Hlava Motor-Excel
-
- Příspěvky: 68
- Registrován: sob 20. bře 2010 19:37:27
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
Na strankach ME stoji uprava 1.6 - 82kw: 48 000 Kc.. Za kolik by mi to udelal dedla??:))
Re: Hlava Motor-Excel
+- za 48 000Kč
-
- Příspěvky: 68
- Registrován: sob 20. bře 2010 19:37:27
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
kluci na sraze mi rikali, kdybych si od nej nechal udelat vymenu vacky a rj, tak by me to vyslo na bura.. vymenym zpusobem, tak tohle by levneji neslo??:))
Re: Hlava Motor-Excel
jenže to už nejni jenom vačka a čip ale zkus se domluvit přímo s nim a neřeš to veřejně
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
-
- Příspěvky: 68
- Registrován: sob 20. bře 2010 19:37:27
- Bydliště: Bílina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
no kdyz ja se stydim:D
- Kirru23
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 18. kvě 2010 11:06:23
- Bydliště: Praha - Horní Měcholupy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
hele do vačky a chipu bych chtěl jít taky od ME...neudělal by nám třeba skupinovou slevu když by nás bylo víc ?
Re: Hlava Motor-Excel
Ahoj lidi mám venku hlavu kuli výměně těsnění a mám dotaz když jí mám venku rád bych zvětšil tak o 1mm sací a výfukové kanály a vyleštil ,pak mám možnost ji ubrat myslel jsem tak o 0,6mm .Můžu tyto úpravy provést myslím to snížení a ty kanály?A nebude po snížení špatný předstih?A jestli se zlepší výkon?mám jednotku od cimbu
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
Snížit jo, kanály nezvětšuj, nebo budeš šetřit na novou hlavu jako kdysi já. Vyleštit myslím můžeš bez obav. Něco to asi přidá, ale nečekej že to bude citelný rozdíl, spíš to nepoznáš. Lepší je našetřit na úpravu ME, to sakra poznáš, i když i na peněžence
Re: Hlava Motor-Excel
nevíte někdo tloušťku těsnění pod hlavou?
Re: Hlava Motor-Excel
počítej s 1.5mm +-
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
- Jozan
- Příspěvky: 65
- Registrován: stř 07. dub 2010 11:47:59
- Bydliště: Hořešovice 101
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
Zdravím!
Chystám se na opravu motora, není to asi uplně nutný, ale chci to dát do cajku. Mám 1,3 MPi 40kw, 230 000 km najeto. Budu sundavat hlavu a měnit nějaký to těsnění. Zajímalo by mě jest-li tý hlavě můžu nějak v mezích normy "pomoct" k zlepšení vlastostí. Srovnání hlavy + nový těsnění pod hlavu + nový gufírka okolo ventilů a seřízení beru jako základ, který chci udělat. Mohl by mi někdo problému znalý k tomu něco říct? Co ještě udělat, na co si dát majzla....
Víc hlav víc ví - teda těch na krku
Zatím jsem na fóru moc nehledal o opravách hlav. Tak dyžtak sory, že se blbě ptám.
Díky za ochotu
Chystám se na opravu motora, není to asi uplně nutný, ale chci to dát do cajku. Mám 1,3 MPi 40kw, 230 000 km najeto. Budu sundavat hlavu a měnit nějaký to těsnění. Zajímalo by mě jest-li tý hlavě můžu nějak v mezích normy "pomoct" k zlepšení vlastostí. Srovnání hlavy + nový těsnění pod hlavu + nový gufírka okolo ventilů a seřízení beru jako základ, který chci udělat. Mohl by mi někdo problému znalý k tomu něco říct? Co ještě udělat, na co si dát majzla....
Víc hlav víc ví - teda těch na krku
Zatím jsem na fóru moc nehledal o opravách hlav. Tak dyžtak sory, že se blbě ptám.
Díky za ochotu
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
tak pomoct mu můžeš že vyměníš hlavu za 50kw, tu snížíš o 1mm, dáš vačku 50kw a řj 50kw a už z toho budeš mít 50kw verzi ale to si asi nechtěl slyšet Pak ještě slícovat kanály a jestli máš možnost a seš dostatečně odvážnej tak můžeš upravit ventily
Re: Hlava Motor-Excel
Řekl bych že -1 mm na sérii je tak akorát vstupenka do klubu detonačního spalování a sníženého předstihu
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
u 40kw? tam je komprese dost malá, pochybuju že by to nesneslo. Nevím o kolik, ale někde sem slyšel že -1mm by ses měl dostat na kompresi 50kw. A u 50kw je zdravý snížení ještě 0,6
Re: Hlava Motor-Excel
Ajo, já to blbě četl, ty myslíš při zachování 40kW pístů snížit hlavu
- URNA
- Příspěvky: 1669
- Registrován: sob 09. úno 2008 15:34:45
- Bydliště: Horní Počernice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
Znám jednoho pána co má sníženou hlavu o 1.6 a plus na to udělaný další věci a to auto mu jezdí jako blázen!
Felda 1.3 a hlavně jí dej napííít!!!! 1náááááááááá 2náááááááááááááá 3 náááááááááááááááááááááááááá
.........
.........
- Jozan
- Příspěvky: 65
- Registrován: stř 07. dub 2010 11:47:59
- Bydliště: Hořešovice 101
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
To slícování určo zkusím, u pionýra to taky pomohlo
Nerad bych tomu ublížil, asi to nechám teda snížit. Myslíte, že 1mm je ještě OK? Nechci to přehnat...
Nerad bych tomu ublížil, asi to nechám teda snížit. Myslíte, že 1mm je ještě OK? Nechci to přehnat...
Re: Hlava Motor-Excel
Marty_pv píše:Řekl bych že -1 mm na sérii je tak akorát vstupenka do klubu detonačního spalování a sníženého předstihu
U 1.3 MPi na to bohatě stačí 0,6mm, pak už ti nezbyde nic jiného než jezdit na BA 98-100 aby byl klid. Vlastní zkušenost
- Jozan
- Příspěvky: 65
- Registrován: stř 07. dub 2010 11:47:59
- Bydliště: Hořešovice 101
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
Mě nejde o max výkon, chci tomu jen trochu přilepšit O těch 0,6 mm to teda půjde níž. Díky!
Re: Hlava Motor-Excel
MPi 40kW má 8,8:1
MPi 50kW má 9,7:1
tedy rozdíl 0,9
Já mám hlavu -1mm a to udělá z těch 9,7:1 10,8:1
tedy rozdíl 1,1, oproti 40kW 0,9+1,1=2
V pohodě mi to žeře 95ku, jen polskou to nebralo, ale zase byla dobrá spotřeba 6,0l, na vervě 100 mi to hneda vylétlo na 6,2l, kdyby to bylo opačně tak beru 98mičku nebo 95+E(108), jelikož to bylo opačně než jsem čekal tak to neřeším.
MPi 50kW má 9,7:1
tedy rozdíl 0,9
Já mám hlavu -1mm a to udělá z těch 9,7:1 10,8:1
tedy rozdíl 1,1, oproti 40kW 0,9+1,1=2
V pohodě mi to žeře 95ku, jen polskou to nebralo, ale zase byla dobrá spotřeba 6,0l, na vervě 100 mi to hneda vylétlo na 6,2l, kdyby to bylo opačně tak beru 98mičku nebo 95+E(108), jelikož to bylo opačně než jsem čekal tak to neřeším.
Re: Hlava Motor-Excel
asdf: Do háje už, aspoň použij to hledání když už ne Google, pokud tady něco chceš blábolit.
1.3MPI 40kW má kompresní poměr 9.5:1
1.3MPI 50kW má kompresní poměr 10:1
1.6MPI 55kW má kompresní poměr 9.8:1
1.9D 47kW má kompresní poměr 22,5:1
Máš to stažený o 1mm takže budeš mít kolem 11:1.
1.3MPI 40kW má kompresní poměr 9.5:1
1.3MPI 50kW má kompresní poměr 10:1
1.6MPI 55kW má kompresní poměr 9.8:1
1.9D 47kW má kompresní poměr 22,5:1
Máš to stažený o 1mm takže budeš mít kolem 11:1.
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
Tgfh - máš blbé hodnoty , to je BMM 40/50
- Kirru23
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 18. kvě 2010 11:06:23
- Bydliště: Praha - Horní Měcholupy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
Zdarec, o kolik by se mohla snížit hlava na 1,6ku s vačkou a chipem a kolik by to tak mohlo stát? Dííky za rady
Re: Hlava Motor-Excel
Kirru23: Snadná odpověď - zeptej se výrobce vačky a softu
- Kirru23
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 18. kvě 2010 11:06:23
- Bydliště: Praha - Horní Měcholupy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
Tak odpověď z MotorDesign:
Pane, věřte, kdyby to bylo dobře, tak už jsme to dávno udělali.
Nedoporučuji. J.Šmat
Pane, věřte, kdyby to bylo dobře, tak už jsme to dávno udělali.
Nedoporučuji. J.Šmat
- URNA
- Příspěvky: 1669
- Registrován: sob 09. úno 2008 15:34:45
- Bydliště: Horní Počernice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
Jako je hezký že chcete všichni snižovat hlavy ale jenom o tom snížení to neni. Sice je pravda, že na sériovém motoru poznáš nejvíc to snížení (pokud je to hodně) ale nikdo Vám tu nebude řikat přesný míry. To by ti co to dělaj mohli zabalit. Prostě je to na tom to snížit a vyzkoušet to a nebo sehnat literaturu a pokusit se to spočítat.
Kirru23:Jestli máš vačku a čip tak to musíš probírat s těma od koho máš tu vačku a čip
Kirru23:Jestli máš vačku a čip tak to musíš probírat s těma od koho máš tu vačku a čip
Felda 1.3 a hlavně jí dej napííít!!!! 1náááááááááá 2náááááááááááááá 3 náááááááááááááááááááááááááá
.........
.........
- Kirru23
- Příspěvky: 107
- Registrován: úte 18. kvě 2010 11:06:23
- Bydliště: Praha - Horní Měcholupy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
Jo mam to od nich...alespoň to tvrdil prodejce...
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
favo píše:U 1.3 MPi na to bohatě stačí 0,6mm, pak už ti nezbyde nic jiného než jezdit na BA 98-100 aby byl klid. Vlastní zkušenost
Pane fávo, bavíme se o 40kw verzi, víme? Přičti 1mm
Re: Hlava Motor-Excel
Suri píše:Tgfh - máš blbé hodnoty , to je BMM 40/50
Á-ha já to četl před lety tady http://skoda.daves.cz/Zmena_kompresniho ... vani_hlavy
EDIT: tak Jezek ma pravdu http://www.vozyskoda.wz.cz/felicia/techdata.htm
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
tgfh - tak čítaj správnu literatúru a všetkému never , pretože potom čo veta od teba to blud
Re: Hlava Motor-Excel
tgfh: Ježek už ti to jednou nekde psal
- Suri
- Příspěvky: 1239
- Registrován: stř 03. čer 2009 19:51:28
- Bydliště: Banská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
Jezek - ako hrach na stenu házet
Re: Hlava Motor-Excel
Tak jsem napsal anonym do ME s dotazem o kolik se může snížit hlava na sériové 50kW a pry max. o 0,6mm, ale více jsem z nich nedostal.
/Jo jo sorry za to, ja se spletl. Ten mm dolů chce BA98+, protože když to tak vezmete tak u 9,5:1 je napsané na víčku min. 91, u 10:1 je napsané min. 95, myslím, že u těch lepších motorech sériově na 10,5:1 je určitě napsané taky "min. 95" ale u 11:1 by bylo už napsané 100pro "min. 98"
a jestli u BMM 50kW při 9,7:1 přídá snížení o 1 mm 1,1 tak asi mám přesně 11,1:1
/Jo jo sorry za to, ja se spletl. Ten mm dolů chce BA98+, protože když to tak vezmete tak u 9,5:1 je napsané na víčku min. 91, u 10:1 je napsané min. 95, myslím, že u těch lepších motorech sériově na 10,5:1 je určitě napsané taky "min. 95" ale u 11:1 by bylo už napsané 100pro "min. 98"
a jestli u BMM 50kW při 9,7:1 přídá snížení o 1 mm 1,1 tak asi mám přesně 11,1:1
Re: Hlava Motor-Excel
Ahojte,chtel bych take tu hlavu motor excel na 1,3 mpi.
Vadi moc ze mam pisty s dolikem? Zaklad je totiz 40 kw felicie. Cetl sem ze se necha docilit kompresniho pomeru i bez vymeny pistu a to tak ze se krapet stahne hlava. Tak sem se chtel zeptat jestli je mozny poslat do motor excel hlavu se 7 mm ventilem na tu beznou osvedcenou upravu a krom toho ze by mi ji jeste snizili kvuli ty kompresy. Nebo se to vzajemne vylucuje? Menit pisty se me moc nechce. Dik,ahoj
Vadi moc ze mam pisty s dolikem? Zaklad je totiz 40 kw felicie. Cetl sem ze se necha docilit kompresniho pomeru i bez vymeny pistu a to tak ze se krapet stahne hlava. Tak sem se chtel zeptat jestli je mozny poslat do motor excel hlavu se 7 mm ventilem na tu beznou osvedcenou upravu a krom toho ze by mi ji jeste snizili kvuli ty kompresy. Nebo se to vzajemne vylucuje? Menit pisty se me moc nechce. Dik,ahoj
- Milos-Racing
- Příspěvky: 100
- Registrován: stř 20. bře 2013 20:20:13
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
Ano,je to hlava pro 50Kw Felicii.Ale změř si průměr vodítka ventilů,jestli je to pro 8mm nebo 7mm dřík ventilů.
Re: Hlava Motor-Excel
Ahoj, prozradila by mi prosim nektera zdejsi dobra duse, jaky je doporuceny kompresni pomer k vacce 265/258 z MOTOR-EXCEL?
Bohuzel jsem stratil listecek, na kterem jsem to mel napsane. Dekuji.
Bohuzel jsem stratil listecek, na kterem jsem to mel napsane. Dekuji.
- 00Inferno00
- Příspěvky: 1728
- Registrován: úte 02. zář 2008 9:51:55
- Bydliště: Dolní BenešoVW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hlava Motor-Excel
Mám pocit, že max -1mm.
VW Golf IV 1.9TDI PD ARL 192PS 401Nm powered by TDIfun, EGR-off, TT puky, Strongflex dogboneVici píše:...ARL je král mezi TDI na platformě G4...
VW Passat Variant B8 2.0TDI Dynaudio
Re: Hlava Motor-Excel
00Inferno00: ahoj, to jsi mi napsal ale neco trochu jineho nez na co se ptam - to co pises je udaj, o kolik lze maximalne snizit hlavu (a mam dojem, ze "bezpecna" mira je -1,2 mm, ale to neni v tomto pripade podstatne). Ja se ptam na kompresni pomer - 50 kw BMM ma udavany KP 9,7:1, 50 kw MPI ma KP 10:1, a ja bych potreboval vedet, jestli uvedena vacka MOTOR-EXCEL je delana na seriovy KP nebo na jiny (a pokud jiny tak jaky) ;)
Re: Hlava Motor-Excel
Napiš Dedlovi a máš to z první ruky.