hodnoty vstriku
hodnoty vstriku
ahojte, nikde jsem to nenasel tak zkusim zalozit novy tema. chci se zeptat jakou hodnotu maji vstriky 1,3MPI 50kw, jde mi o davku paliva. dekuji
Re: hodnoty vstriku
délka vstřiku paliva, potažmo vzato množství vstřikovaného paliva není konstatní hodnota, ale je ovlivňována jednotlivými komponenty simos managementu, jako je zejména lambda sonda, čidlem tlaku a teploty nasávaného vzduchu, čidlem teploty chladící kapaliny, snímače polohy klapky, snímače otáček, čidla klepání atd. ŘJ všechny tyto hodnoty zpracovává a dle toho dávkuje množství paliva vstřikovaného do válců. takže bavit se zde o nějakém konkrétním množství, které mají vstřkovače dávkovat, nelze, protože se jedná o proměnlivou veličinu. Jinak pokud ti jde o ohmické hodnoty, ty jsou následující, citováno z www.jmjm.cz :
"- vstřikovací trysky (N30, N31, N32, N33) (5WP4274, 047 906 031) - pro každý válec je jedna, vždy dvě a dvě jsou zapojeny paralelně a stříkají tak souběžně. Tomuto zapojení se odborně říká skupinový vstřik pro válce 1 (N30) + 4 (N33) a 2 (N31) + 3 (N32). Elektromagnetický ventil pouští palivo pod tlakem k samotné trysce, proto je potřeba dobré filtrace na výstupu z nádrže.
Ventil těsní dva gumové okroužky rozměru 7,52 x 3,53 mm, objednacího čísla 047 133 328.
Ohmické hodnoty: všechny čtyři mám dobře fungující a s hodnotou 18,5 Ω
Málo tryskající ventil lze identifikovat podle zakarbonované svíčky, viz. fotogalerie v příspěvku o zapalovacích svíčkách. "
odkaz zde: http://jmjm.cz/clanky-skoda-felicia-130 ... komponenty
"- vstřikovací trysky (N30, N31, N32, N33) (5WP4274, 047 906 031) - pro každý válec je jedna, vždy dvě a dvě jsou zapojeny paralelně a stříkají tak souběžně. Tomuto zapojení se odborně říká skupinový vstřik pro válce 1 (N30) + 4 (N33) a 2 (N31) + 3 (N32). Elektromagnetický ventil pouští palivo pod tlakem k samotné trysce, proto je potřeba dobré filtrace na výstupu z nádrže.
Ventil těsní dva gumové okroužky rozměru 7,52 x 3,53 mm, objednacího čísla 047 133 328.
Ohmické hodnoty: všechny čtyři mám dobře fungující a s hodnotou 18,5 Ω
Málo tryskající ventil lze identifikovat podle zakarbonované svíčky, viz. fotogalerie v příspěvku o zapalovacích svíčkách. "
odkaz zde: http://jmjm.cz/clanky-skoda-felicia-130 ... komponenty
Re: hodnoty vstriku
Me slo o to kdybych chtel dat jiny vstriky tak abych vedel jaky. Aby byli schopny dat vice paliva.
Re: hodnoty vstriku
... jestli chceš, aby to víc jelo, spíše bych se zaměřil na jiné věci než na toto. Protože i kdybys teoreticky dal jiné vstřiky s vyšším průtokem a odladil bys to tak, aby to fungovalo (což není v podmínkách "na koleni" žádná legrace), ŘJ tam stejně nepustí víc paliva, než do původních vstřiků. Množství a délka vstřiku se řídí údaji, které ŘJ sbírá ze shora uvedených čidel a snímačů a pokud není důvod,prostě víc paliva nepustí. Musel bys komplet přeprogramovat ŘJ, což umí třeba v Cimbu nebo jinde, kde se úpravou ŘJ a palivových map zabývají. Nicméně nevěřím, že by někdo toto amatérsky doma zvládnul tak, aby to dávalo smysl a jelo to alespoň tak dobře, jak před úpravou. Pokud chceš zvedat výkon a aby ti to líp jelo, doporučil bych ti montáž ostré vačky nejlépe 280°/280°, odlehčit setrvačník - pěkný článek zde: http://hotrally.sweb.cz/tech/acc.html ; případně zvýšit kompresní poměr snížením hlavy. Pokud máš motor 781.135, hodně by ti pomohlo vyměnit ho za 781.136, případně stačí přehodit vložky a písty. Dobrý je také výfuk 4-1, např. zde: http://hr-svody.eu/vyrobky_svody.htm . je tady toho o zvyšování výkonu na FK hodně, takže doporučuji pár témat zde přelouskat a budeš mít lepší představu o tom, co a jak
Re: hodnoty vstriku
Ja vim ze rj je to nejdulezitejsi. To bych rozhodne neudelal doma. Ja bych udelal mechanickou praci a kluci co to delaji tak elektro stranku.
Re: hodnoty vstriku
.. rozhodně bych nezačínal vstřikama, není vůbec důvod si myslet, že původní vstřiky nebudou schopné dostatečné distribuce paliva. Teoreticky bys mohl vyzkoušet vstřiky z fel 1,6 55 kW, které mají dokonce i stejnou el.koncovku, nejsem si ale vůbec jist jejich rozměrem, zda by tam fyzicky šly napasovat bez dalších úprav. rozhodně bych před takovouto montáží oslovil někoho, komu hodláš auto svěřit s tím, že si chceš některé díly sehnat a dodat sám - to by měl každý pochopit. Rozhodně si ale nemyslím, že vstřiky budou jednou z měněných komponent - spíše tě čeká výměna věcí dříve a výše popsaných.
Já osobně bych moc nevěřil ani oné deklarované profi úpravě ŘJ, dle mého se jedná jen o placebo efekt nedostatečně vyvážený poměrně velkou drahotou. Pozitivní je na tom to, že nemusíš hejbnout prstem a postarají se druzí a jakýs takýs efekt poznáš. Já sám bych třeba zkusil už jen obyč. fako svody 2-1 bez katu, to je věc, která je laciná, vyzkoušená a osvědčená, to samé úprava setrvačníku, pokud máš někoho,kdo se toho ujme.Ostrá vačka taky nestojí majlant, když budeš chvíli hledat a shánět. Dohromady toto vše se dá sehnat levněji, než pouhá úprava ŘJ a pokud bys provedl všechny tyto změny, věř, že efekt bude nesrovnatelný s pouhým přehráním softu v ŘJ. Pokud jsi zručný a píšeš, že mechanickou práci uděláš sám, budeš to mít navíc za zlomek ceny oproti přehrání ŘJ. Vstřiky nech být, to je cesta do slepé uličky...
Já osobně bych moc nevěřil ani oné deklarované profi úpravě ŘJ, dle mého se jedná jen o placebo efekt nedostatečně vyvážený poměrně velkou drahotou. Pozitivní je na tom to, že nemusíš hejbnout prstem a postarají se druzí a jakýs takýs efekt poznáš. Já sám bych třeba zkusil už jen obyč. fako svody 2-1 bez katu, to je věc, která je laciná, vyzkoušená a osvědčená, to samé úprava setrvačníku, pokud máš někoho,kdo se toho ujme.Ostrá vačka taky nestojí majlant, když budeš chvíli hledat a shánět. Dohromady toto vše se dá sehnat levněji, než pouhá úprava ŘJ a pokud bys provedl všechny tyto změny, věř, že efekt bude nesrovnatelný s pouhým přehráním softu v ŘJ. Pokud jsi zručný a píšeš, že mechanickou práci uděláš sám, budeš to mít navíc za zlomek ceny oproti přehrání ŘJ. Vstřiky nech být, to je cesta do slepé uličky...
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: hodnoty vstriku
Sériové vstřiky dokážou propustit o hodně víc paliva než v sériovém provozu a je naprosto zbytečné je měnit pokud chceš dělat něco s výkonem.
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná