Zdarec všem.
Tak jsem asi před měsícem pořídil felinku, 1.6 r.v. 98 nová maska, LPG sekvence
Kód: Vybrat vše
http://www.auto-plyn-lpg.cz/ac-autogaz
.
Už při koupi studené auto na volnoběh nedrželo otáčky, nešlo bez přidání plynu za studena ani nastartovat. Vždy bylo nutno pomoci přišlápnutím plynu.
Po zahřátí se otáčky houpaly mezi 480 - 550 otáčkami. Při jízdě po vyšlápnutí spojky nebo zastavení na křižovatce se otáčky zhouply skoro k nule, občas to jednotka už nedokázala vytáhnout a motor zdechnul, nebo problikly kontrolky na palubovce jako když se vypíná motor a řídící jendotka to nějak vytáhla a začalo pohupování mezi 480-550 otáčkami.
Tak jsem tady na foru sehnakl druhou klapku, včera jsem ji slavnostně nechal vyměnit. Přes notebook a VAG jsme se pokoušely nějak smazat původní hodnoty. Bez úspěchu, jako s minulou klapko se volnoběh houpal.
Ještě jsem zkoušel tady návody na odpojení baterky a podobně a stále se houpáme a houpáme a křižovatkách chcípáme.
Dělá to jak na LPG tak na benzín
Na pořádnou profesionalní diagnsotiku se dostanu až nevím kdy (přes týden jsem mimo). Pročetl jsem půlku fora a jediné na co jsem přišel že větčinou když byla původní klapka špatná a vyměnila se za novou nebo dobrou tak byky volnobžné otáčky spíš vysoké, nebo ne?
Zítra zkusím vyměnit kabely ke svíčkám, svíčky, palec, a možná i čidlo teploty.
Nebo má někdo nějakou rado, popřípadě má zkušenosti a je ze Zlínského kraje?
Teď jsem vyzkoušel tenhle návod: Odpojíme ( - ) pól baterie, sešlápneme brzdový pedál (tím se vybije zbytkový náboj v elektrické soustavě) a necháme auto asi jednu hodinu stát. Pak připojíme baterii, zapneme klíček a počkáme ca 30s. Z motoru se může ozývat cvakání, to se motor snaží "naučit" škrtící klapku a najíždí s ní do krajních poloh. Když cvakání ustane, nastartujeme motor a necháme ho běžet ve volnoběhu až do dosažení provozní teploty. Volnoběh bude různě kolísat a postupně by se měl ustálit na nějakých 750-850 rpm.
Vše jsem tak provedl, chci nastartovat, motor hned zdechnul. Zkusím podruhé, po třetí pořád nic. Přidám trochu plynu, motor naskočil, ale s pomocí plynu.Po puštění plynu se houpaly otáčky mezi 200-380 podle budíku. Po 2 minutách motor zdechl. Tak jsem to zopakoval. Nechal klapat a žádnou změnu k lepšímu jsem nezpozoroval.
Zkusil jsem odpojit snímač tlaku (pokud to byl on- 4 pinový vbitřek růžový až fialový) bez nějaké odezvy.
Ještě zkusím změřit kabely, nevíte jaký mají mít odpor?