Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Nekdo na virtu koupil komplet sadu na tyhle brzdy a dostal k tomu i vysoustruzene podlozky, takze to urcite nekoho napadlo
Kdyz jsem to delal ja, tak jsem zrovna neznal nikoho, kdo by mi to vysoustruzil, ale ted s novou verzi tehlice, na ktere bude neupravena asi jen dira na lozisko, to uz budu mit udelano poradne.
Kdyz jsem to delal ja, tak jsem zrovna neznal nikoho, kdo by mi to vysoustruzil, ale ted s novou verzi tehlice, na ktere bude neupravena asi jen dira na lozisko, to uz budu mit udelano poradne.
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Fávo:
Možná napadlo ale nenapsal to sem .Akorát sem se o tom bavil s švagrem a tak nějak sme to vymyslely,že to bude z jednoho kusu na každé straně aby to vypadalo jakoby origo . Tak stejně sem dělal lyžinu z 2,5plechu pod motor berušce na auto a nikde sem to nepsal,každej asi nemá potřebu se chlubit nebo jak to říct co má a nemá na autě,tím nechcu říct,že seš chlubivej. Obdivuju tě co máš na autě za vychytávky a za to,že si to dokážeš udělat sám,hlavně ten motor,ten bych chtěl taky-časem snad,teď si musím doskládat muziku a dolakovat půl auta
Možná napadlo ale nenapsal to sem .Akorát sem se o tom bavil s švagrem a tak nějak sme to vymyslely,že to bude z jednoho kusu na každé straně aby to vypadalo jakoby origo . Tak stejně sem dělal lyžinu z 2,5plechu pod motor berušce na auto a nikde sem to nepsal,každej asi nemá potřebu se chlubit nebo jak to říct co má a nemá na autě,tím nechcu říct,že seš chlubivej. Obdivuju tě co máš na autě za vychytávky a za to,že si to dokážeš udělat sám,hlavně ten motor,ten bych chtěl taky-časem snad,teď si musím doskládat muziku a dolakovat půl auta
Moje auto - http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=26588
Díly na auta - http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 68&t=26556
TELEFON: 774 61 30 60
Díly na auta - http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 68&t=26556
TELEFON: 774 61 30 60
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Jájinek něco na tom bude, ale uznej když prolezeš téma naše vaše stroje tak by občas jeden brečel co jsou lidi schopni tady prezentovat. Já osobně to dokázal sledovat dost dlouho a přesto jsem zde svoji feldu nepředstavil. Troufnu si tvrdit že jsem tu už hodně dlouho a přesto jsem svoji popelnici představil teprve loni a to i proto že mi stále chodily meily tipu co to tam máš a jak jsi to udělal a podobně no a taky mě k tomu vedla myšlenka že si zdejší návštěvníci zaslouží přečíst i něco zajimavějšího než jsou 15" kola na feldě 1.3 40Kw a čínský rádio se vším co lze vymyslet za 3500,- a podobně , rámečky kolem budíku ve stříbrné barvě která se za měsíc sloupe a spousta dalších blbostí. Možná že jsem se chtěl pochlubit více lidem než těm co mě znají a nebo dobře znají moji feldu, ale byla v tom i zvědavost jak budou reagovat lidi, kteří se dokázali rozplívat nad kravinama které jsem tu už uvedl , když si přečtou o tom že se z feldy dá při troše snaze postavit slušný auto aniž by priznili interiér barvičkama a auto zatěžkávali hromadou plastů. Ovšem taky se Ti přiznám, že poslední měsíc uvažuji otom, že svoje téma nechám smazat, protože to lidi stejně nečtou, když na dvou stránkách rozebírám svoje brzdy a stále mi chodí meily tipu z čeho jsi ty brzdy použil a když to nakonec napíši i sem a meily stále chodí tak mi to příjde jako zbytečná práce. Ti odvážnější se zeptají přímo v tématu pod textem který jsem napsal.
Ale zpět k problému , není to otom že bych se chtěl chlubit ,ale výsostně nesnáším odfláknutou práci a dvojnásob když jde o něco na autě.
Ale zpět k problému , není to otom že bych se chtěl chlubit ,ale výsostně nesnáším odfláknutou práci a dvojnásob když jde o něco na autě.
- Schimi
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř 07. led 2009 21:22:22
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Favo,
buď tak hodný a nemaž to. Sám víš, že přestavba brzd je časově i finančně náročná záležitost. Tvoje provedení je jistě pro mnohé zájemce velmi inspirativní (třeba pro mě), ale nestihnou to rychle provést. Nenech se rozhodit tím, že to spousta lidí neocení tak, jako čínské rádio. Ti, kdo to sledují se zájmem, možná také málo píší, protože nechcou zatěžovat topik zbytečným tlacháním, když všechno důležité už tam pro ně je. To může být také důvod dotazů formou SZ nebo emailu. Je nás tu víc, co zatím jen nasáváme a stojíme v pozadí i se svými mazlíky.
Říkáš, že ti došla spousta emailů. Je možná obtěžující, že se ptají dokola na to samé, ale ty jsi dokázal pěkně a řemeslně kavlitně vylepšit "náš" stroj, každý to neumí. Ne každý se hned zorientuje ve všem co jsi napsal a vysvětlil. Máš to ošahané a jsi v tom zběhlý. To ale nejsou všichni na fóru . Běžný majitel je nervózní a nejistý i při výměně filtru vzduchu. Na všechno se raději zeptá, a ještě radši nejméně 3 lidí .
buď tak hodný a nemaž to. Sám víš, že přestavba brzd je časově i finančně náročná záležitost. Tvoje provedení je jistě pro mnohé zájemce velmi inspirativní (třeba pro mě), ale nestihnou to rychle provést. Nenech se rozhodit tím, že to spousta lidí neocení tak, jako čínské rádio. Ti, kdo to sledují se zájmem, možná také málo píší, protože nechcou zatěžovat topik zbytečným tlacháním, když všechno důležité už tam pro ně je. To může být také důvod dotazů formou SZ nebo emailu. Je nás tu víc, co zatím jen nasáváme a stojíme v pozadí i se svými mazlíky.
Říkáš, že ti došla spousta emailů. Je možná obtěžující, že se ptají dokola na to samé, ale ty jsi dokázal pěkně a řemeslně kavlitně vylepšit "náš" stroj, každý to neumí. Ne každý se hned zorientuje ve všem co jsi napsal a vysvětlil. Máš to ošahané a jsi v tom zběhlý. To ale nejsou všichni na fóru . Běžný majitel je nervózní a nejistý i při výměně filtru vzduchu. Na všechno se raději zeptá, a ještě radši nejméně 3 lidí .
1,6 sportline 1999
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Fávo:Naprosto s tebou souhlasím,dementních keců atd je tady mraky. Taky su tady už dýl,ale nemám náladu,chuť a ani to neumím sem narvat fotky a odpovídat na ty úžasný otázky. Já třeba psal ohledně tech 260-tek Lukemu asi třikrát a aji mě to bylo už blbý,ale vždy ochotně poradil a je to tady super rozepsaný,jak ty tvoje ´mini´chlazený tak ty velký a zadní kotoučovka jak by smet,ale pár otázek musí bejt ,ale víc by jich mělo být jak tady někdo psal- ´´nic nechci,jen se chlubím a fotka 260-tek´´. To jestli smažeš nebo ne je na tobě,ale není pořád nálada odpovídat na otázky,který máš detailně vypsaný aji s fotkama tomu kdo je línej číst. Jestli bude v letě čas a měl bys náladu tak bych se chtěl podívat na ten tvůj špek a poslintat si
Moje auto - http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=26588
Díly na auta - http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 68&t=26556
TELEFON: 774 61 30 60
Díly na auta - http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 68&t=26556
TELEFON: 774 61 30 60
- hromyblesky
- Příspěvky: 4227
- Registrován: úte 10. úno 2009 8:40:01
- Bydliště: Region razovitý ,tam někdo primo uprostřed mesta Ostravy,bo je to tu fajne cyp.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
ja nevim i kdyz je tu tlacitko hledat 90 procent lidi ho nepouzije,to se radsi zeptam protoze co kdybych mel nahodou jinej problem ze-? (tim nemluvim za sebe)ohledne brzd,ja to cetl vsechno od FAVA,lukeho, a stejne v tom mam furt gulas a jestli to budu delat tak se urcite nekoho zeptam,od toho to tu je,protoze jinak by se mohl celej FK locknout,protoze na vsechny zavady se daji dohledat odpovedi,vsechno bylo vymysleno ,vyrobeno a udelano,takze je to tu v podstate jen o "chlubeni se".... protoze vsechno ostatni dokaze vyresit kolonka hledat,,,a to MY NECHCEME NEBO JO?favo? jestli smazes svoje tema tak mazu i ja svoje...... ne proto abych te podporoval ale proto ze me bude srat ze zajimavy auta mizi kdyz viperfeldy zustavaji.........a pribivaji takovy co za tyden zmizi.......
synku lampy tu pálí,,,, neony blikaj na cestu...
FAKJU BIČ
FAKJU BIČ
za vsim hledej pravidlo 7 a 15VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Metiu píše:ako prilis treba obrusit zlto vyznacenu cast?
Z obrazku to vyzera, akokeby to bola dosadacia cast drziaka na tehlicu.. tak by som to nerad pokazil
dakujem za vysvetlenie
stačí jen trošku cca 1mm a je to jak píšeš,dosedací část k těhlici tam kde odbrousíš ten krycí plech kotouče. Vypadá to složitě,ale je to jednoduchý,teď sem u toho strávil 15min a mám to nachystaný,už jen koupit kotouče a desky
Moje auto - http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 16&t=26588
Díly na auta - http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 68&t=26556
TELEFON: 774 61 30 60
Díly na auta - http://www.feliciaklub.cz/forum/viewtop ... 68&t=26556
TELEFON: 774 61 30 60
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Chlapi nechci aby jste si mysleli že mi vadí odpovídat na Vaše meily , to rozhodně ne a jsem rád když někomu mohu poradit. Ovšem asi každýho by naštvalo kdyby jste do dvou témat napsali, že máte kotouče z vozu Renault , průměr 238mm výška 46mm tloušťka 20 mm a středový otvor 61 mm a rozteč 4x 100 mm a za pár dní vám příjde otázka jaký kotouče jsem to vlastně použil Ovšem i na takový meily odpovím a nejsem sprostý a když bych někdy chtěl. Nebojte svoje téma mazat nebudu a pokud nezmizí v propadlišti dějin tak tu bude na věky. Je těžký pořád něco vymýšlet když už je auto takto předělaný. Nápadů mám sice spousty ale momentálně mě tlačí peníze a spoustu svých nápadů nikdy nezrealizuhji protože by auto neprošlo legálně STK a na tom si zatím zakládám že vše co mám na autě tam je i v době technické kontroly. Platit někomu za černou technickou odmítám , to je proti mému přesvědčení. Teď jsem jen zvědavej jak dopadnou na STK brzdy.
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Proboha Hromy co ten avatar Chceš nám tím snad něco zdělit ?
Na brzdy z japonce tu přišel už někdo mnohem dřív, dokonce tu má už nějakou dobu účet a v popisu auta ve svém profilu to má i popsáno, ale kdo to je netuším , už je to dlouho co jsem si to prohlížel. Ale kdo ví třeba to nebyla Magda.
Na brzdy z japonce tu přišel už někdo mnohem dřív, dokonce tu má už nějakou dobu účet a v popisu auta ve svém profilu to má i popsáno, ale kdo to je netuším , už je to dlouho co jsem si to prohlížel. Ale kdo ví třeba to nebyla Magda.
- hromyblesky
- Příspěvky: 4227
- Registrován: úte 10. úno 2009 8:40:01
- Bydliště: Region razovitý ,tam někdo primo uprostřed mesta Ostravy,bo je to tu fajne cyp.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
zdelit se píse s "S" a nechci....
synku lampy tu pálí,,,, neony blikaj na cestu...
FAKJU BIČ
FAKJU BIČ
za vsim hledej pravidlo 7 a 15VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
- Schimi
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř 07. led 2009 21:22:22
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Hromy, tan předchozí avatar se mi líbil o hodně víc
1,6 sportline 1999
- hromyblesky
- Příspěvky: 4227
- Registrován: úte 10. úno 2009 8:40:01
- Bydliště: Region razovitý ,tam někdo primo uprostřed mesta Ostravy,bo je to tu fajne cyp.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
to preziju
synku lampy tu pálí,,,, neony blikaj na cestu...
FAKJU BIČ
FAKJU BIČ
za vsim hledej pravidlo 7 a 15VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
- Schimi
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř 07. led 2009 21:22:22
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Sálaly z něj ty hromy a blesky , tenhle, no jak bych to řekl, na pi.. .
1,6 sportline 1999
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
hromyblesky píše:zdelit se píse s "S" a nechci....
To taky přežiju
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Možná mě zbyly nějaký třmeny + možná i držáky z "malý" Sirky. Viz stavba alá Favo s pístem 54mm. Kdyby to někoho zajímalo-kdo by to trochu ocenil,tak dejte vědět...
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Čéče Dedla , Ty až prodáš vše co Ti "možná" zbylo z feldy , tak budete mít hned o jednu místnost na bydlení navíc
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Nějaký zájemce už by byl,teď už je to jen na mě,kdy tí díly vyhrabu,nafotím a udělám seznam...
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Samozřejmě to nějakej čas zabere - než to všechno najdu,rozeberu,zreviduju. Aby to vše bylo 100% funkční né pouhý nepoužitelný kus "železa z vrakáče".
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Tak další sada alá "Favo EVO 1" je na světě!
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Ty jo super, na tohle jdou 13" kola předpokládam, jestli jo tak to je super a už abych se vypravil na vrakáč (nebo že by tohle Dedlovo bylo k mání? )
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Jezek:
Zatím zamluveno a pravděpodobně také prodáno.
Zatím zamluveno a pravděpodobně také prodáno.
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Dedla: Nevadí, když vim co tak to snad někde seženu
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Dedla píše:Tak další sada alá "Favo EVO 1" je na světě!
Škoda že nebyly na světě když jsem je zháněl já a nebo TIW
- Schimi
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř 07. led 2009 21:22:22
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Favo,
prosímtě, kde jsi sehnal ty brzdové kotouče? Třmeny už mám na cestě, ale po těch kotoučích jsem zatím pátral zbytečně. Dík.
prosímtě, kde jsi sehnal ty brzdové kotouče? Třmeny už mám na cestě, ale po těch kotoučích jsem zatím pátral zbytečně. Dík.
1,6 sportline 1999
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
U nás ich majú ich v Autovkely napr. Pilenga . PIV146. Ate . AT420148. Potom som ešte našiel Ferodo FE DDF184 v Elite Brembo 09.4925.10.Pasuju napr. Renault 18 1.6TS/2.0/2.2i/2.1TD Renault Espace I 2.1TD Renault Fuego 2.0TX/GTX
- Schimi
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř 07. led 2009 21:22:22
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
díky moc
Jak jsou na tom s kvalitou ty PILENGA? Ferodo je levnější a tak nějak ho tady z fóra považuji za kvalitní.
Jak jsou na tom s kvalitou ty PILENGA? Ferodo je levnější a tak nějak ho tady z fóra považuji za kvalitní.
1,6 sportline 1999
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Tak mne v Autovkely povedali,že Pilenga je taký stred medze Ferodo a Ate a dáva ich Maseratti a Harley Davidson ale ked som skušal najst niekde na nete ako sa chovajú v praxi tak som nenašiel nič.Ja sa zatial rozhodujem medzi Ate a pilenga.
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Já je nezháněl , na to mám lidi. Řeknu u nás na krámě co chci a oni se starají
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Schimi píše::arrow: Favo,
prosímtě, kde jsi sehnal ty brzdové kotouče? Třmeny už mám na cestě, ale po těch kotoučích jsem zatím pátral zbytečně. Dík.
http://www.automedik.cz/zbozi.html?product=114483 mazda 323 nemusí se převrtávat uchycení
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
- Schimi
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř 07. led 2009 21:22:22
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
To nevypadá špatně. A co výška kotouče? Nebudu muset dávat podložky pod držák třmenu?
...
Tak jsem na Autokelly vypátral toto:
výška kotouče 45 mm
středový průměr 55 mm
tloušťka 22 mm
...
Tak jsem na Autokelly vypátral toto:
výška kotouče 45 mm
středový průměr 55 mm
tloušťka 22 mm
Naposledy upravil(a) Schimi dne stř 10. úno 2010 19:44:28, celkem upraveno 1 x.
1,6 sportline 1999
- Schimi
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř 07. led 2009 21:22:22
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Sadra17 píše:http://www.automedik.cz/zbozi.html?product=114483 mazda 323 nemusí se převrtávat uchycení
Pokud jsem Fava pochopil dobře, tak uchycení vrtal proto, aby dostal destičky na kraj kotouče. Nebo tam je ještě jiný důvod?
1,6 sportline 1999
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
jenže favo má kotouče renault 238 průměr já nabízim kotouče mazda 235 a tady sou ty 3mm co se musí vrtat (u mazda kotoučů nemusí)
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
- jirkaf
- Příspěvky: 4539
- Registrován: ned 16. pro 2007 18:16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Já jsem přendaval přední renaulťácký kotouče z červený na bílou felu a nějak jsem ty těhlice neřešil (nic nevrtal) prostě jsem to tam dal a jezdí to a brzdí to už půl roku.
VW Passat 1.9 TDi, VW Passat 1.6, Suzuki RM-Z 450, Jawa Pionýr, Jawa Mustang
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Tak já jsem se zařadil mezi majitele větraných kotoučů a při vzájemné spolupráci s některýma lidma (kterým děkuji za účast) jsem použil kotouče Mazda 323F rv 89-94 motor 1,6 16V, kat. číslo Bosch 0986478219 šířka 22mm vybral jsem je proto že jsou cenově a fyzicky dostupnější a jsou širší než z renaulta, jediná úprava spočívá ve zvětšení středové díry na 62mm jinak vše pasuje. A držáky, třmeny a brzdové destičky jak už tady bylo mockrát uvedeno tak Ford Sierra bez ABS průměr pístku 54mm, já je sundal konkretně z 1,8TD ale jsou použity na většině modelech, na zadní hraně toho džáku je potřeba opilovat hranu po odlejvání při výrobě toho držáku, jinak nejde dosadit přesně na díry feliciácké těhlice, jedná se o cca 1mm. Jinak vše pasuje. Lze použít 13palcová kola, ale pozor!!! pokud máte někdo plechové ráfky z favorita tak ty nelze použít!!!, pouze origo felďácké nebo VW třeba golf nebo hliníky.
- Schimi
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř 07. led 2009 21:22:22
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Tak půjdu do té mazdy. Nemusí se šahat na těhlice a kotouče jsou o 2 mm tlustší. Nebudu se tedy bát vypadení pístku.
1,6 sportline 1999
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Podle těch co to už maj tak vypadnutí pístku nehrozí, já jsem to nezkoušel tak nevim, jinak ty kotouče z mazdy vycházejí uplně nádherně že destička jede na kraji kotouče kde zbejvá cca 0,5mm na hranu kotouče což je si myslím výborné, hlavně je důležitý aby ta středová díra byla protočená přesně přece jen to celkově středí kotouč na náboji, nevim jestli se to dá považovat za úspěch nebo ne soustružník nejsem ale na dílně soustruh mám a podařilo se mě kotouč vystředit na 3 stovky, po té protočit a nedělá to žádnou neplechu.
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Kristensen takže kotúč čo má priemer 235mm,hrúbku22mm,výšku45mm a stredovú dieru 55mm pasuje z 323F,to je dobrá správa lebo zajtra sa chystám íst kúpit kotúče. Nemáš nejaké foto tých brzd ???
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Bohužel nemám, telefon mám na opravě a k našim se dostanu až zítra odpoledne ale v podstatě nenajdeš rozdíl v tom jako je obrázek tady v tomhle topicu, myslím že na druhé stránce ten červenej třmen, je to uplně stejné akorát kotouč je 22mm
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Ale hlavne,že to pasuje.Strmene a držiaky strmenov mám ze Sierry bez ABS 2.0DOHC ako písal Favo.Nevadí tomu kotúču ked sa ten centrovací otvor tolko zvedší?
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
nevidim důvod proč by ro mělo vadit akorát tam chybí šroubek na uchycení kotouče k náboji
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Kristensen tak parádne to vypadá .Dik za foto
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Tak Mazdí kotouč sice neznám,ale jestli je to ten na fotu od Kristen,tak se mi moc nelíbí.
Raději bych na něm viděl tu správnou díru pro šroub M6 k uchycení na nábojku.
Představte si: Budete měnit kolo,mezi kotouč a nábojku napadá bordel,rez.... Jak to asi dopadne?
All: Stejně by to ale chtělo i ke kombinaci 238mm použít třmeny z "velký" Sirrky s pístem 60mm a jejich velkou deskou (držáky z malý).
Pořád se tam okrádáte taky o větší součinitel tření v tom "mrtvém mezikruží" pracovní plochy kotouče.
Raději bych na něm viděl tu správnou díru pro šroub M6 k uchycení na nábojku.
Představte si: Budete měnit kolo,mezi kotouč a nábojku napadá bordel,rez.... Jak to asi dopadne?
All: Stejně by to ale chtělo i ke kombinaci 238mm použít třmeny z "velký" Sirrky s pístem 60mm a jejich velkou deskou (držáky z malý).
Pořád se tam okrádáte taky o větší součinitel tření v tom "mrtvém mezikruží" pracovní plochy kotouče.
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Dedla souhlasím, ale tohle nebrzdí o nic hůř než serie , ale co je důležitý tyto kotuče prostě s feldou neuvaříš a to víš jistě sám moc dobře. Ale i tak uvažuji o větším pístu , třmeny už jsou doma , ale tuto verzi jsem stavěl jen proto, že doma byla a bylo mi líto toho nevyužít a aspoň je nepoužít než je vyhodím
- Schimi
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř 07. led 2009 21:22:22
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Tu díru pro přidržovací šroubek si tam dodělám, Je to otravné, když nasazujete kola a pootočí se kotouč
Taky jsem uvažoval o těch větších pístech, ale i sériovka mi dokáže při prudkém sešlápnutí spustit ABS, tak zůstanu u těch menších. Včera mi dorazily a nevypadají špatně. Pomalu je "zhezčím" a na jaro to pude na mazlika.
FAVO
Ty jsi dával ty brzdiče do komaxitu, že? Jak jsi docílil toho, aby nebyl komaxit uvnitř brzdiče?
Taky jsem uvažoval o těch větších pístech, ale i sériovka mi dokáže při prudkém sešlápnutí spustit ABS, tak zůstanu u těch menších. Včera mi dorazily a nevypadají špatně. Pomalu je "zhezčím" a na jaro to pude na mazlika.
FAVO
Ty jsi dával ty brzdiče do komaxitu, že? Jak jsi docílil toho, aby nebyl komaxit uvnitř brzdiče?
1,6 sportline 1999
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Tak samozřejmě že není problem tu dirku na šroubek dodělat, ostatně ta co tam je tak je pouze na demontáž kotouče, jinak tahle kombinace naplnila moje představy protože se seriovým kotoučem a deskama jsem byl spokojenej v tom že když jsem na to šlápnul tak to brzdilo ale bohužel né moc dlouho a nebo z velkých rychlostí se začínalo poměrně brzo ozývat hučení ať už byly nový nebo starší, takže si myslím že tohle by teď mohlo naplnit mé očekávání.
- Schimi
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř 07. led 2009 21:22:22
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Kristensen
Zaskočil mě kolega, který tvrdil, že je problém správně vystředit kotouč během upínání při zvětšování otvoru. Údajně ty další plochy nemusí být přesně centrované, jelikož jsou to stěny odlitku. Mě se to nějak nezdá. Jak se upínaly ty tvoje kotouče, nevíš?
No a zaskočil mě ještě tím, že z vnitřní strany kotouče je dosedací kuželová plocha, na které se kotouč vystřeďuje na náboji. Nechce se mi kvůli tomu sundávat kola. Jak to středí tobě, neháže obvod kotouče?
Dík
Zaskočil mě kolega, který tvrdil, že je problém správně vystředit kotouč během upínání při zvětšování otvoru. Údajně ty další plochy nemusí být přesně centrované, jelikož jsou to stěny odlitku. Mě se to nějak nezdá. Jak se upínaly ty tvoje kotouče, nevíš?
No a zaskočil mě ještě tím, že z vnitřní strany kotouče je dosedací kuželová plocha, na které se kotouč vystřeďuje na náboji. Nechce se mi kvůli tomu sundávat kola. Jak to středí tobě, neháže obvod kotouče?
Dík
1,6 sportline 1999
- Schimi
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř 07. led 2009 21:22:22
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Pořádně jsem si prošel tvoje fotky a nezdá se mi to čím dál víc. To s tím házením je nějaký šum.
1,6 sportline 1999
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Kotouč se uchytí do středové díry, pak se po obvodu jemně ubere plocha, která je tím přesně vycentrovaná podle středové díry.
Pak se kotouč uchytí za tu novou plochu po obvodu a zkontroluje se ve středové díře, jestli skutečně nehází. Když je všechno v pořádku, může se soustružit středová díra.
Pak se kotouč uchytí za tu novou plochu po obvodu a zkontroluje se ve středové díře, jestli skutečně nehází. Když je všechno v pořádku, může se soustružit středová díra.
- Schimi
- Příspěvky: 601
- Registrován: stř 07. led 2009 21:22:22
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Taky mě to napadlo. V práci máme soustruh na stáčení brzdových kotoučů. Tam si orovnám tu plochu a potom hurá za soustružníkem zvětšit díru.
1,6 sportline 1999