Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Neviem kde začať.Mám z toho zlý pocit.
Naskôr podozrievam zapalovanie. Asi pred rokom som menil cievku.
Naskôr podozrievam zapalovanie. Asi pred rokom som menil cievku.
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
palivovej filtr, vzduchovej filtr...
škoda 791.136M 4/99
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat
každý auto jede rychle, jenom záleží kolik mu dáte napapat
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Dělalo mi to to samé. Měl jsem benzín na rezervě už a když jsem v zatáčce, nějaké delší třeba, tak mi Felda ztratila tah. Neřešil jsem to, protože mě to nijak neohrožovalo. Jen jsem vždycky hned při rozsvícení hladového pka natankoval. Pak se to díky tomu nedělo. No a před nedávnem jsem měnil čerpadlo palivové a už to nedělá. Na vině byly obroušené uhlíky v něm. Takže možnost je i tahle. A pokud Ti to dělá v zátáčkách a při málo benzínu jako mně, je ta šance větší
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Hele to je dotaz pro jasnovidce, ne pro nás prosťáčky.
Můžeš definovat "stratí ťah na sekundu." pro mne je to nic neříkající, jedná se jen o propad - pokles ve výkonu a auto jede dál nebo je to celková ztráta výkonu a pokud by to trvalo déle, tak auto zastaví a chcípne?
To je celkem důležité, pokud by to byl jen pokles, mohlo by se jedna jen o jeden válec, čili bych hledal víčko rozdělovače - kabel . svíčka, možná vstřik. Pokud by to byla celková ztráta výkonu, pak je to něco co má vliv na celý motor, čili cívka - kabel - víčko rozdělovače nebo i řj, snímač otáček, čerpadlo, filtr, ap. VAG neukázal nějakou chybu?
Můžeš definovat "stratí ťah na sekundu." pro mne je to nic neříkající, jedná se jen o propad - pokles ve výkonu a auto jede dál nebo je to celková ztráta výkonu a pokud by to trvalo déle, tak auto zastaví a chcípne?
To je celkem důležité, pokud by to byl jen pokles, mohlo by se jedna jen o jeden válec, čili bych hledal víčko rozdělovače - kabel . svíčka, možná vstřik. Pokud by to byla celková ztráta výkonu, pak je to něco co má vliv na celý motor, čili cívka - kabel - víčko rozdělovače nebo i řj, snímač otáček, čerpadlo, filtr, ap. VAG neukázal nějakou chybu?
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Ja viem že ide o spústu možných chýb.
Aj tak ďakujem za typy s praxe.
Preto sa pýtam,lebo pravdepodobne to bude taká závada čo už sa stala niekomu.
Jeden valec to nebude.Je to ako by som stupi na brzdu na okamih.To skape celý motor a hneď zase nabehne.
Ak by to bolo palivom mohlo by to byť plynulejšie.
Podozrievam elektroniku.Pozrem ukostrenie motora - ma včul napadlo.A tiež VAG som ešte nepozeral.
Aj tak ďakujem za typy s praxe.
Preto sa pýtam,lebo pravdepodobne to bude taká závada čo už sa stala niekomu.
Jeden valec to nebude.Je to ako by som stupi na brzdu na okamih.To skape celý motor a hneď zase nabehne.
Ak by to bolo palivom mohlo by to byť plynulejšie.
Podozrievam elektroniku.Pozrem ukostrenie motora - ma včul napadlo.A tiež VAG som ešte nepozeral.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
stopro se tvoje závada někomu již stala, felda není tak složitá, takže už jsme zde řešili snad všechno. Jde jen a jen o to, aby jsi nám podal maximum informací, co motor dělá či nedělá. Jinak ti fakt nejde poradit.
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Píšeš, že si menil cievku, dal si novú a originál? Mne toto, čo popisuješ robilo, ale častejšie, nakoniec to bola cievka. Noname cievky niesu dobré, neoplatí sa za ne vyhodiť ptachy.
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Cievku som dal českú.Nie orginál.
Vychádzal som z toho,že orginál sa pokazil. Bol vyrobený tureckými ručičkami - teraz je to zlatými českými.Ale mal 16 rokov a 160 000km.
Dík za typ.Syn má Cady tam je taká istá - môžem spraviť rošádu.
Vychádzal som z toho,že orginál sa pokazil. Bol vyrobený tureckými ručičkami - teraz je to zlatými českými.Ale mal 16 rokov a 160 000km.
Dík za typ.Syn má Cady tam je taká istá - môžem spraviť rošádu.
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Cobrak píše:Dělalo mi to to samé. Měl jsem benzín na rezervě už a když jsem v zatáčce, nějaké delší třeba, tak mi Felda ztratila tah. Neřešil jsem to, protože mě to nijak neohrožovalo. Jen jsem vždycky hned při rozsvícení hladového pka natankoval. Pak se to díky tomu nedělo. No a před nedávnem jsem měnil čerpadlo palivové a už to nedělá. Na vině byly obroušené uhlíky v něm. Takže možnost je i tahle. A pokud Ti to dělá v zátáčkách a při málo benzínu jako mně, je ta šance větší
Tak znova sa tom obajavilo pri tiahlej zátačke doprava a na tom istom mieste znova,aj keď mám asi pol nádrže.
čerpadlo tlačí stále alebo je to s prestávkami?
Ako to môže súvisieť s opotrbovaným čerpadlom?
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Som si to trochu naštudoval,že palivo prúdi dokola.Pri menšom výkone čerpadla sa odleje asi palivo mimo násosku a objaví sa medzera a môže sa znížiť tlak paliva?
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
No, jde o to, že v čerpadle je motůrek. A ten motůrek pohání to čerpadlo. Jsou v něm uhlíky a ty, když se opotřebí, tak na sebe občas nedoléhají a tak se pak stává to, že čerpadlo jakoby na chvilku vypojí činnost. Třeba v těch zatáčkách a tak. Potom to dojde do fáze, že přestane jít úplně, protože uhlíky se už úplně obrousí. Takže pokud máš podezření na čerpadlo, tak ho vyndej, rozmontuj a vyměň motorek. Stojí 500Kč. Já právě nevěděl, že je to těmi uhlíky a jezdil jsem dál, až jsem jednoho dne nenastartoval. A jelikož to bylo v podzemních garážích při nákupu, tak si jistě dovedeš představit ten problém s tažením na laně. Takže to řeš, ať nemáš problém jako já. Mechanik ten motůrek z toho čerpadla vyndal asi za tři minuty.
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Ten motoček sa dá kúpiť zvlášť?
Auto vyflusne vždy v tej najnevhodnejšej situácii.Mne to chcíplo v jedinom tuneli v Blave.Mal som pokazený palivomer.Tankoval som po najazdení 500km.Ale v zime sa škrabkajú okná pri naštartovanom motore a potom je to iné.......
Auto vyflusne vždy v tej najnevhodnejšej situácii.Mne to chcíplo v jedinom tuneli v Blave.Mal som pokazený palivomer.Tankoval som po najazdení 500km.Ale v zime sa škrabkajú okná pri naštartovanom motore a potom je to iné.......
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Ano,dá. Já ho koupil v mototechne.
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Tak je to tu stále.
Vždy pri prudšej tiahlej zákrute na väčšej rýchlosti nachvílu vysadí motor.
Pri väčšej odstredivej sile asi nedostane pelivo.
Ako to vyzeá vo vnútri nádrže.Má niekto obrázok?
Aj pri polovičnej nádrži to robí na obe strany zátačky.
Dík.
Vždy pri prudšej tiahlej zákrute na väčšej rýchlosti nachvílu vysadí motor.
Pri väčšej odstredivej sile asi nedostane pelivo.
Ako to vyzeá vo vnútri nádrže.Má niekto obrázok?
Aj pri polovičnej nádrži to robí na obe strany zátačky.
Dík.
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Na palivomeri aj pri štvrtine nádrže pri pohybe auta preblikuje rezerva.
Vypadá to tak ako by sa v nádrži volne prelievalo palivo.
Vie niekto ako to vyzerá v nádrži?
Akoby tam zrazu neboli žiadne priečky.
Vypadá to tak ako by sa v nádrži volne prelievalo palivo.
Vie niekto ako to vyzerá v nádrži?
Akoby tam zrazu neboli žiadne priečky.
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Ešte je to stále tu.
Motor skapal.Benzínu bolo dosť.Nešlo naštartovať.
Na druhý deň išiel v pohode.
Ešte som sa dozvedel o ventile odvzdušnenia nádrže.Nemohlo by to byť zapríčinené nim?
Ak je podtlak v nádrži - tak sa nedostáva palivo,hlavne ak priostrím jazdu?
Stáva sa to v tiahlych zátačkách a pri prudšom zrýchlení.
A a kedy spína odvzdušňovací ventil?Kde sa nachádzaa dá sa aspon na vyskúšanie vyradiť?
Dík.
Motor skapal.Benzínu bolo dosť.Nešlo naštartovať.
Na druhý deň išiel v pohode.
Ešte som sa dozvedel o ventile odvzdušnenia nádrže.Nemohlo by to byť zapríčinené nim?
Ak je podtlak v nádrži - tak sa nedostáva palivo,hlavne ak priostrím jazdu?
Stáva sa to v tiahlych zátačkách a pri prudšom zrýchlení.
A a kedy spína odvzdušňovací ventil?Kde sa nachádzaa dá sa aspon na vyskúšanie vyradiť?
Dík.
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
odvzdušnění vede slabou hadicí od hrdla podél plnící trubky tam přechází do kovové trubičky a vede podél brzd a paliva dopředu do nádobky aktivního uhlí
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Môže porucha ovzdušňovacieho ventilu vyvolávať takéto výpadky ťahu motora?
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Zrovna také léčím jednu vynechávající Feldu. Najednou začala chcipat a to jak pod plynem, tak na volnoběh. Normálně jde nastartovat, drží krásně volnoběh a najednou zdechne. Stejně tak i za jízdy najednou cukne a to i několikrát zasebou, nebo chcipne úplně a pak chvíli nejde natočit.
V řídící jednotce ja zapsaná chyba snímače otáček (smínače polohy vačkové hřídele v rozdělovači).
Prověřil jsem přívod paliva. Čerpadlo čerpá jako divé. Zkusil jsem jízdu bez víčka nádrže.
Prověřil jsem průchodnost sacího potrubí a filtru.
Výfukem to nebude, protože to normálně klidně pět minut jede, z výfuku se hulí a pak bez varování to naráz zdechne.
Vyzkoušel jsem jiný zapalovací modul.
Pohledem jsem zkontroloval všechny kabely v motorovém prostoru. Proměřil jsem dráty od snímače otáček k řídící jednotce. Když za kabely tahám při nastartovaném motoru, tak se nic neděje, vadný drát to tedy nebude.
Jediné co jsem ještě neomrknul, je uzemnění motoru. Snímač otáček má ale své kompletní třídrátové vedení a když by bylo v háji uzemnění, tak by to ani netočilo starterem.
Dále jsem vypozoroval, že když se stane, že to nejde nastartovat, tak diagnostika během startování neukazuje otáčky motoru (normálně vypisuje 250-300 otáček). Když jsem to trápil namístě (vytáčel jsem motor) mi to najednou chcíplo a zaslechnul jsem cvaknutí rele. Podle toho již uvažuji o tom, že je to opravdu tím snímačem. Když řídící jednotka motoru nemá žádné impulzy ze snímače otáček, tak vypne čerpadlo.
Již jsem rezignoval a objednal nový snímač. Jsem zvědavý jestli to pomůže. Jinak už snad jedině řídící jednotka.
Aby to bylo kompletní, vypisuje to chybu:
00529 - Informace o otackach chybi
03-10 - zadny signal - Sporadicky
číslo snímače je:
030 905 065 B
ceny snímače:
značková prodejna Škoda 2700Kč
místní prodejna autodílů 400Kč za druhovýrobu, 1500Kč Bosch (originální výrobce)
čína na internetu od 150Kč
V řídící jednotce ja zapsaná chyba snímače otáček (smínače polohy vačkové hřídele v rozdělovači).
Prověřil jsem přívod paliva. Čerpadlo čerpá jako divé. Zkusil jsem jízdu bez víčka nádrže.
Prověřil jsem průchodnost sacího potrubí a filtru.
Výfukem to nebude, protože to normálně klidně pět minut jede, z výfuku se hulí a pak bez varování to naráz zdechne.
Vyzkoušel jsem jiný zapalovací modul.
Pohledem jsem zkontroloval všechny kabely v motorovém prostoru. Proměřil jsem dráty od snímače otáček k řídící jednotce. Když za kabely tahám při nastartovaném motoru, tak se nic neděje, vadný drát to tedy nebude.
Jediné co jsem ještě neomrknul, je uzemnění motoru. Snímač otáček má ale své kompletní třídrátové vedení a když by bylo v háji uzemnění, tak by to ani netočilo starterem.
Dále jsem vypozoroval, že když se stane, že to nejde nastartovat, tak diagnostika během startování neukazuje otáčky motoru (normálně vypisuje 250-300 otáček). Když jsem to trápil namístě (vytáčel jsem motor) mi to najednou chcíplo a zaslechnul jsem cvaknutí rele. Podle toho již uvažuji o tom, že je to opravdu tím snímačem. Když řídící jednotka motoru nemá žádné impulzy ze snímače otáček, tak vypne čerpadlo.
Již jsem rezignoval a objednal nový snímač. Jsem zvědavý jestli to pomůže. Jinak už snad jedině řídící jednotka.
Aby to bylo kompletní, vypisuje to chybu:
00529 - Informace o otackach chybi
03-10 - zadny signal - Sporadicky
číslo snímače je:
030 905 065 B
ceny snímače:
značková prodejna Škoda 2700Kč
místní prodejna autodílů 400Kč za druhovýrobu, 1500Kč Bosch (originální výrobce)
čína na internetu od 150Kč
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
bráchovi to dělalo taky různý blbosti , jezdil a najednou to chcíplo , někdy to chytlo hned , jindy po chvíli stání , někdy nešlo nastartovat , až jednou dojel , půjčil jsem mu svůj rozdělovač a najednou to jezdilo
křovák na vrakáči chtěl za rozdělovač tisícovku , za kopcem jsme ho koupili za 150,-
křovák na vrakáči chtěl za rozdělovač tisícovku , za kopcem jsme ho koupili za 150,-
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Abych měl jistotu, koupil jsem v autodílech Bosch. Namontováno a motor běžel 40 minut bez problémů. O víkendu to proženu, abych se na to mohl spolehnout, že je to opravené.
(edit) Auto jsem vyzkoušel ve všech režimech. Celkově cca dvě hodiny chodu motoru a funguje jak má.
(edit) Auto jsem vyzkoušel ve všech režimech. Celkově cca dvě hodiny chodu motoru a funguje jak má.
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Raz za týžden stratí ťah na sekundu.
Po týdnu kontrola. Motor si jen vrní, za týden ani jednou nechcípnul a necuknul. Paměť závad prázdná.