Dobrý den Všem.
Prosím o radu. Mám Felicii 1,3Mpi s pohonem na LPG.
Problém spočívá při startovani (za tepla i studena) pouze na benzín.
Nechám naběhnou čerpadlo, když začnu startovat, startér jenom běží. Dám klíček na první polohu motor najednou začne chytat - otáčky 1000.
Přijdu jindy a musím startovat třikrát než chytne. Motor se převaluje jako by šel na tři válce a po chvíli otáčky vyletí na 800. Když lechce šlápnu na plyn začne střílet do sání. Musím počkat mintu než se to srovná pak to jede bez problémů.
Měnil jsem čidlo otáček, čidlo teploty chladící kapaliny. Zkoušel jsem jinou zapalovací lištu. Nechal jsem vyměnit těsnění pod hlavou, rozvodový řetěz a seřídil jsem ventyly. Lambda sonda vyměněná a motorek v palivovém čerpadle vyměněný + palivový filtr. Přišlo mě jakoby tam dával nízký tlak. Na VAGU jsem byl. Vyměnil jsem co bylo potřeba.
Prosím poraďte, co dál. Děkuji Všem za rady.
Nastartuji až na několikátý pokus
Re: Nastartuji až na několikátý pokus
zkus ještě jednou ty ventily a pokud to nepomůže, zkus vstřikovací lištu. Může bejt v háji regulátor tlaku na liště, případně jeden ze vstřiků. Pokud bys něco z toho potřeboval, můžu nabídnout.
Co tam máš za svíčky a kolik mají najeto? Co snímač teploty a tlaku vzduchu zezadu na sání, zkoušel jsi ho aspoň vyčistit, nebo vyměnit?
edit:jak to tak čtu, doufám, že ty všechny věci co jsi vyměnil nejsou čína? Lambdou myslím, že ty starty nebudou, ale ty čidla a snímače pokud nejsou origo a odzkoušené v jiném autě, mohou být problematické. To samé zapalovací lišta, tu bych snad doporučil koupit novou (samozřejmě originál), aby byla jistota. Případně půjčit z jiného auta které znáš a má prokazatelně najeto málo km, nejlépe pod 100 kkm.
Co tam máš za svíčky a kolik mají najeto? Co snímač teploty a tlaku vzduchu zezadu na sání, zkoušel jsi ho aspoň vyčistit, nebo vyměnit?
edit:jak to tak čtu, doufám, že ty všechny věci co jsi vyměnil nejsou čína? Lambdou myslím, že ty starty nebudou, ale ty čidla a snímače pokud nejsou origo a odzkoušené v jiném autě, mohou být problematické. To samé zapalovací lišta, tu bych snad doporučil koupit novou (samozřejmě originál), aby byla jistota. Případně půjčit z jiného auta které znáš a má prokazatelně najeto málo km, nejlépe pod 100 kkm.