Vibrace od 80km prosim pomoc.
Vibrace od 80km prosim pomoc.
Ahoj Všem prosím o pomoc přesně od 80 km při akceleraci se my rozklepe předek a když sundám nohu s plynu přestane to. Poloosy jsou vyměněné ale ne nové s jiného auta jedná se o motor 1.6 mpi, někdo my radí že by to mohli být vnitřní klouby na poloosách a někdo zase utržený silenblok. Nevím jak vyzkoušet jestli jsou silenbloky ok potom ještě radí že by mohli být ložiska v horním uložení tlumičů. Tak vás prosím o radu děkuji moc Pepa.
Re: Vibrace od 80km prosim pomoc.
Většinou tohle dělá opotřebený vnitřní kloub poloosy. Až auto zdvihneš, vezmi za poloosy u vnitřních kloubů nahoru a dolu a měl bys podle druhu vůle poznat, který to je.
Re: Vibrace od 80km prosim pomoc.
Děkuji za radu zkoušel jsem a mají vůli oba ale ne tak velikou je složitá výměna nebo ne? Vyteče s převodovky olej když budu vyndavat poloosu ??
Re: Vibrace od 80km prosim pomoc.
Ano, vyteče. Vypustit, vyndat poloosu. Po opravě(výměně) zase dolít zpět.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace od 80km prosim pomoc.
Nevyteče nic, není třeba vyndavat unašeč z převodovky.
Stejně budeš měnit kloub, takže musíš rozdělat sponu na manžetě. Takže rozdělej sponu na autě, manžetu stáhni a vyndej poloosu ven. Unašeč nech v převodovce. Pokud je unašeč u převodovky suchý = gufero je OK, je naprostá hloupost si přidělávat práci s vyndaváním a doléváním oleje. Navíc je možnost poškození gufera a unašeč ti pak bude téct.
A jen info, měl jsem stejný problém a dělal mi to venkovní kloub, ale nebylo to s naprostou pravidelností po dosažení 80km/h.
Stejně budeš měnit kloub, takže musíš rozdělat sponu na manžetě. Takže rozdělej sponu na autě, manžetu stáhni a vyndej poloosu ven. Unašeč nech v převodovce. Pokud je unašeč u převodovky suchý = gufero je OK, je naprostá hloupost si přidělávat práci s vyndaváním a doléváním oleje. Navíc je možnost poškození gufera a unašeč ti pak bude téct.
A jen info, měl jsem stejný problém a dělal mi to venkovní kloub, ale nebylo to s naprostou pravidelností po dosažení 80km/h.
-
- Příspěvky: 260
- Registrován: sob 14. lis 2009 15:02:51
- Bydliště: Nová Role
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace od 80km prosim pomoc.
taky bych si typ venkovní homokloub -zvedni si kolo do vzduchu jednou rukou se chyt za pružinu a druhou otáčej kolem jak ucejtíš náký vrnění do pružiny je kloub v háji
Re: Vibrace od 80km prosim pomoc.
Najdi si nejakou velkou plochu, třeba dopoledne vyprázdněná velké parkoviště u domu. Dej plný rejd(pokud nevíš, která poloosa, tak nejprve třeba levý a potom pravý) a pomalu jezdi dokola. Pokud bude slyšet lupání nebo kovové cvakání, je to vnější kloub.
S tou rozborkou v případě nevymláceného unašeče vnitřního kloubu má 103457 samozřejmé pravdu, můžeš takhle měnit i obě manžety, aníž by celá poloosa musela ven, stačí vymontovat těhlici ze spodního čepu ramene. Potom si ale omotej ten tripoid vnitř. kloubu izolačkou, ať ti z něj nespanou kroužky.
S tou rozborkou v případě nevymláceného unašeče vnitřního kloubu má 103457 samozřejmé pravdu, můžeš takhle měnit i obě manžety, aníž by celá poloosa musela ven, stačí vymontovat těhlici ze spodního čepu ramene. Potom si ale omotej ten tripoid vnitř. kloubu izolačkou, ať ti z něj nespanou kroužky.
-
- Příspěvky: 861
- Registrován: úte 25. zář 2012 21:55:37
- Bydliště: Vladislav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vibrace od 80km prosim pomoc.
Nemusíš nic řešit,tohle jsem dělal včera...vnitřní kloub na poloose. Přesně stejné příznaky,od 80 nahoru se pod plynem roztřáslo celé auto. Nebyl zničený ten trojhran,ale vymačkaná dosedací plocha v unašeči. Docela těžký bylo identifikovat který kloub,na omak v něm nějaká výrazná vůle nebyla. Musíš vždycky zvednout jedno kolo,velmi důkladně zajistit proti pádu a požádat pomocníka ať jde dovnitř a roztočí ti kolo na 85km/h..pak zřetelně vidíš která poloosa lítá a víš na které straně kloub vyměnit