Vynechavani v tahu a brzdeni pri akceleraci ???

Simos 2P
135M, 136M
Ksanda
Příspěvky: 114
Registrován: pát 09. kvě 2008 15:30:48
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Vynechavani v tahu a brzdeni pri akceleraci ???

Příspěvek od Ksanda »

Jak jedu treb na pul plynu nebo na plny tak se mi zda, jako by to auto v tom tahu vynechavalo, jak jedu sam tak se to jeste da, ale jak uz jsme v aute 2 tak je to citit vic.. to same dela i kdyz jedu treba do kopce na 4 a mam tam kolem 2000 tak to v pravidelnych intervalech jako by drelo, nevim jak to popsat, mel jsem sundanou hlavu a prvni valec byl oproti tem ostatnim ohodne cistejsi, aji ten volboeh je takovy neslany nemasty, je mozde ze je pridreny ventil a dava min benzinu ?? na palubaku se to docela meni ty cisla, treba jedu je tam 13,5 skoci to na 15 a pak zase na 13,5 .. poradte mi prosim co to muze byt, mam uz vymene skoro vsechno krome lambda sondy , zapalovaci listy a vstriku....
1.3MPI Hlava, vacka, jednotka = M-E
http://www.youtube.com/watch?v=MBOo6SJHLN0
West - FK

Re: Vynechavani v tahu a brzdeni pri akceleraci ???

Příspěvek od West - FK »

zameral by som sa na paliv. čerpadlo ale najprv by som vymenil paliv. filter :D
Jurka - FK

Re: Vynechavani v tahu a brzdeni pri akceleraci ???

Příspěvek od Jurka - FK »

Dělá mi to taky... jedu mírnej kopeček osolím to na dvojku a ve vysokej otáčkách jakoby chvilku jo chvilku ne...je poznat takové kolísání výkonu. Já už sem palivovej filtr měnil, tak tím to u mě není, ale možná to čerpadlo, jestli tam kolísá tlak nebo co... já už to přestal řešit....všechno drahý díly...
tgfh - FK

Re: Vynechavani v tahu a brzdeni pri akceleraci ???

Příspěvek od tgfh - FK »

Měl jsem kdysi stejný problém, bylo to náhodné, prostě to přestalo na chvíli táhnout, jako kdybych dal nohu z plynu, bylo to čerpadlem.
Ksanda
Příspěvky: 114
Registrován: pát 09. kvě 2008 15:30:48
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechavani v tahu a brzdeni pri akceleraci ???

Příspěvek od Ksanda »

Palivovy filrt je novy, rano jsem tam dal novy halak a ujel jsem 64 km bez problemu, mozna ze to bylo tim, kdyz ne tak cerpadlo asi... ale delalo to hlavne pri rychle zmene otacek... jako by to nestihalo reagovat...
1.3MPI Hlava, vacka, jednotka = M-E
http://www.youtube.com/watch?v=MBOo6SJHLN0
a1ex - FK

Re: Vynechavani v tahu a brzdeni pri akceleraci ???

Příspěvek od a1ex - FK »

kamarad mi nedavno rikal, ze u feldy jsou v tom rozdelovaci paliva na kazdej vstrikovaci ventyl dve dirky a ze kdyz se jeda zacpe, tak to jede spatne. nevim jestli je to tvuj pripad, ale mozna bych se na to skusil zamerit
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne stř 10. pro 2008 21:01:03, celkem upraveno 1 x.
Ksanda
Příspěvky: 114
Registrován: pát 09. kvě 2008 15:30:48
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechavani v tahu a brzdeni pri akceleraci ???

Příspěvek od Ksanda »

a1ex píše:kamarad mi nedavno rikal, ze felda ma v tom rozdelovaci paliva jsou na kazdej vtrikovaci ventyl dve dirky a ze kdyz se jeda zacpe, tak to jede spatne. nevim jestli je to tvuj pripad, ale mozna bych se na to skusil zamerit



NO a jak se to presne projevuje, treba kamos ma feldu 1.3 bmm 50kw a na rozjezd mi ujede a to mam 1.3 50kw MPI a chip od cimbu .....A co se stim da delat, vyndat listu s ventily, vyndat z ni ventily a procistit to ??? bude to videt jak je vyndam ??
1.3MPI Hlava, vacka, jednotka = M-E
http://www.youtube.com/watch?v=MBOo6SJHLN0
Ksanda
Příspěvky: 114
Registrován: pát 09. kvě 2008 15:30:48
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechavani v tahu a brzdeni pri akceleraci ???

Příspěvek od Ksanda »

Tak uz jsem to vyresil, spatna kostra na motoru, dal jsem novy kabel a pohoda...
1.3MPI Hlava, vacka, jednotka = M-E
http://www.youtube.com/watch?v=MBOo6SJHLN0
Integer - FK

Re: Vynechavani v tahu a brzdeni pri akceleraci ???

Příspěvek od Integer - FK »

Je to ten kábel čo vedie od bloku motora ku karosérii a k baterke?
Ksanda
Příspěvky: 114
Registrován: pát 09. kvě 2008 15:30:48
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: Vynechavani v tahu a brzdeni pri akceleraci ???

Příspěvek od Ksanda »

Integer píše:Je to ten kábel čo vedie od bloku motora ku karosérii a k baterke?


JJ presne ten, sam sem neveril, ale uveril ze to dela takova blbost.... Motor se uplne uklidnil a porad jede, sem vcera najel 200 km s trvale zahratym motroem a az adne vynechani nebylo...
1.3MPI Hlava, vacka, jednotka = M-E
http://www.youtube.com/watch?v=MBOo6SJHLN0
Odpovědět