Cau draci,
chtel jsem se zeptat jestli nekdo z vas nevi jaky ma byt tlak na palivovem cerpadle 1,3 MPI, resp. kolik ma tlacit k tem vstrikovacum. nameril jsem pres manometr 1,5 atmosfery ale to same jsem nameril ikdyz jsem zaskrtil privodni hadici uplne, podle me by ten tlak mel stoupnout ne kdyz je palivova hadice zaskrcena. porad to ukazuje 1,5 atmosfery ale treba na jinem aute napr Audi mam zkusenost ze to tlaci az 5 atmosfer. Mam problemy s otackama a s vykonem motoru. proste po startu kdyz seslapnu pedal plynu taxe to dusi. Tlaky na valce jsou I. 14 , II.13,7 III. 14, IV. 14 takze myslim v poho, svicky nove a taky v poradku,ventily jsou sestelovane vsechny OK. Jeste podeziram vstrikovac ale nedavno to bylo na diagnostice a vymenili jeden, kdyby jich bylo spatnych vic tak to snad udelali pri jednom.
Diky za radu ohledne toho cerpadla jestli treba neni na odchodu.
Mira
Tlak palivoveho cerpadla
- emilio52
- _________________
- Příspěvky: 4134
- Registrován: pát 28. pro 2007 21:07:04
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak palivoveho cerpadla
tady je odkaz na nějaký knihy
http://wrp.cz/clanky/felicia.html
http://wrp.cz/clanky/felicia.html
Každé ráno, když vstanu, prohlédnu si seznam 50 nejbohatších lidí na světě. Když na něm nejsem, jdu do práce moje felda
- Ivarek
- _________________
- Příspěvky: 2843
- Registrován: čtv 15. bře 2007 12:17:01
- Bydliště: Melnik
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak palivoveho cerpadla
Hm,v DP je to nějaký moc složitý,co jsem pochopil že by to měly být 3 atm.Jinak diagnostika ti zjistí jestli má/nemá vstřik vpořádku obvod resp jestli naměří jeho odpor,ale jestli je třeba přicpanej nebo tak něco to už nezjistí.
Re: Tlak palivoveho cerpadla
Mira:
Na liště MPI s odpojeným podtlakem redukčního ventilu musíš naměřit 3Bar.
Jestliže ti to i se zaškrcenou VRATNOU hadici tlačí jen 1,5Bar,tak máš v háji fuel čerpadlo.
Samotný čerpadlo MPI umí fakt přes těch 5Bar a to i čerpadlo u BMM.
Na liště MPI s odpojeným podtlakem redukčního ventilu musíš naměřit 3Bar.
Jestliže ti to i se zaškrcenou VRATNOU hadici tlačí jen 1,5Bar,tak máš v háji fuel čerpadlo.
Samotný čerpadlo MPI umí fakt přes těch 5Bar a to i čerpadlo u BMM.
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Re: Tlak palivoveho cerpadla
Staci odpojit vratnou hadici a koukat jestli tece benzin. Kdyz ne, je cerpadlo KO. Dalsi moznost je ucpat privodni hadici prstem a pustit cerpadlo natvrdo. U funkcniho cerpadla ten tlak neudrzis, zacne to cakat okolo. 1,5 baru je samozrejme malo, ma tam byt okolo 2,5 baru, prip. 3 bary pokud odpojis regulacni podtlak.
Re: Tlak palivoveho cerpadla
ahoj tak vzkousel jsem jine cerpadlo pres flasku s benzinem a je videt ze palivove cerpadlo to bude nejspis generalni problem. koupil jsem motorek samostatny ne cely komplet, a ted jeste radu sundam rep. vyndam to cerpadlo z nadrze normalne rukama a nebo je na to potreba nejaky klic ? Slysel jsem neco o tom ze je tam bajonetovy zavit nebo co, tak at vim jakym zpusobem to vyndat. Diky
Re: Tlak palivoveho cerpadla
Pokud máš silný prsty tak to vytáhneš i rukou pokud né dá se různě pomoci . Jednomu kamarádovi jsem před cca 8lety dělal přípravek přímo na povolení čerpadla.
Re: Tlak palivoveho cerpadla
U novějších aut už čerpadlo na bajonet není.
Nevím, od kdy, ale já mám 09/97 a bajonet v nádrži nemám, čerpadlo visí na přírubě.
Nevím, od kdy, ale já mám 09/97 a bajonet v nádrži nemám, čerpadlo visí na přírubě.
-
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 20. srp 2007 5:23:58
- Bydliště: Kaznějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak palivoveho cerpadla
felicia má dva typy čerpadla.jeden typ je jenom váleček zasazený v pouzdře,které tvoří obal čerpadla a vnitřní filtr, druhý má plastový nástavec.Př koupi je třeba vědět ,který tam je.