ahojte,
mám 1.9 r.v. 2000 čítal som aj zo škody mi dopísali že treba meniť každých 60tkm rozvody už mám 70tis od poslednej a nejake 4 roky
tak vybral som sadu Contitech remeň conti. kladka litens v balení
motor má nabehaných 252tkm a tak ma napadlo či netreba meniť aj gufero pri rozvode videl som jeden motor AAZ s 300tkm a to bol všade olej
tak že či to netreba dať preventívne alebo či sa vám stalo niekedy že vám to na tomto dinosaury začalo kvapkať, napr. rozprával som sa s jedným majitelom už bývalej 1.9 že to dal preventívne vymeniť a potom mu to začalo kvapkať nuž každý ma iný názor
ďakujem za odpovede
1.9 D AEF výmena rozvodov
- PINY
- Příspěvky: 94
- Registrován: pát 20. črc 2007 23:52:35
- Bydliště: Velká Bíteš
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 D AEF výmena rozvodov
Čau. Jestli to kolem gufer nevlhne tak bych to nedělal. Málokdy to dělám preventivně. Samozřejmě je nejlepší udělat gufera a rovnou aji rozvodové kolo na klice jestli nevíš kdy bylo měněné. U Felicií to byla slabina.
Škoda Felicia červená romantická, r.v.1995, 1.3 bmm 50kw
VW Sharan Stríbrňák. r.v.2001, 1.9PD 85kw najeto přes 500 000km
VW Sharan Stríbrňák. r.v.2001, 1.9PD 85kw najeto přes 500 000km
-
- Příspěvky: 6
- Registrován: sob 03. čer 2017 22:23:52
- Bydliště: Slovenský Grob
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 D AEF výmena rozvodov
tým rozvodovým kolom myslíš čo ? nejaký obrázok ?
-
- Příspěvky: 596
- Registrován: čtv 13. bře 2014 18:35:16
- Bydliště: Piešťany
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1.9 D AEF výmena rozvodov
guferá zakial netečú tak sa toho nechytaj, hlavne na kluke lebooo tak je ozubené rozvodové kolečko zaistené len kolíkom do kluky a pritiahnuté na fest šrobom. zakial je to tak z výroby a niekto do toho nešpáral a slabo nedotahoval, nič sa nestane a bude slúžiť. ved si poobzeraj okolie remenice na kluke či nieje okolo olej alebo tak. tak isto aj zhod dole vrchý dekel rozvodova zistíš ako je na tom "vačka". tam sa to mení lahšiekeby náhodou
sada Contitech je okeej, momentálne ju mám aj ja. napínačka je ako vravíš Litens. tak isto drážkový remen na pohon altíku a serva je Conti 5PK1219. ale meniť každých 60 000 km je zbytočné, kludne 90 000 je v pohode, alebo 6 rokov rozvody vydržia, nieje tam vodná pumpa, skorej po 60 000 kontrola, či je OK remen a tak.
sada Contitech je okeej, momentálne ju mám aj ja. napínačka je ako vravíš Litens. tak isto drážkový remen na pohon altíku a serva je Conti 5PK1219. ale meniť každých 60 000 km je zbytočné, kludne 90 000 je v pohode, alebo 6 rokov rozvody vydržia, nieje tam vodná pumpa, skorej po 60 000 kontrola, či je OK remen a tak.