HP Sporting
- hromyblesky
- Příspěvky: 4227
- Registrován: úte 10. úno 2009 8:40:01
- Bydliště: Region razovitý ,tam někdo primo uprostřed mesta Ostravy,bo je to tu fajne cyp.
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
muzes mi ukazat kde se prodava 185/45 ?ani ´tento rozmer neznam krome 15"tek
synku lampy tu pálí,,,, neony blikaj na cestu...
FAKJU BIČ
FAKJU BIČ
za vsim hledej pravidlo 7 a 15VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
Re: HP Sporting
Volal jsem dnes 1.6.20011 a repase tlumičů HP je stále okolo 1000,-Kč kus / bude se lišit dle požadované zakázky/ a do 3 dnu posílají a nebo je možnost vyzvednutí po repase.
- HeavySmoker
- Příspěvky: 165
- Registrován: sob 10. led 2009 23:19:37
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
jen se chci ujistit, koupil jsem nově HP sporting verzi tuning co má mít snížení max 6cm. celkem jsem napočítal 6 drážek. Je to tedy tak, že je minimální snížení 1cm a šestá drážka 6cm.
díky za odpověd
honza
díky za odpověd
honza
Re: HP Sporting
Vpředu mám 4 drážky po 1,5cm, vzadu jsou taky 4 drážky ale myslím že jen po 1cm -> -6cm front / -4cm rear ( ?? )
- Skury
- _________________
- Příspěvky: 2854
- Registrován: pon 19. led 2004 13:28:54
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
Hanz...4 drážky po 1,5cm = -4,5cm. Pokud tedy první drážka je 0.
Be in, be pirate. Pirates.cz + Škoda Felicia Fun 1̶.̶8̶T̶ - bude update
ProjektySNADNO.cz - zpracování projektových dokumentací na rodinné a bytové domy, interiérový design, specializace na nestandardní řešení.
ProjektySNADNO.cz - zpracování projektových dokumentací na rodinné a bytové domy, interiérový design, specializace na nestandardní řešení.
Re: HP Sporting
Tak pokud je horní drážka už o 1,5cm snížená, tak ano. Ale mám za to, že horní rysky jsou na nule, tudíž výška jako série.
- Metiu
- Příspěvky: 294
- Registrován: ned 26. říj 2008 13:51:04
- Bydliště: Prešov/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Domace repasovanie tlmicov
Zdravicko..
nakolko mi z HP odpisali, ze mi moje tlmice z doposial nezistenych pricin nezrepasuju, rad by som sa do toho pustil sam.
Je to stary typ tlmicov, na ktore uz vraj nemaju nahradne diely..
Vymenit gufera je najmenej - treba tam dat nejaky specialny typ?
Co sa tyka oleja, nasiel som oleje urcene pre motorkove tlmice s viskozitami 5, 10 a 15w.. netusi nahodou niekto, aka viskozita by mala byt pouzita v seriovych sportingoch?
Na jednom zadnom tlmici mi treba vymenit piestnicu, kedze je z nej odstiepeny kusok materialu. Je zamenitelna s napriklad seriovou?
Najvacsie vrasky mi robi rovnake nastavenie prednych a zadnych tlmicov, jeden seriovy tlmic som uz davnejsie rozobraty mal a dali sa v nom nastavit prepustacie ventily. Premyslal som nad zatazenim tlmica a meranim casu, za ktory piestnica dorazi na koniec pri stlacani a roztahovani. Viem, nieje to nic extra, ale je to prve co ma napadlo.
Je mi jasne, ze ide o know-how, no nemam inu moznost, kedze mi to nikto iny nezrepasuje, budem rad aj za reakcie sukromnymi spravami.
Dakujem.
nakolko mi z HP odpisali, ze mi moje tlmice z doposial nezistenych pricin nezrepasuju, rad by som sa do toho pustil sam.
Je to stary typ tlmicov, na ktore uz vraj nemaju nahradne diely..
Vymenit gufera je najmenej - treba tam dat nejaky specialny typ?
Co sa tyka oleja, nasiel som oleje urcene pre motorkove tlmice s viskozitami 5, 10 a 15w.. netusi nahodou niekto, aka viskozita by mala byt pouzita v seriovych sportingoch?
Na jednom zadnom tlmici mi treba vymenit piestnicu, kedze je z nej odstiepeny kusok materialu. Je zamenitelna s napriklad seriovou?
Najvacsie vrasky mi robi rovnake nastavenie prednych a zadnych tlmicov, jeden seriovy tlmic som uz davnejsie rozobraty mal a dali sa v nom nastavit prepustacie ventily. Premyslal som nad zatazenim tlmica a meranim casu, za ktory piestnica dorazi na koniec pri stlacani a roztahovani. Viem, nieje to nic extra, ale je to prve co ma napadlo.
Je mi jasne, ze ide o know-how, no nemam inu moznost, kedze mi to nikto iny nezrepasuje, budem rad aj za reakcie sukromnymi spravami.
Dakujem.
Naposledy upravil(a) Jura_Favorit dne ned 09. říj 2011 18:54:35, celkem upraveno 2 x.
Důvod: sloučeno, viz pravidlo 3
Důvod: sloučeno, viz pravidlo 3
Re: HP Sporting
Zdravim rad bych se zeptal jestli je tu nekdo kdo umi na zadni hpckach pridelat drazky kdyby to umel nekdo z okoli byl bych jedine rad dekuj vsem za tip
- vonyt
- Příspěvky: 397
- Registrován: sob 01. kvě 2010 12:22:16
- Bydliště: Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
Měl bych otázečku... Mám možnost koupit přední tlumiče za 3500.. prý jsou 4 roky staré a najeto 15tis km.. mám je vzít bo ne? radši se zeptám odborníků..
Moje zlato - Felicia 1.3 MPi
Hlava, ŘJ, vačka Motor Excel
Odlehčený setrvačník a řemenice
kW - to kdybych věděl
Hlava, ŘJ, vačka Motor Excel
Odlehčený setrvačník a řemenice
kW - to kdybych věděl
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
jestli maj jen 15tkm tak určitě
- MARWiN
- Příspěvky: 1997
- Registrován: čtv 08. dub 2010 21:43:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
ty tlumice jsou starej typ a rekl bych starsi nez 2 roky,mam ty samy,bohuzel pry nemaji gumicky na zadky,takze neni uplne 100%jisty ze nevytecou,protoze maji hubenou pistnici,ale mne zatim drzi jinak je jedno kolik maji nalitano,stejne bych je dal na repas,budes mit klid a dokonce je asi za 200kc za kus i nabarvi...
- vonyt
- Příspěvky: 397
- Registrován: sob 01. kvě 2010 12:22:16
- Bydliště: Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
No.. tak teď mám brouka v hlavě rozdíl mezi novýma a starýma je "jen" v pístnici? Nemám se toho nějak bát?
Moje zlato - Felicia 1.3 MPi
Hlava, ŘJ, vačka Motor Excel
Odlehčený setrvačník a řemenice
kW - to kdybych věděl
Hlava, ŘJ, vačka Motor Excel
Odlehčený setrvačník a řemenice
kW - to kdybych věděl
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
Mě z HP odpověděli, že repas stojí 500 za kus, ale jestli je to i s barvičkama to nevím, spíš ne
- vonyt
- Příspěvky: 397
- Registrován: sob 01. kvě 2010 12:22:16
- Bydliště: Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
Což o barvičky mi ani tak nejde.. no.. uvidim.. zkusim to.. díky
Moje zlato - Felicia 1.3 MPi
Hlava, ŘJ, vačka Motor Excel
Odlehčený setrvačník a řemenice
kW - to kdybych věděl
Hlava, ŘJ, vačka Motor Excel
Odlehčený setrvačník a řemenice
kW - to kdybych věděl
- MARWiN
- Příspěvky: 1997
- Registrován: čtv 08. dub 2010 21:43:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
jj urcite bych se toho nebal... repas stoji podle toho o vsechno se meni,le jink je o cca 500 za kus plus barvicky dalsich 200 za kus... nebo tak nejak
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
no i tak je to krásná cena, když si vemeš co by stály nový
- smrcek
- Příspěvky: 2473
- Registrován: úte 16. zář 2008 10:48:10
- Bydliště: Praha - Horní Počernice
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
Neví někdo o HP na prodej? Přední tlumiče mi pomalu, ale jistě odcházejí a tak se rozmýšlím, mezi HP nebo ATESO. Ale k HP mě to tak nějak táhne
Re: HP Sporting
Potřčeboval bych poradit. Když si koupím HP sporting jenom na předek a vzadu si nechám klasické tlumiče, vadí to něčemu? má to nějaké nevýhody? Jinak by mě ještě zajímalo jak dlouho ty Hpčka vydrží. Pak ještě jestli je problém si to doma sám namontovat a zda to není tak že si je koupím a potřebuju k tomu ještě nějaké další doplňky abych to tam mohl dát a jsou ty tlumiče nastavitelné i na délku i na tvrdost?
Re: HP Sporting
jsou jen výškově stavitetlné, nepotřebuješ nic, vyměníš je sám uplně v klidu. Když koupíš jen na předek tak v zatáčkách ti bude strašně lítat a naklánět se zadek
- 00Inferno00
- Příspěvky: 1728
- Registrován: úte 02. zář 2008 9:51:55
- Bydliště: Dolní BenešoVW
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
Ja bych taky vyměnil všechny gumy v uložení, ložiska...
VW Golf IV 1.9TDI PD ARL 192PS 401Nm powered by TDIfun, EGR-off, TT puky, Strongflex dogboneVici píše:...ARL je král mezi TDI na platformě G4...
VW Passat Variant B8 2.0TDI Dynaudio
- hromyblesky
- Příspěvky: 4227
- Registrován: úte 10. úno 2009 8:40:01
- Bydliště: Region razovitý ,tam někdo primo uprostřed mesta Ostravy,bo je to tu fajne cyp.
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
Hanz píše:jsou jen výškově stavitetlné, nepotřebuješ nic, vyměníš je sám uplně v klidu. Když koupíš jen na předek tak v zatáčkách ti bude strašně lítat a naklánět se zadek
jedna blbost vedle druhe,,,,, takze predni naprava bude tvrde jako prase kdezto zadni se vykrivi/nakloni/ takze se auto v pulce bude muset asi zkroutit jinak nevim jak be set to stalo
druha vec je ze pokud na ty tlumice nikdo par let nesahnul tak je dost pravdepodobne za ty srouby z tehlic jen tak nedostane
synku lampy tu pálí,,,, neony blikaj na cestu...
FAKJU BIČ
FAKJU BIČ
za vsim hledej pravidlo 7 a 15VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
Re: HP Sporting
Je to tedy nesmysl nebo ne, si dát jenom na předek tlumiče hp? A jak dlouho vůbec vydrží? Jde mě hlavně o to zlepšit nedotáčivost. ta mě fakt šíleně štve
- 00Inferno00
- Příspěvky: 1728
- Registrován: úte 02. zář 2008 9:51:55
- Bydliště: Dolní BenešoVW
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
když si takovej závodník, že řešíš nedotáčivost, tak bys mohl vědět co se stane když nasadíš kombinaci tlumičů jakou jsi navrhoval
VW Golf IV 1.9TDI PD ARL 192PS 401Nm powered by TDIfun, EGR-off, TT puky, Strongflex dogboneVici píše:...ARL je král mezi TDI na platformě G4...
VW Passat Variant B8 2.0TDI Dynaudio
Re: HP Sporting
krajon1: Mno ohledne snizovani je toho tu v tom tematu napsano dost. Ohledne kombinace tlumicu ti myslim inferno chtel naznacit, ze to fungovat dobre NEBUDE!
Re: HP Sporting
Co se týče nedotáčivosti. Podle toho jaká auta jsem řídil tak Felda 1.6 na sériových tlumičích je hodně nedotáčivá, 1.3 je na tom lépe. Mám 1.6 a HP, auto bylo ještě více nedotáčivé, myslím při běžném ježdění, řídilo se to opravdu divně. Demontoval jsem tedy přední stabilizátor a řízení se hodně zlepšilo. Auto krásně a čitelně zatáčí.
Kombinace přední HP, zadní série, zadní pružina je skoro stejná, záleží jaké máš zadní tlumiče, pokud nějaké měkkoty houpavý tak to asi nebude dobře fungovat, jestli máš novější a tužší tak to bude v pohodě.
Kombinace přední HP, zadní série, zadní pružina je skoro stejná, záleží jaké máš zadní tlumiče, pokud nějaké měkkoty houpavý tak to asi nebude dobře fungovat, jestli máš novější a tužší tak to bude v pohodě.
- hromyblesky
- Příspěvky: 4227
- Registrován: úte 10. úno 2009 8:40:01
- Bydliště: Region razovitý ,tam někdo primo uprostřed mesta Ostravy,bo je to tu fajne cyp.
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
vlivem toho ze predek bude tvrdy a zadek meky tak vjedes do zatacky nerovnosti a predek ti to pobere a podrzi te a zadek ti zhoupne a bude to delat bordel,mysleno v krajnochj mezich,jinak jezdit to samozrejmne bude,ikdyz sehnat zadek je jednoduchy,,, klidne JOM,z golfa 2/3 nebo podobny stavitka
synku lampy tu pálí,,,, neony blikaj na cestu...
FAKJU BIČ
FAKJU BIČ
za vsim hledej pravidlo 7 a 15VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
Re: HP Sporting
Ak ti ide o potlačenie nedotáčavosti, tak zvýšením tuhosti prednej nápravy pri zachovaní tuhosti zadnej dosiahneš presný opak. Rovnako znížením predku a ponechaní zadku na sériovej výške. Takže ak ti ide len o to, zahoď stabilizátor (ak ho máš), zníž zadok a prípadne zväčši rozchod prednej nápravy.
Ak chceš HP tak to kupuj normálne v celku inak to nebude fungovať dobre. Obyčajné sportingy veľmi nepoznám, ale už aj tam by mal mať tlmič slušnú tuhosť pri stlačení, takže fakt, že je pružina relatívne mäkká je totálne nepodstatný. Orignál tlmič bez pružiny zájde do vnútra sám váhou piestnice...
Ak chceš HP tak to kupuj normálne v celku inak to nebude fungovať dobre. Obyčajné sportingy veľmi nepoznám, ale už aj tam by mal mať tlmič slušnú tuhosť pri stlačení, takže fakt, že je pružina relatívne mäkká je totálne nepodstatný. Orignál tlmič bez pružiny zájde do vnútra sám váhou piestnice...
Re: HP Sporting
Nevím jak tě napadlo že chci zvyšovat předek. nechci ho ani snižovat. Jenom mě zajímalo co ty tlumiče umí. Jinak máš pravdu až na to snížení zadku. Když snížíš zadek tak se ti posune těžiště víc do zadu tzn. na přední kola bude připadat menší váha = nebudou už tak moc tlačeny k silnici = míň budou držet -> a to vede k nedotáčivosti.
- Jura_Favorit
- Příspěvky: 2415
- Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
krajon1: ale on psal zvýšení tuhosti předku, ne zvýšení výšky předku...
Re: HP Sporting
kajon: jednak ako písal Jura a o zmene výšky naznačovala tvoja otázka, či sú tlmiče nastaviteľné, ale to je jedno...
Po tade je to dobre, zvyšok značí, že si niekde niečo čítal a netušíš čo. Tak nie je najlepšie mudrovať
1) Presunom ťažiska dozadu dôjde k lepšej distribúcii hmotnosti a tlaku na jednotlivé nápravy. Ideálom je ROVNAKÉ zaťaženie oboch náprav a pneu vrámci nápravy. To znamená vo výsledku vyšší celkový grip. Dokazovať ti to nemienim, prečítaj si Adama Smitha - Tune to win.
2) Pri sériových pneu je ešte dôležitejšia deformácia bočnice pneu vzhľadom k bočnému preťaženiu, okrem iného pri rozložení hmotnosti ako felda v sérii (65/35) dochádza veľmi veľkej citlivosti na správne naladený tlak v pneu. A ideálna hondota ani náhodou nie je na viečku nádrže.
Pri tlaku by som aj hľadal problém prečo sa ti zdá felda príliš nedotáčavá, lebo je dosť aut, ktoré sú na tom výrazne horšie - napr. každý tdi hatchbag od VW group...
krajon1 píše: Když snížíš zadek tak se ti posune těžiště víc do zadu
Po tade je to dobre, zvyšok značí, že si niekde niečo čítal a netušíš čo. Tak nie je najlepšie mudrovať
1) Presunom ťažiska dozadu dôjde k lepšej distribúcii hmotnosti a tlaku na jednotlivé nápravy. Ideálom je ROVNAKÉ zaťaženie oboch náprav a pneu vrámci nápravy. To znamená vo výsledku vyšší celkový grip. Dokazovať ti to nemienim, prečítaj si Adama Smitha - Tune to win.
2) Pri sériových pneu je ešte dôležitejšia deformácia bočnice pneu vzhľadom k bočnému preťaženiu, okrem iného pri rozložení hmotnosti ako felda v sérii (65/35) dochádza veľmi veľkej citlivosti na správne naladený tlak v pneu. A ideálna hondota ani náhodou nie je na viečku nádrže.
Pri tlaku by som aj hľadal problém prečo sa ti zdá felda príliš nedotáčavá, lebo je dosť aut, ktoré sú na tom výrazne horšie - napr. každý tdi hatchbag od VW group...
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
Mohl by mě někdo napsat rozdíl mezi zadní pružinou z HP na kombi a krátkou? Četl jsem, že na kombíka je delší. Nemá někdo rozměry péra z krátký? (jak je dlouhá nestlačená)
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
- MARWiN
- Příspěvky: 1997
- Registrován: čtv 08. dub 2010 21:43:24
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
rozměry nemám,ale kombíková je fakt delší a asi i trošku tužší
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
Marwe .. to je hezký, ale ale delší a tužší oproti čemu ? Oprati péru z krátký ... a to má parametry jaký?
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
- Hanuš
- Příspěvky: 1120
- Registrován: úte 10. led 2006 18:42:28
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
Maty - zde mas vyrobce pruzin, ktery je dodava HP Sporting = http://www.invelplus.cz . Zkus se s nimi domluvit, snad maji v databazi pruzinu na HP Sporting Combi ... letmo si vybavuji, kdyz jsem s nimi komunikoval, tak cena za 1ks pruziny na zakazku byla cca 1500 bez DPH. Je to firma, ktera ti udela pruzinu na pozadani, staci kdyz ji reknes "nove hodnoty" a das starou pruzinu
Dobre auto nepoznas po ctvrt mili, ale po dvaceti letech!!!
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
Dneska jsem psal přímo do HP tak uvidm co z nich vypadne.
Ale jinak dík Hanuš za kontakt
Ale jinak dík Hanuš za kontakt
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
Tak mam odpověď z HP
Tidíš se na kombi je jinej tlumič (jinak nastavenej) a jkiná pružina .. ale rozdíl mě nenapsali
HP píše:Dobrý den, na combi se používá jiná pružina, a také tlumiče mají rozdílné nastavení.
Pokud budete chtít - nastavíme vám tlumiče na původní hodnoty a pružinu vyměníme, cena za nastavení 500kč oba tlumiče, cena za 1 ks pružiny 1000,- + dph.
Pokud tady byla sada na repasi tak není třeba měnit ani těsnění ani olej - nevím co vám člověk, který je nabízel řekl.
Hengalová Hp - repase se provádí cca po 60 tis km.
Tidíš se na kombi je jinej tlumič (jinak nastavenej) a jkiná pružina .. ale rozdíl mě nenapsali
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Re: HP Sporting
Někde na netu sem četl že si dal někdo na feldu pružiny z hp a tlumiče nechal seriové. Prý je spokojený, jízdní vlastnosti se zlepšily. Máte s tím někdo zkušenost? Má to nějaký efekt?
Re: HP Sporting
Podľa mňa hlúposť, skôr opačne, že kúpil HP na sériovú pružinu. Vpredu ako písal hanz to neide zložiť vzadu neviem.
Re: HP Sporting
Tak jsem si koupil bazarové hpčka všechny 4. bohužel jeden nefunguje tak jak má. Když stlačím svojí váhou auto tak se to okamžitě vrátí a auto se ani nehne, ale jeden přední už tak dobře nefunguje. Když ho zmačknu a pustím tak se to chvíli houpe. To už je KO? nedá se spravit nějak doma? třeba nějak dolét kapalinu.
Toto s tím asi nebude mít nic společného ale raději to napíšu:
Ten špatný je nastavený na prostřední drážku a ten druhý dobrý přední je nastavený na spodní drážku. Kdybych nastavil ten špatný také na spodní drážku tak bude ještě horší ne? protože bude pružina míň stlačená což bude mít za důsledek že se bude vracet ještě hůř.
Budu rád za každou radu. prosím nepište žádné řeči které nic neřeknou.
Toto s tím asi nebude mít nic společného ale raději to napíšu:
Ten špatný je nastavený na prostřední drážku a ten druhý dobrý přední je nastavený na spodní drážku. Kdybych nastavil ten špatný také na spodní drážku tak bude ještě horší ne? protože bude pružina míň stlačená což bude mít za důsledek že se bude vracet ještě hůř.
Budu rád za každou radu. prosím nepište žádné řeči které nic neřeknou.
- hromyblesky
- Příspěvky: 4227
- Registrován: úte 10. úno 2009 8:40:01
- Bydliště: Region razovitý ,tam někdo primo uprostřed mesta Ostravy,bo je to tu fajne cyp.
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
v prve rade si to nadrazkuj at je to vsude stejne ,pak neco zkousej, pokud jedno HP je kousek od dorazu je jasny ze se to nebude tolik houpat, az to udelas a bude to furt na guvno tak posles par ktery je spatny do HP
synku lampy tu pálí,,,, neony blikaj na cestu...
FAKJU BIČ
FAKJU BIČ
za vsim hledej pravidlo 7 a 15VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
No, tak ono je blbost jezdit na každý straně jinak nastavený HPčka, ale tím to nebude. Opravit doma to asi nejde, možná koupit olej a v obou vyměnit, stejně ale nevíme jakou specifikaci oleje používají. Vem oba z tý nápravy a pošli do HP na repas. Mě tekly a stálo to asi 1300.
-
- Příspěvky: 248
- Registrován: úte 17. bře 2009 22:04:42
- Bydliště: Svobodné Heřmanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
RedmeX píše:Ak ti ide o potlačenie nedotáčavosti, tak zvýšením tuhosti prednej nápravy pri zachovaní tuhosti zadnej dosiahneš presný opak. Rovnako znížením predku a ponechaní zadku na sériovej výške. Takže ak ti ide len o to, zahoď stabilizátor (ak ho máš), zníž zadok a prípadne zväčši rozchod prednej nápravy.
Ak chceš HP tak to kupuj normálne v celku inak to nebude fungovať dobre. Obyčajné sportingy veľmi nepoznám, ale už aj tam by mal mať tlmič slušnú tuhosť pri stlačení, takže fakt, že je pružina relatívne mäkká je totálne nepodstatný. Orignál tlmič bez pružiny zájde do vnútra sám váhou piestnice...
Nemyslíš to naopak? Širší přední náprava oproti zadní nedotáčivost zvyšuje. Se stabíkem na HP a 165/70R13 z vlastní zkušenosti souhlasím, po vytažení se trakce hodně zlepšila.
HP jedině ve čtveřici
Re: HP Sporting
Lugosy: nemyslím. Okrem toho, že to hovorí teória, tak som už vyskúšal rôzne variácie šírky oboch náprav...
Re: HP Sporting
Zdravím, máma koupila feldu na ježdění do práce, když sem si ji tak prohlížel tak sem si všiml že přední tlumiče jsou od HP. Chci se zeptat jestli to nemá nějaký špatný vliv v zimě na sněhu. jeslti to není špatně ovladatelné, nevymyka se kontrole
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
Podle teorie by to mělo být o něco nedotáčivější než čistá série(kvůli tý kombinaci tvrdý HP/měkká série). Lepší je všechno HP. Ale jinak bych se toho nebál, HP mám první rok a ani mě nenapadlo dát tam sérii na zimu.
- 00Inferno00
- Příspěvky: 1728
- Registrován: úte 02. zář 2008 9:51:55
- Bydliště: Dolní BenešoVW
- Kontaktovat uživatele:
Re: HP Sporting
Já sem měl na Feldě 4xHP, 2 x stabík vzadu, podložky vzadu, a v zimě jsem nějakou špatnost nepozoroval. Pěkně čitelně se to dalo vodit dveřma napřed
VW Golf IV 1.9TDI PD ARL 192PS 401Nm powered by TDIfun, EGR-off, TT puky, Strongflex dogboneVici píše:...ARL je král mezi TDI na platformě G4...
VW Passat Variant B8 2.0TDI Dynaudio