Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Kdyz to pasuje na Sierru a trmeny ze Sierry pasuji na Feldu, tak asi i tohle bude pasovat na Feldu
Jinak si ale myslim, ze tohle je dost velkej overkill na Feldu, pokud teda s autem nehodlas hodiny krouzit po Nordschleife.
Ja mam klasiku 259mm + trmen z Mondea a ani pri opakovanem brzdeni z maximalky na nulu ty brzdy neuvaris, takze spis nez schopnosti brzd je limitujicim faktorem prilnavost pneu, protoze pokud na to slapnes poradne, zablokujes predky v jakekoli rychlosti i na hrubem betonu - teda aspon u mne to tak je
Jinak si ale myslim, ze tohle je dost velkej overkill na Feldu, pokud teda s autem nehodlas hodiny krouzit po Nordschleife.
Ja mam klasiku 259mm + trmen z Mondea a ani pri opakovanem brzdeni z maximalky na nulu ty brzdy neuvaris, takze spis nez schopnosti brzd je limitujicim faktorem prilnavost pneu, protoze pokud na to slapnes poradne, zablokujes predky v jakekoli rychlosti i na hrubem betonu - teda aspon u mne to tak je
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Dedla píše:Acho jo,zase ty brzdy...
Kotouc Renault prumer 238mm/výska 46mm,zvetsená stredová díra z 61mm o 1mm
na 62mm. Upravený drzák trmenu(pro ulození vetsí desticky) Ford Sierra bez
ABS prumer kotouce 240mm,upravená tehlice Felicie (profrézované díry
uchycení trmenu o 2,5mm smerem od stredu kola). Trmen brzdy ze Sierry(prumer
pístku 60mm) s ABS prumer kotouce 260mm.Brzdová desticka Sierra ABS
260mm.Brzdová hadicka Felicia. Lze pouzít 13"kola!
Tohle je spíš pro Ty z Vás co neprochází sekci "Naše Vaše stroje" mám tu na ukázku variantu na téma lepší brzdy. To co mám je hodně podobné tomu co tu popisuje Dedla ,akorát s tím rozdílem že jsem "zatím" použil i třmeny brzdy a brzdové desky ze Sierry bez ABS a důvod je jednoduchý, když už jsem tyto brzdy musel koupit kvůli držákům, rozhodl jsem se je na nějakou dobu nechat na autě pracovat, když už jsem za ně zaplatil. Sundat a vyměnit za větší je mohu kdykoliv. Mám sice najeto jen prá kilometrů ,ale s jistotu mohu tvrdit, že hůř jak seriové brzdy to rozhodně nebrzdí spíš naopak, ale na konečný verdikt si budete muset počkat až si brzdy pořádně sednou a dostanou pěkně zabrat. Takže to zhrnu, kromě třmenu a destiček vše souhlasí s citací a platí i možnost použití 13" kol.
Dokonce je tato verze až nápadně podobná né-li stejna jakou kdysi dávno montovali ve firma Air Design. Každý kdo někdy viděl fotku jejich brzd to jistě potvrdí.
Naposledy upravil(a) favo dne stř 09. pro 2009 17:43:41, celkem upraveno 1 x.
- Mexikan
- Příspěvky: 784
- Registrován: úte 12. úno 2008 2:10:20
- Bydliště: Branka u Opavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Favo, prosím tě.
Kde chodíš na nd pro třmeny?
Neůspěšně sháním sadu těsnění pro třmeny z Mondea. A taky by se mi hodily nové pístky.
Díky za radu.
Kde chodíš na nd pro třmeny?
Neůspěšně sháním sadu těsnění pro třmeny z Mondea. A taky by se mi hodily nové pístky.
Díky za radu.
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Mrkni sem je to pro píst průměr 60mm. Pístky jsem zatím nenašel ale je to jen otázka času a trpělivosti při hledání. Jinak já náhradní díly řeším přes kamarádův obchod je to sice krapet dražší než na internetu, ale zase to mám bez starostí a bez poštovného.
- Mexikan
- Příspěvky: 784
- Registrován: úte 12. úno 2008 2:10:20
- Bydliště: Branka u Opavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Díky. Já viděl někde ten Frenkit, ale něvěděl jsem co to je.
Jestli najdeš ty pístky, tak to sem přilep, určo se to bude hodit více lidem.
Jestli najdeš ty pístky, tak to sem přilep, určo se to bude hodit více lidem.
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Pistky pro trmeny z Mondea na 259mm kotouc -> http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100807
Co se tyce opravne sady, tak original je ATE, toz googli neco takoveho.
Maji to v dost e-shopech, ale dostupnost je mizerna, takze by mozna bylo lepsi nejdriv poslat mail s dotazem na dostupnost a pak teprv objednavat.
Co se tyce opravne sady, tak original je ATE, toz googli neco takoveho.
Maji to v dost e-shopech, ale dostupnost je mizerna, takze by mozna bylo lepsi nejdriv poslat mail s dotazem na dostupnost a pak teprv objednavat.
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Výhoda menšího pístu , mě pasuje prachovka i těsnění ze sady pro feldy Takže kupuji náhradní díly stále na felicii
Ten odkaz se bude hodit protože jsem možná sehnal ty správný třmeny na mojí druhou evoluci brzd a nejspíš bude třeba koupit i nové písty.
Člověče bitmap jak jsi to tam našel ten píst. Když to hledám v katalogu tak mi to nic nenajde ale podle čísla ano
Ten odkaz se bude hodit protože jsem možná sehnal ty správný třmeny na mojí druhou evoluci brzd a nejspíš bude třeba koupit i nové písty.
Člověče bitmap jak jsi to tam našel ten píst. Když to hledám v katalogu tak mi to nic nenajde ale podle čísla ano
- Tomas6
- Příspěvky: 3758
- Registrován: sob 06. říj 2007 17:47:49
- Bydliště: Slušovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Kluci hledejte i tady: www.apm.cz
Já tam bral tento týden gumičky na třmeny na passata a měli tam i dokonce pístky o kterách jsem si myslel že je budu muset nechat znovu chromovat.
Já tam bral tento týden gumičky na třmeny na passata a měli tam i dokonce pístky o kterách jsem si myslel že je budu muset nechat znovu chromovat.
Felda 1,3BMM lpg Kat off,střed off,favo svody,soieta...Jede jako ďas.
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
Passat B4 1Z EGR off+něco nalitého.Nejede špatně,ale mohlo by to být lepší...
http://www.feliciaklub.cz/forum_new/vie ... 16&t=10389
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Bezva , pístky tam mají oba dva jak 54 tak 60 mm A ceny jsou taky o něco málo lepší.
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
favo: takže tys použil brzdiče a desky + kotouče ze sierry jestli tomu dobře rozumím ? díky za odpověď
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Ne, je tam přece napsáno, že kotouče jsou z vozu Renault .
Kotouc Renault prumer 238mm/výska 46mm,zvetsená stredová díra z 61mm o 1mm
na 62mm. Upravený drzák trmenu(pro ulození vetsí desticky) Ford Sierra bez
ABS prumer kotouce 240mm,upravená tehlice Felicie (profrézované díry
uchycení trmenu o 2,5mm smerem od stredu kola). Trmen brzdy ze Sierry(prumer
pístku 60mm) s ABS prumer kotouce 260mm.Brzdová desticka Sierra ABS
260mm.Brzdová hadicka Felicia. Lze pouzít 13"kola!
Kotouc Renault prumer 238mm/výska 46mm,zvetsená stredová díra z 61mm o 1mm
na 62mm. Upravený drzák trmenu(pro ulození vetsí desticky) Ford Sierra bez
ABS prumer kotouce 240mm,upravená tehlice Felicie (profrézované díry
uchycení trmenu o 2,5mm smerem od stredu kola). Trmen brzdy ze Sierry(prumer
pístku 60mm) s ABS prumer kotouce 260mm.Brzdová desticka Sierra ABS
260mm.Brzdová hadicka Felicia. Lze pouzít 13"kola!
- Mexikan
- Příspěvky: 784
- Registrován: úte 12. úno 2008 2:10:20
- Bydliště: Branka u Opavy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Luxus!
Vše na jednom místě a ještě dobré ceny !
Vše na jednom místě a ještě dobré ceny !
- Felicia Lxi
- Příspěvky: 58
- Registrován: stř 08. lis 2006 21:08:52
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
mohli by tam jít z Mondea 1.6 16v r.v.1995 ???dik
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Jop, od 1.6 16V az do 2.0 nevim kolik V je ten trmen stejnej.
- Felicia Lxi
- Příspěvky: 58
- Registrován: stř 08. lis 2006 21:08:52
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
no jde mi o ten rok,že se tu nekde psalo 1998 a tak,ale tak esi pujdou ta pohoda
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Melo by to byt Mondeo II, takovy to s tou kapri tlamou.
- Felicia Lxi
- Příspěvky: 58
- Registrován: stř 08. lis 2006 21:08:52
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
mno tohle je prave to první ale nekde jsem tu četl že by to melo pasovat jakože od toho prvniho až po r.v.2000
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
favo : neměl bys katalogový číslo těch kotoučů ?
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Jasně že měl pokud chceš průměr 259mm, třeba zrovna ATE - AT 420126 hoď to do vyhledávače a můžeš začít vybírat. Ale pozor je to kotouč pro moji verzi tedy bez podložek jak používá Luke to znamená že držák brzdového třmenu se šroubuje rovnou k těhlici bez použití podložky.
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
a ty 238 bys neměl ?
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
uf tady je nějak moc variant, tak já se zeptám jak blbec, máte někdo variantu kde není potřeba přefrézovat díry v těhlici a vejdou se na to 13ky kola? Jinak bych i ty 13ky oželel. a ještě jedna věc co se zadním zátěžákem, ten bych nejradši vyhodil když užř by byly v předu větší kotouče
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
frézovat se musí u každý varianty
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
No u tej první varianty je akorát převrtání na 12mm to bych bral ale zase na to nejdou 13ky
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
U mé varianty to frézování nebylo až tak nutný je to tam hlavně proto aby destička sjížděla kotouč hned od kraje. Samozřejmě pokud se díra neposune tak bude nejspíš nutný krapet zmenšit držák třmenu jako je to u verze od Lukeho. Ruku do ohně za to nedám, ale co jsem tak zkoušel před frézováním tak by to jít mohlo, ale bohužel jsem neměl po ruce upravený náboj abych to mohl zkusit složit před frézováním.
Kotouč Ate průměr 238mm - AT 420148
Kotouč Ate průměr 238mm - AT 420148
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
aah takže když to shrnu tak komplet brzdovej třmen desky a držák brzdovýho třmenu z Ford Sierra bez ABS motorizaci asi nevíš ale to dohledám dle obrázku a kotouče dle čísla odpovídaj na Renault 18, Renault Espace I a Renault Fuego všechno letitý modely, no koukám že ty kotouče zase nejsou tak běžným zbožím všude tomu vládne průměr 259. A ten třmen na ABS má průměr pístku 60 a bez ABS má 54
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
akorát ještě koukám že ty sierrácký pístky jsou pro šířku kotouče 24mm a ten kotouč z renaulta má jen 20mm, už jste někdo sjel destičky až na plech? Aby nevypadnul potom pístek, na feldě když nějaký střelci sjížděj kotouče do mrtva (7-8mm) tak když se ohoblujou destičky na plech tak je problem, protože už při 9mm kotouče a destičkách na železo se pístek při zatlačování vzpřičuje
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Tak tak vše Sierra bez ABS motorizaci jsem bral 2.0i DOHC . Co se kotouče týká tak máš recht , jsou to letité modely a špatně se to zhání, ale pořád to nějak jde. Co se týká sjetí destiček tak bohužel sloužit nemohu, ale nebyl by až takový problém zjistit jak moc se můžou desky sjet, ale to se mi nyní zkoušet nechce páč bych musel vše rozdělat a pak zase složit a odvzdušnit a na to zrovna není počasí. No a nejspíš to ani nezjistím protože minimálně třmeny budu dávat ze Sierry s ABS abych měl píst průměr 60mm a vetší destičku. No ale než to dám do kupy tak mohu změřit jak moc mohu desky sjet a vzhledem k tomu, že písty si budu nejspíš vyrábět nový tak by nebyl až takový problém jej udělat o něco delší. Ovšem desky jsem na skoroplech sjel jen jednou , tohle si hlídám a měním nejpozději když mají cca 2-3mm
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Favo:
Kdyby se ti náhodou zachtělo použít "u někoho vysněné" Ate power disc,tak je to v průměru 259mm značení 520 126.
Ale můj názor na nějaký drážkovaný/vrtaný šmejdy apod asi znáš...
Kdyby se ti náhodou zachtělo použít "u někoho vysněné" Ate power disc,tak je to v průměru 259mm značení 520 126.
Ale můj názor na nějaký drážkovaný/vrtaný šmejdy apod asi znáš...
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Favo: No já bych to třeba ani neřešil delším pístkem pokud by někdo nechtěl dělat nový ale tam by se dala udělat podložka která by zapadla do vybrání pístku, snad by to nemělo mít nějakej vliv že uzavřeš pístek, tenkrát nevim jestli to bylo na kile tak to mělo plnej pístek a uprostřed kolíček za kterej byla zaháknutá destička aby se zřejmě vracela, takže tohle bych asi řešil podložkou s osazením aby to nevypadlo a bude to výborný
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Dedla píše:Favo:
Kdyby se ti náhodou zachtělo použít "u někoho vysněné" Ate power disc,tak je to v průměru 259mm značení 520 126.
Ale můj názor na nějaký drážkovaný/vrtaný šmejdy apod asi znáš...
ATE Power Disc už se nevyrábí
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Kristensen píše:Favo: No já bych to třeba ani neřešil delším pístkem pokud by někdo nechtěl dělat nový ale tam by se dala udělat podložka která by zapadla do vybrání pístku, snad by to nemělo mít nějakej vliv že uzavřeš pístek, tenkrát nevim jestli to bylo na kile tak to mělo plnej pístek a uprostřed kolíček za kterej byla zaháknutá destička aby se zřejmě vracela, takže tohle bych asi řešil podložkou s osazením aby to nevypadlo a bude to výborný
Destičky ze Sierry mají tři pružné plíšky které zatlačíš do vybrání v pístku a tím destička drží kde má, protože má horší vedení ve třmeni než opačná destička.
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Kristensen:
Nevymejšlej něco co už je dávno vymyšlený a fungující!
Nevymejšlej něco co už je dávno vymyšlený a fungující!
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Já to beru ale zatím nikdo nebyl schopnej říct zda je možný aby ten pístek vypadnul pokud se sjedou destičky na plech, samozřejmě pokud bych se rozhodl že to přestavím na tenhle způsob tak první co udělám je že vyzkouším zda ten pístek může vypadnout, jako sice nejsem člověk kterej by dojížděl až na plech ale nemám v úmyslu přemýšlet každejch cca 20 000km nad tím jestli náhodou nemá destička už třeba tři milimetry aby nevypadnul pístek.
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
vo verzii s brzdičmi z Mondea sa používa držiak brzdiča felicia alebo Mondeo?
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Jsou to samozřejmě držáky mondeo , z feldy by ti tam nešli zkombinovat z mondeo třmenama Navíc pokud by jsi měl použít držáky z feldy , proč by jsi musel převrtávat otvor na 12mm
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
co si myslíte o použití kotoučů z mazdy 323 ? pro srovnání
Mazda http://img11.imageshack.us/img11/521/mazdar.jpg
Renault http://img410.imageshack.us/img410/6210/renaultf.jpg
kotouč je o 3mm menší tak by se možná nemusely upravovat těhlice
Mazda http://img11.imageshack.us/img11/521/mazdar.jpg
Renault http://img410.imageshack.us/img410/6210/renaultf.jpg
kotouč je o 3mm menší tak by se možná nemusely upravovat těhlice
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
sadra: stredová diera pre Mazdu je 55mm a felda potrebuje 62. Takže by si sa namakal. Iba, že by tá cena stála za to...
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
to už je nepodstatný jestli jí budeš zvětšovat o milimetr nebo o 7
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Ale ten z Mazdy je ještě o 2 mm širší než z Renaultu ale to by mělo být v pohodě pokud má Sierra kotouč ještě širší Tady už to bude jen otázka dostupnosti. Ty správný kotouče na Renaulta se celkem blbě zhání.
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
ATE - AT 422207 , FERODO - FE DDF1104 , PILENGA - PI V514 zkuste si je najít
sem nejlepší tak nezáviďte
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
1.3 BMM kombi LPG
Golf III tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
favo píše: Ty správný kotouče na Renaulta se celkem blbě zhání.
Jak to myslíš blbě zhání? 260-tek je všude v obchodech mraky,jen si vybrat značku. Nebo tam musí bejt nějaký spešl? Právě si to chystám tak si mě trošku vyděsil. Díky
Moje auto - viewtopic.php?f=16&t=26588
Díly na auta - viewtopic.php?f=68&t=26556
TELEFON: 774 61 30 60
Díly na auta - viewtopic.php?f=68&t=26556
TELEFON: 774 61 30 60
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
No 260mm jsou zatím v pohodě ale 238mm jsou problém, navíc pokud nechceš držák brzdového třmenu podkládat podložkama jako Luke tak musíš koupit kotouče renault jen s výškou kotouče 46mm a ty jsou jen na obstarožních modelech co už ani u nás moc nejezdí. . Né každý se smíří s tím že při kotoučích 260mm musí použít 14" kola a třeba zimáky pokud je bude chtít v předepsaném rozměru se u nás prodávají jen 2 značky Pirelli a Yokohama a nepatří k nejlevnějším a blbě se zhání . Internetové obchody jsou jich plné ale když je objednáš tak si počkáš aby ses nakonec dozvěděl že je nemají a nedokáží sehnat. Mám s tím své zkušenosti a sklamaly i ověřené obchody.
- jirkaf
- Příspěvky: 4539
- Registrován: ned 16. pro 2007 18:16:54
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Mě ty 260ky taky lákají ... ale jsou v pořadí až tak na 5tém místě ... pak bych se asi zbavil těch 238mm renault.
VW Passat 1.9 TDi, VW Passat 1.6, Suzuki RM-Z 450, Jawa Pionýr, Jawa Mustang
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
však tam dáš kotouče z clia a ten rozdíl(5mm)dořešíš podložkou a jeto. 14 mě nevadí a rozměr dám jak maj fabie a je to.
Moje auto - viewtopic.php?f=16&t=26588
Díly na auta - viewtopic.php?f=68&t=26556
TELEFON: 774 61 30 60
Díly na auta - viewtopic.php?f=68&t=26556
TELEFON: 774 61 30 60
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Kdyby mi nevadilo dát tam podložky tak se netrápím se zháněním těch správných kotoučů a třmenů ze Sierry a dám tam raději z Mondea který jsou mnohem dostupnější. Navíc v mém zájmu je aby tato úprava vypadala profesionálně a né jako by jí někdo sklepal na koleně někde u silnice.
- Metiu
- Příspěvky: 294
- Registrován: ned 26. říj 2008 13:51:04
- Bydliště: Prešov/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
ako prilis treba obrusit zlto vyznacenu cast?
Z obrazku to vyzera, akokeby to bola dosadacia cast drziaka na tehlicu.. tak by som to nerad pokazil
dakujem za vysvetlenie
Z obrazku to vyzera, akokeby to bola dosadacia cast drziaka na tehlicu.. tak by som to nerad pokazil
dakujem za vysvetlenie
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Fávo: To máš pravdu,že to vypadá trošku na prasáka,ale zatím to chystám a chtěl bych tam udělat nějaký líp vypadající vypodložení,uvidím jak to dopadne.
Moje auto - viewtopic.php?f=16&t=26588
Díly na auta - viewtopic.php?f=68&t=26556
TELEFON: 774 61 30 60
Díly na auta - viewtopic.php?f=68&t=26556
TELEFON: 774 61 30 60
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
favo píše:Navíc v mém zájmu je aby tato úprava vypadala profesionálně a né jako by jí někdo sklepal na koleně někde u silnice.
Inu, ja to vypodlozkovane mam a je fakt, ze to pri pohledu zespoda nevypada uplne jako by to vyjelo z fabriky
Kazdopadne tenhle problem muzes misto shaneni nesehnatelneho vyresit napr. vyrobou prislusne silnych podlozek ve tvaru tech "uch", na ktere se sroubuje drzak, a jejich naslednym navarenim na tehlici.
Brzdic budes mit nad kotoucem krasne vystredeny, nebudes muset shanet dily po vsech certech a zaroven to bude vypadat jako z fabriky
Re: Brzdy přední chlazené 260mm
Ano o kvalitnějších frézovaných podložkách jsem taky uvažoval , nejlépe z jednoho kusu Ale zatím se mi povedlo sehnat to co mám a až to později nebude možný, udělá se něco pořádnýho. Mě spíš u těch vašich podložek zaráží to, že od první verze kterou Luke poskládal ví jak silná ta podložka má být a přesto nikoho nenapdalo jí aspoň udělat z jednoho kusu železa na soustruhu. Vypadalo by to líp jak z několika běžně dostupných měkých podložek na šrouby.