak dle mně máš 2 možnosti.
1) udělat to, tak, jak jsi to udělal na obrázku, ale použít přelakovatelný antikorozivní nátěr a pak dát do barvy vozu, čili budeš to mít očetřené proti korozi nátěrem, ale auto bude stále červený nebo růžový.
2) pokud ti jde o ten černej efekt na prazích a lemech blatníků, tak to klidně ošetři antikorozivním nátěrem, ale pak na něj dej nádstavce prahů a plastový lemy blatníků. Pak to na efekt bude vypadat, tak jak si přeješ a přitom na autě nebude znát, že již bylo opravované. ;)

Re: Antikorózny náter

Napsal: sob 12. čer 2010 10:12:41
od Birosa - FK
Obrázok som robil ja ... trvalo mi to cca minutu ... nechcel som sa s tým hrať to som len chcel ukázať ako by som si to predstavoval ... samozrejme na ostro by som si to pekne oblemil páskou a tak natieral ... čiže obrázok je len ukážka ako som to myslel ...

Re: Antikorózny náter

Napsal: sob 12. čer 2010 10:17:09
od 103457
Je mi jasný, že v originále si s tím dáš práci, ale dle mýho je to tuzing jenom takhle barvou napatlat ty lemy a prahy. Když se ti to líbí černé, tak to dej do plastu a je to.

Re: Antikorózny náter

Napsal: sob 12. čer 2010 15:55:35
od Kuladmin
Obrus to vykytuj nastrikej tmelem zabrus atd a pak normal original barvu vozu a mas to. Nevymejsej nesmysly. Stejne to nekde (zadni lemy) bude spis na vyvareni apod takze to zachvilku zas vyleze.

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

Napsal: čtv 21. črc 2011 18:38:52
od bobas
Hosi pouzivate nekdo ten srac na podvozky od motipu? ten bitumen? vydrzi to neco?

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

Napsal: pát 22. črc 2011 14:52:51
od mikka
Motip Bitumen vydrží dva roky v pohodě. Používám ho ca 10 let. Letos bych ale chtěl vyzkoušet Body.

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

Napsal: čtv 11. srp 2011 13:15:40
od kouda
Tak po dnešku můžu vřele doporučit BODY. Dobře se s ním pracuje. Stříkal jsem to pistolí na podvozky a na zadní podběhy jsem spotřeboval 3 kg body a vůbec jsem nešetřil. Doporučuji pracovat s tlakem cca 5bar. Kolem 3bar už to moc nestříká a nedělá to správný nástřik.

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

Napsal: ned 04. srp 2013 7:56:13
od Lachtanisko34
Bože lidi někteří jste hrozní blbouni a ty co tomu aspoň trochu rozumí tak jejich pravopis odpovídá tomu, že rozumějí možná tak sajrajtu co jim teče z auta...nejsem žádnej opravář a nedělám sto aut za týden, ale možná proto, že když to dělám tak to udělám pořádně mi auto stále slouží a nerezne. Felicia 1,3 MPI 1997 koupil sem jí ve stavu shnilých podběhů a předních blatníků...řekl jsem si...to auto mi musí vydržet minimálně 6 let...pokud bych jí měl tak na rok na dva nechám to shnít a prodám za pár korun. Takže jsem si rovnou řekl, že do toho dám nějaké peníze, první co bylo shnilé na spodku...brzdové hadičky...nahradit...zadní lemy uříznout nabodovat přední blatníky nahradit celé. Celý spodek byl nastříkán gumo-asfaltem bohužel už na rez, takže místa hlavně v dutině prahů byly pod vrstvou gumo-asfaltu naprosto sežrané...vyvařit! potom jsem všechno přetřel polyesterovým tmelem a všechno zatmelil..je antikorozní a proto nepustí pod sebe vodu, rozumí se všechno odmastit a každou vrstvu..já používám benzín nebo aceton...co je po ruce, na polyesterák dám Tlumex a celý spodek včetně podběhů vycákám tlumexem dělám to pistolí takže to dostane úplně všude (snažte se nestříkat na výfuk nebo ho demontujte, smrdí to pak nepříjemně) části co jsou vidět jako zadní lemy a vnější strany prahů jsem ošetřil nástřikem Body 930 na odmaštěný povrch na základní barvu, barva je tam jako primer, sjednotí povrch a Body se ředí nitro ředidlem takže barvu naleptá a hezky se do ní vpije, když body stříknete na karoserii vozu nehtem ho sloupnete ale z té základovky mi nejde ani škrabkou na okna!!! vyzkoušeno na starých dveřích od favorita!!! potom je důležité nechat body odpočinout..stříkal sem to asi ve 30°C takže jsem to zavřel do garáže kde bylo asi 50°C takže lakýrnická kabina a nechal 3 dny odpočívat...potom jsem vzal do pistole krycí barvu a přelakoval šedé Body 930 lakoval jsem to u zadního prahu téměř ke střeše, abych neměl schod nad lemy blatníku, poté jsem vzal flanel tempo a leštil a leštil a schod u střechy rozleštil..dalo mi to asik 30 min na každé straně!!! Ještě jsem plastickým tmelem (medvědí hovno) vymáznul všechny spáry podél lemů které vzniky bodováním.Výsledek po dvou letech Body nepraská!!! Tlumex vždy po zimě prohlédnu a teď jsem ho stříkal znovu, ale asi zbytečně, protože nikde nebyl omytý. Nejdůležitější je Odmastit a nechat vyzrát...auto bylo na špalkách cca 3 týdny ale stálo to za to...myslím že mě ještě přežije!!! Vystříkání dutin Rezistin ML a vyjetej volej 1:2 samozřejmostí...každé 3-4 roky opakovat...sůl přeci jen ten olej za čas přemůže !!! a nebo nepřemůže ale jistota je jistota..rezistin stojí 200 kč a volej je zadarmo a za jeden den práce mít bezstarostný ježdění je mnohem lepší než čekat kdy to shnije a pak opravovat!

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

Napsal: stř 21. srp 2013 18:29:21
od Sadra17
body 930 nejni přelakovatelný :hlava:

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

Napsal: pon 09. zář 2013 18:05:50
od VAN3R
Nazdar...Plánujem si ošetriť na mojej Felicii spodok s Body 930 a chcel by som sa opýtať či to treba riediť s tým nitroriedidlom ako to je písané na obale? Alebo ani to netreba riediť? A koľko v kg toho by som potreboval na kompletné ošetrenie spodku? ;)

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

Napsal: úte 10. zář 2013 11:23:32
od emilio52
Jak tady píše od kouda » čtv 11. srp 2011 14:15 tak 3 kg musí bohatě stačit

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

Napsal: úte 10. zář 2013 12:10:17
od kouda
Ja jsem to měl akorát na zadní podběhy a zadní čelo. Dneska bych ale předem ještě sloupal původní nástřik, vzal to základovkou a BODY. Podlahu bych nedělal vůbec, pouze ošetřit napadená místa(opět zbrousit až na kov,základovku a body) a stříkal bych jen podběhy. Takže na všechny podběhy,prahy + napadená místa asi 5kg

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

Napsal: pát 18. říj 2013 18:52:23
od Danis
Máte někdo zkušenosti s Antivibral TH 12 od Parama? Cenově to vychází velmi dobře, ale....

Re: Ochranný nástřik spodku - postup, přípravky a vše okolo

Napsal: stř 27. lis 2013 0:31:56
od ka-spel
Kdyby někdo chtěl, tak mě zůstaly 2 kartuše Body 930 - nepřelekovatelný, 1x přelakovatelný a 1x vosk Body 900. Vše litrovky.