Snímač tlaku G71 a lammda sonda
Snímač tlaku G71 a lammda sonda
Zdravím,neviete mi nikto poradiť s týmto problémom?Felda 1,3MPi 50 kw mi začala cukať za jazdy,ale aj na volnobeh kolíšu otáčky,ba dokonca aj zdochol motor, a tak som ju napojil na PC,kde som mal v závadach problém so snímačom tlaku nasávaného vzduchu G71,závada 31-10 prerušení n skrat na kostru.Tak som ho vymeni,l ale problém zostal a teraz som mal zase v pamäti závad túto chybu :00537 regulace lambda 18-00 horní hodnota dorazu.Neviete mi poradiť čo s tým?Škrtiaca klapka je čistá.
Re: Snímač tlaku G71 a lammda sonda
víš, kolik má lambda najeto? případně máš možnost lambdu někde vyzkoušet nejlépe v jiném autě? Lambdu, respektive její negativní vliv, můžeš vyzkoušet jednoduše i tak,že ji odpojíš ze svorkovnice a třeba den budeš jezdit bez ní. Pokud se závada neprojeví, je problém v ní. jinak nepravidelný chod motoru může mít na svědomí více věcí, hlavně vyzkoušej čidla a různé snímače, zda fungují bezchybně. Na vině může být i vynechávající vstřik, případně poškozené těsnění pod klapkou nebo těsnění mezi sáním a hlavou... nejjednodušší je ale začít zkoušet ty čidla a snímače, začni tou lambdou, ta je nejpravděpodobnější vzhledem k záznamu v paměti závad
Re: Snímač tlaku G71 a lammda sonda
Feldu mám od nova a aj lambda je ešte pôvodná a je na nej nabehané 176000 km.A to pôjde felda aj s odpojenou lambdou?
Re: Snímač tlaku G71 a lammda sonda
budeš mít trochu bohatší směs a trochu vyšší spotřebu, nicméně krátkodobě na pár desítek km to není na závadu. Rozhodně auto pojede a bude se chovat víceméně standardně. Lambdu stačí pouze odpojit u svorkovnice, jinak může prozatím zůstat našroubovaná ve svodech, dokud se fakt nepotvrdí, že je špatná. vyšroubovat ji ven ze svodů bývá dost porod, nicméně pokud bude špatná, není potřeba ji šetřit. Jinak lambda má psanou životnost u feldy tuším 160 kkm, tzn. jsi za její plánovanou životností. Tím pádem bych se dost přikláněl k tomu, že je fakt špatná. Jinak ty projevy co popisuješ jsem měl u vadné lambdy také. Poslední věc, pokud bude lambda špatná, rozhodně na ni nešetři a nekupuj nějakou čínskou, případně z vrakoviště bez odzkoušení. Nejlepší zkušenost mám s touto, montovala se ca poslední 3 roky továrně do felicií: http://www.autodily-stancl.cz/felicie/e ... lsh25.html
není nejlevnější, ale je kvalitní a něco vydrží
není nejlevnější, ale je kvalitní a něco vydrží
Re: Snímač tlaku G71 a lammda sonda
Dnes mi to nedalo tak som to išiel znovu pozrieť.Lambda sondu už nehlási ako chybu,ale keď naštartujem po nejakej dobe motor zdochne a v závadách je len hláška:00519 Snímač tlaku v sacím potrubí G71
31-00 prerušení na skrat.Keď to vymažem a zase naštartujem tak zase po chvíli motor zdochne a zase je v chybách o hlásení ta istá,snímač tlaku G71.Meral som aj či ide tých 5V na to čidlo na zdierky CaD,je tam 4,98V.Poradte čo dalej.
31-00 prerušení na skrat.Keď to vymažem a zase naštartujem tak zase po chvíli motor zdochne a zase je v chybách o hlásení ta istá,snímač tlaku G71.Meral som aj či ide tých 5V na to čidlo na zdierky CaD,je tam 4,98V.Poradte čo dalej.
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snímač tlaku G71 a lammda sonda
zkus vyčistit , nebo vyměnit snímač otáček
Re: Snímač tlaku G71 a lammda sonda
Ale snímač otáčok nehlásy chybu,či aj tak môže byť vadný?
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Snímač tlaku G71 a lammda sonda
a taky zkusit jinou klapku , oni jsou totiž spojený
C snímače , 1 snímače otáček , 62 na Řj , 6 na klapce
C snímače , 1 snímače otáček , 62 na Řj , 6 na klapce
Re: Snímač tlaku G71 a lammda sonda
Problém som dnes vyriešil,prvé čistenie konektora na tom čidle G71, bolo nedostatočné ,potom som to riadne očistil ihlovým pilníkom a bolo po probléme,teda aspoň zatial, už sa chyba v pamäti neobjavuje,uvidíme po nabehaní pár km,dám potom vedieť ak by sa to opakovalo.Ani lambdu už nehlási.A chcel som sa spýtať,robil som reset škrtiacej klapky tým programom čo je free na feldy pre klapku,ale na konci to napísalo že treba cey VAG Com spraviť ešte to základné nastavenie,ale to v tom programe nemám prístupné, lebo mám len share verziu IHR 304 cz.Ošalel som to len tým, že som dal klúčik do polohy 1 a nechal tak 20 sekúnd.Môže sa to aj tak urobiť,či treba dať spraviť to základné nastavenie škrtiacej klapky,alebo sa to počase same dá do poriadku?
Re: Snímač tlaku G71 a lammda sonda
Zdravím,celý týždeň auto jazdilo v poriadku,až včera sa zase tá istá závada objavila,auto začalo trhať,a keď som spojku rýchlo vytlačil a poprídával plyn,tak na plynový pedál reagovalo dobre,ale ako náhle som spojku pustil autom zašklbalo a motor zdochol.Potom som naštartoval a došiel som domov v pohode.Napojil som na VAG,ale v pamäti závad sa nič nenašlo,neviete poradiť čo s tým je?
Re: Snímač tlaku G71 a lammda sonda
no zkusil bych dát jiný snímač teploty a tlaku. tím bych začal. případně by mohla pomoci jiná klapka. toto cukání může taky způsobovat zapalování, takže buďto svíce nebo zapalovací lišta. jsi si jistý, že tam jsou svíčky, které tam patří?? už jsem viděl ve feldě taky svíce do dvoutaktu a na můj dotaz, co tam dělají jsem dostal odpověď, že "to je přece jedno, hlavně když dávají jiskru ne?"
Re: Snímač tlaku G71 a lammda sonda
Sviečky tam mám menené pred rokom a dával som tam NGK BKURET5-10,tie som tam mal aj predtým a všetko bolo v pohode.Ten snímač som skušal aj z inej feldy ktorá makala spolahlivo a tiež sa to objavovalo.
Re: Snímač tlaku G71 a lammda sonda
z těch levnějších věcí může zlobit třeba ještě snímač otáček nebo čidlo teploty chladící kapaliny. no a pak asi už nezbyde než ta zapalovací lišta, klapka anebo vstřiky
edit: to, že svíčky jsou rok staré ještě neznamená, že nemůže být některá vadná. i když NGK jsou kvalitní, chybička se může vloudit i u renomovaného výrobce. rozhodně bych je zkusil vyšroubovat a mrknout jak vypadají, vzhled může hodně napovědět. rozhodně je to 20 min. času, které stojí za to obětovat, než kupovat drahé věci a pak přijít na to, že to byly svíce, které stojí třeba 200 Kč
edit: to, že svíčky jsou rok staré ještě neznamená, že nemůže být některá vadná. i když NGK jsou kvalitní, chybička se může vloudit i u renomovaného výrobce. rozhodně bych je zkusil vyšroubovat a mrknout jak vypadají, vzhled může hodně napovědět. rozhodně je to 20 min. času, které stojí za to obětovat, než kupovat drahé věci a pak přijít na to, že to byly svíce, které stojí třeba 200 Kč