Výměna celé poloosy vč. kloubů
Výměna celé poloosy vč. kloubů
Zdravím, omlouvám se, pokud toto téma už někde je,ale pročítám tady vše možné už několik hodin, jelikož mi při akceleraci začal při 90km/h vibrovat celý předek auta - jen pod plynem, jakmile dám nohu z plynu okamžitě to přestane - podle toho co jsem se tady všude dočetl, to měl být nějaký kloub - pochopil jsem že asi vnitřní - na převodovce - a tak jo, kouknul jsem, pořádně na poloosy a na té kratší (levé kolo) je na kloubu u převodovky roztrhaná manžeta. Takže je mi jasné, že tam bude bordel.
už jsem párkrát v životě měnil vnější klouby a v pohodě,vždy jsem měl poloosu na autě a kloub jen zklepnul a dal nový. Ale s tímhle kloubem nemám žádné zkušenosti a myslím, že nejsem uplně levej,ale ať čtu jak čtu přesnou otázku co mám já jsem nenašel.
Potřeboval bych poradit, jestli je nějaký velký problém při výměně? - jde mi o to, jestli bude stačit vyndat z náboje a poloosu vytáhnout pouze s tou hvězdou ) kříž. ložisko - a nebo budu muset vyndat i ten zbytek co je na převodovce? - Také jsem někde našel, že při vyndání celého toho segmentu se musí něco označit kvůli z5né montáži a stejnému sestavení? Platí tohle i když bych tam jen dával ten kříž nový? taky musím značit? - protože pokud dám nový kříž tak nevým jak bych ho měl dát na tu poloosu z5 abych zachoval původní nastavení.
Pokud jsem jen špatně hledal omlouvám se,ale opravdu po tolika hodinách hledání už nevím co jinak dělat.
Děkuji za rady a info.
už jsem párkrát v životě měnil vnější klouby a v pohodě,vždy jsem měl poloosu na autě a kloub jen zklepnul a dal nový. Ale s tímhle kloubem nemám žádné zkušenosti a myslím, že nejsem uplně levej,ale ať čtu jak čtu přesnou otázku co mám já jsem nenašel.
Potřeboval bych poradit, jestli je nějaký velký problém při výměně? - jde mi o to, jestli bude stačit vyndat z náboje a poloosu vytáhnout pouze s tou hvězdou ) kříž. ložisko - a nebo budu muset vyndat i ten zbytek co je na převodovce? - Také jsem někde našel, že při vyndání celého toho segmentu se musí něco označit kvůli z5né montáži a stejnému sestavení? Platí tohle i když bych tam jen dával ten kříž nový? taky musím značit? - protože pokud dám nový kříž tak nevým jak bych ho měl dát na tu poloosu z5 abych zachoval původní nastavení.
Pokud jsem jen špatně hledal omlouvám se,ale opravdu po tolika hodinách hledání už nevím co jinak dělat.
Děkuji za rady a info.
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Ještě jsem zapoměl uvést že jde o Felicii 1.3 Mpi 50KW r.v. 2001.
A ještě taková asi hloupá otázečka, už celkem chrastí rozvody a chci je vyměnit,ale jde mi o to, jestli tou výměnou ovlivním spotřebu? možná je to blbá otázka,ale momentálně mám super spotřebu - na plnou nádrž ujedu bez problému 750km - jezdím hodně Polsko a také Německo - takže po dálnicích. Proto bych rád věděl na co se připravit? Díky
A ještě taková asi hloupá otázečka, už celkem chrastí rozvody a chci je vyměnit,ale jde mi o to, jestli tou výměnou ovlivním spotřebu? možná je to blbá otázka,ale momentálně mám super spotřebu - na plnou nádrž ujedu bez problému 750km - jezdím hodně Polsko a také Německo - takže po dálnicích. Proto bych rád věděl na co se připravit? Díky
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Ahoj,
přesně, jak jsi popsal, stačí rioztrhat zbytek manžety a poloosu vytáhnout, sklepnout starý kloub a dát nový kloub i s jistícím drátěným keoužkem. U lepších kloubů je přiložen v příslušenství. Unašeč nech v převodovce, ten nevytahuj, je to zbytečné. Teda pokud ti neutíká olej z převodovky přes gufero, co je pod unašečem. Kloub je jedno, jak nandáš zpět do unašeče. Ani nevím, zda se to u vnitřního značí, u venkovního ano, u vnitřního si myslím je to zbytečné. Jediné co musíš při nandavání a vůbec při manipulaci s kloubem dělat je držet prstýnky, aby nespadly dolů, pod nima jsou volně poskládané jehly a vypadaly by ti. Já to jistím omotánímm izolačkou a stáhnu jí až při nasouvání do unašeče převodovky.
Co se týče rozvodů, tak výměnou rozvodů se zpřesní časování ventilů a mohl by se lehce zvýšit výkon, na spotřebu by to vliv nemělo mít pokud nebudeš více šlapat na plyn.
přesně, jak jsi popsal, stačí rioztrhat zbytek manžety a poloosu vytáhnout, sklepnout starý kloub a dát nový kloub i s jistícím drátěným keoužkem. U lepších kloubů je přiložen v příslušenství. Unašeč nech v převodovce, ten nevytahuj, je to zbytečné. Teda pokud ti neutíká olej z převodovky přes gufero, co je pod unašečem. Kloub je jedno, jak nandáš zpět do unašeče. Ani nevím, zda se to u vnitřního značí, u venkovního ano, u vnitřního si myslím je to zbytečné. Jediné co musíš při nandavání a vůbec při manipulaci s kloubem dělat je držet prstýnky, aby nespadly dolů, pod nima jsou volně poskládané jehly a vypadaly by ti. Já to jistím omotánímm izolačkou a stáhnu jí až při nasouvání do unašeče převodovky.
Co se týče rozvodů, tak výměnou rozvodů se zpřesní časování ventilů a mohl by se lehce zvýšit výkon, na spotřebu by to vliv nemělo mít pokud nebudeš více šlapat na plyn.
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Super tak přesně tohle jsem potřeboval vědět paráda. takže jediný problé je v tom, že nevím dokud nerozeberu tu poloosu jaké drážkování má, jestli to jemnější nebo hrubší. Ale to vyřeším asi tak, že koupím oba druhy těch křížů a pak jeden vrátím - to se tam domluvit dá v poho.
Takže pokud je to takhle tak fakt super.
Prava je, že jsem si tedy nikdy nic na vnějším kloubu při výměně neznačil a nikdy nebyl problém. Ten vnitřní(na pevodovce) budu dělat poprvé tak aspoň další zkušenosti pokud je to jedno jak dám zpět nový kříž jak na poloosu a pak do převodovky tak je to bezva.
Když nad tím tak přemýšlím to značení si asi myslel když se dává zpět ten původní že? když bych dával nový i ten pak je to jedno - chápu dobře? při vrácení starého nejdříve označit.
Za ty rozvody taky díky, jen nevím,ale ty asi někomu svěřím, nerad bych tam něco pokazil, vím, že motor koupim za pár kaček,ale tenhle je fakt super, žádný únik kapalin, super spotřeba a výkon taky fajn,takže bych o něj nerad vlastní nešikovností přišel.
Takže pokud je to takhle tak fakt super.
Prava je, že jsem si tedy nikdy nic na vnějším kloubu při výměně neznačil a nikdy nebyl problém. Ten vnitřní(na pevodovce) budu dělat poprvé tak aspoň další zkušenosti pokud je to jedno jak dám zpět nový kříž jak na poloosu a pak do převodovky tak je to bezva.
Když nad tím tak přemýšlím to značení si asi myslel když se dává zpět ten původní že? když bych dával nový i ten pak je to jedno - chápu dobře? při vrácení starého nejdříve označit.
Za ty rozvody taky díky, jen nevím,ale ty asi někomu svěřím, nerad bych tam něco pokazil, vím, že motor koupim za pár kaček,ale tenhle je fakt super, žádný únik kapalin, super spotřeba a výkon taky fajn,takže bych o něj nerad vlastní nešikovností přišel.
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Super, hned zítra zajedu ten kříž koupit a uvidím jak to půjde.
Mám v plánu na jaře udělat repas komplet podvozku, polos, ramen, řízení atd. včetně brzd, ale tohle jsem nečekal, tak aspoň pak o ten kříž bude míň:-)
A hlavně aspoň už vím jak na to a za to moc děkuji!!!
Tenhle web je super!
Poradíš jakou manžetu na něj koupit? je tady hodně rad ohledně neoprenový - tak asi tu? nerad bych se za pár týdnů podíval a znovu se díval do vnitřku toho kloubu jako teď:-)
Díky
Mám v plánu na jaře udělat repas komplet podvozku, polos, ramen, řízení atd. včetně brzd, ale tohle jsem nečekal, tak aspoň pak o ten kříž bude míň:-)
A hlavně aspoň už vím jak na to a za to moc děkuji!!!
Tenhle web je super!
Poradíš jakou manžetu na něj koupit? je tady hodně rad ohledně neoprenový - tak asi tu? nerad bych se za pár týdnů podíval a znovu se díval do vnitřku toho kloubu jako teď:-)
Díky
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Já už používám jen neoprénové, jsou sice dražšší, ale je jistota, že vydrží.
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Ok, tak radši koupím tu a až budu dělat zbytek pořídím je na zbytek kloubů.
Díky MOC.
Díky MOC.
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Tak dnes jsem se konečně dostal k tomu kloubu. Celá výměna celkem v poho.
Bohužel po zpětné kompletaci a projížďce jsem zjistil, že celý předek se pod plynem klepe pořád, jediný rozdíl - k fobrému - je v tom, že už to nejde do řízení,pouze jako by chtěl předek odjet jinam,jak dám nohu z plynu,okamžitě klid, jediný rozdíl je v tom volantu, do kterého už to nevibriju,ale vibruje celý předek, neví někdo čím ještě krom toho kloubu to může být?
Měnil jsem pouze ten vnitřek - ten kříž. kloub - na přvodovce!!! unašeč jsem nechal původní, pořádně vymazal, nasadil kvalitní prachovku a sesponkoval. Bohužel vibrování je pořád.
Bohužel po zpětné kompletaci a projížďce jsem zjistil, že celý předek se pod plynem klepe pořád, jediný rozdíl - k fobrému - je v tom, že už to nejde do řízení,pouze jako by chtěl předek odjet jinam,jak dám nohu z plynu,okamžitě klid, jediný rozdíl je v tom volantu, do kterého už to nevibriju,ale vibruje celý předek, neví někdo čím ještě krom toho kloubu to může být?
Měnil jsem pouze ten vnitřek - ten kříž. kloub - na přvodovce!!! unašeč jsem nechal původní, pořádně vymazal, nasadil kvalitní prachovku a sesponkoval. Bohužel vibrování je pořád.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Zkus jiný kola
-
- Příspěvky: 4170
- Registrován: čtv 13. led 2011 6:18:25
- Bydliště: Horní Podluží
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Myslíš, že by to dělali kola? Zkusím nasadit letní na vyzkoušení a uvidím, každopádně je to nejrychlejší pokus.
Dělá to jen pod plynem, jakmile dám nohu z plynu dolů, okamžitě to přestane.
Ten kineťák už mě taky napdnul, ale jak jsem napsal na začátku, odelša mi prachovka na vnitřním kloubu a ten vnější vypadal v poho, ale to se asi těžko pozná když mám v ruce celou poloosu.
No zkusím hned zítra ty kola, dám vědět no a jinak teda nic jiného už Vás nenapadá? Krom toho kloubu? Samozřejmě bych ho vyměnil, pokud bude třeba,jde mi jen o to,abych to zatim zbytečně nekuchal a pak to nemohlo být ještě neco dalšího.
Jinak moc díky za obě rady.
Dělá to jen pod plynem, jakmile dám nohu z plynu dolů, okamžitě to přestane.
Ten kineťák už mě taky napdnul, ale jak jsem napsal na začátku, odelša mi prachovka na vnitřním kloubu a ten vnější vypadal v poho, ale to se asi těžko pozná když mám v ruce celou poloosu.
No zkusím hned zítra ty kola, dám vědět no a jinak teda nic jiného už Vás nenapadá? Krom toho kloubu? Samozřejmě bych ho vyměnil, pokud bude třeba,jde mi jen o to,abych to zatim zbytečně nekuchal a pak to nemohlo být ještě neco dalšího.
Jinak moc díky za obě rady.
-
- Příspěvky: 861
- Registrován: úte 25. zář 2012 21:55:37
- Bydliště: Vladislav
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Hele klepání s autem by ale mohl dělat spíš venkovní kloub,vnitřní když je špatný tak dělá spíš jenom randál(osobní zkušenost)
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
S venkovním (vnějším) kloubem mám jen jednu špatnou zkušenost a to když mi na fáčku po cestě z dovči začal trhat volantem a prát se semnou o řízení a cca po 5 kilometrech se rozletěl a auto zůstalo stát. Ale vůbec nevibroval ani nic podobnýho a podle zdejších rad a zkušeností to potvrdila většina,navíc ta roztrhaná prachovka, takže to šlo na výměnu,ale zítra zkusím kola, neni nic jednoduššího no a pak asi ten kloub no,jinak už nevim co by to mohlo takhle celý rozvibrovat a rozklepat celý předek.
- Foglik
- Příspěvky: 900
- Registrován: ned 15. bře 2009 12:58:20
- Bydliště: Chotěšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Vnitřní kloub sem měnil v sobotu taky. Pri akceleraci to třáslo s celým autem... Rozebrat, novej kloub, novy trigon, poskládat a parada. Zase se jezdi jako předtím a dokonce zmizelo tukani co to delalo poslední dva měsíce pri rozjíždění
Moje felda... http://feliciaklub.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=23524
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
No vnitřní kloub - mám na mysli ten co je na převodovce - kratší poloosa - tak se trhla manžeta a začalo to vibrovat, tak jsem dal nový ten kříž, unašeč jsem dle rad ponechal původní, vymazal, poskládal a vibrování do volantu je pryč,ale klepání celého předku zůstalo - jen při akceleraci.
- Foglik
- Příspěvky: 900
- Registrován: ned 15. bře 2009 12:58:20
- Bydliště: Chotěšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Me to po výměně celyho kloubu zmizelo. Nemam cas rozebírat to na 2x abych ušetřil par korun tak se to udelalo cely
Moje felda... http://feliciaklub.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=23524
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
O to mi nešlo, kupoval jsem celý komplet,ale na radu abych zbytečně nevyndaval unašeč, když mi olej ani nekápnul kolem gufera jsem to tak udělal a unašeč tam nechal. Pořádně jsem ho vyčistil a byl naprosto ok. Jakmile jsem vytáhl poloosu zněj, tak bylo hned vidět, že ten kříž je v háji,ale unašeč byl ok. Proto jsem to tam nechal.
Tak jako tak jsem se chystal na celý podvozek,ale až na duben, holt to udělám tedy dřív.
Tak jako tak jsem se chystal na celý podvozek,ale až na duben, holt to udělám tedy dřív.
- Foglik
- Příspěvky: 900
- Registrován: ned 15. bře 2009 12:58:20
- Bydliště: Chotěšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Podle čeho si poznal ze byl kloub OK a trojak KO?
Moje felda... http://feliciaklub.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=23524
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Ta část v převodovce přece není kloub nebo jo? je to přece pouzdro toho kloubu, no pořádně jsem ho vyčistil a vytřel a byl jak nový a žádnou vůli neměl, nic nezvyklého právě. a ten kříž? vytáhl jsem poloosu a ten kříž byl roztrhanej, byl popraskanej ten kroužek kolem jehliček na 3 místech a jeden dokonce rozpadlej uplně.
Ale nejsem odborník, takže možná se pletu. nevím.
Ale nejsem odborník, takže možná se pletu. nevím.
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Foglík myslel, že jsi měl vyměnit zároveň oba klouby, jak v převodovce, tak homokineťák v kole.
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Aha, tak to ju, tak to jsem blbě pochopil. Myslíš, že ty vibrace může teda dělat i ten vnější? vím o chroupání a trhání volantem,ale vyměnit ho asi neuškodí už teď.
- Foglik
- Příspěvky: 900
- Registrován: ned 15. bře 2009 12:58:20
- Bydliště: Chotěšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Myslel sem neměnit jenom trojnožku do kloubu ale vyměnit celej kloub... Ja ho vymenil celej a klepani a vibrace sou pryc. Kdyz sem zkousel novou trojnožku ve starým kloubu tak tam vůle byla takže se dal rovnou jinej
Moje felda... http://feliciaklub.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=23524
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Aha, tak to ještě asi udělám, stejně jsem chtěl vyměnit i ten vnější kloub.
Ještě takovej dotaz, je možný, že dokud je auto "zmrzlý" skoro to neklepe - nevibruje,ale jak se auto ohřeje na provozní teplotu je to mazec ty vibrace.
Ještě takovej dotaz, je možný, že dokud je auto "zmrzlý" skoro to neklepe - nevibruje,ale jak se auto ohřeje na provozní teplotu je to mazec ty vibrace.
- Foglik
- Příspěvky: 900
- Registrován: ned 15. bře 2009 12:58:20
- Bydliště: Chotěšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Vnější kloub to delat nebude
Moje felda... http://feliciaklub.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=23524
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Tak myslíš, že to bude dělat ten unašeč?
Mám ho tady, nechtělo se mi vyndavat unašeč proto, že za 1. jsem tohle nikdy nedělal - takže bych nerad něco v převodovce domrvil
a za 2. jelikož mi kolem gufera olej neteče tak bych to taky nerad načal.
Co třeba silentbloky na motoru, převodovce? Začalo to v době, kdy se trhla ta prachovka
Mám ho tady, nechtělo se mi vyndavat unašeč proto, že za 1. jsem tohle nikdy nedělal - takže bych nerad něco v převodovce domrvil
a za 2. jelikož mi kolem gufera olej neteče tak bych to taky nerad načal.
Co třeba silentbloky na motoru, převodovce? Začalo to v době, kdy se trhla ta prachovka
- Foglik
- Příspěvky: 900
- Registrován: ned 15. bře 2009 12:58:20
- Bydliště: Chotěšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Kdyz neteče tak nepoteče. Dve rany pres šroubovák a byla poloosa venku. Pak pul hodiny přeskládat si valečky protože sem mel jinou poloosu a pak zpátky na auto
Moje felda... http://feliciaklub.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=23524
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: sob 11. črc 2015 16:50:55
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Taky mě čeká výměna poloosy a trochu se obávám abych nic nepoškodil a hlavně nevím zatím pořádně jak dostat celou poloosu ven z převodovky
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Ok, takže jen zapáčit opatrně mezi unašečem a převodovkou? Chápu dobře? zbytek je jasnej.
A ty unašeče mají všechny stejné drážkování, nebo je v nich také rozdíl - jemné/hrubé?
Díky
A ty unašeče mají všechny stejné drážkování, nebo je v nich také rozdíl - jemné/hrubé?
Díky
- Foglik
- Příspěvky: 900
- Registrován: ned 15. bře 2009 12:58:20
- Bydliště: Chotěšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Tam je rozdíl jenom pokud mas EDS. Jinak ne
Moje felda... http://feliciaklub.cz/forum/viewtopic.php?f=16&t=23524
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: sob 11. črc 2015 16:50:55
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Vyteče moc oleje při výměně?
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Ok, takže to vyměním a uvidme jak to bude vypadat. Díky za rady
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Takže, vyměněn jak ten kloub tak i unašeč - obojí jsem dal pro jistotu dnes uplně nové - koupeno jako sada a ty vibrace jsou pořád. takže už fakt nevim čim by to mohlo být.
Ten kříž jsem si schoval - z poslední montáže,ale jak je vidět,tím to nebylo - myslím dnešní výměna celého kloubu, včetně unašeče do převodovky.
Netuší někdo čím jiným by to mohlo být?
Pokud je auto studené a jedu i nad 90km/h nic moc se neděje,ale jakmile se auto ohřeje po pár minutách jízdy začne při akceleraci celý předek vibrovat po sundání nohy z plynu to přestane, při podřazení a brždění motorm se to ale neděje - samozřejmě vyzkoušeno několikrát při 100 - 110km/h. Při akceleraci je to děs to vibrování. Už fakt nevim čim by to mohlo být?
Ten kříž jsem si schoval - z poslední montáže,ale jak je vidět,tím to nebylo - myslím dnešní výměna celého kloubu, včetně unašeče do převodovky.
Netuší někdo čím jiným by to mohlo být?
Pokud je auto studené a jedu i nad 90km/h nic moc se neděje,ale jakmile se auto ohřeje po pár minutách jízdy začne při akceleraci celý předek vibrovat po sundání nohy z plynu to přestane, při podřazení a brždění motorm se to ale neděje - samozřejmě vyzkoušeno několikrát při 100 - 110km/h. Při akceleraci je to děs to vibrování. Už fakt nevim čim by to mohlo být?
-
- Příspěvky: 596
- Registrován: čtv 13. bře 2014 18:35:16
- Bydliště: Piešťany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
nieje uvoľnené alebo sa hýbe to závažie na dlhej poloose ? ak ho tam ešte vôbec máš. aj to môže robiť vibrácie. nekto ho preto aj demontoval radšej. názorov je viac
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Kdyby jsi vyměnil ten vnější kloub, když jsi to měl rozdělaný, už jsi mohl mít klid.
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
No ten jsem měnil taky, nojo, to jsem tam zapoměl napsat, proto mě to tak štve, že jsem dal všechno nový - oba klouby,unašeč v převodce,manžety, valzelínu - prostě komplet všechno a jediný co už tolik nedělá je vibrování do volantu, jinak zůstalo vše stejné
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: sob 11. črc 2015 16:50:55
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Musím se zeptat jakým kouskem povolujete tu matici 30 co drží poloosu?
-
- Příspěvky: 596
- Registrován: čtv 13. bře 2014 18:35:16
- Bydliště: Piešťany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
napr. skáčem po očkovom klúči alebo metrová trubka alebo dlhšia a ide to
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
velkou golu, popřípadě trhák na náklaďáky, ty mají většinou také matky na 30 klíčBoris.Bestie píše:Musím se zeptat jakým kouskem povolujete tu matici 30 co drží poloosu?
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: sob 11. črc 2015 16:50:55
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Takže něco takového?
http://www.briol.cz/kr-klic-trhak-30-x- ... rettyPhoto
Velká gola asi nebude pro mě velká 1/2 co?
http://www.briol.cz/kr-klic-trhak-30-x- ... rettyPhoto
Velká gola asi nebude pro mě velká 1/2 co?
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: sob 11. črc 2015 16:50:55
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Našel jsem na netu pod názvem trhák i toto:
http://aamarket.cz/pakovy-klic-trhak-na ... t-772.html
ale to asi určitě nebude ono.
Mám sadu klíčů od Tony od malých velikostí někde kolem 6 po velké přes 30 určitě. Na jedné straně otevřený na druhé uzavřený a mírně vykloněný, ale to tam nedostanu co?
http://aamarket.cz/pakovy-klic-trhak-na ... t-772.html
ale to asi určitě nebude ono.
Mám sadu klíčů od Tony od malých velikostí někde kolem 6 po velké přes 30 určitě. Na jedné straně otevřený na druhé uzavřený a mírně vykloněný, ale to tam nedostanu co?
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Je to 30 matka, nasadil jsem oříšek z goly (TONA), nasadil tu tyč s pojistkama na obou koncích a na ni nasadil trubku a pak to šlo v pohodě - čím větší páka tím lépe to jde - mám na to cca 120cm leš. trubku a jde to v poho:-)
-
- Příspěvky: 32
- Registrován: sob 11. črc 2015 16:50:55
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
takže něco takového: http://www.dk-naradi.cz/racny-vratidla- ... 07332.html a 1/2 a přežilo to?
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
To je přesně ono. uplně v poho to tím jde. Teď budu dělat i druhou komplet stranu,takže se těším
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Takže konečně byl čas na výměnu:
Už mám tedy hotové obě poloosy - oba homokinetické klouby + oba vnitřní kříže včetně unašečů - poloosy samozřejmě nejdříve zkontrolovány - obě v pořádku.
Dále všechny čepy taktéž nové a vibrace jsou ořád stejné, takže už netuším čím tohle může být???
Nemáte někdo nějaký nápad, když už jsem takhle povyměňoval co se dalo a pořád při akceleraci nad 90km/h vibruje celý předek? jakmile sundám nohu z plynu okamžitě to přestane? viz popis výše. už fakt nevím...
Už mám tedy hotové obě poloosy - oba homokinetické klouby + oba vnitřní kříže včetně unašečů - poloosy samozřejmě nejdříve zkontrolovány - obě v pořádku.
Dále všechny čepy taktéž nové a vibrace jsou ořád stejné, takže už netuším čím tohle může být???
Nemáte někdo nějaký nápad, když už jsem takhle povyměňoval co se dalo a pořád při akceleraci nad 90km/h vibruje celý předek? jakmile sundám nohu z plynu okamžitě to přestane? viz popis výše. už fakt nevím...
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Tak se jedině zeptat URNY, jestli by to mohla dělat převodovka - diferák. Jinak mě už nic nenapadá, když to dělá jen v tahu.
http://www.feliciaklub.cz/forum/memberl ... ile&u=4057
http://www.feliciaklub.cz/forum/memberl ... ile&u=4057
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
Ok, napsal jsem mu, díky.
Už fakt nechápu
Už fakt nechápu
Re: Výměna celé poloosy vč. kloubů
ahoj nevím kam to mám napsat tak se omlouvám. Můj problém spočívá v tom jakmile je auto v tahu vše ok ale jakmile vyřadím je to rámus,vše nastalo když mi jeden kluk dával nové manžety,prý vytahoval homokinetický kloub nemohl to tam dát špatně já už nevím prosím poradte moc děkuji jedná se o felicia 2 1999 kombi