Hlava Motor-Excel

Simos 2P
135M, 136M
Bobrisek
Příspěvky: 68
Registrován: sob 20. bře 2010 19:37:27
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Bobrisek »

Na strankach ME stoji uprava 1.6 - 82kw: 48 000 Kc.. Za kolik by mi to udelal dedla??:))
Uživatelský avatar
jezek
Příspěvky: 2183
Registrován: stř 07. lis 2007 18:32:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od jezek »

+- za 48 000Kč ;)
Krátká 1.3MPi GLXi rally red
Krátká 1.6MPi GLX modrá hlubinná metalíza
Tady na foru
Bobrisek
Příspěvky: 68
Registrován: sob 20. bře 2010 19:37:27
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Bobrisek »

kluci na sraze mi rikali, kdybych si od nej nechal udelat vymenu vacky a rj, tak by me to vyslo na bura.. vymenym zpusobem, tak tohle by levneji neslo??:))
Sadra17
Příspěvky: 2886
Registrován: pon 15. pro 2008 17:29:27
Bydliště: Jižní čechy

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Sadra17 »

jenže to už nejni jenom vačka a čip ;) ale zkus se domluvit přímo s nim a neřeš to veřejně :safe:
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Bobrisek
Příspěvky: 68
Registrován: sob 20. bře 2010 19:37:27
Bydliště: Bílina
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Bobrisek »

no kdyz ja se stydim:D
Uživatelský avatar
Kirru23
Příspěvky: 107
Registrován: úte 18. kvě 2010 11:06:23
Bydliště: Praha - Horní Měcholupy
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Kirru23 »

hele do vačky a chipu bych chtěl jít taky od ME...neudělal by nám třeba skupinovou slevu když by nás bylo víc ? :)
straca
Příspěvky: 983
Registrován: sob 07. úno 2009 14:28:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od straca »

Ahoj lidi mám venku hlavu kuli výměně těsnění a mám dotaz když jí mám venku rád bych zvětšil tak o 1mm sací a výfukové kanály a vyleštil ,pak mám možnost ji ubrat myslel jsem tak o 0,6mm .Můžu tyto úpravy provést myslím to snížení a ty kanály?A nebude po snížení špatný předstih?A jestli se zlepší výkon?mám jednotku od cimbu
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Honza_t »

Snížit jo, kanály nezvětšuj, nebo budeš šetřit na novou hlavu jako kdysi já. Vyleštit myslím můžeš bez obav. Něco to asi přidá, ale nečekej že to bude citelný rozdíl, spíš to nepoznáš. Lepší je našetřit na úpravu ME, to sakra poznáš, i když i na peněžence :D
straca
Příspěvky: 983
Registrován: sob 07. úno 2009 14:28:17
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od straca »

nevíte někdo tloušťku těsnění pod hlavou?
Sadra17
Příspěvky: 2886
Registrován: pon 15. pro 2008 17:29:27
Bydliště: Jižní čechy

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Sadra17 »

počítej s 1.5mm +-
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Uživatelský avatar
Jozan
Příspěvky: 65
Registrován: stř 07. dub 2010 11:47:59
Bydliště: Hořešovice 101
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Jozan »

Zdravím!
Chystám se na opravu motora, není to asi uplně nutný, ale chci to dát do cajku. Mám 1,3 MPi 40kw, 230 000 km najeto. Budu sundavat hlavu a měnit nějaký to těsnění. Zajímalo by mě jest-li tý hlavě můžu nějak v mezích normy "pomoct" k zlepšení vlastostí. Srovnání hlavy + nový těsnění pod hlavu + nový gufírka okolo ventilů a seřízení beru jako základ, který chci udělat. Mohl by mi někdo problému znalý k tomu něco říct? :D Co ještě udělat, na co si dát majzla....
Víc hlav víc ví - teda těch na krku :D
Zatím jsem na fóru moc nehledal o opravách hlav. Tak dyžtak sory, že se blbě ptám. :)
Díky za ochotu :salut: :salut:
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Honza_t »

tak pomoct mu můžeš že vyměníš hlavu za 50kw, tu snížíš o 1mm, dáš vačku 50kw a řj 50kw a už z toho budeš mít 50kw verzi :D ale to si asi nechtěl slyšet :) Pak ještě slícovat kanály a jestli máš možnost a seš dostatečně odvážnej tak můžeš upravit ventily :)
Marty_pv - FK

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Marty_pv - FK »

Řekl bych že -1 mm na sérii je tak akorát vstupenka do klubu detonačního spalování a sníženého předstihu :)
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Honza_t »

u 40kw? tam je komprese dost malá, pochybuju že by to nesneslo. Nevím o kolik, ale někde sem slyšel že -1mm by ses měl dostat na kompresi 50kw. A u 50kw je zdravý snížení ještě 0,6 ;)
Marty_pv - FK

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Marty_pv - FK »

Ajo, já to blbě četl, ty myslíš při zachování 40kW pístů snížit hlavu
Uživatelský avatar
URNA
Příspěvky: 1669
Registrován: sob 09. úno 2008 15:34:45
Bydliště: Horní Počernice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od URNA »

Znám jednoho pána co má sníženou hlavu o 1.6 a plus na to udělaný další věci a to auto mu jezdí jako blázen!
Felda 1.3 a hlavně jí dej napííít!!!! 1náááááááááá 2náááááááááááááá 3 náááááááááááááááááááááááááá
.........
Uživatelský avatar
Jozan
Příspěvky: 65
Registrován: stř 07. dub 2010 11:47:59
Bydliště: Hořešovice 101
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Jozan »

To slícování určo zkusím, u pionýra to taky pomohlo :-)
Nerad bych tomu ublížil, asi to nechám teda snížit. Myslíte, že 1mm je ještě OK? Nechci to přehnat...
Uživatelský avatar
favo
Příspěvky: 7079
Registrován: ned 01. srp 2004 15:41:36
Bydliště: Blansko

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od favo »

Marty_pv píše:Řekl bych že -1 mm na sérii je tak akorát vstupenka do klubu detonačního spalování a sníženého předstihu :)


U 1.3 MPi na to bohatě stačí 0,6mm, pak už ti nezbyde nic jiného než jezdit na BA 98-100 aby byl klid. Vlastní zkušenost
Moje felda 1.4 MPi
Golf IV 1.9 TDi 164 PS 393 Nm
Uživatelský avatar
Jozan
Příspěvky: 65
Registrován: stř 07. dub 2010 11:47:59
Bydliště: Hořešovice 101
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Jozan »

Mě nejde o max výkon, chci tomu jen trochu přilepšit :) O těch 0,6 mm to teda půjde níž. Díky! :salut:
tgfh - FK

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od tgfh - FK »

MPi 40kW má 8,8:1
MPi 50kW má 9,7:1
tedy rozdíl 0,9
Já mám hlavu -1mm a to udělá z těch 9,7:1 10,8:1
tedy rozdíl 1,1, oproti 40kW 0,9+1,1=2

V pohodě mi to žeře 95ku, jen polskou to nebralo, ale zase byla dobrá spotřeba 6,0l, na vervě 100 mi to hneda vylétlo na 6,2l, kdyby to bylo opačně tak beru 98mičku nebo 95+E(108), jelikož to bylo opačně než jsem čekal tak to neřeším.
Uživatelský avatar
jezek
Příspěvky: 2183
Registrován: stř 07. lis 2007 18:32:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od jezek »

asdf: Do háje už, aspoň použij to hledání když už ne Google, pokud tady něco chceš blábolit.
1.3MPI 40kW má kompresní poměr 9.5:1
1.3MPI 50kW má kompresní poměr 10:1
1.6MPI 55kW má kompresní poměr 9.8:1
1.9D 47kW má kompresní poměr 22,5:1

Máš to stažený o 1mm takže budeš mít kolem 11:1.
Krátká 1.3MPi GLXi rally red
Krátká 1.6MPi GLX modrá hlubinná metalíza
Tady na foru
Uživatelský avatar
Suri
Příspěvky: 1239
Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Suri »

Tgfh - máš blbé hodnoty , to je BMM 40/50
Uživatelský avatar
Kirru23
Příspěvky: 107
Registrován: úte 18. kvě 2010 11:06:23
Bydliště: Praha - Horní Měcholupy
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Kirru23 »

Zdarec, o kolik by se mohla snížit hlava na 1,6ku s vačkou a chipem a kolik by to tak mohlo stát? Dííky za rady
Marty_pv - FK

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Marty_pv - FK »

Kirru23: Snadná odpověď - zeptej se výrobce vačky a softu ;)
Uživatelský avatar
Kirru23
Příspěvky: 107
Registrován: úte 18. kvě 2010 11:06:23
Bydliště: Praha - Horní Měcholupy
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Kirru23 »

Tak odpověď z MotorDesign:

Pane, věřte, kdyby to bylo dobře, tak už jsme to dávno udělali.
Nedoporučuji. J.Šmat


:)
Uživatelský avatar
URNA
Příspěvky: 1669
Registrován: sob 09. úno 2008 15:34:45
Bydliště: Horní Počernice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od URNA »

Jako je hezký že chcete všichni snižovat hlavy ale jenom o tom snížení to neni. Sice je pravda, že na sériovém motoru poznáš nejvíc to snížení (pokud je to hodně) ale nikdo Vám tu nebude řikat přesný míry. To by ti co to dělaj mohli zabalit. Prostě je to na tom to snížit a vyzkoušet to a nebo sehnat literaturu a pokusit se to spočítat.

Kirru23:Jestli máš vačku a čip tak to musíš probírat s těma od koho máš tu vačku a čip ;)
Felda 1.3 a hlavně jí dej napííít!!!! 1náááááááááá 2náááááááááááááá 3 náááááááááááááááááááááááááá
.........
Uživatelský avatar
Kirru23
Příspěvky: 107
Registrován: úte 18. kvě 2010 11:06:23
Bydliště: Praha - Horní Měcholupy
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Kirru23 »

Jo mam to od nich...alespoň to tvrdil prodejce...
Honza_t
Příspěvky: 2125
Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
Bydliště: Č. Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Honza_t »

favo píše:U 1.3 MPi na to bohatě stačí 0,6mm, pak už ti nezbyde nic jiného než jezdit na BA 98-100 aby byl klid. Vlastní zkušenost


Pane fávo, bavíme se o 40kw verzi, víme? :D Přičti 1mm ;)
tgfh - FK

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od tgfh - FK »

Suri píše:Tgfh - máš blbé hodnoty , to je BMM 40/50

Á-ha já to četl před lety tady http://skoda.daves.cz/Zmena_kompresniho ... vani_hlavy

EDIT: tak Jezek ma pravdu http://www.vozyskoda.wz.cz/felicia/techdata.htm
Uživatelský avatar
Suri
Příspěvky: 1239
Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Suri »

tgfh - tak čítaj správnu literatúru a všetkému never , pretože potom čo veta od teba to blud
Uživatelský avatar
jezek
Příspěvky: 2183
Registrován: stř 07. lis 2007 18:32:26
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od jezek »

tgfh: Ježek už ti to jednou nekde psal :evil:
Krátká 1.3MPi GLXi rally red
Krátká 1.6MPi GLX modrá hlubinná metalíza
Tady na foru
Uživatelský avatar
Suri
Příspěvky: 1239
Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
Bydliště: Banská Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Suri »

Jezek - ako hrach na stenu házet
tgfh - FK

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od tgfh - FK »

Tak jsem napsal anonym do ME s dotazem o kolik se může snížit hlava na sériové 50kW a pry max. o 0,6mm, ale více jsem z nich nedostal.


/Jo jo sorry za to, ja se spletl. Ten mm dolů chce BA98+, protože když to tak vezmete tak u 9,5:1 je napsané na víčku min. 91, u 10:1 je napsané min. 95, myslím, že u těch lepších motorech sériově na 10,5:1 je určitě napsané taky "min. 95" ale u 11:1 by bylo už napsané 100pro "min. 98" :-)

a jestli u BMM 50kW při 9,7:1 přídá snížení o 1 mm 1,1 tak asi mám přesně 11,1:1 8-)
bedas

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od bedas »

Ahojte,chtel bych take tu hlavu motor excel na 1,3 mpi.
Vadi moc ze mam pisty s dolikem? Zaklad je totiz 40 kw felicie. Cetl sem ze se necha docilit kompresniho pomeru i bez vymeny pistu a to tak ze se krapet stahne hlava. Tak sem se chtel zeptat jestli je mozny poslat do motor excel hlavu se 7 mm ventilem na tu beznou osvedcenou upravu a krom toho ze by mi ji jeste snizili kvuli ty kompresy. Nebo se to vzajemne vylucuje? Menit pisty se me moc nechce. Dik,ahoj
marek.v - FK

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od marek.v - FK »

Ahojte, potreboval by som odbornú znalosť.
Mám možnosť kúpiť origo novú hlavu, potrebujem vedieť či je to MPi 50Kw. Prosím potvrdte mi to tí, ktorí sa vyznáte.
Ďakujem.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Milos-Racing
Příspěvky: 100
Registrován: stř 20. bře 2013 20:20:13
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od Milos-Racing »

Ano,je to hlava pro 50Kw Felicii.Ale změř si průměr vodítka ventilů,jestli je to pro 8mm nebo 7mm dřík ventilů.
FrajerRS

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od FrajerRS »

Ahoj, prozradila by mi prosim nektera zdejsi dobra duse, jaky je doporuceny kompresni pomer k vacce 265/258 z MOTOR-EXCEL?
Bohuzel jsem stratil listecek, na kterem jsem to mel napsane. Dekuji.
Uživatelský avatar
00Inferno00
Příspěvky: 1728
Registrován: úte 02. zář 2008 9:51:55
Bydliště: Dolní BenešoVW
Kontaktovat uživatele:

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od 00Inferno00 »

Mám pocit, že max -1mm.
Vici píše:...ARL je král mezi TDI na platformě G4...
VW Golf IV 1.9TDI PD ARL 192PS 401Nm powered by TDIfun, EGR-off, TT puky, Strongflex dogbone
VW Passat Variant B8 2.0TDI Dynaudio
FrajerRS

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od FrajerRS »

00Inferno00: ahoj, to jsi mi napsal ale neco trochu jineho nez na co se ptam - to co pises je udaj, o kolik lze maximalne snizit hlavu (a mam dojem, ze "bezpecna" mira je -1,2 mm, ale to neni v tomto pripade podstatne). Ja se ptam na kompresni pomer - 50 kw BMM ma udavany KP 9,7:1, 50 kw MPI ma KP 10:1, a ja bych potreboval vedet, jestli uvedena vacka MOTOR-EXCEL je delana na seriovy KP nebo na jiny (a pokud jiny tak jaky) ;)
Uživatelský avatar
favo
Příspěvky: 7079
Registrován: ned 01. srp 2004 15:41:36
Bydliště: Blansko

Re: Hlava Motor-Excel

Příspěvek od favo »

Napiš Dedlovi a máš to z první ruky.
Moje felda 1.4 MPi
Golf IV 1.9 TDi 164 PS 393 Nm
Odpovědět