levne zvyseni vykonu
levne zvyseni vykonu
Poradte nejake efektivni a levne zvyseni vykonu.. mam 1,3MPi 50kw.. dal jsem tam 15ky kola a skoro se to nechce hnout . cenu bych si predstavoval do 5000, dik
- Arkis
- Příspěvky: 1373
- Registrován: pát 13. dub 2012 12:38:51
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Dej si tam zase origo 13" a bude ti to připadat jako drak = ZADARMO!
Re: levne zvyseni vykonu
a nejaky lepsi rada?
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Při tvym cenovym rozpočtu bych zašel k někomu kdo ti "načipuje" jednotku .... víc s timto skromným rozpočtem nedáš.
Nanejvejš pokud se ti povede někde schrastit jinou vačku a k ní čip
Nanejvejš pokud se ti povede někde schrastit jinou vačku a k ní čip
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Re: levne zvyseni vykonu
na internetu jsem nasel snizenou hlavu o 0,8 . neni to moc? a co to udela s vykonem? nebo radsi ten cip? dik
Re: levne zvyseni vykonu
znizena hlava ti neurobi s vykonon nic. Rovnako "cip" do rj, ale tam to bude aspon lepsie reagovat na plyn.
Za tie peniaze zahdo tie 15" (rozumej predaj ich) a kup nejake z nesrackovej zliatiny s pneu 195/45, aby si nemal vacsi obvod kolesa a nevazilo to 20kg kus Potom nebude rozdiel medzi 13 a 15" diskom...
edit: ked som si pozrel co si to na to auto nasadil, tak sa na to radsej vyser Toto nikdy nebude fungovat
Za tie peniaze zahdo tie 15" (rozumej predaj ich) a kup nejake z nesrackovej zliatiny s pneu 195/45, aby si nemal vacsi obvod kolesa a nevazilo to 20kg kus Potom nebude rozdiel medzi 13 a 15" diskom...
edit: ked som si pozrel co si to na to auto nasadil, tak sa na to radsej vyser Toto nikdy nebude fungovat
Re: levne zvyseni vykonu
kurna nevadi chcu pokutit cely motor jiny.. ale to bude v planu az pristi rok... uvazuju nad 1,8 16v z golfa 2... jeden tady ho mel ve felde a nebylo to vubec zle chtel jsme jneom tedka neco malo at to neni tak shnile... ty kola si encham urcite...
- Skury
- _________________
- Příspěvky: 2854
- Registrován: pon 19. led 2004 13:28:54
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Doufám, že máš zajištěný STK a policajty... Ale s tím snad počítáš.
Be in, be pirate. Pirates.cz + Škoda Felicia Fun 1̶.̶8̶T̶ - bude update
ProjektySNADNO.cz - zpracování projektových dokumentací na rodinné a bytové domy, interiérový design, specializace na nestandardní řešení.
ProjektySNADNO.cz - zpracování projektových dokumentací na rodinné a bytové domy, interiérový design, specializace na nestandardní řešení.
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Nejlevnější polepšení je uřezat středovej tlumič na výfuku a svody dát z favorita bez katu + třeba ještě slícování kanálů. Všechno ostatní je tak 4-11 000 za jednu úpravu (fungující). Snížená hlava taky trochu pomůže (málo), těch 0,8 je ale strop, spíš se dělá 0,6. Ikdyž Tgfh jezdil 1,0, ale bylo to strašně citlivý na ventilový vůle a benzín.
A už jsme zase u průměrů kol... 15" kola, 13" kola... lidi už se naučtě že to neznamená absolutně nic, důležitej je profil pneu co na tom bude, ten dělá celkovej průměr a tím pádem akceleraci. Takový 13" se 175/70 budou lenivější než 15" 185/50...
Pokud na tom máš nějakou vysokou gumu, v tom případě dej tu co zachová nebo zmenší vnější průměr (195/45, 195/40, 205/40, 205/35....)
A už jsme zase u průměrů kol... 15" kola, 13" kola... lidi už se naučtě že to neznamená absolutně nic, důležitej je profil pneu co na tom bude, ten dělá celkovej průměr a tím pádem akceleraci. Takový 13" se 175/70 budou lenivější než 15" 185/50...
Pokud na tom máš nějakou vysokou gumu, v tom případě dej tu co zachová nebo zmenší vnější průměr (195/45, 195/40, 205/40, 205/35....)
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Promiň, ale ten tvůj dotaz je naprosto naivní. Feldu vyráběla Škoda, nikoliv NASA, čili výkon adekvátní.
Za tvoje peníze s tím nejde nic udělat, legalizuj si kola, kup novou vzduchovou vložku, svíčky a výfuk, protože ten tvůj je plnej carbonu a možná ti zbyde na olej a olejový filtr. To je maximum, co s tvým rozpočtem můžeš udělat a hlavně to bude prospěšné autu.
Za tvoje peníze s tím nejde nic udělat, legalizuj si kola, kup novou vzduchovou vložku, svíčky a výfuk, protože ten tvůj je plnej carbonu a možná ti zbyde na olej a olejový filtr. To je maximum, co s tvým rozpočtem můžeš udělat a hlavně to bude prospěšné autu.
Re: levne zvyseni vykonu
No ja se spis ptal jeslti je neco v takove cenove relaci... kdyz enni tak neni, nebudu do toho cpat nevim kolik penez kdyz mam stejne v planu jiny motor... kola v technicaku mam, svicky NGK, vsechny filtry, olej, to vsechno udelane je cca 3 mesice z5... a jak si to myslel s tim carbonem ve vyfuku? dik
-
- Příspěvky: 1116
- Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
- Bydliště: Modřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Divej buď můžeš Dát fáčko svody, trubku místo středu a na konec třeba tlumič z naftove feldy, nebo soietu - s tou soietou budeš tak na těch 5tis, nebo pak přišetřit a za 7400 máš vačku plus jednotku od Motor excel, což je podle toho co tu kluci na fóru radí jediná firma která opravdu umí Nebo můžeš počkat jestli se neobjeví vačice s jednotkou někde v bazaru ale je to jak hledat jehlu v kupce sena
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Výfuk se zanáší, zejména koncový tlumič. Rez a carbon v něm udělaj divy. Poznáš to, když dáš novej koncovej tlumič, že to hned lépe jede.
Re: levne zvyseni vykonu
měl sem na autě Fávo svody a trubku bez tlumiče se soietou na konci a po výměně zpět na origo výfuk se soietou na konci si libuju jak to hezky jede... Nevim jak u MPI ja mam BMM a prostě to s katem a středem jede pocitově líp. i kopce vyjedu bez ztráty otáček.
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Tak to seš asi jedinej, takovej špunt jakým je střed už většina lidí nechce na feldě ani vidět Pokud jsi "nezapomněl" nainstalovat na favosvody lambdasondu, tak je to nepochopitelný. Teda ještě existuje řada lidí která říká že líp jede upravenej střed na průchozí (rozřezat, vevařit perforovanou trubku na přímo, obalit vatou), ale tuhle variantu mám a líp než trubka to nejede (jen se s tím dá jet i se soietou, jinak rachot strašnej). Soieta (jakýkoliv laďák) nepřidá na sériovce nic než pocit, zbytečně vyhozený prachy, pokud chce člověk výkon navíc.
Ale do 5tis. se nedá skoro nic, to je jen výfuk + možná vačka bez čipu. Přestavět na 1342 vyjde 5500 za přestavbovej materiál bez čipu, ale to chce alespoň větší tlak paliva, takže nějakej regulátor k tomu tak +1500 minimálně. Hlava 11000, čip 4000 nebo tak nějak. Nebo přestavba na 1.4, to je přes 10k bez čipu.
Zase mi to připomnělo mě před 3 rokama jak jsem začínal upravovat a slintal u grafu hlava+vač+čip a říkal si že to nikdy mít nebudu dneska jsem ještě dál a je mi to málo do tohohle jak člověk spadne tak je konec
Ale do 5tis. se nedá skoro nic, to je jen výfuk + možná vačka bez čipu. Přestavět na 1342 vyjde 5500 za přestavbovej materiál bez čipu, ale to chce alespoň větší tlak paliva, takže nějakej regulátor k tomu tak +1500 minimálně. Hlava 11000, čip 4000 nebo tak nějak. Nebo přestavba na 1.4, to je přes 10k bez čipu.
Zase mi to připomnělo mě před 3 rokama jak jsem začínal upravovat a slintal u grafu hlava+vač+čip a říkal si že to nikdy mít nebudu dneska jsem ještě dál a je mi to málo do tohohle jak člověk spadne tak je konec
Re: levne zvyseni vykonu
mám mpi, měl jsem vykuchané všechno, vrátil jsem zpátky kat a mezitlumič..zadek pořád soieta a piánečko proti vykuchanému. hlavně ten klídeček při jízdě asi stárnu,ale ten hukot výfuku už mě sral.Velda píše:měl sem na autě Fávo svody a trubku bez tlumiče se soietou na konci a po výměně zpět na origo výfuk se soietou na konci si libuju jak to hezky jede... Nevim jak u MPI ja mam BMM a prostě to s katem a středem jede pocitově líp. i kopce vyjedu bez ztráty otáček.
Jo. To su ja.Člen číslo 374
Re: levne zvyseni vykonu
jj přesně tak kolego... ono když tam člověk nabouchal všechno pruchozí tak to asi taky nebude to pravý... Nemužu se zbavit dojmu že ve výfukový soustavě je ten tlak asi spočítanej... Možná to jelo bez tlumiču papírově líp, ale s tlumičema se to dle meho chová líp, civilizovanějc
Re: levne zvyseni vykonu
asi tam ten protitlak k něčemu dobrý přece jenom je
Jo. To su ja.Člen číslo 374
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
vlasta: to máš můj obdiv žes to vydržel Já byl neskutečně vytočenej hned při první jízdě jakej to byl randál
Velda: Prd je vypočítanej. Auta se staví aby byly co nejlevnější, ne aby jely co nejlíp. Sériovej výfuk má k ideálnímu strašně daleko. A už vůbec do toho netahejte protitlak, ten je u čtyřtaktu většinou jen špatně. Když už by něco absence tlumičů mohla změnit, tak to budou rezonanční otáčky pro výplach, to ale nemá s protitlakem nic společnýho.
Velda: Prd je vypočítanej. Auta se staví aby byly co nejlevnější, ne aby jely co nejlíp. Sériovej výfuk má k ideálnímu strašně daleko. A už vůbec do toho netahejte protitlak, ten je u čtyřtaktu většinou jen špatně. Když už by něco absence tlumičů mohla změnit, tak to budou rezonanční otáčky pro výplach, to ale nemá s protitlakem nic společnýho.
Re: levne zvyseni vykonu
honzo...to víš...to mi bylo nějakých 23-25 .. tuning jel naplno, takže všechno ven, co největší randál. dneska spíš vytlumuju interier abych neslyšel nic docela se to daří tím filcem z práce dneska už jezdím pro radost svých dětí
Jo. To su ja.Člen číslo 374
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
No mě je 23 a taky randál nemusím, ale já byl vždycky jinej
Re: levne zvyseni vykonu
Cauec kolegové,
jak tu tak pročítám forum, tak jsem se chtěl zeptat.. Mám feldu r.v. 99, najeto cca 56 tisíc, 1.3 mpi 40kw.. kdybych z toho chtěl dostat třeba 60 65 70kw v rozumnym poměru cena/výkon, co vše by se na tom muselo udělat a na kolik by to zhruba vyšlo se vším? Je firma, která by mě to udělala vše najednou? Snižuje se úpravama nějak životnost nebo zvyšuje poruchovost?
Felda je celkem jak nová, i když jsem musel opravoval lemy blatníků, protože po minulý zimě krásně vykvetly, tak je škoda ji dávat pryč a za velký peníze kupovat nový auto, když tohle mi vyhovuje vším, až na tu agilitu.. Bratranec s microu 1.0 44kw z 93. mě pořád buzeruje, že mi to nejede ale do kopce jsem ho natřel
díky:)
jak tu tak pročítám forum, tak jsem se chtěl zeptat.. Mám feldu r.v. 99, najeto cca 56 tisíc, 1.3 mpi 40kw.. kdybych z toho chtěl dostat třeba 60 65 70kw v rozumnym poměru cena/výkon, co vše by se na tom muselo udělat a na kolik by to zhruba vyšlo se vším? Je firma, která by mě to udělala vše najednou? Snižuje se úpravama nějak životnost nebo zvyšuje poruchovost?
Felda je celkem jak nová, i když jsem musel opravoval lemy blatníků, protože po minulý zimě krásně vykvetly, tak je škoda ji dávat pryč a za velký peníze kupovat nový auto, když tohle mi vyhovuje vším, až na tu agilitu.. Bratranec s microu 1.0 44kw z 93. mě pořád buzeruje, že mi to nejede ale do kopce jsem ho natřel
díky:)
- vonyt
- Příspěvky: 397
- Registrován: sob 01. kvě 2010 12:22:16
- Bydliště: Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Moje zlato - Felicia 1.3 MPi
Hlava, ŘJ, vačka Motor Excel
Odlehčený setrvačník a řemenice
kW - to kdybych věděl
Hlava, ŘJ, vačka Motor Excel
Odlehčený setrvačník a řemenice
kW - to kdybych věděl
Re: levne zvyseni vykonu
Diky..o motor excelu jsem cet, ale tam podle tech grafu je videt ze to davaj na 50kw motory..tak jestli nebude problem to dat na 40kw..
Jak je to potom s technickou? Nebo si musim nechat zapsat vyssi vykon do technicaku?
Diky
Jak je to potom s technickou? Nebo si musim nechat zapsat vyssi vykon do technicaku?
Diky
- 103457
- _________________
- Příspěvky: 11153
- Registrován: ned 29. led 2006 21:19:41
- Bydliště: Nejdek okr. K. Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Hele a co si něco přečíst? Máš to tu všechno popsané.
- vonyt
- Příspěvky: 397
- Registrován: sob 01. kvě 2010 12:22:16
- Bydliště: Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Já měl taky 40kw a bez problému.. technickou řešit nemusíš.. oni to měřit nebudou
Moje zlato - Felicia 1.3 MPi
Hlava, ŘJ, vačka Motor Excel
Odlehčený setrvačník a řemenice
kW - to kdybych věděl
Hlava, ŘJ, vačka Motor Excel
Odlehčený setrvačník a řemenice
kW - to kdybych věděl
Re: levne zvyseni vykonu
Neco jsem tu pocet a i na strankach motor excelu, ale stejne jsem se musel zeptat
Vonyt: kolik tam pridali tobe? Je to hodne znat? Jel jsem s kamosovou 50kw a ten rozdil tam byl temer neznatelnej..
Vonyt: kolik tam pridali tobe? Je to hodne znat? Jel jsem s kamosovou 50kw a ten rozdil tam byl temer neznatelnej..
-
- Příspěvky: 1116
- Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
- Bydliště: Modřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Tak u tebe asi přichází v úvahu ta úprava na 60kw - tj naskládat do 40kw bloku střeva z 50kw a k tomu čip a vačka
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Spíš než tahat ven písty, bych snížil hlavu, výsledek stejněj práce míň, odpadne zajíždění. Ale dal bych 50kw převodovku pro lepší dynamiku.
Re: levne zvyseni vykonu
ta uprava je vacka, ridici jednotka za nakejch 10,5 + k tomu jeste cena "vnitrnosti" (to je presne co v tomhle pripade? ), ty by byly cca za kolik a ty asi budou novy ne?
co se tyce prevodovky, tak to se me moc vyhazovat nechce, prece jen tahle ma teprv nakejch 56 tisic, a kdybych tam dal jinou, tak ta uz muze mit nalitano spoustu pokud nebude nova..
sla by pro vyssi vykon snizit i hlava po upravach napsanych vyse? predpokladam, ze to by byla ta uprava na 63kw za 19,5 tisice?
jakej vliv by meli na vykon nejaky ty sportovni svody + vejfuk, ci jak se tomu nadava? to taky ale bude snad nakou zlatku co?:-d
chci to zas nějak, rozumně, ale třeba mě to chytne a budu přidávat a přidávat.. jinak těch 60kw za 10,5 mi příjde celkem v pohodě.. pokud to teda nebude jen číslo, ale bude to znát
co se tyce prevodovky, tak to se me moc vyhazovat nechce, prece jen tahle ma teprv nakejch 56 tisic, a kdybych tam dal jinou, tak ta uz muze mit nalitano spoustu pokud nebude nova..
sla by pro vyssi vykon snizit i hlava po upravach napsanych vyse? predpokladam, ze to by byla ta uprava na 63kw za 19,5 tisice?
jakej vliv by meli na vykon nejaky ty sportovni svody + vejfuk, ci jak se tomu nadava? to taky ale bude snad nakou zlatku co?:-d
chci to zas nějak, rozumně, ale třeba mě to chytne a budu přidávat a přidávat.. jinak těch 60kw za 10,5 mi příjde celkem v pohodě.. pokud to teda nebude jen číslo, ale bude to znát
-
- Příspěvky: 1116
- Registrován: pát 17. dub 2009 19:23:29
- Bydliště: Modřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
číslo to nebude, to znát pujde, za tech 19,5 je komplet uprava hlavy - uprava spalovaku atd, ale tak to je podle financí. to co bys musel použít z 50kw nebude stát moc, se podívej kolik se pohybujou ceny motoru na inzerci.. nový díly to samozřejě nemá smysl řešit - nejdou sehnat a pokud by šly tak za nesmysl.
Dedla píše:rozdiely medzi agregatmi MPI:
Řídící jednotka,písty,hlava,vačka (zap.svíčky) a stálý převod v převodovce.
Samozřejmě to vše přeskládat jde. Požadovaný kompresní poměr verze 50kW lze i docílit snížením hlavy.
Re: levne zvyseni vykonu
otazkou pak je, jesi stoji priplacet za "jen" dalsi 3kw a 9Nm nakejch 9 tisic...
takze at se rozhodnu pro jakoukoli upravu, budu potrebovat dily ze staryho 50kw motoru...otazka je, jak budu schopnej to rozebrat a vybrat ty spravni dily:-d.. nebo oni to nesezenou? jinak ted jsem nasel tenhle za 1500:
http://auto.bazos.cz/inzerat/31227679/S ... 3-50KW.php
takze at se rozhodnu pro jakoukoli upravu, budu potrebovat dily ze staryho 50kw motoru...otazka je, jak budu schopnej to rozebrat a vybrat ty spravni dily:-d.. nebo oni to nesezenou? jinak ted jsem nasel tenhle za 1500:
http://auto.bazos.cz/inzerat/31227679/S ... 3-50KW.php
- Skury
- _________________
- Příspěvky: 2854
- Registrován: pon 19. led 2004 13:28:54
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Levné zvýšení výkonu neexistuje. To za prvé. Takže je lepší auto prodat a koupit silnější. A za druhý pokud chceš teď řešit přestavbu na 50kW, na to jsou tu jiné diskuze.
Be in, be pirate. Pirates.cz + Škoda Felicia Fun 1̶.̶8̶T̶ - bude update
ProjektySNADNO.cz - zpracování projektových dokumentací na rodinné a bytové domy, interiérový design, specializace na nestandardní řešení.
ProjektySNADNO.cz - zpracování projektových dokumentací na rodinné a bytové domy, interiérový design, specializace na nestandardní řešení.
Re: levne zvyseni vykonu
Za prvy, to ze to pisu do tohohle tema, je proto, ze jsem zbytecne nechtel zakladat jiny tema, nehledam naky levny neresi, jen se tady chci informovat o tom, co nabizi motor excel, proto tady resim ty upravy a penize a ptam se na to lidi, co s tim maji zkusenosti, protoze ja je nemam...napr. pokud by byl pomer cena/vykon lepsi, klidne bych si priplatil i na tech 20 tisic.. jiny auto nechci, protoze tohle me vyhovuje po vsech strankach, az na tu agilni, a o tom vic se snazim zjistit tady
a za druhy nechci delat prestavbu na 50kw, ale zjistit, co potrebuju sehnat, abych mohl jet do toho motor excelu..
a za druhy nechci delat prestavbu na 50kw, ale zjistit, co potrebuju sehnat, abych mohl jet do toho motor excelu..
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
ME zvládá hodně věcí a jsou tam velice šikovní. POkud zvedneš telefon a přímo jim zavoláš a řekneš jim co chceš určitě ti řeknou co jsou schopní pro tebe udělat
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Re: levne zvyseni vykonu
a to taky udělám, až budu v čr a budu se na to chystat..
díky pánové:)
díky pánové:)
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: čtv 20. kvě 2010 10:08:08
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Já ti to řeknu takhle, hlavu a její 3kw a 9Nm jsem poznal víc než vačku a čip a jejich 10kw (reálně 6kw) a 6Nm (reálně 4Nm). Na čísla se nekoukej, to je jen v maximu, podstatný je že zbytek křivky výkonu zkroutí do vrtule.Ljuba píše:otazkou pak je, jesi stoji priplacet za "jen" dalsi 3kw a 9Nm nakejch 9 tisic...
Z vnitřností už nepotřebuješ měnit nic, rozdíl je v pístech - maj vybrání - ale to se dožene snížením hlavy a je to úplně to samý. Liší se ještě vačka, ale ta se stejně bude přebrušovat.
- vonyt
- Příspěvky: 397
- Registrován: sob 01. kvě 2010 12:22:16
- Bydliště: Soběslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Kolik mi to přidalo to fakt nevím.. na brzdě jsem nebyl.. každopádně je to znát dost.. teď mám eště jednu felis taky 40 kw a nedá se to srovnávat.. když jsem před úpravou dával sprinty s feldou 50kw tak mě předjela o cca půl auta možná o auto.. teď jsem před ní tak o 4 auta.. možná víc to nevím.. je to znát ale dost.. každopádně těch peněz nelituju
Moje zlato - Felicia 1.3 MPi
Hlava, ŘJ, vačka Motor Excel
Odlehčený setrvačník a řemenice
kW - to kdybych věděl
Hlava, ŘJ, vačka Motor Excel
Odlehčený setrvačník a řemenice
kW - to kdybych věděl
Re: levne zvyseni vykonu
olala, diky kluci, to jsem potřeboval slyšet..
to mě navnadilo ještě víc .. takže když už bych se do ty úpravy pouštěl tak i s tou hlavou za necelých 20 tisíc, když už tak už..
ještě se zeptám, jakpak je to se spotřebou?
to mě navnadilo ještě víc .. takže když už bych se do ty úpravy pouštěl tak i s tou hlavou za necelých 20 tisíc, když už tak už..
ještě se zeptám, jakpak je to se spotřebou?
-
- Příspěvky: 449
- Registrován: pát 20. črc 2012 11:05:51
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
jak ste tu probiraly ty stredaky v cem je rozdilny nebo jake je slozeni z 1,9 oproti 1,3/1,6?
https://www.flickr.com/photos/127894722@N07/
- potkaj se dva..křižovatka dva pruhy....semafor...červená.....start !ruská ruleta, zelená...jede se deset,dvacet,dvojka přes třicet a trojka na čtyřicet.....pade ! ....votáčky dva,skoro tři litry..holky na chodníku mi hážou kalhotky....
- kouda
- Příspěvky: 272
- Registrován: sob 26. pro 2009 10:25:35
- Bydliště: Kralice nad Oslavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Jenom pro info to je motor sice 1.3 ale jednobod. Oproti MPI má jinou hlavu, ale hlavně jiný plnění, tj. klapku. Ale jinak spodek motoru by měl být stejný. Takže pokud chceš přestavět na 50kw tak je toto špatný motorLjuba píše:otazkou pak je, jesi stoji priplacet za "jen" dalsi 3kw a 9Nm nakejch 9 tisic...
takze at se rozhodnu pro jakoukoli upravu, budu potrebovat dily ze staryho 50kw motoru...otazka je, jak budu schopnej to rozebrat a vybrat ty spravni dily:-d.. nebo oni to nesezenou? jinak ted jsem nasel tenhle za 1500:
http://auto.bazos.cz/inzerat/31227679/S ... 3-50KW.php
Re: levne zvyseni vykonu
aha, vidis to, ja to ani nepoznam
prestavovat nechci, jen jsem zjistoval, co vse potrebuju, abych moch jet do motor excelu.. ale diky za pripominku:)
prestavovat nechci, jen jsem zjistoval, co vse potrebuju, abych moch jet do motor excelu.. ale diky za pripominku:)
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
kouda : Na spodku může být jiný uložení pro vačku ...
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Re: levne zvyseni vykonu
I jednobod BMM se da upravit ja jezdim hlava, vacka, chip od Motor Excel, vyfuk vlastni.
Je pravda ze zaklad byl 50kw motor ale pri dnesni dostupnosti dilu neni zadny problem pripadne zmeny na 50kw.
A jestli to funguje? Tak ano funguje
PS: super nazev vlakana kdyz se tu pohybujem v radech tisicu za upravy
Je pravda ze zaklad byl 50kw motor ale pri dnesni dostupnosti dilu neni zadny problem pripadne zmeny na 50kw.
A jestli to funguje? Tak ano funguje
PS: super nazev vlakana kdyz se tu pohybujem v radech tisicu za upravy
no design car...
no tuning car...
no style car...
no city car...
only My car... -> MotorExcel
no tuning car...
no style car...
no city car...
only My car... -> MotorExcel
Re: levne zvyseni vykonu
Autor vlakna nechtel investovat vic jak 5 tisic..na druhou stranu do auta ktery stoji 20 tisic davat za dalsich dvacet upravy..to je minimalne na zvazeni, ale zalezi v jakyn je to auto stavu a pokud majitel planuje si ho treba jeste 8 let nechat a to auto to zvladne tak proc trochu nezainvestovat a tech 8 let si nezprijemnit..
Re: levne zvyseni vykonu
Ano vim proc je tady tento nazev vlakna... myslel jsem to jen ze srandy .
Nekdo da za upravy 20, nekdo min... zalezi kdo co chce osobne muzu rict ze chip a solidni vyfuk staci na prijemne svezeni, samo ze s vackou jeto jeste lepsi a hlava ta tomu tu posledni pecku ...
Chip a vyfuk to je clovek tak na tech 5tis.
Jak pises tak ano felda stoji 20... upravy se daji poridit i daleko vic jak za 20tis (motor, podvozek atd. Atd.) spis je otazkou proc clovek chce upravovat auto? Jestli chce bejt rychleji v obchode pro rohliky nebo zda ma auto jako konicek a hracku pro zabavu...
Nekdo da za upravy 20, nekdo min... zalezi kdo co chce osobne muzu rict ze chip a solidni vyfuk staci na prijemne svezeni, samo ze s vackou jeto jeste lepsi a hlava ta tomu tu posledni pecku ...
Chip a vyfuk to je clovek tak na tech 5tis.
Jak pises tak ano felda stoji 20... upravy se daji poridit i daleko vic jak za 20tis (motor, podvozek atd. Atd.) spis je otazkou proc clovek chce upravovat auto? Jestli chce bejt rychleji v obchode pro rohliky nebo zda ma auto jako konicek a hracku pro zabavu...
no design car...
no tuning car...
no style car...
no city car...
only My car... -> MotorExcel
no tuning car...
no style car...
no city car...
only My car... -> MotorExcel
Re: levne zvyseni vykonu
u mě je to hobby..asi číslo 1.. nejsem ale automechanik, takže spoustě věcí nerozumím (to se dá najít na netu), a spoustu věcí si neudělám..ale snažím se o to tak nějak starat, aby to bylo v pořádku, vše fungovalo a mám z toho radost..
jakej tam máš výfuk? já na něco koukal, ale to je tak kolem 4 5 tisíc jen zadní díl.. a někde jsem čet, že cím dál od motoru je provedená úprava, tím menší výsledek to pak je..není lepší tam tedy hned dát jiný svody?
jakej tam máš výfuk? já na něco koukal, ale to je tak kolem 4 5 tisíc jen zadní díl.. a někde jsem čet, že cím dál od motoru je provedená úprava, tím menší výsledek to pak je..není lepší tam tedy hned dát jiný svody?
- Skury
- _________________
- Příspěvky: 2854
- Registrován: pon 19. led 2004 13:28:54
- Bydliště: Plzen
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Ljuba: Jaký tam máš brzdy? Nejdřív auto musí brzdit, potom se může zvyšovat výkon...
Be in, be pirate. Pirates.cz + Škoda Felicia Fun 1̶.̶8̶T̶ - bude update
ProjektySNADNO.cz - zpracování projektových dokumentací na rodinné a bytové domy, interiérový design, specializace na nestandardní řešení.
ProjektySNADNO.cz - zpracování projektových dokumentací na rodinné a bytové domy, interiérový design, specializace na nestandardní řešení.
- Majklaz
- Příspěvky: 356
- Registrován: sob 21. črc 2012 15:37:45
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: levne zvyseni vykonu
Je tu celý téma o výfuku na 1.3 - tady -. Svody z fáva + střed trubka pomůže dost oproti sérii a vyjde tě to na něco kolem tisíce.
Re: levne zvyseni vykonu
Svodů je neuvěřitelný množství provedení a neznamená, že ty co koupíš, budou fungovat s motorem co postavíš...vim to z vlastní zkušenosti..myslim si, že funkční celek měl motor excel, kdy jejich svody byly spočítaný pro motor s jejich komponentama..vyhneš se i různýmu laborování s tim, že jim někde něco vadí, například jako já, když už jsem všechno skládal zpátky a zjistil jsem, že vadí jedný větvi svodů na sání podtlak pro brzdy a musel jsem ho tak složitě předělat..prvním svodům co jsem měl zase vadila nápravnice...navíc je to všechno udělaný z trubek, dle mě na tohle "civilní" využití motoru, nesmyslnýho průměru..podle mě je zlatá střední cesta dát tam favo svody a upravit si tlumiče..tlumiče co se prodávaj za těch, jak píšeš, 4-5 tisíc nejsou nic jinýho, než děrovaná trubka obalená vatou, a to zvládneš vyrobit v dobře vybavený dílně sám a dokonce to ani nebude mít ty různý apokalyptický "tuningový" půlmetrový koncovky...To je můj názor..