hodnoty vstriku

Simos 2P
135M, 136M
xfrodof
Příspěvky: 14
Registrován: pát 23. říj 2015 12:56:21

hodnoty vstriku

Příspěvek od xfrodof »

ahojte, nikde jsem to nenasel tak zkusim zalozit novy tema. chci se zeptat jakou hodnotu maji vstriky 1,3MPI 50kw, jde mi o davku paliva. dekuji
Rob
Příspěvky: 937
Registrován: stř 25. led 2012 8:42:25
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: hodnoty vstriku

Příspěvek od Rob »

délka vstřiku paliva, potažmo vzato množství vstřikovaného paliva není konstatní hodnota, ale je ovlivňována jednotlivými komponenty simos managementu, jako je zejména lambda sonda, čidlem tlaku a teploty nasávaného vzduchu, čidlem teploty chladící kapaliny, snímače polohy klapky, snímače otáček, čidla klepání atd. ŘJ všechny tyto hodnoty zpracovává a dle toho dávkuje množství paliva vstřikovaného do válců. takže bavit se zde o nějakém konkrétním množství, které mají vstřkovače dávkovat, nelze, protože se jedná o proměnlivou veličinu. Jinak pokud ti jde o ohmické hodnoty, ty jsou následující, citováno z www.jmjm.cz :

"- vstřikovací trysky (N30, N31, N32, N33) (5WP4274, 047 906 031) - pro každý válec je jedna, vždy dvě a dvě jsou zapojeny paralelně a stříkají tak souběžně. Tomuto zapojení se odborně říká skupinový vstřik pro válce 1 (N30) + 4 (N33) a 2 (N31) + 3 (N32). Elektromagnetický ventil pouští palivo pod tlakem k samotné trysce, proto je potřeba dobré filtrace na výstupu z nádrže.

Ventil těsní dva gumové okroužky rozměru 7,52 x 3,53 mm, objednacího čísla 047 133 328.

Ohmické hodnoty: všechny čtyři mám dobře fungující a s hodnotou 18,5 Ω

Málo tryskající ventil lze identifikovat podle zakarbonované svíčky, viz. fotogalerie v příspěvku o zapalovacích svíčkách. "

odkaz zde: http://jmjm.cz/clanky-skoda-felicia-130 ... komponenty
xfrodof
Příspěvky: 14
Registrován: pát 23. říj 2015 12:56:21

Re: hodnoty vstriku

Příspěvek od xfrodof »

Me slo o to kdybych chtel dat jiny vstriky tak abych vedel jaky. Aby byli schopny dat vice paliva.
Rob
Příspěvky: 937
Registrován: stř 25. led 2012 8:42:25
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: hodnoty vstriku

Příspěvek od Rob »

... jestli chceš, aby to víc jelo, spíše bych se zaměřil na jiné věci než na toto. Protože i kdybys teoreticky dal jiné vstřiky s vyšším průtokem a odladil bys to tak, aby to fungovalo (což není v podmínkách "na koleni" žádná legrace), ŘJ tam stejně nepustí víc paliva, než do původních vstřiků. Množství a délka vstřiku se řídí údaji, které ŘJ sbírá ze shora uvedených čidel a snímačů a pokud není důvod,prostě víc paliva nepustí. Musel bys komplet přeprogramovat ŘJ, což umí třeba v Cimbu nebo jinde, kde se úpravou ŘJ a palivových map zabývají. Nicméně nevěřím, že by někdo toto amatérsky doma zvládnul tak, aby to dávalo smysl a jelo to alespoň tak dobře, jak před úpravou. Pokud chceš zvedat výkon a aby ti to líp jelo, doporučil bych ti montáž ostré vačky nejlépe 280°/280°, odlehčit setrvačník - pěkný článek zde: http://hotrally.sweb.cz/tech/acc.html ; případně zvýšit kompresní poměr snížením hlavy. Pokud máš motor 781.135, hodně by ti pomohlo vyměnit ho za 781.136, případně stačí přehodit vložky a písty. Dobrý je také výfuk 4-1, např. zde: http://hr-svody.eu/vyrobky_svody.htm . je tady toho o zvyšování výkonu na FK hodně, takže doporučuji pár témat zde přelouskat a budeš mít lepší představu o tom, co a jak
xfrodof
Příspěvky: 14
Registrován: pát 23. říj 2015 12:56:21

Re: hodnoty vstriku

Příspěvek od xfrodof »

Ja vim ze rj je to nejdulezitejsi. To bych rozhodne neudelal doma. Ja bych udelal mechanickou praci a kluci co to delaji tak elektro stranku.
Rob
Příspěvky: 937
Registrován: stř 25. led 2012 8:42:25
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: hodnoty vstriku

Příspěvek od Rob »

.. rozhodně bych nezačínal vstřikama, není vůbec důvod si myslet, že původní vstřiky nebudou schopné dostatečné distribuce paliva. Teoreticky bys mohl vyzkoušet vstřiky z fel 1,6 55 kW, které mají dokonce i stejnou el.koncovku, nejsem si ale vůbec jist jejich rozměrem, zda by tam fyzicky šly napasovat bez dalších úprav. rozhodně bych před takovouto montáží oslovil někoho, komu hodláš auto svěřit s tím, že si chceš některé díly sehnat a dodat sám - to by měl každý pochopit. Rozhodně si ale nemyslím, že vstřiky budou jednou z měněných komponent - spíše tě čeká výměna věcí dříve a výše popsaných.

Já osobně bych moc nevěřil ani oné deklarované profi úpravě ŘJ, dle mého se jedná jen o placebo efekt nedostatečně vyvážený poměrně velkou drahotou. Pozitivní je na tom to, že nemusíš hejbnout prstem a postarají se druzí a jakýs takýs efekt poznáš. Já sám bych třeba zkusil už jen obyč. fako svody 2-1 bez katu, to je věc, která je laciná, vyzkoušená a osvědčená, to samé úprava setrvačníku, pokud máš někoho,kdo se toho ujme.Ostrá vačka taky nestojí majlant, když budeš chvíli hledat a shánět. Dohromady toto vše se dá sehnat levněji, než pouhá úprava ŘJ a pokud bys provedl všechny tyto změny, věř, že efekt bude nesrovnatelný s pouhým přehráním softu v ŘJ. Pokud jsi zručný a píšeš, že mechanickou práci uděláš sám, budeš to mít navíc za zlomek ceny oproti přehrání ŘJ. Vstřiky nech být, to je cesta do slepé uličky...
Uživatelský avatar
Maty
__________________
__________________
Příspěvky: 5680
Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
Bydliště: Liberec 11
Kontaktovat uživatele:

Re: hodnoty vstriku

Příspěvek od Maty »

Sériové vstřiky dokážou propustit o hodně víc paliva než v sériovém provozu a je naprosto zbytečné je měnit pokud chceš dělat něco s výkonem.
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Odpovědět