Potenciometr
Re: Potenciometr
Hodnoty jsou celkem v normě (mohly by být i kousíček níže). Dílenské příručky jsou zde: http://felicia.modding.cz . To co hledáš je myslím v příručce elektronika/motor/1,9
Re: Potenciometr
Nefunguje ani mne, ale mám to dávnejšie stiahnuté. Ak chceš, môžem poslať.
Re: Potenciometr
Ale jo, manuály tam pořád mám, jen bych nesměl být debil a nepsat felicia.modding.cz, když je to feli.modding.cz . Tedy odkaz přímo na manuály je zde http://feli.modding.cz/manualy/
Re: Potenciometr
Zdravím, mám otázku ohledně potiku u 1,9D. Napích jsem se na VAG, našel jsem tam asi 5 chyb, všechno šlo v poho vymazat akorát potik byl vyzkratovanej na kostru a v bloku hodnot ukazoval jen 0,2V. Tak jsem s ním kousek cuknul na hodnotu 0,6V v klidu. Vag bez chyb. ALE, při plně sešlápnutým plynu se nedostanu s potenciometrem na víc jak 3,6 až 3,7V. Měl by vykazovat cca o celej 1 Volt víc, podle toho co tu píšete. V čem je problém? V samotným potenciometru?
Re: Potenciometr
Zkus nalogovat celej průběh chodu potenciometru, ať vidíš jak chodí jeho hodnoty v plném rozsahu.
Re: Potenciometr
Jak na to? To umí ten program? Moc jsem nestudoval co se s tím VAGem dá všechno vyvádět. Jinak ty hodnoty potiku nějak extrémně neskáčou, dá se říct že jdou plynule a úměrně s polohou plynu. Akorát ten strop není tak velkej jak by měl bejt..
Re: Potenciometr
Ano, umí to vag. Můžeš si tam zmáčknout log a nalogovat jednotlivé kanály. Pak to můžeš prohlédnout klidně později pomocí logview softu který kdekoli stáhneš. Jde o to, aby tam nebyl nějaký zub při plynulém pohybu, že by ti to třeba jelo chvíli dobře a pak to skočí na špatné hodnoty na nějakém méstě = vyběhaná dráha potenciometru.
Re: Potenciometr
No občas mi přijde, že na 1/2 až 3/4 plynu to jede líp a lehčejc, než když dám plnej. Není to pravidelně a je to závislý i na teplotě. Jestli to teda není jenom pocitový, pač ty rozdíly mezi půlkou plynu (jede) a plným (nejede) jsou minimální a navíc se ještě zmenšily, když jsem tam teď dal zelený čidlo namísto žlutýho, takže řj teď má aspoň správný info o teplotě. Je teda možný, že v poloze plnýho plynu, chybí jednotce správnej údaj z potenciometru (myslím těch 4,6V co by tam mělo bejt a já je tam nemám) a kvůli tomu to neumí nakrmit do plnejch?
Re: Potenciometr
Výkonově by byl rozdíl v tomto případě neznatelný, protože naftou motor krmíš ty pohybem nohy, tedy mechanickým pohybem v čerpadle dodávkou více nafty. Upraví se pouze maličko předvtřik, jehož malá úprava ale nemá moc významný vliv v těchto vysokých otáčkách, kde by jsi se měl motata s plným plynem.
To že jede motor lépe na část plynu než na plný je vlivem toho, že mu dodáváš téměř ideální poměr směsi a ne zbytečně moc nafty, kdy jen valí brikety do výfuku a velkou část jí tak nespotřebuje. Na plný kotel se hodí jet tak při 180, kdy už to fakt potřebuje dodávat full palivo, ale při menších rychlostech je to opravdu lepší na část plynu, protože tento motor si nedokáže řádně namíchat směs.
To že jede motor lépe na část plynu než na plný je vlivem toho, že mu dodáváš téměř ideální poměr směsi a ne zbytečně moc nafty, kdy jen valí brikety do výfuku a velkou část jí tak nespotřebuje. Na plný kotel se hodí jet tak při 180, kdy už to fakt potřebuje dodávat full palivo, ale při menších rychlostech je to opravdu lepší na část plynu, protože tento motor si nedokáže řádně namíchat směs.
Re: Potenciometr
Bavíme se o pickupovi, takže 180 ani smykem. To je šumák, jde mi o to, že když to chci trochu rozjet třeba do kopce, tak automaticky dám podlahu, jenže motor se jakoby přidusí, až když povolím na půl, tak táhne pěkně. Je to znát hlavně za studena.
Čili, ten potenciometr nemá až takovej vliv na to jak to jede, jestli jsem to dobře pochopil. Pač to dělalo i v nouzáku, když byl vyzkratovenej na kostru.Takže z tý malý hodnoty v jeho maximu si hlavu dělat nemusím..
Čili, ten potenciometr nemá až takovej vliv na to jak to jede, jestli jsem to dobře pochopil. Pač to dělalo i v nouzáku, když byl vyzkratovenej na kostru.Takže z tý malý hodnoty v jeho maximu si hlavu dělat nemusím..
Re: Potenciometr
Už jsme to tu řešili.....V nižších otáčkách nemá u atmosféry smysl dupat na plyn při potřebě akcelerace. Nic se totiž dít nebude! Plyn je třeba přidávát lineárně s otáčkami.
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
Re: Potenciometr
dehet píše:když to chci trochu rozjet třeba do kopce, tak automaticky dám podlahu
Tohle je ta největší blbost, která jde udělat u jakéhokoi (i řízeného) motoru, natož pak u feldy v dieselu. Opravdu tam jen nahrneš naftu a k ní trochu vzduchu = auto lépe rozhodně nepojede. Když chceš rychle zrychlit, tak stačí přidat s rozumem. Plný plyn je k ničemu (pokud nejsi nějaký namachrovaný teanager, kteří to nedokážou pochopit a pak jezdí od benzinky k benzince tankovat po 50kč, protože to samozřejmě žere jak prokoplý )
Re: Potenciometr
Nemyslel jsem to tak z ostra, jako že podlaha sotva co se roztočej kola.. (mj. teenagerem už dávno ne).. Ale když motor táhne na půl plynu a má cca 2500 ot tak mám jakousi potřebu na to šlápnout aby měl co pit když se tak pěkně rozjiždí. Nojo, jenže ono ne jenom že se nic neděje, ale přestane to táhnout a vytáčí se velmi pomalu a neochotně, tak mu zas musím ubrat. No nic, tohle už asi nemá cenu pitvat.
Jinak, co s tím potíkem a tou malou hodnotou na maximu, mám to řešit nebo na to s*át?
Jinak, co s tím potíkem a tou malou hodnotou na maximu, mám to řešit nebo na to s*át?
Re: Potenciometr
Tak jsme provedli kontrolu potiku ve vagu na grafu a dle tý křivky je jeho dráha naprosto plynulá, úměrně s plynem směrem k podlaze stoupá vzhůru bez jakýhokoliv zakopnutí nebo nenadálýho vyskočení. Ale strop je stále na těch cca 3,5 V. V čem by moh bejt ještě problém? Není tam někde nějakej doraz..??
Re: Potenciometr
Je plynové lanko dosť napnuté? Prípadne skús hýbať priamo plynovou pákou na čerpadle.
Re: Potenciometr
nebulus píše:Je plynové lanko dosť napnuté? Prípadne skús hýbať priamo plynovou pákou na čerpadle.
Díky za poznatek, ale to bylo to první co mě napadlo, že je povolený lanko. Ale hodnoty potenciometru vychází stejně, jak ovládáním na pedálu, tak i ručně pákou na čerpadle..
Re: Potenciometr
Ešte by som pre istotu preveril a prestriekal WD elektrické kontakty medzi čerpadlo a RJ a aj kontakty samotnej RJ. Mne tam chýbal ten kryt celej RJ a kontakty boli v dosť zúfalom stave. A ak máš dosť odvahy, tak vymontuj potenciometer ( tie dve skrutky a iba ho vyháknuť z páky ), tak potom doňho dostaň zospodu buď kontox, alebo červenú Diavu. Ja som to robil, ale vtedy som riešil trhanie motora a trochu to pomohlo.
Re: Potenciometr
Nemyslím si, že by tohle spravil kontox alebo WD. Když už bych ten potik sundával, tak bych tam zkusil dát zrovna nějakej jinej a vidělo by se hned, jestli je problém v něm, nebo v nějakým jiným nastavení, i když mě teda nenapadá v kterým.. Jenže náhradní potík na výměnu není.. Teď babo raď..
Re: Potenciometr
Kontox nebo podobně tohle nevyřeší, protože je odpor malý a ne velký, tedy přechoďák tam jistě nebude.
Pokud je to auto jinak v pořádku, tak to vůbec nemusíš řešit. Jestli motor nějak blbne, tak přelaď potenciometr a samozřejmě se ti změní jeho hodnota.
Pokud je to auto jinak v pořádku, tak to vůbec nemusíš řešit. Jestli motor nějak blbne, tak přelaď potenciometr a samozřejmě se ti změní jeho hodnota.
Re: Potenciometr
Tak nějak to jede, necuká, nekucká, ale dá se s tím jezdit do půl plynu, pak to zdechává, hlavně za studena. Potik je na 0,5-3,5V. Ted to řešit nebudu, investice se ted pohrnou do moto. Díky za poznatky.
Re: Potenciometr
0,5 na spodku je zbytečně málo. Posunul bych to výš kousek, čímž se samozřejmě i na větším plynu dostaneš na lepší hodnotu. Možná by to ale chtělo raději celkově seřídit předvstřik.
Re: Potenciometr
Nahoře se nedostanu víc jak na 3,6V. Zkoušel jsem na spodek dát i 0,9 a vršek se ani nehnul, prostě to ten potenciometr nedá. Už jsem to popisoval viz výše, kvůli tomu jsem sem vlastně psal, pač jsem myslel že to má spojitost s tím přidušením na plnej plyn. Že ten předvstřik je prostě kvůli tomu potiku malej..
Re: Potenciometr
Zdar chlapy.Můj známý má problém.Jeho 1.9D je líná,žere 9l na sto a z výfuku jde černý kouř už když jen polechtá plyn,na volnoběh jen para a černě nekouří.Má najeto 200000km,filtry nové,sitic funguje dobře-vypína ale trochu hůř startuje za studena.Auto má jen krátce.Co s tím a kde zacít?Zkusit potenciometr-minulí majtel asi do něj rýpal soudě podle odstraněných blomb....
Re: Potenciometr
V prvom rade by som vyčistil sanie a odpojil EGR. Potom by som to napichol na VAG a zistil prípadné závady a skontroloval hodnoty z potenciometra min 0.2V, max 4.7V. A keď to nepomôže, tak by som skontroloval nastavenie rozvodov.
Re: Potenciometr
Trumpety jsou čisté EGR ventil nevim-zkusíme...Tu hodnotu ve voltech potenciometru uvidím i na vagu nebo musím použít multimetr?
Re: Potenciometr
Vagom je to jednoduchšie, multimetrom sú tie hodnoty presne naopak. Keď už budeš mať VAG, skontroluj cez neho skutočnú teplotu vody, vadné čidlo teploty vody môže spôsobovať problémy a údaj na palubovke nemá nič spoločne s teplotou ktorú použije RJ.
- robin222
- Příspěvky: 5
- Registrován: pon 25. srp 2008 18:35:05
- Bydliště: Moravská Nová Ves / Uherský Ostroh
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potenciometr
Nazdar kluci a klučky , chtěl bych se zeptat kde můžu nejlíp změřit hodnoty potenciometru, mám jenom multimetr. Je někde přístup na nějakou svorku nebo jde ten potenciometr nějak rozdělat? Vím že je ze dvou částí, když jsou do něj zavedené ty 3 dráty. Jde nějak otvevřít, nerad bych něco urval.
Re: Potenciometr
Svorkovnici najdeš na pravé straně motoru. Jsou tam dvě hned u sebe. Trochu blbě se to popisuje, tak kdyby jsi nevěděl, mrkni do dílenské příručky. Určitě to tam někde bude popsané.
Re: Potenciometr
nebulus píše:Vagom je to jednoduchšie, multimetrom sú tie hodnoty presne naopak. Keď už budeš mať VAG, skontroluj cez neho skutočnú teplotu vody, vadné čidlo teploty vody môže spôsobovať problémy a údaj na palubovke nemá nič spoločne s teplotou ktorú použije RJ.
Jak mam rozumet vete zkontroluj skutecnou teplotu vody? Tam jsou dva teplomery, rsp. cidla ?
Re: Potenciometr
Čidlo teploty má dva vývody ( 2+2 svorky, čiže sú tam 4 kontakty ), jeden pre palubovku a druhý pre RJ. Už som mal dve čidlá ( z toho jedno nové ), na palubovke teplota v poriadku, a v RJ boli hodnoty o 50-100% menšie. Ak máš pocit, že na palubovke to ukazuje správne ( napr. po 10km to ukazuje teplotu cca 90 stupňov ), tak sa to čidlo dá ešte premerať multimetrom, či na jeho oboch vývodoch sú rovnaké hodnoty ( cca +-100ohmov ). To pre prípad, že multimeter je dostupnejší ako Vag . Po týchto skúsenostiach som nové čidlá už v obchode premeral multimetrom a kúpil to, ktoré malo tie hodnoty na vývodoch najviac rovnaké.
Re: Potenciometr
Ahoj, měl bych dotaz. Když nastavím potenciometr v klidu na 0.60 a zkusím rozsah dám plný plyn tak mi to ukazuje hodnotu cca 5.10 a když jsem se to pokusil nastavit oráceně, tak že jsem si dal plný plyn a nastavil jsem cca 4.75 a plyn pak pustil, ukaže mi to hodnotu 0.00 Samozřejmě vím, že jsou to krajní polohy, které vypisují zavady. Za živého boha to nemůžu doštelovat pořád mi to vypisuje chybu potenciometru, která nejde smazat, pořád mi tam vyskakuje znova. Předem děkuji za rady
Re: Potenciometr
Ja by som si nastavil spodnú hranicu správne a na vrchnú sa vykašlal. Koniec koncov koľko sa už len jazdí s plným plynom...
Re: Potenciometr
nebulus píše:Ja by som si nastavil spodnú hranicu správne a na vrchnú sa vykašlal. Koniec koncov koľko sa už len jazdí s plným plynom...
To mě také napadlo, ale jak se zbavím té zavady?
-
- Příspěvky: 582
- Registrován: ned 02. lis 2008 19:40:37
- Bydliště: Regensburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potenciometr
zdravim pánové.nastavoval jsem předvstřik přes potik,protože při určité poloze pedálu měl motor rachtavej zvuk.původní hodnoty byly 0,46-4,44.nastavil jsem to na 0,8-4,76.zvuk zmizel,slyšel jsem hojjen x2 a to jen u uplně studeneho motoru a to hned zmizel.motor tet jede pěkně (to jel i předtim).jen mě zajímalo zda ta spodní hodnota není trochu moc vysoká a co to může ovlivnit.dikec
Bývalo: Felicia kombi LX 1.9D Egr-Off,Kat-Off
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
-
- Příspěvky: 582
- Registrován: ned 02. lis 2008 19:40:37
- Bydliště: Regensburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potenciometr
čuss,Máte někdo zkušenost s koupí,výměnou nového potenciometru?Kámoš má známího v Boschy a ten mu řek 5000kč za novej poták,tak chci vědět Vaše zkušenosti,protože at ho nastavim jakoliv,tak se občasného zarachotění (hlavně zastudena) nezbavim
Bývalo: Felicia kombi LX 1.9D Egr-Off,Kat-Off
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
Re: Potenciometr
A nenapadlo tě, že to občasné rachocení není způsobeno hořením směsi, ale nedostatečným naplněním hydroštelů ztuhlým olejem?
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
-
- Příspěvky: 582
- Registrován: ned 02. lis 2008 19:40:37
- Bydliště: Regensburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potenciometr
Ne ,protože je to závyslé na poloze plynového pedálu,přidam a aniž by se ještě zvedly otáčky ta k to utichne,dle mého je to jasný případ vydřeného potáku,možná se mejlim
Bývalo: Felicia kombi LX 1.9D Egr-Off,Kat-Off
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
Re: Potenciometr
Počkej, nezlob se ,ale nedává to trochu smysl. Jak ten zvuk může utichnout,když přidáš plyn, aniž by se nějak změnili otáčky? To je přece nesmysl, nemyslíš?
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
-
- Příspěvky: 582
- Registrován: ned 02. lis 2008 19:40:37
- Bydliště: Regensburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potenciometr
to si nemyslim,rachocení způsobuje kombinace poloha pedálu vůči otáčkám motoru,když přidam,tak změnim polohu pedálu a dostanu se mimo vydřené místo na potíku a tím se předvstřik dá do správného režimu,tak jsem to tu pochopil.jak jsi to pochopil ty? tu cenu potíku neviš?nebo demontáž?ho povolim a vytáhnu?
Bývalo: Felicia kombi LX 1.9D Egr-Off,Kat-Off
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
Re: Potenciometr
Potenciometer stál tuším niekoľko tisíc . Demontáž je ľahka, povoliť skrutky a potom je tam iba trochu zaháknutý.
Re: Potenciometr
chlapi mozem nastavovat potenciometer aj ked nemam VAG? lebo za studena mi ten motor ide katastrofalne: trha motorom aj autom prve kilometre v mrazoch pocas jazdy , a ma dost nizke otacky a pritom su zhavice nove
Re: Potenciometr
Bez VAGU bych si s tím vůbec nehrál nebo minimálně použij multimetr ať vidíš kam se dostáváš. Ale taky může být chyba v čerpadle...špatný předvstřik daný špatně nastaveným čerpadlem...ono unavený rozvoďák se natáhne a udělá taky své..ale taky můžou být zasrané vstřiky, nebo unavené čerpadlo a nedává kolik by mělo nebo je humus v naftě...nemusí to být bezpodmínečně potenciometr..
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
Re: Potenciometr
Prosím muže mi někdo poradit? Mám vag-com a hodnota ve volnoběhu je na mém autě je 0,38v(pri zaplém zapalovaní bez startování) tady každej píše že optimální je 0,6v až 0,8v a dílenská příručka uvádí minimální hodnotu 0,2v(pri zaplem zapalovaní bez startování) mám tedy necha to co je tam nastaveno tedy těch 0,38v nebo to přenastavit na rozmezí 0,6-0,8v?
Re: Potenciometr
Myslim ze nekde doslo k nedorozumeni, 0.38V je spravna hodnota. Maximum je nekde tusim 0.42V. 0.6-0.8V je silenost to tam ani nejde dat. Nech to jak to mas.
Re: Potenciometr
Mám ještě jeden dotaz asi to sem zrovna nepatří ale podle dp je hodnota otáčak volnoběhu 940+-20/min vag mi ukazuje při volnoběhu 986 mám to ubrat na hodnoty udávané dp? a stím souvisí i druhý dotaz a to když šrouben volnoběhu uberu uberou se i zvíšené otáčky za studen a je pak potřeba je dorovnat nebo ty se tím nezmění.
Re: Potenciometr
Pokud mas zvysene otacky na volnobeh, muzes je serizovacim sroubem snizit. Nejsem si iplne jisty, ale myslim, ze klesnou potom i ty zvysene po tudenem startu. Ale to jen strilim od boku. Kazdopadne i tak se motor bez problemu udrzi v behu.
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
-
- Příspěvky: 582
- Registrován: ned 02. lis 2008 19:40:37
- Bydliště: Regensburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: Potenciometr
RadekH píše:Mám ještě jeden dotaz asi to sem zrovna nepatří ale podle dp je hodnota otáčak volnoběhu 940+-20/min vag mi ukazuje při volnoběhu 986 mám to ubrat na hodnoty udávané dp? a stím souvisí i druhý dotaz a to když šrouben volnoběhu uberu uberou se i zvíšené otáčky za studen a je pak potřeba je dorovnat nebo ty se tím nezmění.
Těch pár otáček bych neřešil
Bývalo: Felicia kombi LX 1.9D Egr-Off,Kat-Off
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power