MARWiN píše:jak myslis jen rikam ze ta guma totalne zmeni charakteristiku pruzeni,nevim jak jezdis,ale podle tvych motorovych specifikaci soudim ze se rad svezes,tak ti pouze davam rekneme pratelske doporuceni a to: srat na gumy ....jinak moje zkusenost je asi takova ze po nasazeni gum jsem se na sjezdu z dalnice malem podival i s autem do pole.... A stesti ze mi nejelo zadny auto v protismeru,jinak uz bych tu asi nebyl... zeptej se martyho_pv,jel za mnou... Btw rychlost jsem mel asi o 20kmh nizsi nez normalne...
To je ale chujovina, jsem ještě neslyšel.
Používám ty gumy již 5-tým rokem a vůbec není pravda, co píšeš. Dávám 2 gumy do každé pružiny, co nejvýše jdou. Dělám to přes zimu, abych netahal břicho po sněhu u nás v horách. Každá guma to zvedne cca o 1 cm a když je hodně sněhu, tak to trochu pomáhá. Mám combi 1,6, vepředu HP na seriovou pružinu, vzadu seriový podvozek.
Tím, že dáš gumu do závitu de.facto vyřadíš jeden závit v pružení, je blbost, aby ti to zvedalo kolo v zatáčkách. To vyřazení není 1OO% jelikož guma je pružná a trochu jde zmáčknout. Po aplikaci gum je auto trochu vyšší a podvozek lehce tvrdší. Nic víc, nic míň.
Není to nijakej převratnej zázrak, jak si všichni myslí a to ani ve směru zlepšení, potažmo zhoršení jízdních vlastností. Je to doplněk a jeho funkce je adekvátní jeho ceně.
Pokud jsi se v zatáčce málem převrátil, tak za to rozhodně nemůže ta guma v pružině, ale možná tvoje tlumiče nebo již chybu hledej mezi volantem a sedačkou.