Chip-tuning 1.3 MPi
Re: Chiptuning felda 1.3 MPi 50kW
Kámoš už má chiptuning na třetí škodárně a je od cimbu.Nikam jinám by už prý nejel.
- Mc Cali
- Příspěvky: 441
- Registrován: sob 29. říj 2005 21:05:35
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning felda 1.3 MPi 50kW
3500 za 4 kW je normál cena i v přepočtu jiných úprav na motoru.
Jde spíš o to, jestli se ty 4 kW tímto způsobem zvednou.
Myslím, že ne.
Jde spíš o to, jestli se ty 4 kW tímto způsobem zvednou.
Myslím, že ne.
Miluju Feldu 1,6.......je to vlk v rouše beránčím. o:)
Re: Chiptuning felda 1.3 MPi 50kW
"Čiptuning" Feldy:
Ve skutečnosti se jedná o NULOVÝ nárůst výkonu!
Ale je fakt,že auto líp funguje.
Ve skutečnosti se jedná o NULOVÝ nárůst výkonu!
Ale je fakt,že auto líp funguje.
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Re: Chiptuning felda 1.3 MPi 50kW
Auto po čipu opravdu jede lépe, neříkám že se jedná o přidání pár kW, ale je to poznat. Pokud někdo nemá více penez, myslím že to není špatná věc. Na třech Feldách oveřeno že trošku spadla spotřeba (např u tátově 1.6 o cca 0,5l).
!!! Rozprodej dílů z Feldy !!!
Re: Chiptuning felda 1.3 MPi 50kW
Chip mam od Cimbu. Snizila se spotreba, auto lepe reaguje a v nizsich otackach mam k dispozici vike kroutaku - tot prvotni pocit po vymene RJ. Nyni po vymene vyfuku a slicovani alespon jeho + saciho potrubi s tesnenim mezi nimi a hlavou, poznavam v kopcich, ze to lepe tahne a nemusim tak moc radit. Verim, ze az udelam hlavu, motor nepoznam. Proto tvrdim, ze hardwarove upravy jsou ucinnejsi, nez softwarove.
Mmch, vyzkousej u nekoho normalniho, kdo te neojebe, nastavit zakladni a koncovou polohu skrtici klapky. To totiz Cimbu udela vzdy, kdyz meni jednotku (ma pri vymene otevirala na 85% max), taky klapku hadrem vycisti. Osobne jsem pote asi po roce klapku nechal znovu nastavit, kdyz to nejak zacalo cukat a vysledek okamzity a vykon opet zpatky. Nekde na webu jsem cetl, ze i jednotka Siemens jde zresetovat a pry to pomaha. Zkusil bych asi nejdrive toto a pak sel do chiptuningu.
Dulezita vec ohledne zasirani klapky je neprisavat olejove vypary, pak zustanou jeji pomery konstatni a neni treba ji cistit a nastavovat - mam to overeno u sveho auta za poslednich asi 25000km
Mmch, vyzkousej u nekoho normalniho, kdo te neojebe, nastavit zakladni a koncovou polohu skrtici klapky. To totiz Cimbu udela vzdy, kdyz meni jednotku (ma pri vymene otevirala na 85% max), taky klapku hadrem vycisti. Osobne jsem pote asi po roce klapku nechal znovu nastavit, kdyz to nejak zacalo cukat a vysledek okamzity a vykon opet zpatky. Nekde na webu jsem cetl, ze i jednotka Siemens jde zresetovat a pry to pomaha. Zkusil bych asi nejdrive toto a pak sel do chiptuningu.
Dulezita vec ohledne zasirani klapky je neprisavat olejove vypary, pak zustanou jeji pomery konstatni a neni treba ji cistit a nastavovat - mam to overeno u sveho auta za poslednich asi 25000km
Chip-tuning 1.3 MPi
Zdravím, jenom se chci zeptat, co vše obnáší úprava od firmy Cimbu. Jde čistě o to, že oni vyjmou původní řídící jednotku a dají novou? nebo se ještě provádí jiné úpravy v motoru? Jde o to, že po tom co jsem si přečetl různé diskuze a články, tak o tomto uvažuju, výhodou pro mě je že k jejich sídlu mám velice blízko... Jinak pokud se najde někdo,kdo má motor 1.3 50kW BMM stejně jako já ovšem už po této úpravě a podělí se o dojmy, budu jen rád.
Re: Cimbu
Ve tvém případě se jedná o výměnu řídící jednotky za jejich a pokud máš immo tak přizpůsobení klíčků toť vše ale pokud budeš trvat na tom, že chceš svojí původní jednotku měli by ti být schopni přehrát soft přímo v ní, ale to bude na dýl.
Re: Cimbu
jak jsem tak pročítal octavia forum a řešilo se tam Cimbu vs Sportmotor tak se tam sešlo pár zajímavých postřehů...někdo dostal fungl novou ŘJ a někdo očividně použitou, s odlepenými štítky a někdo dokonce zjistil, že ty ŘJ jsou některé z Audi (platí pro oktávky) a když si někdo přál přehrát jeho ŘJ tak byl oheň na střeše a klasický výmluvy proč nechce tu jeho...on totiž už je má připravený dopredu, a jen to přehazuje...na youtube o něm napsal někdo přesně to, co ho charakterizuje nejvíc "nic nevymyslel, pouze prodává nápady ostatních a vydělává na tom"
Re: Cimbu
Přesně tyhle slova jsem o něm řekl před lety když jsem zjistil jaký je to opravdu "profík" takže buď mě někdo citoval a nebo nejsem sám kdo má tento názor a vím že v tomto klubu je ještě minimálně jeden člověk který sdílí stejný názor.
Re: Cimbu
mr.Freak píše:jak jsem tak pročítal octavia forum a řešilo se tam Cimbu vs Sportmotor tak se tam sešlo pár zajímavých postřehů...někdo dostal fungl novou ŘJ a někdo očividně použitou, s odlepenými štítky a někdo dokonce zjistil, že ty ŘJ jsou některé z Audi (platí pro oktávky) a když si někdo přál přehrát jeho ŘJ tak byl oheň na střeše a klasický výmluvy proč nechce tu jeho...on totiž už je má připravený dopredu, a jen to přehazuje...na youtube o něm napsal někdo přesně to, co ho charakterizuje nejvíc "nic nevymyslel, pouze prodává nápady ostatních a vydělává na tom"
tak a ted mluvíte o cimbu nebo o sportmotor?
Re: Cimbu
Kalfa: bavíme se o Cimbu
favo: no ja si u něj nic nenechal dělat tak nemohu posoudit, jen tlumočím názory dalším jedinců z jiných fór, kteří si to nechali upravit...sice těch spokojených převažuje ale oni zažívají eufórii, že to líp jede a je jim jedno odkud a jakou ŘJ jim tam cimbu šoupne, hlavně že to táhne víc...někomu se tim dokonce dobře pokurvil motor...a na adresu sportmotoru rika toto "Výše zmíněným
říkáme Sprasmotor a předěláváme po nich poměrně často - nemají správně zvládnutou kontrolu točivého momentu v ECU a tak jim to v tahu houpe. Jinak 154 kW softem je stejná kravina jako 160" - úprava RS oktávky u Sportmotoru...navíc při čipování se sundavá ten plast pod stěračema a někomu ho dobře poškrábal podomácku vyrobenýma kleštěma
favo: no ja si u něj nic nenechal dělat tak nemohu posoudit, jen tlumočím názory dalším jedinců z jiných fór, kteří si to nechali upravit...sice těch spokojených převažuje ale oni zažívají eufórii, že to líp jede a je jim jedno odkud a jakou ŘJ jim tam cimbu šoupne, hlavně že to táhne víc...někomu se tim dokonce dobře pokurvil motor...a na adresu sportmotoru rika toto "Výše zmíněným
říkáme Sprasmotor a předěláváme po nich poměrně často - nemají správně zvládnutou kontrolu točivého momentu v ECU a tak jim to v tahu houpe. Jinak 154 kW softem je stejná kravina jako 160" - úprava RS oktávky u Sportmotoru...navíc při čipování se sundavá ten plast pod stěračema a někomu ho dobře poškrábal podomácku vyrobenýma kleštěma
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne úte 09. zář 2008 9:24:47, celkem upraveno 2 x.
- Vici
- Příspěvky: 1278
- Registrován: úte 16. pro 2003 16:17:43
- Bydliště: Rožnov p.R.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cimbu
ono to bude asi tak... ze svuj soft asi ze znamych "chiparskych" firem nevyvinul nikdo. vsecko je odnekud kopirovane, sbirane, mozna obcas koupene a nasledne zkopirovane. nebo taky stazene z netu, cili vlastnorucne "odborne" upravene na PC v softu na upravy datovych map - to se dnes rozmaha snad nejvic
jeste s tim ze treba u Feldy cimbu a podobne softy cekem funguji, a maji nejaky prinos, v ramci moznosti. Hruza jsou ovsem vytvory typu bitpower, a take durazne varuju pred softy pana Mucka - Tommu Motor Tuning ze Studenky. U fedy se se spatnym softemmuze stat maximaen to ze vas hned nastve a vyhodite jednotku a date puvodni. daleko vetsio probemy dokaze udeat spatny chiptuning u dieseovych motoru s turbem, tam je destrukce motoru velmi snadna....
jeste k tomu jak kdo dava jake jednoty - dost aut se dnes chipuje po kabelu. starsi vozy ktere to neumi - vetsina upravcu vam jednotku vymeni, poud ale chcete meli by byt za nejay cas schopni a ochotni upravit primo vas kus. jednotky jsou u dost aut a motoru stejne, cili mozna opravdu muze nekdo dostat jednotku z audi, ktere ma stejny motor jako treba oktavka......
treba i felda MPI ma jednotky stejne, jen 40 a 50kW v nich maji nahrany jiny soft. cili kdyz do 40kW jednotky da nekdo upraveny soft urceny pro 50kW tak je mozno ji k 50kW motoru pouzit...
timto se nijak nezastavam chiptuneru, jen se pokousim uvest na pravou miru nektere nesmysly
jeste s tim ze treba u Feldy cimbu a podobne softy cekem funguji, a maji nejaky prinos, v ramci moznosti. Hruza jsou ovsem vytvory typu bitpower, a take durazne varuju pred softy pana Mucka - Tommu Motor Tuning ze Studenky. U fedy se se spatnym softemmuze stat maximaen to ze vas hned nastve a vyhodite jednotku a date puvodni. daleko vetsio probemy dokaze udeat spatny chiptuning u dieseovych motoru s turbem, tam je destrukce motoru velmi snadna....
jeste k tomu jak kdo dava jake jednoty - dost aut se dnes chipuje po kabelu. starsi vozy ktere to neumi - vetsina upravcu vam jednotku vymeni, poud ale chcete meli by byt za nejay cas schopni a ochotni upravit primo vas kus. jednotky jsou u dost aut a motoru stejne, cili mozna opravdu muze nekdo dostat jednotku z audi, ktere ma stejny motor jako treba oktavka......
treba i felda MPI ma jednotky stejne, jen 40 a 50kW v nich maji nahrany jiny soft. cili kdyz do 40kW jednotky da nekdo upraveny soft urceny pro 50kW tak je mozno ji k 50kW motoru pouzit...
timto se nijak nezastavam chiptuneru, jen se pokousim uvest na pravou miru nektere nesmysly
O1 Combi ASZ 204PS/461Nm, Galaxy AUY 149PS/368Nm, Sharan AUY 4motion série, Favorit Silver Line 50kW
- Vici
- Příspěvky: 1278
- Registrován: úte 16. pro 2003 16:17:43
- Bydliště: Rožnov p.R.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cimbu
jo mam. vacky pro motor skoda 1,3 - na prd. veci od motor-excelu za +- stejny peniz funguji daleko lip. a mel sem od nej soft na mpicko, total slatanina a shit. delsi dobu jsem hledal kde je problem.. a az sem dal seriovou jednotku tak auto zaclo jezdit i ve vyssich otackach nez 3000. byl to soft asi z 74kw oktavy nejak prejebany a vykuchany - nefunkcni lambda regulace atd. nechapu kdo, proc a jak to vytvoril a jeste se odvazil prodat.
nikdy bych si tam uz nic nekoupil
nikdy bych si tam uz nic nekoupil
O1 Combi ASZ 204PS/461Nm, Galaxy AUY 149PS/368Nm, Sharan AUY 4motion série, Favorit Silver Line 50kW
Re: Cimbu
No, se Sportmotorem Viciho nedráždit
Ale já od nich měl čip a v pohodě, žádný problémy...
Ale já od nich měl čip a v pohodě, žádný problémy...
"Nemusíte to pochopit. Stačí to přijmout."
"Lepší bejt druhej, než mrtvej."
"Cover the face,fuck the base."
"Když to krvácí,můžem to zabít."
"Když tančíš s ďáblem,ďábel se nikdy nezmění.Ďábel změní tebe."
"Lepší bejt druhej, než mrtvej."
"Cover the face,fuck the base."
"Když to krvácí,můžem to zabít."
"Když tančíš s ďáblem,ďábel se nikdy nezmění.Ďábel změní tebe."
- Faust
- Příspěvky: 2340
- Registrován: pon 11. srp 2008 17:54:38
- Bydliště: Prelouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cimbu
Ja mám dělaný program od pana Jandy s Cimbu,protože jseme po úpravě hadali oba počitače viz plyn-benzín.od to vyřešil a těch hodin práce a několikrat jezdění.
jiné firmy nevěděli a vymluvy jako nechte nám tady motor mi vám to předěláme atd.Dokonce když vlivem ve škoda servisu mě takzvaně vymazali chip mě pan jandá ochotně nahral znovu jen za 500kč.Tak si myslím že jeto fajn člověk.
jiné firmy nevěděli a vymluvy jako nechte nám tady motor mi vám to předěláme atd.Dokonce když vlivem ve škoda servisu mě takzvaně vymazali chip mě pan jandá ochotně nahral znovu jen za 500kč.Tak si myslím že jeto fajn člověk.
zapalený hadr v nadrži?jo redbull dá feldě křííííídla :+D
- Vici
- Příspěvky: 1278
- Registrován: úte 16. pro 2003 16:17:43
- Bydliště: Rožnov p.R.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cimbu
Krt€K píše:No, se Sportmotorem Viciho nedráždit
Ale já od nich měl čip a v pohodě, žádný problémy...
v pohode me to je celkem fuk
ja ted ladim naftaky, ty zadny chip nemaj
O1 Combi ASZ 204PS/461Nm, Galaxy AUY 149PS/368Nm, Sharan AUY 4motion série, Favorit Silver Line 50kW
Re: Cimbu
Mě to po softu Cimbu jelo úplně stejně jako před tím jediný rozdíl byl v posunutým omezovači , to mi u ŘJ ME docela chybí.
- Zdenda19895
- Příspěvky: 1439
- Registrován: pát 02. lis 2007 23:31:53
- Bydliště: Staříč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cimbu
Už nemáš? A proč?Krt€K píše:No, se Sportmotorem Viciho nedráždit
Ale já od nich měl čip a v pohodě, žádný problémy...
Nikdy neříkej že něco nejde. Vždy se najde nějaký blbec který neví že to nejde a udělá to.
Není důležité vyhrát, ale nasrat toho kdo tě porazil.
Není důležité vyhrát, ale nasrat toho kdo tě porazil.
Re: Cimbu
Zdenda19895: protože jsem sehnal seriovou ŘJ a jelikož další úpravy se úzce budou týkat MotorExcelu a Dedly, tak i ŘJ bude upravená od nich
"Nemusíte to pochopit. Stačí to přijmout."
"Lepší bejt druhej, než mrtvej."
"Cover the face,fuck the base."
"Když to krvácí,můžem to zabít."
"Když tančíš s ďáblem,ďábel se nikdy nezmění.Ďábel změní tebe."
"Lepší bejt druhej, než mrtvej."
"Cover the face,fuck the base."
"Když to krvácí,můžem to zabít."
"Když tančíš s ďáblem,ďábel se nikdy nezmění.Ďábel změní tebe."
- Vici
- Příspěvky: 1278
- Registrován: úte 16. pro 2003 16:17:43
- Bydliště: Rožnov p.R.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cimbu
nemyslim si ze treba v softu cimbu/sportmotor bude rozdil... na 90% budou stejne. novejsi softy od M-E - treba K01 - by mely byt o neco malicko lepsi ale na seriovce bez vacky to nikdo nepozna.. vim ze dalsi soft maji udelany ke svym svodum. vsak treba dedla napise vic
nicmene i treba motor s objemem 1,5 a s vackou seriova jednotka +- nakrmi, jen to nebude uplne "ono".
nicmene i treba motor s objemem 1,5 a s vackou seriova jednotka +- nakrmi, jen to nebude uplne "ono".
O1 Combi ASZ 204PS/461Nm, Galaxy AUY 149PS/368Nm, Sharan AUY 4motion série, Favorit Silver Line 50kW
Re: Cimbu
Já mam feldu od kamaráda, je tam klika fabia a písty 77 vačka 280 , a jednotka se řešila na 3x a furt to neni ono. 1. jednotka byla upravená nevim od koho k nějaký ME vačce a byla původní od prvního 1,3 motoru a nejelo to, ale s tou se k tomuhle motoru nepočítalo, 2. jednotka od Jandy, to chrastilo jak řechtačka a nejelo s touhle jednotkou praskla první klikovka (kitová 78 Autospektum Mariánské lázně) motor K.O, tak se upravila z fabie. Pak byly snad ještě dvě na vyzkoušení , tahle poslední je co tvrdil z freestylového picupa nebo co, s tou to jede celkem pěkně a v 5000 to končí,to by nevadilo, ale co je na tom divný tak že někdy to jede dál třeba do 6,5 . Takže Cimbu mi přijde takovej hokus pokus . Myslim že seriová jednotka to fakt nenakrmi jak řikáš. Chtěl bych zkusit ještě nějakou jinou jednotku, ale zatim jsem se k tomu nedostal a hlavně nevim na koho se obrátit.
Re: Cimbu
Seriová 1.3 MPi má omezovač na 6000 ot/min
ME s tím nic nedělá a nechavá omezovač tam kde je , CIMBU jej posunoval na 6500 u 1.3 MPI 50kW
ME s tím nic nedělá a nechavá omezovač tam kde je , CIMBU jej posunoval na 6500 u 1.3 MPI 50kW
Re: Cimbu
kejzi1 píše:Favo:Tak to je divný,šlo mi to za 6000 otáček a vypla cca 6200.Zkusil jsem to teda jen jedinkrát,nemá smysl ji točit na omezovač.5500 otáček bohatě stačí
no me prave taky jde za 6000 a chip nemam, nebo že by predchozi majitel (učitel z gymplu) si ji nechal načipovat?
-
- Příspěvky: 1003
- Registrován: sob 19. led 2008 22:08:41
- Bydliště: Kojetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cimbu
kam na čip na moravě?? či v ově.. dík za odkaz
bylo: felinka lechce poladěná...Myška
je: octule v kombajnu 1,9 tdi ALH zatím 66kw/90 hp + SPRINT 769...Chrochtadlo
:-)
http://www.youtube.com/watch?v=cIemgwmRgxk
Jawinka 350/638 -> 639
hranatá felicie - červený drak
je: octule v kombajnu 1,9 tdi ALH zatím 66kw/90 hp + SPRINT 769...Chrochtadlo
:-)
http://www.youtube.com/watch?v=cIemgwmRgxk
Jawinka 350/638 -> 639
hranatá felicie - červený drak
Re: Cimbu
mause píše:kam na čip na moravě?? či v ově.. dík za odkaz
Cimbu dělají i v Brně má tam zastoupení v jednom salonu škoda na Lesné.
Re: Cimbu
favo píše:Vačka ME tuším cca 4000 - 4500 a čip taky tak nějak.
Serie 1.3 MPi
Vačka a čip ME 1.3 MPi
to sou zajímavý grafy...já si myslel že v sérii bude mít přes 50...jinak poměrně zajímavej údaj je i u ztrát výkonu....podobnou ztrátu (o malinko větší) má oktávka RS...a to se počítá ne z cca 55kW ale z cca 135kW...felda umí teda "hezky" hospodařit s výkonem
Re: Cimbu
mr.Freak:
56 kW v sérii docela slušný - podobný číslo asi naměří většina "válcových brzd"...
All:
Skutečná hodnota nejvyššího točivého momentu u motorů 1.3 se nachází kolem 4000 rpm.
Vačka + "čip" + úprava hlavy M.E. 1.3 MPI
56 kW v sérii docela slušný - podobný číslo asi naměří většina "válcových brzd"...
All:
Skutečná hodnota nejvyššího točivého momentu u motorů 1.3 se nachází kolem 4000 rpm.
Vačka + "čip" + úprava hlavy M.E. 1.3 MPI
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Re: Cimbu
Nevím čemu se zde divýte , podívejte se třeba na takový vozy DAEVOO a podobné korejské vozy , papírový výkon těžko hledá konkurenci ale na silnici je to děs a bída a i papírově slabší felda těmto vozům s přehledem ujede. Navíc propad výkonu není u feldy nijak dramatický , nehledě na to že graf je jedna věc a to jak se s autem jezdí je věc druhá. Já myslím že si u feldy není na co stěžovat , papírově to není žádný trhač asfaltu a ve skutečnosti taky ne a nikdo to od ní ani neočekává.
- 00Inferno00
- Příspěvky: 1728
- Registrován: úte 02. zář 2008 9:51:55
- Bydliště: Dolní BenešoVW
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cimbu
Dedla píše:Vačka + "čip" + úprava hlavy M.E. 1.3 MPI
Kolik te ta sranda stala?? Stranky ME nejak nefunguji.
VW Golf IV 1.9TDI PD ARL 192PS 401Nm powered by TDIfun, EGR-off, TT puky, Strongflex dogboneVici píše:...ARL je král mezi TDI na platformě G4...
VW Passat Variant B8 2.0TDI Dynaudio
Re: Cimbu
Dedlu nic on si to vyrobil nejspíš jako fušku po práci
Ale k cenám co jsem psal výše si připočti cca 8000 - 8500,- za úpravu hlavy.
Ale k cenám co jsem psal výše si připočti cca 8000 - 8500,- za úpravu hlavy.
Re: Cimbu
Já mohu jen souhlasit původně vačka a soft ME na motoru 1.3 MPi 50kw a jelo to pěkně ale co teprve v kombinaci s motorem 1.4 už se těším až si nechám podle vzoru ME udělat ještě hlavu
-
- Příspěvky: 8486
- Registrován: úte 02. kvě 2006 23:05:53
- Bydliště: Jihlava,Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cimbu
Jde rychleji do otáček,ale v postatě se do 4000 otáček chová auto celkem normálně,jakmile ho ale vytočíš přes 4000 otáček chytne jakoby druhej dech a začne tahat až někam do 5500otáček,pak zařadíš a držíš to v těch otáčkách,tak to auto krásně jede.Pěkně se s tím předjíždí a i když s tím jezdím tímto stylem tak mám průměrnou spotřebu cca 8l/100km,ale pokud jezdím občas takto a občas normálně tak se motám kolem 7l/100km
Jinak co se týče KW,nevím kolik mám a je mi to celkem jedno,hlavně že to jede mnohem líp
Jinak co se týče KW,nevím kolik mám a je mi to celkem jedno,hlavně že to jede mnohem líp
Re: Cimbu
Mam stejnou vacku jako Kejzi a mozna ze prida "jen 3kW" nekde na spicce vykonu, ale motor se s ni chova mnohem lip.
Pri normalnim popojizdeni skoro nepoznas rozdil, ale kdyz to roztocis, tak tam kde serie uz pozvolna umira, tak s touhle vackou v tom chytnou saze a pekne to zrychluje az k tem 5500 - 6000 (zalezi na jaky benzin jezdis a jestli to na nej mas serizeno).
Pri normalnim popojizdeni skoro nepoznas rozdil, ale kdyz to roztocis, tak tam kde serie uz pozvolna umira, tak s touhle vackou v tom chytnou saze a pekne to zrychluje az k tem 5500 - 6000 (zalezi na jaky benzin jezdis a jestli to na nej mas serizeno).
Re: Cimbu
Kejzi když jezdím jak píšeš a držím se v horním pásmu otáček tak moje spotřeba je 10,2 l/100km 100 oct. benzínu na obyč 95oct. mi tak pěkně nejede.
Jediný rozdíl je že mě se auto chová jinak už od 2000 ot/min ale od 4000 ot/min je to teprve znát
Jediný rozdíl je že mě se auto chová jinak už od 2000 ot/min ale od 4000 ot/min je to teprve znát
-
- Příspěvky: 8486
- Registrován: úte 02. kvě 2006 23:05:53
- Bydliště: Jihlava,Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cimbu
favo:To mi říkal i Dedla že ať sedne do jakýkoliv feldy že jezdí za 10l/100km.Ale já jsem se na průměru ještě přes 8,5 nedostal když jsem ji fakt celou nádrž nešetřil,takže si nemůžu stěžovat.Jinak pořád jezdím na N95 a nejezdí to špatně.Hlavně tady teď N95 stojí 23,40kč/l,měl jsem z toho benzínu strach,ale jezdím na něj už asi 3 měsíce a jede to líp jak na shell