Topení-chlazení
Napsal: čtv 07. bře 2019 18:58:22
Ahoj všichni,
potřeboval bych poradit co s tím nebo čím by to mohlo být.
Auto za jízdy drží teplotu jak má, při stání v koloně vyleze teplota, poměrně rychle, ke 110°C, ventilátor na chladiči sepne a v pohodě to uchladí (nevaří) při jízdě teplota zase klesne na 90°C. V kopcích i na dálnici (i v chorvatsku) v pohodě.
Nicméně ať je teplota motoru jakákoliv auto skoro netopí. Aby to ráno rozmrazilo okno, to nehrozí. Normálně začíná topit, až když je venku +15°C a víc.
Voda je čistá a neztrácí se, olej je taky čistý.
Postupem času jsem vyměnil:
Chladič
termostat
vodní pumpu
a samozřejmě chladící kapalinu.
Co s tím, aby to topilo jak má i v mínusových teplotách?
potřeboval bych poradit co s tím nebo čím by to mohlo být.
Auto za jízdy drží teplotu jak má, při stání v koloně vyleze teplota, poměrně rychle, ke 110°C, ventilátor na chladiči sepne a v pohodě to uchladí (nevaří) při jízdě teplota zase klesne na 90°C. V kopcích i na dálnici (i v chorvatsku) v pohodě.
Nicméně ať je teplota motoru jakákoliv auto skoro netopí. Aby to ráno rozmrazilo okno, to nehrozí. Normálně začíná topit, až když je venku +15°C a víc.
Voda je čistá a neztrácí se, olej je taky čistý.
Postupem času jsem vyměnil:
Chladič
termostat
vodní pumpu
a samozřejmě chladící kapalinu.
Co s tím, aby to topilo jak má i v mínusových teplotách?