[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1823: Undefined array key 8719
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1823: Undefined array key 8719
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on value of type null
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4150: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3035)
FeliciaKlub • Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm - Stránky 8
Stránka 8 z 11

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: sob 12. lis 2011 7:53:04
od RedmeX - FK
c) ak použiješ správny kotúč (KIA RIO 2 - 256mm), tak nielen, že nemusíš podkladať, ale ani meniť stredovú dieru. Čo musíš takmer všade je zväčšiť diery v tehlic pre uchytenie strmeňa z 10 na 12. Existuje tam jedna výnimka (správny strmeň z Fordu Scorpio) ale v našich "lazích a hájich" je to rarita...

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: sob 12. lis 2011 15:45:45
od Neper - FK
Jaký je přesně ten rozdíl v těhlicích s náboji 4x100 mm?

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: ned 13. lis 2011 0:24:33
od Dedla
Tloušťka těch "uší" co drží brzdič. Je tam rozdíl asi 3mm.
Nějaký poslední Fava 94 už měly Feldí.

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: ned 13. lis 2011 23:58:03
od Neper - FK
Jo, tak těhlice bych měl mít z felície, tak by to mělo pasovat. Zatím mám doma komplet 54mm brzdy a uvažuji nad těmi kotouči z Mazdy.
Tak abych mohl na zimu, případně STK nasadit 13" Feldí plechová kola.
Velké třmeny, aby to jelo po celé ploše, se mi nějak nedaří sehnat, navíc dozadu kotouče v plánu nemám, maximálně tak omezováky z kombi...
Je opravdu u té varianty - "235 Kotouče + malý držák + malý třmen s 54 mm pístkem" velká ta nevyužitá plocha kotouče u středu? Jak to sedí na vnějším okraji kotouče?

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: sob 19. lis 2011 15:26:17
od Drtikol - FK
Zdravim chlapy... delam novou stavbu Favorita... vzadu jsem uz naladil kotouce 250mm ale z prednimi si nemohu poradit... zadam o nejakou radu z ceho ale chtelo by to uz neco malo vetsi nez 250.. tudiz alespon chlazeny 260mm

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: sob 19. lis 2011 15:28:11
od 103457
Drtikol
máš to tu napsaný, co chceš víc poradit? :shock:

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: ned 20. lis 2011 21:30:25
od Dedla
:ot: Pane Drtikol,sype se vám zrní!
http://www.youtube.com/watch?v=w2Cef0cSaiY
Drtikol:
Spíš sem dej nějakou radu (do správné sekce),jak a z čeho naladit zadní brzy 250mm. Mohlo by to být pro dost nadšenců zajímavý...

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: stř 07. pro 2011 20:54:32
od HeavySmoker
Ahoj, chci se ujistit, koupil jsem tuto sadu: http://www.autokelly.cz/#PATH=3761801;1 ... T=0|LNG=0| a zajímá mě jestli v tom stříbrném sáčku je mazací tuk na vodící čepy? V prodejně mi nedokázali odpovědět. Pokud to je ona (tuším že silikonová vazelína) vystačí sáček na dva čepy, nebo mám dokoupit?

díky

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: čtv 08. pro 2011 0:52:30
od goodFela - FK
Může to bejt i taková ta "vodička" co se používá při montáži pístku. Nicméně takový pytlíčky mi přišly se sadou čepů, takže bych tipnul že to ten tuk je. ;)

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: čtv 08. pro 2011 16:17:18
od Neper - FK
Nemáte někdo změřenou tloušťku těch úchytů na správné těhlici z Feldy? Těhlice, které mám, mají na sobě ještě velký kryt, jako by byly z favorita, přitom na felície už se snad dávaly jen ty menší kryty ne?
Obrázek Obrázek

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: čtv 05. led 2012 21:41:21
od HeavySmoker
Jen pro svůj klid se zeptám, jsou ty větrané kotouče směrované, nebo jsou záměnné levá-pravá? Ptám se protože jsem kdysi v nějakém návodu ke kotoučům viděl, že se má při montáži sledovat směr větracích otvorů. Nicméně se mi zdá že jsou kolmé, čili nejsou směrované (mám ATE).
Druhý dotaz, kdo poradí kde v Praze sehnat desky na velkou na 260ku kotouč od Fritechu? Ty LPR co mi prodali se mi nezdají, začínají se jakoby drolit.

Díky

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pát 16. bře 2012 11:39:49
od A1Ex
Ahoj, mám dotaz, nezkoušel někdo kombinaci brzdiče ze Sierry s ABS (60mm pístek / 260mm kotouče) s kotoučema z Kia Rio II? viděl jsem jen kombinaci brzdiče z Mondea + kotouče Rio II.
HeavySmoker tu psal, že použil kotouče z Espace, který má výšku 46mm a nesedí mu to ve středu držáku. Kotouč z Rio II má výšku 47mm, to znamená, že bych musel vypokládat kotouč, nebo zfrézovat držák třmenu, tak aby to sedělo.
Pak už mě jen napadá varianta použít kotouče z Clia, který má výšku 41mm a držák třmenu vypodložit o cca 4mm.

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pát 16. bře 2012 19:28:27
od lukydm
Alex: preco to komplikovat? ;)

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pát 16. bře 2012 21:18:44
od A1Ex
Protože by to bylo moc jednoduchý :) jen mě zarazilo, že tu HeavySmoker psal, že při kombinaci brzdiče ze Sierry a kotoučů z Rio II není kotouř přesně uprostřed, tak hledám náhradu a mám v tom docela guláš...
a už se blíží přezouvání, tak chci mít brzdy připravený

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pon 19. bře 2012 9:50:34
od HeavySmoker
Ano, pal jsem že není přesně uprosřed, ale o ničemu nevadí, protože z jedné strany máš píst a z druhé plovoucí třmen. Je to ideální kombinace, protože jediné co musíš je zvětšit středovou díru v kotouči. Přijde mi to lepší než tam dávat podložky. Jinak aby v tom nebyl guláš, tak jsem použil brzdiče Sierra (Scorpio) z roku 91-93 s ABS (píst 60mm velká destička) a kotouče Renault Espace II z roku 91-96 (kotouč 259mm)

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pon 19. bře 2012 9:55:47
od A1Ex
ještě mě zaujaly kotouče z clia III ten má výšku 44mm takže bude taky nepatrně mimo střed. Tlošťku má 22mm o proti sierře je jenom o 2mm užší, ten espace je užší o proti sierře o 4mm což mi přijde docela dost.

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pon 19. bře 2012 11:08:13
od RedmeX - FK
Zacina sa to tu motat:

Pre velke brzdy

Ak budete mat stastie a najdete brzdice Scorpio (prva polovica 90. rokov) a kotuce KIA RIO, tak musite:
- obrusit drziak brzdica a stit, aby si navzajom nezavadzali

Ak pouzijete brzdice Modeo 1 & kotuce KIA RIO 2, tak je potrebne:
- prevrtat diery v tehlici pre uchytenie drziaku strmena z 10mm (felda) na 12mm Mondeo
- obrusit drziak brzdica a stit, aby si navzajom nezavadzali

Ak pouzijete kotuc Renault s vyskou 46mm, musite naviac:
- zvacsit stredovu dieru v kotuci na 62mm ako ma felda resp. upravit naboj na mensi priemer

Ak pouzijete kotuc s vyskou mensiou ako 46mm, tak musite pouzit podlozky na odsadenie brzdica...

Takze z praktickeho hladiska je najlepsia kombinacia spravny brzdic Scorpio + Kia Rio, ale zohnat to je tazke, takze nasleduje Mondeo + Kia Rio ;)
Edit: Pri použití brzdičov Sierra je potrebné obrusit drziak brzdica a stit, aby si navzajom nezavadzali. K tomu sú overené kotúče Renault, Kia asi nikto neskúsil...

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pon 19. bře 2012 11:17:11
od Honza_t
Mám Sierru, nic se nepřevrtává, brousí se spodek držáku a štít, jinak v podstatě plug&play

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pon 19. bře 2012 11:22:08
od HeavySmoker
Ano jak píše výše RedmeX tak se musí obrousit držák a štít. Výhoda brzdičů sierra oproti mondeu je asi jen ve šroubech. Mondeo má M12 a sierra má M10.

Teď jsem koukal na ty kotouče kia rio a průměr kotouče je 254 nebo 256 pro rio 2. Nebude pak destička přečnívat? Je pravda že mě zas destička nebere od kraje protože kotouč kouká ven. má někdo s tímto zkušenosti?

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pon 19. bře 2012 12:46:46
od A1Ex
RedmeX: máš tu chybičku, středová díra má být 62mm a ne 72mm :)
HeavySmoker: právě kvůli tomu, že se nemusí převrtávat díry v těhlici jsem si splašil brzdiče ze sierry. Kotouče z Ria by ti asi nešli s brzdičema ze Sierry, jsou ještě o 1mm vyšší než z Espace co máš, u brzdičů z Mondea je to očividně OK

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pon 19. bře 2012 15:27:52
od lukydm
Dosticka na kotuci KIA RIO II, neprecnieva cez kotuc, je tesne pred zrazenim hrany kotuca ;) Minule som na to pozeral, idealna kombinacia ;)

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pon 19. bře 2012 20:11:27
od RedmeX - FK
a sakra, dával som to z hlavy, opravím. Inak pri kombinácii Modeo + Kia dostička presne lícuje s krajom kotúča resp. líniou kde dochádza ku skoseniu hrany kotúča s toleranciou tak 0,1mm ;)

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pon 19. bře 2012 20:26:46
od HeavySmoker
To by odpovídalo protože ten kotouč má 256 mm, mě to u 259mm hodí o ten 1-1,5mm přečnívající kotouč. Bohužel to způsobí zmenšení a nevyužití spodní části destičky, která čouhá do toho "sníženého mezikruží" na kotouči. Muselo by se profrézovat díry v těhlici ale oválná díra se mi nezdá. :(

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pát 23. bře 2012 14:55:14
od Neper - FK
Držák Sierra bez ABS, šrouby pasují. Třmen Sierra s ABS (nebo Scorpio), 60mm pístek. Destičky pro brzdy s ABS . Kotouč KIA RIO 235 mm, výška 46mm (ATE 422227). Je třeba mírně brousit mezi těhlicí a držákem třmenu. Je třeba ubrousit poměrně dost materiálu na malém držáku, aby se do něj vešly velké destičky - nebo to ubrat na destičkách. Destičky sedí na kotouči na milimetry, kotouč je uprostřed držáku. Příští týden skládám na čisto.

http://img4.rajce.idnes.cz/d0404/5/5838 ... G_0182.jpg

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: stř 11. dub 2012 21:46:09
od A1Ex
Použil jsem brzdiče ze Sierry s ABS (60mm pístek) a kotouče z Renault Megane II / Clio III - 260mm průměr a výška 44mm (Ferodo FE DDF1201), musel jsem trochu ofrézovat držák kvůli kotouči ABS, protože jsem ho potřeboval vypodložit o 2mm

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: sob 30. čer 2012 10:44:12
od Foglik
pomalu vybiram desky abych mohl vsechno objednat a pomalu doskladat... Narazil sem an ATE za 888Kc/sada nebo na Ferodo Premier 925Kc/sada.... Ted jeste jestli to sou ty spravny abych je dyztak nemusel posilat zpatky: MONDEO II (BAP) [09/96-11/00]1.8 i (1796ccm/85kW/115HP) Diky za rady

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: úte 03. črc 2012 14:18:19
od lukydm
Mam otazočku. V predu mam brzdič Mondeo 60mm piestik a 256mm kotuc, vzadu brzdic GV 38mm, kotuc 226mm
Vzdy, ak jemne slapnem na brzdu, bud sa pomalicky hybe auto, tak tomu zaslapnem, je pocut taky cinkot, popripade jemne praskanie, ako keby sa hybal brzdic na voditkach. Je to pocut len pri slapnuti na brzdovy pedal, pocas brzdenia uz nie.
Robi to niekomu tiez alebo mam niekde chybu?
Zadné voditka su v celku pevne. Zvuk ide od prednych brzd. Vsetko mam dotiahnute, skontrolovane.
Neviem uz :scratch:

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: sob 07. črc 2012 8:28:47
od Billy_Bob_Bean
Zkoušel někdo brzdiče z Fiesty? viz: http://www.feliciaklub.cz/navody/kotoucove-brzdy-predni-a-zadni.html# Zajímalo by mě možnost použití 13" hliníků.

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pon 13. srp 2012 11:01:22
od rosster - FK
Záleží na hliníkách, ale v zásadě nevidím problém, proč by se neměly 13" vejít...

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: úte 09. říj 2012 23:18:00
od HeavySmoker
Nemáte někdo vyzkoušené jaké plechové disky 14" pasují na 260mm kotouč s brzdičem sierra? Ideálně nějaký koncern se středem 57? Díky

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: stř 10. říj 2012 13:16:52
od RedmeX - FK
edit: luky ma pravdu disk 6J14 ET 48 pre Golf a 45 pre Passat. Nedrhlo mi to o brzdic, ale pneu o misku tlmica (trening HP) a bolo to tak velmi tesne, ze som si to pri montazi ani nevsimol. Tie 3mm toto riesia.

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: stř 10. říj 2012 15:14:55
od lukydm
Redmex: oprava, VW 6jx14 ET45, sice je uz mala medzera medzi diskom a čapom riadenia, ale nic nešucha ;)
Brzdic mondeo 60mm a kotuc Kia RIO II 256mm, ani 259mm nevadi ;)
Obrázek

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: stř 10. říj 2012 19:52:00
od HeavySmoker
Supr, díky za info. Jdu shánět disky.

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: čtv 11. říj 2012 6:46:52
od BlackCZ - FK
zdarec chlapy chtel bych se zeptat jestli by sly pouzit kotouce i brzdice z renault 19, 1.8 16v. Kdyby to tu uz bylo psane tak se omlouvam, je mozne ze jsem se prehlidl. Dik za odpovedi

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: stř 24. říj 2012 8:37:01
od Honza_t
Pokud bude mít výšku 46 tak ano.

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: ned 04. lis 2012 20:34:16
od Prasak - FK
Chci se zeptat když namontuju 260mm brzdy, dám pak na auto origo litá kola 5,5 x 14 ET42 ?

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: ned 04. lis 2012 20:39:03
od Honza_t
na 260 by 14" měly normálně jít

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: ned 04. lis 2012 21:24:16
od HeavySmoker
jo 14" 5,5J et 40 pasuje bez problému

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: ned 04. lis 2012 22:45:01
od Foglik
ja mam 5,5x14 et 45 a taky pohoda

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: čtv 08. lis 2012 18:42:00
od HeavySmoker
Potvrzuji že plechové disky z passatu 14" 6J et 38 pasují s pneu 185/60 i HP podvozkem. je tam tak centimetr od blatníků.

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pon 19. lis 2012 19:45:00
od drobek - FK
zkousel nekdo tedy kombinaci Brzdic Sierra s ABS(60mm) a kotouc KIA RIO II, zda to teda vse sedi?

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: stř 21. lis 2012 18:16:16
od Honza_t
Já osobně ne, ale prej to sedí.

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pát 30. lis 2012 17:45:34
od Návštěvník
Caute,

je to trochu OT za co sa ospravedlnujem, ale ma niekto skusenosti s prestavbou prednych brzd na starom favorite 4x98?

Tato otazka tu bola polozena a odpoved bola ze je rozdiel 3mm na tehlici oproti felicii - v com presne su tie 3mm? Isiel by tento rozdiel vyriesit nejakou podlozkou? Vsetky ostatne upravy by boli rovnake(teda az na iny rozmer stredovej diery a roztece)?

Prestavba by bola na 238 s pouzitim 13" plechacov.

Dakujem

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: sob 01. pro 2012 20:10:42
od RedmeX - FK
A neide vymenit favo tehlice s nabojom za feliciacke? To by bolo jednoduchsie, bez toho budes mat problem s vyberom kotucov... Ten rozdiel je okrem dier myslim vo vyske (hlbke) kotuca.

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: úte 04. pro 2012 7:49:11
od Návštěvník
Ano tak teoreticky by to jednoduchsie bolo, ale zase to zvysi naklady a praca navyse vzhladom na to, ze naprava je po GO v dobrom stave.
Preto sa pytam ci niekto nevie v com je presne rozdiel (v ktorych dieloch a ake su orzmery), lebo ked uz treba robit podlozky medzi drziak a tehlicu tak sa mozu spravit aj o 3mm viac ak je tam ten rozdiel + ked sa sustruzi stred na kotuci tak dat vyvrtat 4 nove diery na roztec 98 by bolo jednoduchsie a menej nakladne ako menit celu tehlicu.

Ak je ale aj rozdiel vo vyske naboja, tak to uz meni celu vec, resp. by to chcelo zase vediet, ze o kolko presne a mozno zase bude vyhovovat kotuc z tej ibizy ako bolo spominane hned na zaciatku topicu.

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: úte 04. pro 2012 20:32:53
od mikka
Podle Cedrycha (strana 412) mají hlavy ložiska čepu předního kola Felicie a Favorita tyto odlišnosti:

1. jiný úhel sklonu osy otvoru pro tlumič vůči rovině kolmé na osu kola. U Felicie je úhel 5`40´ a u Favorita 6`30´.
2. Poloha páky řízení. Vzdálenost od osy otvoru pro kulový čep tyče řízení ke hraně dorazu ložiska v dutině čepu kola je u Felicie 68,5 mm, u Favorita 72,5 mm.
3. Dosedací plocha na upevnění třmenu přední brzdy je posunuta o 3 mm směrem od podélné osy vozu (oproti Favoritům do března 1994). Favority od dubna 1994 už mají dosedací plochu pro třmeny brzdy posunutou jako u Felicie. Změna byla provedena v souvislosti se změnou brzdového kotouče.
4. Kryt kotouče brzdy je u Felicie upevněn do zahloubených otvorů, jsou použity šrouby s vnitřním šestihranem (imbus) a se zapuštěnou hlavou. Vlastní kryt je u vozů Felicia a Favorit tvarově odlišný.

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: stř 05. pro 2012 10:47:50
od Návštěvník
mikka, to su velmi zaujimave technicke informacie. Ani som nevedel, ze take nieco existuje, Cedrych je nejaka kniha? dakujem.

Ale este teda otazka k tym info, ci to chapem spravne:

1. znamena, ze felicia ma vacsi odklon, tzv. A-cko ako favorit?
2. znamena, ze felicia ma mensiu paku riadenia na tehlici - takze "ostrejsie" riadenie ako favorit?
3. to som pochopil teda spravne uz v tych predchadzajucich prispevkoch.
4. asi nic podstatne pre upravu brzd.

Ak je to tak, potom by kvoli bodom 1 a 2 mohla mat zmysel vymena tehlice, ako dalsi maly upgrade prednej napravy.

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pát 28. pro 2012 21:32:24
od Vraaaana - FK
Hoj chlapi, tak se mi povedlo sehnat na inzerát brzdy ze Scorpia 260 mm, pístek 60mm tíry 10mm, i s funglovejma destičkama za cenu šrotu. Sice jsem se bál podle fotek co to bude za šrot, tak kupodivu se desky i pístek na komppresoru krásně hýbe. Chtěl jsem nechat opískovat ale vykutálená firma mi řekla že to bude v rámci stokorun... teda jedenácti stokorun, což se mi teda moc akceptovat nechtělo. Našel jsem na aukru novou pistoli s pískem a odsáváním za 520 kaček, kompresor mám, takže si to brzy opískuiju sám :) Po výplatě koupím kotouče KIA RIO II a jsem zvědav jestli se na něčem nezadrhnu. Jen se chci zeptat než to rozhodím, brzdová hadice se použije škodovácká/fordácká, nebo jsou stejné, nebo budu muset nechat dělat trubičky s fordovskou koncovkou? omlouvám se jestli je to tady někde zmíněný, procházel jsem vlákno a nenašel. Dík

Obrázek

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pát 28. pro 2012 21:40:29
od Faust
u scorpia je stejné uchycení hadice jako má felda.

Re: Přední chlazené brzdy, prům. 238/260 mm

Napsal: pon 31. pro 2012 18:08:50
od Foglik
opiskovani a nalakovani obou brzdicu vcetne drzaku sem platil myslim 400kc