EGR a vše kolem něj

AEF
Odpovědět
Diablo - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Diablo - FK »

ja :D ja mam totiz navic i combi :D
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Kovi »

Já mám taky MADE IN USA rv. 09/97. Taky sem byl překvapenej.
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Tak este raz ZBYSKU: 1) moj EGR ventil mal vyse 200 Ohm,samozrejme nepracoval ale sanie bolo zanesene,takze asi tlak vyfuku ten ventil aj tak pootvaral,no ale teraz som ho uz zaslepil hlinikovym plechom,hoci ventil mam z jednej buracky prave trochu na pohlad inaksi,je tam velkym MADE IN USA,ale odpory su rovnake 55 Ohm.
2) Ventil volnobehu bol dobry,aj dobry je,mal 55 Ohm ale bol odstaveny na tiahle,takze volnobeh bol stale znizeny,za studena aj za tepla na. (boli to odbornici,ze?)
3) Vrchol majstrovstiev bolo zlte 4 polove cidlo teploty,predvstrek na cerpadle upraveny podla ucha tak,aby to v zime chytalo a za tepla slo ako-tak. A to mam v aute klimu,ked ju teraz zapinam,volnobeh okamzite zvysy na 1000,vtedy ostaval tych 850 a auto mi v krizovatkach zvyklo zhasinat.

Ale,zbierame mudrosti a opravujeme,to je nas ciel,nie ist od servisu k servisu a kydat peniaze,to u mna nehrozi. Inak mam linky v PDF formate na vsetky knihy tykajuce sa felicie,hehe :-)
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

dik,aspon vidis,ze pisem pravdu
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Minule mi jeden ,,odbornik" velky autickar povedal mudrost na otazku odpojenia EGR ventilu: Vraj ak mam v aute katalyzator,tak ho nemam odpajat,aby neodisiel katalyzator........tak som mu prikyvol a odisiel v tichosti
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Kovi »

zřejmě motorový guru :lol:
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Monty, tak to jsi měl autíčko asi pěkně "vyladěno" od předchozího majitele nebo bazaru. Tam jsou takoví chytráci co to vyladí na slušný chod, i když půlka věcí nefunguje. Člověk se občas až diví jak to s tím dokážou :).
Jinak tedy zjišťoval jsem něco ohledně těch ventilů a originální opravdu stejné nejsou jak jsem psal. Odpor mohou mít dost podobný a co jsem koukal do příručky, tak tam je těch 55-60 jen u volnoběžného, ale každý má trochu jinou rychlost. Tedy ve finále funguje opravdu každý maličko jinak. Ovšem asi to při záměně nebude mít zase tak velký význam.
No a k tomu EGR a katalyzátoru - ano, odpojení egr může spolehlivě odrovnat katalyzátor, ale rozhodně ne na feldě, takže my jsme v klidu a ostatní ať se třeba po.... :lol:
Diablo - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Diablo - FK »

dneska jsem si pridal na cerpadle :D taky mi to odrovna katlik :D
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Ty jen budeš odrovnávat benziňáky až tě budou čuchat jak tomu přišlápneš :)
smazany clen - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od smazany clen - FK »

takže sme to už napojili a hodnota potenciometru pri zoslapnutom pedali na max je v pohode.tu je graf.vymazali sme par chyb co tam boli.no nemal som cas skusat hybat potenciometrom.ale mam taky pocit že ajtak nebude reagovat na pootocenie?
http://imgupload.cz/muj.php?obrazek=Fc9ndqjuLZ.JPG

to slabocervene je poták
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Ano, podle grafu potenciometr chodí. Sice by to chtělo spíše jeho plynulý průběh, protože poťák má dost vliv na cukání když vynechává (ještě aby ne), ale aspoň něco jde vidět, že to skáče mezi min/max. hodnotou, která je v normě.
smazany clen - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od smazany clen - FK »

skusal som aj plinule pridavat.no nad 2V som sa myslim nedostal
Diablo - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Diablo - FK »

no ale nehuli to :( jsem z toho spatnej, na dorazu jsem ubral 3 otacky ale nezahuli, jeste jedine to stelovani co je na hlave u vyvodu do trysek. byl jsem i na diagnostice a motor bez zavad, zkousel se i dostat do nastaveni cerp. zda by tam slo neco udelat ale nepustilo to, treba se prijde na nejakou metodu, jinak mam fotku potaku, jak je z vyroby zakapnutej a zda se mi moc vyosenej, doufam, ze odbornik zbysek rekne nejaky plodny nazor :D
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Dodej fotku a uvidíme :D Jinak jestli budeš opravdu chtít aby to hulilo jako kamna, tak to nebude problém poladit, ale o tom se nesmíme bavit tady, aby tu nebyl nějaký ekolog :lol:
Sigy - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Sigy - FK »

Dokud jsem neměl diravý vyfuk, tak mi to trošec někdy čudilo při větším sešlápnutí plynového pedálu... :o
smazany clen - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od smazany clen - FK »

Zbysek píše:Ano, podle grafu potenciometr chodí. Sice by to chtělo spíše jeho plynulý průběh, protože poťák má dost vliv na cukání když vynechává (ještě aby ne), ale aspoň něco jde vidět, že to skáče mezi min/max. hodnotou, která je v normě.


no potenciometer som dnes aj meral a pri pootocení aj reagoval takže funguje.ale pri nastartovanom motore ,pri tocení motor nejaví žiadne znamky zmen.tak neviem.a po vymazaní tých chyb to ide lepsie mimochodom.ale sere ma to že to nereaguje na pootacanie :evil:
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

A pootáčel jsi jím jen málo, nebo jsi se dostával až do krajních poloh? Když s ním otočíš až do krajní polohy, tak se většinou naprosto změní režim motoru, protože jsou to oblasti, se kterými neumí jednotka pracovat, takže na jednu stranu to je jako traktor a na druhou motor zdechá.
smazany clen - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od smazany clen - FK »

:) dokonca som tie skrutky vybral a tocil s nim viac ako tie skrutky dovoluju.jedine co ma napada je to ,že bude chyba v kabli od koncovky smerom k r.j. ale to by asi neukazovalo žiadne hodnoty na vag.no neviem si to vysvetlit
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

No, to by opravdu nic neukazovalo. A ukázalo to tedy jaké závady? Protože by ještě mohl být v háji například přesuvník předvstřiku na čerpadle který je ovládán právě v závislosti na potenciometru. Protože podle všeho to vypadá že potenciometr je v pořádku. Jinak když to máš v nějaké krajní poloze, zkoušel jsi motoru přidávat? Třeba se ti to projeví na tvém motoru až vy vyšších otáčkách. Ale ještě jsem nezažil aby to nešlo poznat už na volnoběh.
smazany clen - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od smazany clen - FK »

iba sporadicke zavady tam boli.už neviem ake.myslim že aj daco s potenciometrom ale asi dakym inym.potom sa už chyby neukazali ani po pridavani plynu na max.ten predsuvnik je pod potenciometrom?
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Ten přesuvník je taková ta cívka zboku čerpadla. Jeho závadu by určitě zaznamenala jednotka, pokud by nešlo o mechanickou závadu uvnitř přesuvníku. Na feldě je to pouze přesuvník typu on/off, kde díky ventilu na čerpadle dochází ke vpuštění tlakové nafty a tím pootáčení předvstřiku. Pokud ti to psalo sporadickou závadu potenciometru, může v něm být chyba. Stává se hlavně, že potenciometr je už v určité oblasti vyběhaný a dává tak nesmyslé hodnoty, nebo dokonce zkrat na kostru při pohybu v této oblasti.
smazany clen - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od smazany clen - FK »

no.neviem.nepustim sa asi do rozoberania ale potenciometer ako taky funguje bezchybne.ked sme ho napojili na merac tak plinule zvysoval odpor pri otacani do prava.možes mi poslat foto alebo sem na ten predsuvnik?
a este nieco.motor mi za studena už nehopsa po vymazaní chyb
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Chyby v jednotce jsou častou příčinou cukání a podobných neduhů, ale to už jsme psali na začátku tématu někde.
Jinak přesuvník předvstřiku je takový ten váleček mezi čerpadlem a motorem dá se říct. Jakoby zezadu na čerpadle. Ale jak jsem říkal, jeho vlastní chybu by odhalila diagnostika.
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Zbysku,zmeral si mi dlzku toho original tiahelka od plynovej packy na packu presuvnika? ak ano,napis dlzku. Pisal si,ze si dlzku menil,tak zrejme si to tiahlo skracoval,ze? Ak nieje tajne,posli aj jeho dlzku.Dik
smazany clen - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od smazany clen - FK »

včera som dal podložku medzi ERG a sanie, aby to neťahalo výfukové plyny a výsledok bol dosť žalostný - zhruba raz tak dlho sa to ohrievalo a aj po zohriatí to nebolo ono, takže som to vrátil do pôvodného stavu, vyskúšam to v lete, keď sa to prehrieva, vtedy by to mohlo mať prínos....potenciometer som pre zmenu natočil mierne doprava, štartuje dobre ťahá ako jeblá, ale má divný kovový zvuk, pokial sa aspoň mierne neohreje, je to trápenie....začnem to teda pomaličky posúvať proti smeru hodín
smazany clen - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od smazany clen - FK »

ako dlho sa ti to zohrievalo so zablokovanym egr?
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Se zavřeným egr by se motor při správné funkci měl phřívat zhruba o polovinu času déle. Pokud více, tak je nějaký problém se systémem.

Monty píše:Zbysku,zmeral si mi dlzku toho original tiahelka od plynovej packy na packu presuvnika? ak ano,napis dlzku. Pisal si,ze si dlzku menil,tak zrejme si to tiahlo skracoval,ze? Ak nieje tajne,posli aj jeho dlzku.Dik


Jo, tak délku originálu jsem měl 46mm na střed těch kloubků. Já táhlo prodlužoval podle sluchu a zvuku motoru.
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Celkova dlzka tiahelka je teda 58,aj moje malo taku dlzku. V podstate som tiez predlzoval to tiahelko tak,ako len islo,ked sa uz nedalo,urobil som ho zo spominanych tiahel z dveri skodovky. Neviem,ako ty,ale ja som potom vypozoroval za studena,ale aj za tepla,ze motor v otackach medzi 1000 a 1500 s miernym plynom akoby cvrlikal,zvuk motora bol jemny,ale tah slaby a lenivy,tak som to momentalne paradoxne od rozmeru originalu o nieco skratil,prestalo to cvrlikat. Rozvod mam na ryskach (kluka,vacka,cerpadlo). Najprv som myslel,ze ten cvrkot robi redsi olej,ktory vadi ventilom,lebo nedavno som presiel na polosyntu Cinol 10W-40. Chcel som ist naspat na 15W-40,nakoniec to bolo to predlzene tiahlo.
Este nedavno,ked bola kluka vacka a cerpadlo na ryskach,motor za tepla pri 90-ke zatrhaval,,ked som predvstrek zvacsil,za studena bol ten povestny rachot,za tepla to slo OK.
Uz tu niekto pisal,ze po odpojeni EGR ventilu prestalo autom trhat,to mozem potvrdit. Tym,ze som ho odpojil,auto lepsie ide,nespini sa sanie,tym aj olej,ale hlavne som mohol dat v klude rozvod na rysky,za studena je to v pohode a za tepla tiez OK,lebo tiahelko je skratene,chod je tvrdsi,ale zrychlovanie pri vacsom predvstreku vyhovujuce.
Mozno mierna strata vykonu predlzenym tiahlom sa da dobehnut vybratim restriktoru,trumpetiek, pripadne vacsim predvstrekom.
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

No já v posledních týdnech neustále ladím motor, protože jsem dělal ještě spoustu dalších věcí na autě, takže si s tím hraju, abych si našel nejlepší nastavení co by mi sedělo. To že je motor línější je pravda, když je táhlo prodloužené, což jsem zrovna zkoušel i včera, kdy jsem ho měl právě na dlouho, a když jsem se nemohl dostat přes 160km/h. Dnes jsem ho zase přenastavoval zpět na zkrácené aby to zase lépe jelo i přes trochu větší hlučnost ale ještě jsem to neprojížděl. Je pravda, že mi teď běhal motor hezky potichu, ale raději ho budu mít hlučnější s výkonem, než naopak. Přece jen nové tdi to nikdy nebude :)
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Nemas icq? mozme tam pisat
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Icq mám, ale stejně tam moc nejsem. Myslím že stačí vše pořešit tady na klubu.
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Dnes som odhalil dalsiu zahadu,zavzdusnovanie. Zacalo to blbnut,ako som nedavno vymenil naftovy filter. Nakoniec stacilo vyseknut malu gumenu podlozku z bicyklovej duse a vsunut ju pod plastovy ventil na filtry a jazdim do suchej nadrze,ako nic.....
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Jaký jsi dával nový filtr? Se zavzdušNováním mají problémy především ventily na noname filtrech.
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Ano,prave taky NO NAME za 160 Sk mam....stary bol z ELITu a vydrzal 38 tis Km a ked som ho rozstrihal,bol OK,nabuduce ho vymenim po 50tis
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Myslim,ze je jedno,aky je typ filtra,dolezite je,ze ked ventil zaistis tou drotenou zavlackou,nesmie sa s nim dat hybat hore-dolu,musi to ist splna. Tak tam das akukolvek podlozku,moze byt aj hruby zeleny papier na tesnenia a mas po starosti....
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Ve filtrech jsou opravdu velice velké rozdíly v provedení a schopnostech filtrovat, ale běžný uživatel pozná hlavně to provedení. Kvalitní filtr řádného výrobce takovýto problém mít nebude (tedy ještě jsem se s tím ani nikdy nesetkal u pořádných filtrů). Tedy buď tam dá člověk něco pořádného, čemu může věřit, nebo tam dá něco obyčejného co si ještě musí dodělat aby to vůbec fungovalo. Jinak mě docela překvapila tvá věta že starý filtr byl v pořádku. Ty jsi jako okem poznal jak je zanesen? :)
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

V podstate bol cisty. Uz som videl aj filtre,ktore sa nedali prefuknut ani kompresorom a jazdili do ostatku
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

No u vzduchového bych to bral, ale právě u palivového jsou většinou filtrační mřížky zaneseny jemnými částečkami z paliva, které nejdou vůbec vidět. Samozřejmě pokud je nějaký celkový bordel v nádrži a nepobere to ani sítko, tak potom některé filtry jsou opravdu pěkný humus.
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Kovi »

Právě kvůli potížím s těmi debilními flitry jsem, přešel na tento druh http://obchod.autokelly.cz/imageview.as ... FF_325.jpg nebo http://obchod.autokelly.cz/imageview.as ... FI_308.jpg plus k tomu je potřeba zpětný ventil a je klid. Jinak dneska jsem iscelý den hrál na čerpadle. Podařilo se mi i vydělat potenciometr. Nakonce sem našel ideální polohu a auto jezdí jak splašené.
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
smazany clen - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od smazany clen - FK »

ako sa da da potenciometer vybrat?nemas foto?
Sigy - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Sigy - FK »

To chci, to chci, jak na to? :D
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Kovi »

schympanze píše:ako sa da da potenciometer vybrat?nemas foto?

Povolíš ty dva torxy. Potenciometr mírně nadzdvihneš a potáhneš směrem k chladiči. Druhou rukou si pomůžeš šroubovákem ,kterým zatlačíš na pružinu ve které drží packa potenciometru. To samé ,ale opačně při montáži. Na to přijdeš, musiíš si s tím pohrát. Hlavně to nervi násilím...hezky si hraj.Foto, nemám, nechce se mi to znova vyndavat jen kvůli fotce,a hlavně bych si rozhodil tu polohu,kterou sem si našel.
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Koukám že je tu docela zájem o vyndání potenciometru. To mě ani nenapadlo, že nevíte jak ho vydělat :D
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Kovi »

Sigy píše:To chci, to chci, jak na to? :D

Mluvíš o filtru nebo o poloze potenciometru?
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Dobry napad s tym filtrom,tiez som nad tym uvazoval,totiz aj Golf II 1,6 D mal taky obycajny dvojvyvodovy filter,ale tam bolo ine cerpadlo a inak rieseny prepad. Tu je potom treba ventil vyhodit a hadice spojit obycajnou rurkou a vybavene. Hovorim,mne pomohla obycajna gumena podlozka,ktora tam asi niekdey mozno aj bola,ale majitelovi predtym,niekde v nemecku asi vypadla,alebo ju zabudli zalozit,alebo sa roztrhla,neviem.... V kazdom pripade tesniaca gumicka tam nikdy nieje na skodu,lebo aj keby bol kvalitny filter napriklad za 1300 Sk,tak predsa ventil nemoze tesnit bez tesnenia hlavne,ked vieme,ake starosti feliciove cerpadlo vie pri zavzdusneni narobit. Hovorim,ten ventil tam musi ist splna zatlacit a drotenu poistku tam tiez narvat splna a je vybavene.
Zbysek - FK

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Zbysek - FK »

Kvalitní filtr je už originál pořádně zatěsněn, takže žádné takové úpravy už nepotřebuje. Pokud se kupuje zvlášť tělo filtru a zvlášť ventil, pak je to asi potřeba řešit.
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Filter sa predsa nepredava s plastovym ventilom,alebo ano? Dokonca ani gumovy O-kruzok na novom filtri nebol,ten som daval zo stareho a to nestaci na utesnenie. Podlozka to vyriesila. A viem,ze na 99% aj na starom Golfe GTD ta gumicka na ventile bola,nie plocaha,ale O-kruzok.
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Kovi »

To s tou gumičkou je pravda. Koupil jsem ipak nový ventil ,ale stejně časem ani gumička nepomohla. Někdy bylo i to osazení pro ventil na prd a celé se to protáčelo a tahalo vzduch. Tak mi došla trpělivost a přešel jsem na tenhle filtr a je klídek.
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
Uživatelský avatar
Kovi
Příspěvky: 780
Registrován: pát 21. zář 2007 16:09:21
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Kovi »

Tady se můžete podívat jak sem to vyřešil s tím filtrem http://feldarkovi.rajce.idnes.cz/Jirka/
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...:)
Monty

Re: EGR a vše kolem něj

Příspěvek od Monty »

Dobre si to vyriesil. Aj tie hlupe kovove trubky iduce popri plastovom kryte rozvodu si nahradil hadicami,potom je tam lepsi pristup,v pohode,to urobim nabuduce.
Vies co,zmerias mi celkovu dlzku tvojho tiahelka na presuvniku? Vidno ho po otvoreni kapoty,na cerpadle,ked pridavas plyn,packa s nim hybe. Jedna strana je biela,druha cierna a je na tom taka zelenkasta buzirka. Zmeraj to prosim priamo,ako je to zalozene,najlepsie posuvkou a napis sem rozmer.Dik
Odpovědět