Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

AEF
Odpovědět
Rowen - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Rowen - FK »

Tak na foru jsem nasel, ze je to pin 7, modry drat. U mne je modry drat pin 9, tak jsem tento pin 9 vytahl a zda se, ze je vsechno ok.
Rowen - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Rowen - FK »

Jeee, ono stacilo dat refresh :-D. Diky nebulus...
Rowen - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Rowen - FK »

Tak neco je spatne. Ted zhavi i pri 90°C a porad ma chrochtavy zvuk, ikdyz otacky jsou snizene a sytic vyply.
nebulus - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od nebulus - FK »

Asi je podstatné číslo pinu, 9 je stály prívod +12V do RJ z poistky žhavenia, mal by to byť červený káblik. Mal by si to premerať, 7 by sa pri otvorení dverí mala uzemniť.
BudSpencer

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od BudSpencer »

ahojte kluci jeden kluk rikal ze felicia je jako zahradka protoze rezne.tak jsem ho zmlatil a rekl mu ze fordy jsou na hovno!protoze tvrdi ze ford je nejlepsi auto. debil jeden a jeste pomlouva vsechny skodovky
vladon - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od vladon - FK »

Hmm, prezdivka mluvi za vse.. :)
nebulus - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od nebulus - FK »

Dnes som v tomto "teple" ( asi +5 stupňov ) po týždni naštartoval a skoro som sa zľakol, ako sa štartér rýchlo točil :D . Oproti štartu pri teplote -5 stupňov boli otáčky tak 3x vyššie.
nebulus - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od nebulus - FK »

Bol som s pikapom na dovolenke a zistil som zaujímavú vec: Parkoval som v takom strmšom kopci ( predok bol hore ) a keď som na druhý deň štartoval, tak štartér potreboval tak minimálne 3-4 obrátky, kým to chytilo. Na druhý deň som zaparkoval čumákom dole a po noci chytilo to na 0.5-1 otáčku. Ak niekto parkujete na kopci, vyskúšajte a dajte vedieť. V nádrži som mal tak 15l.
Cahoun22 - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Cahoun22 - FK »

Zdarec chalapi, na zacatku toho to fora strana1 aasi 6 radek se bavite o vyndani trumpetek a odpojeni egr, kde najdu prosim vas ti trumpetky a jak vypadaji popripade foto dekuji chtel bych je zkusit vycistit.
DjTommy - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od DjTommy - FK »

viewtopic.php?f=23&t=10053 ..... Poslední příspěvek (od KouByMW) je to 4 a 5 fotka
Cahoun22 - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Cahoun22 - FK »

DjTommy píše:http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtopic.php?f=23&t=10053 ..... Poslední příspěvek (od KouByMW) je to 4 a 5 fotka

Diky :D
DjTommy - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od DjTommy - FK »

Jo sorry neni to poslední ale předposlední přízpěvek :-D
MartinS

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od MartinS »

Ahoj lidi, pokusím se popsat můj problém při startování. Problém se vyskytne jednou za čas, perioda různá. Normálně po "imobilizaci" otočím klíčkem a škodivka točí a točí a motor nenaskočí. Jediná věc, která je divná, že vůbec nenaběhne žhavení. Kontrolka se vůbec nerosvítí.. Takhle to nechám, a třeba po 20minutách s přehledem (už se žhavením) motor naskočí... Posílejte nápady co mám kde prozkoumat a vyměnit... Díky Martin
nebulus - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od nebulus - FK »

Skontroluj relé žhavenia ( rozober a vyčisti kontakty ) a jeho 50A poistku, či niekde nie je niečo zoxidované, alebo zlý kontakt. Raz to spravilo aj mne. Potom sa to už neopakovalo, ale neskôr som to celé porozoberal, vyčistil a preskriekal Kontoxom. Dal som dole aj prepojovaciu lištu žhavičov, bolo to tam tiež zoxidované ( tá ale nemá na kontrolku vplyv ).
MartyS - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od MartyS - FK »

ok, předpokládám, že relé žhavení najdu - motorový prostor / vpravo v rohu / pod plastovým černým krytem / šedivá krabička... mýlím se? Díky, prověřím...
nebulus - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od nebulus - FK »

Tak, tak a poistka žhavenia je hneď vedľa. Relé sa dá vybrať a ten šedý kryt relé sa dá dať dole. Mne sa ten stav neopakoval, ale ak sa nepodarí ľahko odstrániť príčinu, tak by som skúšal či pri tom neúspešnom štarte ide napätie na cievku relé. Teoreticky by malo byť počuť ako relé cvakne, ale u mňa je to počuť asi iba keď som tesne pri tom. Ale na niektorých autách to počuť až do kabíny. Ak relé cvaká, tak je niekde chyba v "silovej" časti napájania žhavičov. Výstup z kontaktu relé ( 12V ktoré už idú na žhaviče ) je vyvedený aj do riadiacej jednotky.
MartyS - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od MartyS - FK »

Tak jsem vyoperoval to relé (tuším 104) sundal jsem i krytku a mrknul dovnitř... tam se to lesklo novotou.... Schválně jsem se zeptal v mototechně kolik stojí nové... ty woe, 920,- Kč... za pitomý relátko... Chci se zeptat, pokud nebude při té závadě cvakat tohle relátko, kde hledat chybu dál? Díky
nebulus - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od nebulus - FK »

Relé žhavenia má privedených stálych +12V na svorku 30 z 50A poistky. V relé sa to rozdelí na kontakt a cievku. Z kontaktu ide svorka 87 -to ide na žhaviče a do RJ- svorka 16 ako signál o tom, že žhavenie je OK. Cievka relé 85 je ovládaná uzemnením cez svorku 10 RJ. Pokiaľ by RJ z nejakého dôvodu neuzemňovala relé, tak by sa to dalo vyriešiť nejakým tlačítkom, ktoré by to relé uzemnilo. Ale pravdepodobne je niekde iba zlý kontakt, alebo studený spoj na plošáku RJ.
Obrázek
nebulus - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od nebulus - FK »

Ešte ma napadla jedna možnosť a to, že je vadný kontakt v spínacej skrinke, takže pri skús, či z jej svorky 50 ide pri zapnutí zapaľovania +12V na svorku 12 RJ.
MartyS - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od MartyS - FK »

Právě jsem přijel z práce... Když jsem přišel k autu tak jsem otevřel dveře a nechal jsem vyvětrat... při otevřených dveřích u řidiče jsem začal startovat a závada se objevila... promačkal jsem dveřní spínač (takovej ten bílej hranatej) a najednou to začalo žhavit... je to náhoda? Nebo něco jsem slyšel o "předžhavení" při otevření dveří... Co ty na to?
nebulus - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od nebulus - FK »

Hm, no neviem, ja som kábel z dverného spínača odstrihol pred RJ, nech to zbytočne nežhaví, keď iba leziem po niečo do auta. Takže to musí fungovať aj bez neho. Jedine že by ten spínač robil nejaký problém v spolupráci s iným obvodom. Má dva kontakty, na benzíne jeden slúži pre lampičku interiéru a druhý na bzučiak svetiel. Ale má tuším iba tri svorky, takže pri otvorení dverí iba uzemňuje tieto obvody. Skús ho v RJ odpojiť - svorka 7.
Mates123

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Mates123 »

Poraďte prosím, co dělat. Felinka, 1.9 D, přestala svítit kontrolka žhavení, když otočím klíčkem, poté nejde vůbec nastartovat, točí se, točí, akorát to šíleně kouří z výfuku a nic. Při startování a pokusu přidat plyn, aby to chytlo, ostatní kontrolky na panelu skoro blikají až nejsou vidět, že svítí, když pedál povolím, svítí zase normálně a při sešlápnutí plynu při pokusu o nastartování motoru jakoby docházela baterka, ale té nemůže nic být, je skoro rok stará. Co s tím????
Alpinet
Příspěvky: 582
Registrován: ned 02. lis 2008 19:40:37
Bydliště: Regensburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Alpinet »

Zdarec.včera jsem inplantoval na červený drát 80ohm odpor,ihned jsem vyzkoušel a vpoho,sytič fungoval celkem dlouho,s čím jsem počítal.ráno jsem chtěl ject do práce a vůbec jsem to nenatočil,nemělo to vůbec snahu chytit,ani neškytla (žhavení svítilo).po práci jsem na to mrkl,odpojil jsem přepad od trysek abych zjistil zda jde nafta,vše ok.Potom jsem zkouknul pojistky relátko atd(projistotu), a prohmatal jsem zelene čidlo a jeho okolí a pak to chytlo,pak jsem to připíchl na VAg,tam byla chyba na čidlu (zkrat,ale jen z poradycky),jsem vymazal a už nenaskakuje,ta chyba mi tam vlezla,když jsem přestřihl červený drát a dával jsem tam ten odpor?jo a tet mi sytič jede zas klasicky cca 3min.při teplotě 90stupnů mi Vag ukazuje 70 a už nežhaví.že by to nestartování zapříčinilo to zelené čidlo,či jeho špatnej kontak?
Bývalo: Felicia kombi LX 1.9D Egr-Off,Kat-Off
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
nebulus - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od nebulus - FK »

Ak máš VAG ( na zmazanie chyby ), odpoj čidlo úplne a skús naštartovať. Ale čítal som o umelcoch, ktorí červený drôtik prestrihli a jazdili tak.
Alpinet
Příspěvky: 582
Registrován: ned 02. lis 2008 19:40:37
Bydliště: Regensburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Alpinet »

tak ráno opět naskočila až po 10 min,do te doby ani neškytla a pak to krásně chytlo na otočení,30min po příjezdu do práce zkoušim startovat a opět nic,zas to pak chytlo ,ihned chcípnu a hned startuju a zas nic.žhavení jsem zkoušel,to funguje.příde mi to jako by se přerušoval přívod paliva (imobilizer),nebo to přisává vzduch či padá nafta
Bývalo: Felicia kombi LX 1.9D Egr-Off,Kat-Off
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
nebulus - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od nebulus - FK »

Za taký krátky čas by sa to nezavdušnilo, ani by nafta výrazne napadla. A tiež by sa to nejako náhodne neprejavovalo. Čítal som o závadách stop ventilu, ktorý je naspodku čerpadla, ktorý sa zvykne rozpadávať.
Alpinet
Příspěvky: 582
Registrován: ned 02. lis 2008 19:40:37
Bydliště: Regensburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Alpinet »

Taky se přiklánim,k uzávěru nafty na čerpadle,nebo blbne imoblizer
Bývalo: Felicia kombi LX 1.9D Egr-Off,Kat-Off
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
Alpinet
Příspěvky: 582
Registrován: ned 02. lis 2008 19:40:37
Bydliště: Regensburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Alpinet »

Tak opravdu čerpadlo naftu nedává,tak snad to bude ten ventil na odpojení nafty :-)
Bývalo: Felicia kombi LX 1.9D Egr-Off,Kat-Off
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
Matesmarshall
Příspěvky: 3
Registrován: ned 29. srp 2010 21:53:48

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Matesmarshall »

Zdarec, potřeboval bych radu jestli se s tím už někdo setkal. Mám 1.9D a nejde mě vůbec nastartovat. Můžu točit startérem až do vyčerpání baterky a nenaskočí. Když ji roztlačím, tak chytne okamžitě na brnk a když ji zkusím vypnout a hned zase nastartovat, tak zase nic. Vůbec nic mě nenapadá čím by to mohlo být. Díky za každou radu.
Alpinet
Příspěvky: 582
Registrován: ned 02. lis 2008 19:40:37
Bydliště: Regensburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Alpinet »

čuss,a jak je na tom startér (jak točí)?co žhavící svíčky?
Bývalo: Felicia kombi LX 1.9D Egr-Off,Kat-Off
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
nebulus - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od nebulus - FK »

No mne to chytí aj keď štartér spraví iba huh,huh ;) ( za studena ), otáčky štartéra majú vplyv hlavne pri teplých štartoch bez žhavenia. Prever funkčnosť žhavenia.
hans007 - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od hans007 - FK »

A co pojistka 50A na žhavení,tohle přesně mi dělalo jak byla KO...jen točilo a nechytlo
Návštěvník

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Návštěvník »

Čus, dneska sem to kontroloval jen měřením a šťáva mě na svíčky jde i relátko spíná. Startér si myslím, že točí dobře. Baterku mám novou a svíčky Champion asi dva měsíce starý. Zítra zkusím proměřit každou svíčku zvlášť. Myslím si, že to bude těma svíčkama, ale nechápu, že tam vydržely jen tak málo. Co je to za šmejdy. Zítra napíšu jak to dopadlo.
nebulus - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od nebulus - FK »

O prípadoch, že nové sviečky rýchlo zdochli, som čítal už viackrát.
Matesmarshall
Příspěvky: 3
Registrován: ned 29. srp 2010 21:53:48

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Matesmarshall »

Zdarec, tak sem to dneska zkontroloval a dopadlo to takhle. Odšrouboval sem spojovací lištu žhavících svíček, aby byla každá samostatná a mohl sem zkusit každou zvlášť, jestli sou v pořádku, pak sem vzal drátek a dal ho na baterku + a druhým koncem sem se dotkl matičky žhavící svíčky. Ani jedna nezajiskřila, tzn., že všechny 4 sou špatný. Nechápu jak je tohle možný, když sem je tam měl 2 měsíce. Dal sem tam teda ty starý a na brnk to naskočilo. Nemáte někdo zkušenosti který svíčky sou bez problémů? Díky.
hans007 - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od hans007 - FK »

Před rokem jsem kupoval tady a zatím žádnej problé,všichni mě od toho pro tu cenu odrazovali al fungujou dobře zatím... ;) http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-skoda/felicia-i/motor-prevodovka/zapal-zhav/
Alpinet
Příspěvky: 582
Registrován: ned 02. lis 2008 19:40:37
Bydliště: Regensburg
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Alpinet »

čuss,nebo mrkni tady http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n ... tavia.html bych koupil ty japonský origo prvovýroba
Bývalo: Felicia kombi LX 1.9D Egr-Off,Kat-Off
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
Návštěvník

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Návštěvník »

ahoj,mám takový problém,mám feldu 1.9 D a došla mi nafta.Po doplnění nafty nejde nastartovat.Nevíte náhodou někdo jak se to odvzdušnuje?Já už jsem z toho jelen :rendeer:
Uživatelský avatar
emilio52
_________________
_________________
Příspěvky: 4134
Registrován: pát 28. pro 2007 21:07:04
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od emilio52 »

Každé ráno, když vstanu, prohlédnu si seznam 50 nejbohatších lidí na světě. Když na něm nejsem, jdu do práce moje felda
ObrázekObrázek
hans007 - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od hans007 - FK »

Přečetl jsem si to vlákno z odkazu výše a nějak nechápu to všechno okolo odvzdušnění palivové soustavy při výměně pal. filtru,došlé nafty a podobně,několikrát jsem si to taky jak vyjetím do dna nebo při výměně filtru zavzdušnil a jediná věc co jsem kdy musel udělat byla ta že jsem sešlápl plyn až na podlahu a po několika sekundách startování auto chytlo a pohoda,nic se složitě odvzdušňovat nemuselo a jelo se dál... ;)
nebulus - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od nebulus - FK »

No ja som sa po výmene hadičiek dosť natrápil. Samé to rozhodne chytiť nechcelo. Nakoniec som balónikom odsal vzduch cez odvzdušňovák na čerpadle.
Návštěvník

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Návštěvník »

ahojda kucí :) tak konečně se nám to podařilo odvzdušnit :) ale teda bylo to peklo.S tím kompresorem do nádrže to je opravdu výborný nápad,dost nám to pomohlo,jen co jsem ještě k tomu přidal tak na ten odvzdušnovací šroub jsem připojil hadičku aby si čerpadlo bez problémů natáhlo a pak to jen zavřít a už to jede parádně.Bez toho nám to prostě nešlo.Ale díky moc za rady ;)
kondyxxx

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od kondyxxx »

Ahojte. Prosím o radu, Mam Feliciu 1,9D a tohto roku v zime sa mi objavil problem ktorý som minulý rok v zime nemal. Ak teplota klesne pod 5 stupnov - teda cim je nižšia teplota je to horšie, tak po naštartovaní - chytí v poho na 2-3 pretočenia - ide akoby na 1-2 valce trosku podrzim otacky a je to ok, potom uz ide bezproblemov ako má kým nevychladne. žhavice som menil minulý rok aj baterku a repas startera, novy filter vzduchu a paliva, najazdene cca 15 tisic od vymeny. felda ma 160tisic nabehane. Meral som pre istotu zhavice tak beru 60A a cca po 10sekundach klesne odber na 40A. Takze zhavice vyzeraju byt ok. čidlo mam zelene, take ako ma byt. Zaujimave je to ze ked je nad nulou tak je to takmer dobre, nad 5 stupnov problem zmizne a ked je -10 tak bez pridania plynu po nastartovaní hned zdochýna, parkrat prdne a koniec, ked hned pridam podrzim cca 10sekund uz je vsetko ok. nizsia teplota u nas zatial nebola - chvalabohu... neviem ako by to dopadlo.. :pale: . Precital som si viacmenej cele forum ale nenasiel som odpoved. Boli nejake naznaky, ze by sa to mohlo zavzdusnovat, ale ked je nad 5 stupnov chyta na jedno pretocenie a je to bez problemov, tak neviem. Dakujem za kazdu radu.
nebulus - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od nebulus - FK »

Skús 2x nažhaviť a potom štartovať, čo to povie. Ináč tých 60A na všetky žhaviče sa mi zdá málo, ja som ich meral po jednom a 20A rozsah pri zapnutí žhaviča nestačil a potom to kleslo na niečo vyše 1OA. Pri tej príležitosti som očistil kontaktné plochy prepojovacej lišty žhavičov a kontakty žhaviacieho relé.
kondyxxx

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od kondyxxx »

Zeby to boli zhavice?. Vsetko tomu nasvedcuje, preto som ich aj meral. Zhavice su bosch. Tie by mali nico vydrzat. Auto som kupil v stave ked bolo cidlo sice zelene ale cerveny drat do jednotky bol sikovne prestrihnuty tesne pri usti konektora. cudoval som sa preco zhavi stale aj ked je teply. az na jesen ked som menil cidlo za nove som si to vsimol. vodič som pripajkoval spat. Neviem ci to ma suvis s poruchou tak som to radsej spomenul. Skusim zajtra rano nazhavit 2x a uvidime, ak pomoze tak snad su zhavice chytene. Minleho roku sa to prejavovalo podobne no po vymene zhavicov to bolo zasa ok. nechcem ale kupovat nove zhavice za 1400sk ked nemusím, rsp. len na vyskusanie. Asi sa tomu nevyhnem a budem musiet demontovat tu medenu listu.... :cry: no uvidime.
kondyxxx

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od kondyxxx »

Tak som skusil... Nič sa nezmenilo, ci som nazhavil viackrát alebo nie. Co sa zhorsilo je ze vynechavanie valca nezmizne tak ako predtým. este aj minutu po starte sem tam zasklbne z motorom. Po ohriati je to ok. Poradte niekdo co s tým. Diki za kazdu radu.
nebulus - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od nebulus - FK »

No že by vstrekovač? To sa dá zistiť tak, že keď to blbne, treba povolovať vysokotlaké naftové potrubie na vstekovačoch a vtedy sa vlastne válec vypne. A keď povolíš tú maticu a nič sa nezmení, tak to je ten vadný.
kondyxxx

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od kondyxxx »

Keby to naozaj bol vstrekovač, neblblo by to stále - teda aj po zahriatí? Staci totiz minutka na volnobehu a uz je to ok.
Uživatelský avatar
Chose
Příspěvky: 324
Registrován: stř 04. bře 2009 21:49:20
Bydliště: Hroznová Lhota

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od Chose »

Sundej ten pásek ze žhavičů a multimetrem změř jestli mají žhaviče okruh,věřím tomu že bude některý v háji.Už se mi stalo že po měsíci odešly tři ze čtyř nových žhavičů.Kdyby to byl vtřikovač tak to blbne stále.
Felicie 1.3 BMM 50kw,romantická červená
nebulus - FK

Re: Rady,tipy,problémy a vše kolem startování

Příspěvek od nebulus - FK »

Niekde som čítal že vadný vstrek blbol iba za studena.
Odpovědět