škubání motoru
Re: škubání motoru
to me se stava ze kdyz jedu a pustim plyn a pridam tak me to nakopne to auto, prisuzoval bych to zachytu reakce a taky kdyz jedu na pul plynu a auto se dostane do otacek odpovidaji poloze plynu tak to skube, ale takovym stylen ze naklon motoru se nemuze rozhodnout zda bude brzdit nebo pridavat a co hlavne, nezahuli
Re: škubání motoru
Když je reakční vzpěra v pohodě, nemělo by to škubat a pak by jsi neměl poznat ani to cukání při určité poloze plynu jak píšeš, kdy je to v poloze, kde fakt motor neví jestli akcelerovat, nebo decelerovat, protože mu ty nastavuješ najkou hodnotu a on si podle otáček myslí, že by ještě přidat neměl.
Re: škubání motoru
No menit se mi ji nechce, i kdyz to zas tak hrozny neni, zase ale na pohled tam vule velka neni, jen takovy lehky paprsek tam tam prosvita, ale ten mozna bude stacit kdyz tomu prictu co propruzi pryz
Re: škubání motoru
Lehký paprsek průsvit? O kterém silentbloku se bavíš? Já mám na msysli reakční vzpěru převodovky (spermie dole) a podle toho průsvitu se ty bavíš o kostce nahoře na převodovce, která dělá bordel jedině, když je tam tak půl centimetru mezera.
Re: škubání motoru
mozna jsem to spatne napsal, myslim ten spodni, je sanad na 3 sroubech a skr oko je jeden dlouhej sroub v pouzdru,ten horni nad prevodovkou mam novej, ten nemyslim
Re: škubání motoru
No, tak to se bavíme správně oba o toms tejném, tedy o reakční vzpěře převodovky. Ta dělá hlavně bordel, když se klepe moc motor a dává rázy-.
Re: škubání motoru
No ono kdyby videli jak ja jezdim mustky a prejezdy tak by se mozna stydeli i na svetovem sampionatu ve skoku do dalky na lyzich takze RIP silentblokum
Re: škubání motoru
Ďakujem v šetkým čo sem písali a tým aj vyriešili môj problém! Vyčistil som sánie a je to good!!!
Re: škubání motoru
Jen jsi to sání vyčistil a nezaslepil egr, nebo i to? Bez egr off to je za chvíli to samé zase.
Re: škubání motoru
Jak už tu bylo dříve napsáno, egr zanáší sání hlavně jízdou na velmi nízké otáčky, tzv, podtáčení. A při nedokonalém spalování nafty.
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
Re: škubání motoru
pote se vse zanasi i vyfuk a pak kdyz budete chvilku abstinovat a pak to osolite tak to ZAHULI
Re: škubání motoru
Diablo, ty si tím hulením posedlej! Přinesu ti z práce uhlí, dej si do vejfucku. To mostecký hulí jak svin.
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
Re: škubání motoru
topime snim v kotli na dilne, to jsou orgie to je dym, takovej zluto-hnedo-bilo-cernej, tim by neproletela ani kulka to je ono
Re: škubání motoru
A chceš kostku ořech 1 nebo ořech 2 nebo moury??
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
Re: škubání motoru
Caute hosi, mam tokovy problem skube mi motor na dvojku a na trojku kdyz jde z nizkych otacek.
Zkube at uz za tepla ci za studena.
Nevite cim to muze byt? Cerpadlo? neco ucpane? nevim
Zkube at uz za tepla ci za studena.
Nevite cim to muze byt? Cerpadlo? neco ucpane? nevim
Re: škubání motoru
Stačí si to tu pročíst, na vše už bylo zodpovězeno. Škubání lze řešit přenastavením potenciometru nebo samotného čerpadla. Vždy to pomůže. Samozřejmě musí být v pořádku palivová soustava, filtry a sání. Ale pokud to dělá stále v těch stejných otáčkách, ač na jiné rychlosti, tak jde o špatně nastavený předvstřik, tedy řeší to právě potenciometr a čepadlo.
Re: škubání motoru
Zbysek píše:Půl plynu a občasné samovolné přidání je příznak lehce vyběhané oblasti v čerpadle.
no hlavně že mi tu někdo radil že to je vzduchem v palivové soustavě když mám furt plnou,prostě jedu pak trochu uberu a má to efekt jeko bych přidal...egr off trumpety out...takže koupim nový čerpadlo a je to....
Re: škubání motoru
Pokud ti to po ubrání jen jede lépe, tak to je tím, že motor v té fázi dostává ideální poměr směsi a není obohacován příliš naftou. Tedy logicky jede lépe. Zkušený řidič tyhle stavy pozná a jezdí v nich a ne na více plynu zbytečně, kdy tam teče moc nafty a přesto to lépe nejede.
Pokud ti ale při stejné poloze plynu kolísají otáčky, pak je to čerpadlem a jeho vyběháním.
Pokud ti ale při stejné poloze plynu kolísají otáčky, pak je to čerpadlem a jeho vyběháním.
Re: škubání motoru
´mno a pokud ti to nehuli tak mas transexualniho diesla co si hraje na benzin
Re: škubání motoru
Zbysek píše:Pokud to dělá opravdu jen v té jedné oblasti (nejčastěji samozřejmě v té nejpoužívanější poloze plynu, kde se s tím pořád hrká), tak to není tak tragické. Horší je když už si to pak přidává celkově jak chce a celé čerpadlo už je vyběhané. Přinejhorším tam hodíš nějakého Boscháka, které se dají sehnat všude za pár kaček.
Zbysek,
za kolko cca sa da zohnat Boschak a kde?
Re: škubání motoru
Cenovka záleží vždy na kontaktech a kde to člověk shání. Dá se sehnat od 2 tisíc, ale klidně i méně, když je to přes známé. Sehnat buď na vrakáči samozřejmě, nebo nejlépe nějaký repas či prodej od někoho, kdo to jen mění na svém autě za jiný typ například.
Re: škubání motoru
Zdravím všechny,mám takový problém s mojí dehtovou feldou,ráno když nastartuji a jedu cca 5 kilometrů než se motor ohřeje,tak mi felda škube a to tak,že když šlápnu víc na plyn a držím ho tak felda po chvilce úplně přestane jet,otáčky klesnou na 1500 a pak se zas chytne a jede (poškubává).Jakmile se ohřeje vše je O.K.Nevíte někdo čím by to mohlo být? Díky.
Re: škubání motoru
Pokud máš v pořádku palivovou soustavu (především filtr), pak jde o špatně nastavený předvstřik. Je to taková klasická závada diesel feld a chce to o vlásek pohnout předvstřikem nejlépe na čerpadle. Lze to řešit i laděním potenciometru, ale není to tak efektní.
- Jojin
- Příspěvky: 295
- Registrován: pát 05. čer 2009 12:26:47
- Bydliště: Hluboká nad Vltavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubání motoru
Zbysek píše:Pokud to dělá opravdu jen v té jedné oblasti (nejčastěji samozřejmě v té nejpoužívanější poloze plynu, kde se s tím pořád hrká), tak to není tak tragické. Horší je když už si to pak přidává celkově jak chce a celé čerpadlo už je vyběhané. Přinejhorším tam hodíš nějakého Boscháka, které se dají sehnat všude za pár kaček.
Měl jsem něco podobného ... při ustálené rychlosti cca 90km/h si motor jakoby lehce ubral, při korekci plynem ochotně vyběhl ke 100km/h a po ubrání na 90km/h chvíli rychlost držel a potom vše zopakoval. Bylo to v době kdy se Felišová dostala ke mně, takže první co jsem udělal byl EGR a kupodivu to pomohlo. Později jsem si toto ověřil že to tím bylo a ještě později jsem tuto zhůvěřilost"zelených Khmérů"zaslepil definitivně.
Re: škubání motoru
Zdravím, po studeném startu mi začnou kolísat otáčky nahoru, dolu. Na otačkoměru ručička skáče nad a pod 1000ot cca o 200ot. Po ujetí par km to přestane ale motor má stále přerušovaný chod, pak se to ustálí do normálu. Čim by to mohlo být? dělá mi to krátce, cca týden.
Jednou mi to tak dělalo při zavzdušnění, což teď není ono. Filtr mám nedávno kupovaný. EGR zaslepený.
Jednou mi to tak dělalo při zavzdušnění, což teď není ono. Filtr mám nedávno kupovaný. EGR zaslepený.
Re: škubání motoru
Ahoj všichni. Tady se člověk dozví , co potřebuje. Zaujal mě poslední příspěvek (poslední, co se mi zobrazil) o kolísání obrátek motoru. Tento problém mám asi tak poslední 3 týdny, ještě jsem s tím nic nedělal, ale mám za to, že asi není dobré to jen tak nechávat. Víte někdo,čím by to mohlo být? Předem dík.
škubání motoru
Zdravim, uz nevim, na koho se mam obratit. Sem z toho uz zoufaly. Snad mi zde nekdo poradi...
Mam nasledujici problem:
Pri jizde mi zacnou kolisat otacky, az do te doby, nez se mi vypne motor. Rozsviti se mi kontrolka oleje a baterky. Kdyz se mi to stane za jitdy, hodim tam nizsi rychlost, auto parkrat cukne a motor zase naskoci. Deje se mi to porad dokola. Pokud se mi to nestane za jizdy, tak po zastaveni nemuzu nastartovat. Kdyz motor chyti, hned se rozsviti opet obe kontrolky a motor zhasne. Kdyz to zopakuju cca 20 krat, motor naskoci. Nicmene za jizdy zacne opet blbnout. V autech se moc nevyznam, tak sem objizdel vsechny mozne servisy. V jednou menili lambda sondu, v dalsim ridici jednotku, ostatni nevedeli... Pokud mel nekdo podobny problem a podarilo se mu ho odstranit, prosim, dejte mi vedet cim to bylo. Nechci uz cpat penize do neceho, kdyz si nejsem jisty tim, zda to zbusobuje prave tato soucastka... Dekuji za odpovedi.
Mam nasledujici problem:
Pri jizde mi zacnou kolisat otacky, az do te doby, nez se mi vypne motor. Rozsviti se mi kontrolka oleje a baterky. Kdyz se mi to stane za jitdy, hodim tam nizsi rychlost, auto parkrat cukne a motor zase naskoci. Deje se mi to porad dokola. Pokud se mi to nestane za jizdy, tak po zastaveni nemuzu nastartovat. Kdyz motor chyti, hned se rozsviti opet obe kontrolky a motor zhasne. Kdyz to zopakuju cca 20 krat, motor naskoci. Nicmene za jizdy zacne opet blbnout. V autech se moc nevyznam, tak sem objizdel vsechny mozne servisy. V jednou menili lambda sondu, v dalsim ridici jednotku, ostatni nevedeli... Pokud mel nekdo podobny problem a podarilo se mu ho odstranit, prosim, dejte mi vedet cim to bylo. Nechci uz cpat penize do neceho, kdyz si nejsem jisty tim, zda to zbusobuje prave tato soucastka... Dekuji za odpovedi.
Re: škubání motoru
Mal by si sa vrátiť do toho servisu kde menili lambda sondu, to sú najlepší odborníci.
Re: škubání motoru
nebulus píše:Mal by si sa vrátiť do toho servisu kde menili lambda sondu, to sú najlepší odborníci.
To prave moc odbornici nejsou. Prej, at jim tam auto necham, ze v nem budou jezdit a casem na to prijdou. To je sice hezky, ale ja to auto potrebuju. Celkove uz sem k servisum ztratil duveru, proto sem se pokusil obratit na zdejsi uzivatele. Nevis, cim by to mohlo byt?
Re: škubání motoru
Myslel som to ironicky, lebo lebo v tomto aute žiadna lambda sonda nie je...
Re: škubání motoru
Zbysek píše:KORAKORA co to máš vůbec za auto a s jakým motorem?
Mam Felicia 1.3 BMM. R.V. 1995 50kw. Uz fakt nevim co s tim... Nekdo mi rika cerpadlo, nekdo kabelaz. V servise jsou taky nejaky marny. Nevis, cim by to mohlo byt? Diky
Re: škubání motoru
Tady jsi u naftových 1,9D, podívej se raději do sekce 1,3BMM.
Re: škubání motoru
Zdravim, ja jen dodam ze moje naftova felda taky zacala skubat pri ohratem motoru a otackach kolem 1500/min, a nechci to teda zakriknout, ale snad to bylo jen naftou... nalil jsem do ni naftu od OMV, prvni nadrz vyjezdena (ted v zime jen 700 km:)) a skubnuti ani jedno...
Re: škubání motoru
Zdravím všechny, co řeší neustálé škubání motoru. Já se tímto nešvarem u svého auta zabývám už od ledna a řešní je v nedohlednu. Vyzkoušel jsem snad všechno mimo výměny pumpy a nic a nic a nic! No nic, sice to škube, ale jezdí. Přeju Vám všem víc štěstí, než mám já.
Re: škubání motoru
U mňa zabral až repas čerpadla, bolo opotrebené dopravné čerpadlo. Potom som iba o chlp pohol potenciometrom a je to OK.
Re: škubání motoru
zdravím pánové.... potřebavola bych poradit někdy mě klesají otáčky na volnoběch a poslední dobou mě to párkrát při sundání nohy s plyny zdechlo ale hned to jde nastartovat naftovej filtr mam novej,trumpetky jsou fuč a EGR ventyl je taky zaslepenej... tak jsem s toho v pasti
Re: škubání motoru
Já si myslím, že bude problém s přesuvníkem předvstřiku. Ten upravuje a vyrovnává otáčky volnoběhu a také se stará o to aby to nezdechlo po ubrání plynu, když byl motor v otáčkách. Pokud funguje, můžete po ubrná plynu z otáček vidět, jak ručička klesne někam pod osmset, vzápětí lehce vyskočí nad tisic a pak se to ustálí na volnoběžkách....to vše trvá jen vteřinku, ale jde si toho všimnout. Takže podle mě je to přesuvník....
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
škubání motoru - jen v nízkých otáčkách na 2.3.4
obracím sem k Vám s konkrétním dotazem - čím to může být
Auto jezdí celkem normálně, studený startování v mrazech není na drc ale vždy na poprvé nastartuje i když párkrát otočí startér má to tendenci chytat a až za chvilku chytne a ok - taky nevím jestli tohle je normální, ale chci dát všechny ingredience , nicméně když se rozjíždí z nižších otáček, celkem hodně škube, ať teplá tak studená, začalo to dělat postupně se zhoršovat snad během pár dnů. jednička rozjezd v pohodě, dá se dvojka a než se dostane z malých otáček tak škube, to samý 3ka, 4ka už bych řekl méně. Když chci po měste třeba jet v klidu na 3ku pomalu, v nižších otáčkách tak celkem porod Jinak když se jede třeba na 5ku 90kou tak úplně bez broblémů. Jinak Felda rok 2000, najeto 270 tis., čerpadlo už asi měněné
Auto jezdí celkem normálně, studený startování v mrazech není na drc ale vždy na poprvé nastartuje i když párkrát otočí startér má to tendenci chytat a až za chvilku chytne a ok - taky nevím jestli tohle je normální, ale chci dát všechny ingredience , nicméně když se rozjíždí z nižších otáček, celkem hodně škube, ať teplá tak studená, začalo to dělat postupně se zhoršovat snad během pár dnů. jednička rozjezd v pohodě, dá se dvojka a než se dostane z malých otáček tak škube, to samý 3ka, 4ka už bych řekl méně. Když chci po měste třeba jet v klidu na 3ku pomalu, v nižších otáčkách tak celkem porod Jinak když se jede třeba na 5ku 90kou tak úplně bez broblémů. Jinak Felda rok 2000, najeto 270 tis., čerpadlo už asi měněné
Re: škubání motoru
Zkusil bych naftový filtr... Diagnostika by asi taky nebyla od věci
-
- Příspěvky: 582
- Registrován: ned 02. lis 2008 19:40:37
- Bydliště: Regensburg
- Kontaktovat uživatele:
Re: škubání motoru
Taky bych si moh myslet,že to máš moc přeforovaný (horší starty v zimě),zkusil bych pohnout s předvstřikem na čerpadle (ne potenciometr),pokud vše ostatní selže Dehet-Power
Bývalo: Felicia kombi LX 1.9D Egr-Off,Kat-Off
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
Pořízeno: VW Golf III Variant 1.9 TDI Egr-Off , Kat -Off, P764=95kw??
http://vw-cult.cz/
Dehet-Power
Re: škubání motoru
Predvstrek ( potenciometer, alebo samotné čerpadlo ), keď to nepômože tak podávacia časť čerpadla môže byť vybehaná.
Re: škubání motoru
Dobrý den. Felici jsem koupil a dva měsíce škubala jak tu popisujete. Při dodrženi určitých otáček. Měl jsem venku vztřiky, zaslepenej ten slavnej ventil a zavařil jsem prasklý katalizátor. Nakonec se zjistilo že celej problém byl v čidle teploty vody. Jestli to někomu pomůže tak at mi napise na e-mail: jirikubis@seznam.cz
Re: škubání motoru
je mozne taketo cukanie aj na felici s lpg ? Bude to ten predstrek ci nieco ine ?
Re: škubání motoru
Kolego, mícháš jablka s hruškami Tady se řeší diesel a ty se ptáš na LPG, respektive benzín.
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
Re: škubání motoru
Ahoj,
mám také problém se škubáním. Mám Felicii 1,9D r.v.1998 (nová maska). Volnoběh je v pořádku, motor šlape jako hodinky. Jde pěkně za plynem. Ale když držím konstantní rychlost a otáčky, tak prostě občas sem tam škubne a někdy škube docela dost. Když přidám plyn, tak neškube. A škube v rozmezí 1500-2500 ot./min. Mám nový naftový i olejový filtr (dělalo to před výměnou i po). Vyčistil jsem nádrž i trubky od nádrže k filtru. Stejně to pořád cukne. Známý říkal, že by to mohlo být čerpadlem? Jo a mám nové svíčky od února originál od BOSCH.
Díky za radu.
A co se týče rady změny benzinky, tak tankuju někdy u Globusu, někdy u SHELL, někdy u OMV v Plzni.
mám také problém se škubáním. Mám Felicii 1,9D r.v.1998 (nová maska). Volnoběh je v pořádku, motor šlape jako hodinky. Jde pěkně za plynem. Ale když držím konstantní rychlost a otáčky, tak prostě občas sem tam škubne a někdy škube docela dost. Když přidám plyn, tak neškube. A škube v rozmezí 1500-2500 ot./min. Mám nový naftový i olejový filtr (dělalo to před výměnou i po). Vyčistil jsem nádrž i trubky od nádrže k filtru. Stejně to pořád cukne. Známý říkal, že by to mohlo být čerpadlem? Jo a mám nové svíčky od února originál od BOSCH.
Díky za radu.
A co se týče rady změny benzinky, tak tankuju někdy u Globusu, někdy u SHELL, někdy u OMV v Plzni.
Re: škubání motoru
Zřejmě vydřená dráha potenciometru v ooblasti RPM kterou popisuješ... . tudiž sehnat někde potencimetr, nebo rovno ucelé čerpadlo....
I kdybych měl jít údolím stínu smrti, ničeho zlého se nebojím, neboť ty se mnou jsi: tvůj prut a tvá hůl mě konejší.
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
U ostatních se evoluce projevuje stylem: Chodítko, odstrkávadlo, kolo, fichtl, mašina, auto......
no a já jdu zase pozpátku...Auto, motorka, kolo.... ale nebojte, protože stejně se zase sejdem u toho chodítka...
Re: škubání motoru
No neviem či ten vydratý potenciometer nie je len fáma. To by malo ísť ľahko odmerať, buď multimetrom alebo Vagom. Skôr by som povedal že to môže byť predvstrek, skús doladiť potenciometer, alebo pohnúť čerpadlom.