Pomóc netopím
Pomóc netopím
Dobrý den, chtěl bych poprosit o radu. Mám Felicii 1,3MPi Combi a nechce mě topit při volnoběhu lehce topí pouze při zvíšených otáčkách v čem může být problém, zavzdušněný systém není. děkuji moc za radu
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomóc netopím
zanesený radiátor
-
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 20. srp 2007 5:23:58
- Bydliště: Kaznějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomóc netopím
U Fáva se vyndala bateka a vysunulo se těleso topení ven a tady to lze udělat taky tak ,nebo se musí skutečně rozebrat půl auta?
- Tomas6
- Příspěvky: 3758
- Registrován: sob 06. říj 2007 17:47:49
- Bydliště: Slušovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomóc netopím
Taky tak.Jde ven blbě a dovnitř ještě hůř.Tuším že jsem topení musel odšroubovat a nadzvednout,ale ven jsem topení netahal.Zavazí držák baterky na vytahnutí radiatoru.
Felda 1,3BMM lpg Kat off,střed off,favo svody,soieta...Jede jako ďas.
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
Re: Pomóc netopím
Radiátor je dobrý.
Ale máš prasknuté těsnění pod hlavou, potom to tlakuje do vody a systém se zavzdušní. Jakmile přidáš plyn, tak se to odvzdušní a začne to topit - zkrátka klasika.
Pokud to nebudeš řešit (tak já), za čas se dočkáš, že to prdne úplně a budeš mít buď vodu v oleji, nebo to začne žrát olej - kouřit černě, nebo to bude brát vodu a koučit bíle - BLBÝ - leč normální.
Ale máš prasknuté těsnění pod hlavou, potom to tlakuje do vody a systém se zavzdušní. Jakmile přidáš plyn, tak se to odvzdušní a začne to topit - zkrátka klasika.
Pokud to nebudeš řešit (tak já), za čas se dočkáš, že to prdne úplně a budeš mít buď vodu v oleji, nebo to začne žrát olej - kouřit černě, nebo to bude brát vodu a koučit bíle - BLBÝ - leč normální.
Re: Pomóc netopím
A kontroloval si jestli mas dost chladici kapaliny. Pokud ti hodne ubyde tak se do tobeni nemusi poradne dostavat voda. Hodne myslim tim opravdu hodne a ne jen mirne pod rysku na expanzce.
M.
M.
Re: Pomóc netopím
Tak pokud vim, tak první okruh vody je do topení a až pak jde voda do chladiče, kde se typicky chladí, takže spíš nedostatkem vody trpí motor, než topení.
Ale také souhlasím s Nosalem, že máš nejspíš v háji těsnění pod hlavou. Tuhle jsem dělal známému těsnění pod hlavou (pravda, že bylo hodně zanedbané) a netopilo to pro změnu vůbec..
Ale také souhlasím s Nosalem, že máš nejspíš v háji těsnění pod hlavou. Tuhle jsem dělal známému těsnění pod hlavou (pravda, že bylo hodně zanedbané) a netopilo to pro změnu vůbec..
Re: Pomóc netopím
Topeni je sice na malem okruhu ale je taky po expansce nejvyzsi bod chladiciho okruhu.
Jednu uz davnou zimu jsem zamrz a nez to povolilo vyvaril vedsinu vody. CHlazeni motoru poak fungovalo normalne ale topeni ani ranu protoze uz bylo bez vody.
Kazdopadne to byla vyjimka a kontrola je jednoducha. Pokud je dost vody tak bych se taky priklanel k tomu tesneni.
Jednu uz davnou zimu jsem zamrz a nez to povolilo vyvaril vedsinu vody. CHlazeni motoru poak fungovalo normalne ale topeni ani ranu protoze uz bylo bez vody.
Kazdopadne to byla vyjimka a kontrola je jednoducha. Pokud je dost vody tak bych se taky priklanel k tomu tesneni.
- Peters56
- Příspěvky: 335
- Registrován: úte 03. črc 2007 8:48:06
- Bydliště: Meziboří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomóc netopím
Co třeba problém ve vodní pumpě, nebo termostat, mrazový špunt v hadici.
Byla - Škoda felicia combi 1.6 GLX, zelená smaragdová metalíza r.v. 1997
Je - Ford Focus combi 1.6 16V, aquamarine r.v. 2000 Galerie
Co neubrzdíš to neukecáš ICQ 321190904 SKYPE, MSN = Peters56
Je - Ford Focus combi 1.6 16V, aquamarine r.v. 2000 Galerie
Co neubrzdíš to neukecáš ICQ 321190904 SKYPE, MSN = Peters56
- Macman
- Příspěvky: 2420
- Registrován: stř 31. kvě 2006 20:53:48
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomóc netopím
mi taky dlouho netopi auto jenom kdyz se opravdu dlouho zahreje na volnobehu...to mam diky tomu ze mam porad otevreny termostat..
ale to bys videl na ukazateli na prisstrojovce .. auto by melo schopny trochu topit nejakjak je aspon rucicka odlepena od dorazu
ale to bys videl na ukazateli na prisstrojovce .. auto by melo schopny trochu topit nejakjak je aspon rucicka odlepena od dorazu
méně znamená někdy více...
-
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 20. srp 2007 5:23:58
- Bydliště: Kaznějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomóc netopím
Co se týká mně tak to určitě není těsnění,toho jsem si užil dost u fáva.Měnil jsem ho dvakrát a napotřetí celý motor.
Re: Pomóc netopím
děkuji za rady auto topí pouze lehce a rručička teploměru ukazuje normálně, zvláštní je že hadice k tomu radiátoru jsou horký tak asi ten radiátor
-
- Příspěvky: 1751
- Registrován: ned 20. črc 2008 18:21:06
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomóc netopím
Tak pokud je rucicka ok a hadice k topeni horky tak jeste zkontroluj zda se ti otevira spolu se stupni otacek ventilatoru i klapka!!! je myslim na druhe strane nez baterka = pred ridicem. Zde prave oproti facku je navic klapka ktera je zavrena dokud clovek nepusti ventilator. Pokud se hybe tak pak uz jen zanesenej vymenik.
- DuDe
- Příspěvky: 799
- Registrován: sob 08. črc 2006 12:46:58
- Bydliště: Velky Tynec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomóc netopím
Vyřešil tuhle závadu někdo ? Dnes mi z ničeho nic topení chvilu topilo jak blázen a chvilu foukal jen vlažnej vzduch . Do dnes auto vždy topilo v pohodě . Teplota motoru 90 , teromostat otvíral a zavíral jak má . Takže nevím kde hledat závadu ? Může tohle dělat zanesenej výměník , nebo nějaká klapka ? Dnes už je tma tak jsem tam viděl houby .
Re: Pomóc netopím
čus Lidi,já mám taky podobnej problém a řeším ho,no chci ho řešit,ale zatím nejsou peníze,nebo spíš nářadí a jistota toho,že když něco provedu,že to bude fakčit...
Mám 1.3MPi termostat otvírá celkem v poho mi příjde,ale když stojím na místě třeba půl hoďky tak se motor začne přehřejvat,nejdřív si to schladí větrák,ale ten se potom třeba po 10. schlazení už nesepne,no a další věc,na volnoběh to skoro netopí,jen když přidám gass... kolega v práci říká těsnění pod hlavou a hodlám ho i vyměnit,jen by jsem rád slyšel váš názor...díkes Witonda
Mám 1.3MPi termostat otvírá celkem v poho mi příjde,ale když stojím na místě třeba půl hoďky tak se motor začne přehřejvat,nejdřív si to schladí větrák,ale ten se potom třeba po 10. schlazení už nesepne,no a další věc,na volnoběh to skoro netopí,jen když přidám gass... kolega v práci říká těsnění pod hlavou a hodlám ho i vyměnit,jen by jsem rád slyšel váš názor...díkes Witonda
Re: Pomóc netopím
čus lidi...tak já jsem dneska dojezdil,felinka sice jede,ale nechci ji už trápit...Dneska na mě vybafla z poloviny naplněná expansní nádobka a když sem odevřel víko ventilu,čekala tam na mě bílá pěna,tak že all inklusive...sehnal jsem sadu těsnění z kelly a je to nějaká kvalitní značka,tak jí budu mít za 1700 místo 2500 a hlavu mi zabrousej za 500 tak že bomba,do toho asi rovnou vyměním i rozvody tak to bude plus 400 a vše snad OK...s opravou bude pomáha kámoš tak že to bude skoro za dáčo... Brusírna se nachází v Hovorčovicí u prahy...tak že kousek ode mně paráda...
co by jste bejt mnou udělali rovnou na tom motoru za úpravy,já zvažuju že bych přeleštil sací a výfukový kanálky a možná že bych je nechal zvětšit podle ventilu který by tam padly a byly krapet větší...co vy na to?a hrozně mi vrtá hlavou že bych si nechal vysoustružit plát hliníku mezi těsnění abych zvětšil kompresní poměr a mohl tam mrsknout turbo....
co by jste bejt mnou udělali rovnou na tom motoru za úpravy,já zvažuju že bych přeleštil sací a výfukový kanálky a možná že bych je nechal zvětšit podle ventilu který by tam padly a byly krapet větší...co vy na to?a hrozně mi vrtá hlavou že bych si nechal vysoustružit plát hliníku mezi těsnění abych zvětšil kompresní poměr a mohl tam mrsknout turbo....
Re: Pomóc netopím
DuDe píše:Vyřešil tuhle závadu někdo ? Dnes mi z ničeho nic topení chvilu topilo jak blázen a chvilu foukal jen vlažnej vzduch . Do dnes auto vždy topilo v pohodě . Teplota motoru 90 , teromostat otvíral a zavíral jak má . Takže nevím kde hledat závadu ? Může tohle dělat zanesenej výměník , nebo nějaká klapka ? Dnes už je tma tak jsem tam viděl houby .
Mne robi to same, pri zvysenych otackach to topi jak hovado, ale pri volnobehu ani trt. Po chvili fuka skoro uplne studeny vzduch. Je v haji vodna pumpa?
- DuDe
- Příspěvky: 799
- Registrován: sob 08. črc 2006 12:46:58
- Bydliště: Velky Tynec
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomóc netopím
Tomy : Nechci tě strašit , ale odešlo mi těsnení pod havou . To byla moje příčina proč to netopilo .
pomoc vařím
čus lidi,tak jsem právě dneska dodělal autíčko....těsnění pod hlavou jsem bohužel nevyfotil ale neva,bylo úplně prorezlé.Ve víčku ventilů jsem měl pěknou pěnu(olej a voda),když jsem vypouštěl olej,tak prvních 5deci byla chl.kapalina pak už něco smýšenýho no každopádně hlavu mi zabrousili v Hovorčovicích za 500 a to o 0,25mm a už jí mám na hraně,tak že maximálně už jen jedno broušení a pak s ní bude konec.seřidil jsem ještě venntily a autíčko teď jede zase o chlup lépe,rachocení se utišilo a topí to jak v pekle...bohužel jsem ale zjistil že snímač teploty chl.kap. je asi v háji a spíná jen nahodile a to až při 110°C,nevíte někdo jakej termospínač se dával na feldy r.v.1999 1,3MPi ??? jestli je pro ventilátor s 2 rychlostma nebo jen s jednou rychlostí?
- hromyblesky
- Příspěvky: 4227
- Registrován: úte 10. úno 2009 8:40:01
- Bydliště: Region razovitý ,tam někdo primo uprostřed mesta Ostravy,bo je to tu fajne cyp.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomóc netopím
0,25 jo ?a na hrane?ja mel hlavu snizeno o 1,7 mm minimalne mozna i vic ale vic nez dva mm urcite ne,na normal benzin detonace ale na kvalitni 100 oktan v pohode a jelo to teda o dost lepe,
synku lampy tu pálí,,,, neony blikaj na cestu...
FAKJU BIČ
FAKJU BIČ
za vsim hledej pravidlo 7 a 15VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
Re: Pomóc netopím
hromyblesky píše:0,25 jo ?a na hrane?ja mel hlavu snizeno o 1,7 mm minimalne mozna i vic ale vic nez dva mm urcite ne,na normal benzin detonace ale na kvalitni 100 oktan v pohode a jelo to teda o dost lepe,
tak já jsem si to auto nekupoval jako nový,tak že nevím kdo s tím co dělal,ale kluk co mi to pomáhal dát do kupy říkal,že už to někdo musel brousit...no a jak je ta hlava teď snížená,jede to fakt o dost líp,docela to bejčí,jsem orientačně měřil zrychlení,tak 12,5sec na 100 kdysi dávno to bylo nějakejch 15,ale to jsem asi ještě ani neuměl řadit.
Neni to nic extra,ale třeba vůči C4 1.6Vti která mám papírovejch 122koní a 160Nm a papírovejch 10sec na 100 je to dobrý...