FAQ-1.9D AEF

AEF
Alpinet
Příspěvky: 582
Registrován: ned 02. lis 2008 19:40:37
Bydliště: Regensburg
Kontaktovat uživatele:

FAQ-1.9D AEF

Příspěvek od Alpinet »

FAQ pro motorizaci 1.9D AEF
1,9D 47kW/64PS 124Nm - AEF
Tlaky nového motoru : 25 - 31 bar
Minimální tlaky motoru : 19 bar
Maximální rozdíl mezi jednotlivými válci : 5 bar
Volnoběžné otáčky: Při studeném motoru zvyšuje sytič na 1050ot/min, při teplém spadnou na 950ot/min
Žhavicí svíčky
BOSCH 0250201032, BERU GN857, CHAMPION CH260
Motorový olej
Diesel
Specifikace : Norma VW 505.00.
Množství : 4,3 litrů i s filtrem.
Interval výměny : 7500-10000km nebo 1 rok, podle toho, co nastane dříve.
Filtry
Olejový:originál UFI,další Mann, Febi,Champion,Bosch.
Vzduchový:Italská prvovýroba-UFI,Německá prvovýroba-Kolbenschmidt,jinak opět-Mann,Febi,Champion,Bosch
Palivový:Italská prvovýroba-UFI,jinak Mann,Febi,Champion,Bosch
Snažit se vyvarovat polským a čínským filtrům
Chladicí kapalina
Specifikace : G11 - zelená (VW TL-774C), G12 - oranžová(VW TL-774D), G12+ - růžová(VW TL-774F) nebo G48(VW TL-774C) resp. chladicí kapalina na bázi etylenglykolu
Množství : cca 5l Množství se může lišit
Interval výměny : G11 - 3 roky, G12 - 5let.
Doporučené ředění koncentrátu : 50:50 až 40:60 (chladici kapalina:voda).
Chladicí kapaliny G11 a G12 se spolu nesmí míchat, došlo by k vytvoření hnědé kapaliny odlišných vlastností s velmi agresivním chováním k těsnění a pod... G11 a G12+, resp. G12 a G12+ míchat lze. G48 je kapalina splňující více norem jiných výrobců, přičemž jednou z nich je G11


Rady,tipy a problémy
Vše kolem startování
viewtopic.php?f=23&t=53
viewtopic.php?f=23&t=23293
viewtopic.php?f=23&t=16623
viewtopic.php?f=23&t=15919
Špatný starty při 70°c-odpor k čidlu
viewtopic.php?f=23&t=13050
Zimní starty
viewtopic.php?f=23&t=8543
Žhavení
viewtopic.php?f=23&t=7574
viewtopic.php?f=23&t=19714
Palivová soustava
Zavzdušnění palivové soustavy
viewtopic.php?f=23&t=424
Čištění motoru a trysek --- Diablova metoda /Protec
viewtopic.php?f=23&t=6270
čerpadlo
viewtopic.php?f=23&t=15203
Přetěsnění vstřikovacího čerpadla
viewtopic.php?f=23&t=24392
zlobici 1.9D po vymene vstriku
viewtopic.php?f=23&t=13580
výměna čerpala Lucas za Bosch
viewtopic.php?f=23&t=3825
Chod motoru
Potenciometr
viewtopic.php?f=23&t=10281
škubání motoru
viewtopic.php?f=23&t=8698
Samovolné zvyšování otáček 1,9D
viewtopic.php?f=23&t=1883
Cukání motoru na volnoběh
viewtopic.php?f=23&t=5523
motor rachotí
viewtopic.php?f=23&t=20731
Zvýšená kouřivost (špatný předvstřik)
viewtopic.php?f=23&t=9985
seřízení motoru 1,9D
viewtopic.php?f=23&t=9157
Dvouhmota, aneb odpověď na pískání motoru za studena
viewtopic.php?f=23&t=790
Úpravy motoru
Zvyšování výkonu
Motor 1.9 TD
viewtopic.php?f=23&t=3399
Vstřikovací čerpadlo, zvýšení výkonu apod.
viewtopic.php?f=23&t=2775
EGR a vše kolem něj
viewtopic.php?f=23&t=6040

PS:Kdybych měl někde totální blbost,chybu,tak dejte vědět,jsem jen člověk
Bývalo: Felicia kombi LX 1.9D Egr-Off,Kat-Off
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
Zamčeno