Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Odpovědět
Kristensen - FK

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Kristensen - FK »

Vzhledem k mému stavu jsem nějak nepochopil dotaz ale to se do zítra vstřebá :D Právě že mě šlo (a vždy o to jde) o to aby kotouč co nejmíň házel radiálně tak teda jak jsem upnul kotouč, no prostě na férovku za velkej průměr plochy na náboj, dejme tomu že to je nějakej odlitek kterej ale vždy vychází ze středové díry, to znamená vytočí se středová díra za kterou se to upne a všechny plochy se obrobí v poloze vůči tý středový díře takže jsou rovné, ještě jsem neviděl kotouč který by nebyl obroben všude do konce (samozřejmě kromě vnitřních žeber ventilování) takže upnuto za plochu náboje a na středovou díru usazeny hodinky po roztočení to vyhazovalo nerovnost 0,15mm což na průměr 55mm (to je původní díra) není až tak moc takže posloužil kousek běžného papíru A4 ve třech vrstvách pod správnou čelistí sklíčidla a v tu chvíli byla házivost středové díry 0,03 a už jsem točil požadovaný průměr. Do stran to není až tak důležité a kotouč byl opřen dosedací plochou pro kolo o čelisti sklíčidla. Ačkoliv nejsem soustružník tak alespoň vím jak obsluhovat patřičné věco pro soustružení (soustruh a měřidla) a můj názor je ten že ještě navíc něco slabě utáčet a pak to za to upínat je bezvýznamné protože si myslím že nikdy jednu věc neupneš dvakrát absolutně stejně.
Kristensen - FK

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Kristensen - FK »

Jinak jsem zkoušel brždění z větší i menší rychlosti a nic nevibruje nic neklepe nic nepulzuje a po oleštění jsem zkoumal oba kotouče a alespoň pohledem to jede po obvodu kotouče stejně. Samozřejmě že to je asi nejzásadnější věc protočit středovou díru ale to je u všech větraných kotoučů který se daj použít na feldu, takže kdyby s tím byl zásadní problem tak si myslím že už to tady je, jinak kužel ve středové díře určitě není ale půlka šíře materiálu v díře je zkosená, protože na náboji není vytvořen ostrý roh.
Uživatelský avatar
Schimi
Příspěvky: 601
Registrován: stř 07. led 2009 21:22:22
Bydliště: Olomoucko
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Schimi »

Díkes,
mě se to hned nějak nezdálo.
1,6 sportline 1999
Uživatelský avatar
favo
Příspěvky: 7079
Registrován: ned 01. srp 2004 15:41:36
Bydliště: Blansko

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od favo »

Chlapi jsem si ce šikovnej , ale všechno prostě sám neudělám protože na to nemám vybavení. Takže i komaxit jsem si nechal dělat. ;) To jestli lakýra použil maskovací pásku a s ní vylepil otvor a nebo použil nějaký hadr který do té díry nacpal opravdu netuším a protože to bylo celé domluvené přes mého švagra tak se to asi jen tak nedozvím. Každopádně ani jedno řešení není marný protože co vím tak komaxit se vypaluje při teplotách kolem 200°C takže ani páska ani hadr by neměl začít v peci hořet. Ale jakmile se vyhrabu z finančních sraček tak dávám na komaxit další brzdy , tak se můžu zeptat.
Jinak k tomu házení 0,15mm na průměr 55mm je sakra hodně, tolerovaná mez házení při soustružení je 0,05 mm . Samozřejmě čím větší půměr tím se tolerance zvedá ale u průměru 55mm je to tak akorát těch 0,05mm . Ovšem nikdo nemůže čekat že by si s brzdama někdo takto vyhrál když jich vyrábí několik set kusů denně.
Moje felda 1.4 MPi
Golf IV 1.9 TDi 164 PS 393 Nm
Kristensen - FK

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Kristensen - FK »

No jo ale to bylo jen při klasickým upnutí těch 0,15 což bych zase bral vzhledem k věku a používání soustruhu a sklíčidla a při následném vyrovnání se docílilo házivosti 0,03 což si myslím že je dobrej výsledek a až potom se začalo soustružit.
Uživatelský avatar
favo
Příspěvky: 7079
Registrován: ned 01. srp 2004 15:41:36
Bydliště: Blansko

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od favo »

Jo 0,03mm je slušný , v této toleranci mám upravené náboje.
Moje felda 1.4 MPi
Golf IV 1.9 TDi 164 PS 393 Nm
fiftidm
Příspěvky: 60
Registrován: úte 17. bře 2009 1:25:37
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od fiftidm »

Keby som chcel dat strmene Sierra ABS piest 60mm nebude ten kotúč z mazdy malý?Predsa tie platničky Sierra ABS sa zdajú odost večšie ako bez ABS.
Sadra17
Příspěvky: 2886
Registrován: pon 15. pro 2008 17:29:27
Bydliště: Jižní čechy

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Sadra17 »

když použiju držák třmenu bez ABS a třmen ABS jaký k tomu budu potřebovat desky ?
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
fiftidm
Příspěvky: 60
Registrován: úte 17. bře 2009 1:25:37
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od fiftidm »

Budeš potrebuvat desky z sierry s ABS napr. Febi 16022,Textar T2090802.Ešte treba nejak ofrezovat držiak strmena aby sa tam vošli tie platničky len neviem kde.Platničky mám doma aj strmene 60mm len čakam na držiaky aby som vedel čo tam treba sfrezovat.
Dedla
Příspěvky: 1425
Registrován: pon 13. úno 2006 18:40:52
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Dedla »

fiftidm:
Až to budeš držet v ruce (držák,destičku,třmen),osaháš si to a uvidíš na živo,tak ti snad vše bude jasné... ;)
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
fiftidm
Příspěvky: 60
Registrován: úte 17. bře 2009 1:25:37
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od fiftidm »

Dedla Tak strmene, deštičky mám už len na držáky čekám. Ked ich budem mat v ruke tak to pochopím určite :)
fiftidm
Příspěvky: 60
Registrován: úte 17. bře 2009 1:25:37
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od fiftidm »

Dedla : No tak dorazily držáky.Už mi je jasné čo treba sfrezuvat ale ked sa to sfrézuje tak nebude moc oslabena diera na držiaku? Zostane nad nu cca.2-3mm materialu. Ešte sa chcem spýatat ked to budem frezovat tak kolko mám nechat medzeru medzi deštičku a držákom dole? Bude stačit 1-2mm? Pre istotu sa pýtam aby som to nedomrdal hned. Diky
Martin_V - FK

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Martin_V - FK »

Tak jsem to tady celé přečetl.
Prozatím mám sériový brzdič, upravený kotouče 236mm pro Opel Corsa 1,4 16V, jelikož na sériový brzdič je to opravdu hodně (každá z destiček musí být o 2,5mm ztenčena), tak uvažuji o jiných brzdičích. A když měnit, tak komplet změnit na 259mm.

Když by měl někdo na prodej Mondeácký brzdiče i držákem na prodej, tak bych měl zájem.

Co jsem jen rychle nahlídnul na www.autokelly.cz, tak brzdiče by měly dle ATE číslo AT220353 a AT220354
Kotouč bych použil 259mm ATE AT 420126 (Renault Espace 2,0)
Uživatelský avatar
mako
Příspěvky: 436
Registrován: pát 15. srp 2008 16:44:12
Bydliště: [SK] - ZM
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od mako »

dotaz. můžu mít brzdiče z mondea 1997 Verze 1,8 TCI RFN - s ABS. půjde to tam? nebo to musí být verze bez abs?
VW passariantion+VW felicia diesel power
ex-felicia GLXi 1,3MPi 1997 Red-Hot-chilli, ex-felicia LXi 1,4mpi 1996 White candy
Sadra17
Příspěvky: 2886
Registrován: pon 15. pro 2008 17:29:27
Bydliště: Jižní čechy

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Sadra17 »

záleží jaký chceš použít kola ;)
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Uživatelský avatar
favo
Příspěvky: 7079
Registrován: ned 01. srp 2004 15:41:36
Bydliště: Blansko

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od favo »

U Mondea je to šuma prdel páč na ty 13" neobuješ. Verze ABS či bez ABS hraje roli jen u třmenů ze Sierry.
Moje felda 1.4 MPi
Golf IV 1.9 TDi 164 PS 393 Nm
Cartman - FK

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Cartman - FK »

Co myslíte šli by na feldu? Je to mondeo r.v. 1997 1.8 16V.

Obrázek

Obrázek

Obrázek


Předem děkuji za odpovědi. Čágo
Uživatelský avatar
mako
Příspěvky: 436
Registrován: pát 15. srp 2008 16:44:12
Bydliště: [SK] - ZM
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od mako »

se v tom nějak ztrácím :oops: verze mondeo padá páč chci použít 13" kola ( na léto mám 15")
mám možnost sehnat ze sierry bez abs ale nevím co k tomu dál. kotouče clio 238 a desky? a ten brzdič musím upravit jak aby jsem ho tam dal?
VW passariantion+VW felicia diesel power
ex-felicia GLXi 1,3MPi 1997 Red-Hot-chilli, ex-felicia LXi 1,4mpi 1996 White candy
RedmeX - FK

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od RedmeX - FK »

mako: najjednoduchšie je brzdiče sierra bez abs, spolu s držiakmi, kotúče clio 238,dosky sierra. Bude to mať síce menší piestik, ale je to lacnejšie a jednoduchšie... Ono menší kotúč je aj menšia rotujúca hmota, čo nie je na škodu, v kombinácii s motorom feldy :D

dúfam, že som to nepomotal, ale mne tiež trvalo, kým som sa z toho vyznal...

cartman: vyzerajú rovnako ako tie čo mám doma, takže mali by ísť...
Sadra17
Příspěvky: 2886
Registrován: pon 15. pro 2008 17:29:27
Bydliště: Jižní čechy

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Sadra17 »

mako píše:se v tom nějak ztrácím :oops: verze mondeo padá páč chci použít 13" kola ( na léto mám 15")
mám možnost sehnat ze sierry bez abs ale nevím co k tomu dál. kotouče clio 238 a desky? a ten brzdič musím upravit jak aby jsem ho tam dal?

nemusíš ;) desky sierra bez abs ;)
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Uživatelský avatar
favo
Příspěvky: 7079
Registrován: ned 01. srp 2004 15:41:36
Bydliště: Blansko

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od favo »

A co budete dělat s kotoučem z Clia ? To chcete používat podložky pod držákama třmenu jako Luke ? Si porovnejte výšku kotouče z Clia a výšku kotouče z feldy. Chlapi kdyby to tady nebylo napsaný nejmíň 5x tak neřeknu.
Moje felda 1.4 MPi
Golf IV 1.9 TDi 164 PS 393 Nm
Uživatelský avatar
mako
Příspěvky: 436
Registrován: pát 15. srp 2008 16:44:12
Bydliště: [SK] - ZM
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od mako »

a co tam mám teda dát?

dedla píše:
Kotouc Renault prumer 238mm/výska 46mm,zvetsená stredová díra z 61mm o 1mm
na 62mm. Upravený drzák trmenu(pro ulození vetsí desticky) Ford Sierra bez
ABS prumer kotouce 240mm,upravená tehlice Felicie (profrézované díry
uchycení trmenu o 2,5mm smerem od stredu kola).
VW passariantion+VW felicia diesel power
ex-felicia GLXi 1,3MPi 1997 Red-Hot-chilli, ex-felicia LXi 1,4mpi 1996 White candy
Návštěvník

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Návštěvník »

Tak musia tam byt kotúče Renault 18 238mm. Ja už finišujem len čakám na sústružníka ked zavolá,že má spravené kotúče. Inak keby niekto chcel tak mám na predaj Strmene zo Sierry BEZ ABS piest 54mm znútra fakt zachovalé.
fiftidm
Příspěvky: 60
Registrován: úte 17. bře 2009 1:25:37
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od fiftidm »

Mi nejak zblbol net,ja som návštevník. Chcel som ešče napísat,že ja som mal na tehlice origo diery 12mm na držák strmena,som to ešte na žiadnej felicie nevidel,všade bola 10mm.
Sadra17
Příspěvky: 2886
Registrován: pon 15. pro 2008 17:29:27
Bydliště: Jižní čechy

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Sadra17 »

mako píše:a co tam mám teda dát?

kotouč Mazda 323 1.3 16V průměr 235mm a nemusíš upravovat těhlici ;)
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Cartman - FK

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Cartman - FK »

Nemá to někdo doma rozebraný? Potřeboval bych jestli někdo neví jaká je rozteč šroubů co drží brzdič k těhlici. Díkes.
Sadra17
Příspěvky: 2886
Registrován: pon 15. pro 2008 17:29:27
Bydliště: Jižní čechy

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Sadra17 »

mam sierru ;) doma ti to změřim když si vzpomenu
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Cartman - FK

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Cartman - FK »

A sierra je stejná jako felda v tomhle?
Sadra17
Příspěvky: 2886
Registrován: pon 15. pro 2008 17:29:27
Bydliště: Jižní čechy

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Sadra17 »

ano sierra bez abs je stejná ;)
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Cartman - FK

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Cartman - FK »

Už to vím díky favovi....Kdyby to někoho jinýho zajímalo tak je to 90 mm
Uživatelský avatar
favo
Příspěvky: 7079
Registrován: ned 01. srp 2004 15:41:36
Bydliště: Blansko

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od favo »

Sadra17 píše:kotouč Mazda 323 1.3 16V průměr 235mm a nemusíš upravovat těhlici ;)


Víš proč se ta těhlice vlastně upravuje ? To nemá s kotoučem nic společného, ta úprava není nutná. Mě byl důvod zdělen a uznal jsem že to má něco do sebe a proto jsem to tak udělal. Tuto informaci dostal i TIW a taky se rozhodl pro tuto úpravu. Já jsem důvody této úpravy popsal ve svém topicu a je tu pár lidí co jí neudělali a taky jezdí.
Moje felda 1.4 MPi
Golf IV 1.9 TDi 164 PS 393 Nm
fiftidm
Příspěvky: 60
Registrován: úte 17. bře 2009 1:25:37
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od fiftidm »

Ja nebudem upravovat tehlicu, ked som zistil,že tam mám 12-ky diery tak to nechám tak a ked si tam dám kotúč a platničky tak uvidím jak to bude vyzerat. Nebude sa mi povolovat šrób čo drží držák strmena o tehlicu ked je tam 12 diera a šrób je 10?
Sadra17
Příspěvky: 2886
Registrován: pon 15. pro 2008 17:29:27
Bydliště: Jižní čechy

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Sadra17 »

favo píše:Víš proč se ta těhlice vlastně upravuje ?

asi proto aby destička byla na kraji kotouče ;) co renault je 238 ale mazda je jenom 235 kotouč ;)
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Uživatelský avatar
favo
Příspěvky: 7079
Registrován: ned 01. srp 2004 15:41:36
Bydliště: Blansko

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od favo »

Jo to máš pravdu pokud by si tu úpravu někdo dělal jako já jen proto aby ničil kotouč hned od kraje tak ano, ale stejně kotouč 238 a 235 to je rozdíl 3mm na průměru to je jako posunutí třmenu o 1,5 mm vpřed takže pořád tam lítá 1mm :D
Moje felda 1.4 MPi
Golf IV 1.9 TDi 164 PS 393 Nm
fiftidm
Příspěvky: 60
Registrován: úte 17. bře 2009 1:25:37
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od fiftidm »

Podla mna mazdí kotúč sa nebude dat použit na platničky a strmene sierra abs lebo bude tam chýbat ten 1.5mm. Dnes som si bol zobrat kotúče a som to prirovnával a tá deštička je akurát na ten renault kotúč,pekne je po celej činnej ploche kotúča takže keby tam bol kotúč mazda tak by deštička bola velká. Dnes som dokupil poslednu vec na skladačku( vodiace čapy strmena) a zajtra to idem skladat tak dám nejaké foto ako to dopadne.
Kristensen - FK

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Kristensen - FK »

Kdyby jsi se podíval na moje fotky tak by jsi viděl že kotouč mazda a destička ford jdou krásně do sebe a jede to od kraje. Takže nějaký že destička je moc velká je blbost co tady píšeš

No jo ony ty fotky nejdou tak to hned napravím
Kristensen - FK

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Kristensen - FK »

Zatím alespoň takto:
Přeorientováno do alba na Rajce: http://kristensen.rajce.idnes.cz/felicia_brzdy_vetrane/
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne pát 02. dub 2010 13:01:47, celkem upraveno 1 x.
fiftidm
Příspěvky: 60
Registrován: úte 17. bře 2009 1:25:37
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od fiftidm »

Kristensen ale keby si čítal poriadne moj príspevok tak zistíš,že ja tam spomínam brzdy ze sierry s ABS a nie bez abs čo máš ty.Sierra BEZ ABS má piest 54mm a malú platničku čo má výšku 46.4mm ale sierra S ABS má piest 60mm a platničku vysokú 53.6mm.Ta sierra bez abs čo máš ty,som pozeral tvoje fotky a máš to pekne zarovno ale máš tam malé platničky. Zajtra to zložím a dám foto rozdielu velkej a malej platničky,mám doma aj velké aj malé. ;)
Uživatelský avatar
favo
Příspěvky: 7079
Registrován: ned 01. srp 2004 15:41:36
Bydliště: Blansko

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od favo »

Chlapi nic ve zlém , ale strkat sem odkazy kde si musím soubor napřed stáhnout a ještě být nejlepe někde registrovaný a teprve potom si ho prohlédnout je na hovno. Myslím si že udělat si účet třeba na rajčeti nikoho nic nestojí a fotky se dají hned prohlížet bez zbytečné práce navíc.
Moje felda 1.4 MPi
Golf IV 1.9 TDi 164 PS 393 Nm
fiftidm
Příspěvky: 60
Registrován: úte 17. bře 2009 1:25:37
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od fiftidm »

Tak dnes som to zložil konečne nahotovo. Na kotúč mazda nepojdú večie platničky zo sierry s abs určite a nepojde to ani bez frézovania tehlice,teda ja som nefrézoval lebo som na nej mal 12mm diery na držiak ale ked má niekto 10mm na držiak strmena tak bude muset frézovt. Pri tejto príležitosti som hned aj vyhodil omedzovacie ventily takže auto je zase trochu lahšie :lol: . Nejaké fotky som nafotil ale mal som pri sebe len mobil tak to neni moc kvalitné. Neodfotil som ozdiel medzi platničkami abs a bez abs jak som slúbil ale zajtra ich odfotím. http://pokec.azet.sk/fiftidm/fotoalbumy/fifina . Všimnite si medzeru medzi platničkou a kotúčom dole,je tam aj špárová mierka. Ešte jednu malú úpravu som musel spravit na platničke aby to nešúchalo,je to videt pekne na fotke ale ked budete frézovat o 2.5mm tak nebudete to muset robit
Sadra17
Příspěvky: 2886
Registrován: pon 15. pro 2008 17:29:27
Bydliště: Jižní čechy

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Sadra17 »

a to je jaká kombinace ?
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Kristensen - FK

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Kristensen - FK »

destičku z ABS lze použít na Mazda kotouč protože od destičky bez ABS se liší pouze vnitřím radiusem, venkovní radius a usazení destičky (ty dva nosy) jsou ve stejné poloze.
Uživatelský avatar
favo
Příspěvky: 7079
Registrován: ned 01. srp 2004 15:41:36
Bydliště: Blansko

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od favo »

fiftidm ty kola MOMO Corse jsou asi nejhezčí kola jaký jsem kdy viděl.
Moje felda 1.4 MPi
Golf IV 1.9 TDi 164 PS 393 Nm
fiftidm
Příspěvky: 60
Registrován: úte 17. bře 2009 1:25:37
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od fiftidm »

Favo , No kolá sú pekné len ja ked som ich kupoval pred dvomi rokmi bola to paráda a teraz sa stáva znich tuzing podla mna a má to skoro každý. Ale ešte som nikomu nevidel presne tie čo mám ja lebo teraz čo sú tie Corse tak majú strieborný stred okolo šróbov a ja mám celé kolo čierne a strieborná je len tá krytka plastová a limec. Znesú aj dost velké šupy,len gumy mám jazdené dve sezóny a už asi tento rok len dožijú.Mám tam Yokohamy A-Drive 175/60 R14 15-ky som nechcel. Som sa chcel spýtat,že ked som vymenil tie brzdy a vyhodil omedzovače tak mi teraz ide brzdový pedál moc dole a zaberá skoro pri podlahe neviete niekto prečo? :) Možno ked si to sadne tak to bude lepšie lebo zatial som nabehal iba 45km od výmeny. Zadné pakne sú v 100% stave a odvzdušnil som to dobre. Dik
fiftidm
Příspěvky: 60
Registrován: úte 17. bře 2009 1:25:37
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od fiftidm »

Kristensen: No ja ked som dal platničku na renault kotúč tak bola presne po celej ploche kotúča a mazda má kotúč menší takže bude trčat zneho platnička. Tie uši to máš pravdu je to presne to isté ale musí sa frézovat tehlica lebo by to šúchalo na platničke v tem rádiuse o kotúč,možno by sa dala zbrúsit platnička aby to tam nešúchalo. Keby sa nejak dala spravit platnička s abs a mazda kotúča bolo by lepšie už len preto,že sa lahšie zhánajú.
Uživatelský avatar
Mexikan
Příspěvky: 784
Registrován: úte 12. úno 2008 2:10:20
Bydliště: Branka u Opavy
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Mexikan »

To je dotaz, který by mně taky zajímal.
Pokud dám větší pístek, tak logicky podle zákonů hydrauliky musím na menší pístek (brzdový válec ) menší silou, ale delší dráhou při dosažení stejného brzdného účinku jako u menšího pístku. Rozdíly ve vúlích mezi destičkama atd. nepočítám.
Jest tak ?
A3 + Pick-up 1.9D, ex 1.3MPi

Moje garáž
Sadra17
Příspěvky: 2886
Registrován: pon 15. pro 2008 17:29:27
Bydliště: Jižní čechy

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Sadra17 »

ano proto je lepší mít větší nebo víc pístků
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Uživatelský avatar
Mexikan
Příspěvky: 784
Registrován: úte 12. úno 2008 2:10:20
Bydliště: Branka u Opavy
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Mexikan »

Tys mě ale vůbec nepochopil. Dyť tu o tom píšu.
Mě zajímá, jak moc se ta dráha pedálu (záběr brzd, ne celek) zvětší oproti sérii.
A3 + Pick-up 1.9D, ex 1.3MPi

Moje garáž
fiftidm
Příspěvky: 60
Registrován: úte 17. bře 2009 1:25:37
Bydliště: Trnava
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od fiftidm »

Mexikan: no ja som myslel či to neni tým,že som vyhodil tie omedzovacie ventilky ,možno to bude aj preto. Ale tažko povedat,uvidím ked si to sadne poriadne a potom ako to bude ale teraz tlačím na pedál a zaberá skoro pri spodku a je to také dost blbé.
Kristensen - FK

Re: Brzdy přední chlazené 260mm

Příspěvek od Kristensen - FK »

Pořádně odvzdušnit celý auto, seřídit ruční brzdu a zkontrolovat taky zda vzadu držej a nastavujou samostavy, potom by měl být rozdíl v dráze pedálu s malým a velkým pístkem minimální.
Odpovědět