Pojďte si postěžovat,pokecat...
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
A co teprve LIAZ
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
ne ne ifa voní líp a když už liaz tak MaTeS s močůvkou
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
Tholis píše:SobiM: já nemůžu oni mi to pak smažou do očí ti to neřeknou ani kolegové, takže předpokládám že si ranař, kór po tvé reakci pod textem
Ty voe senzor opotřebení a EDS na feldě? No fuj to by nám soudruzi ze škody neudělali aby z feldy udělali elektronickou obludu Jinak u nás na severu ty silnice tak hrozný nejsou, teda krom hlavní v ústí u Tesca...
No já jo teda..ale zase každý rýny co padne vedle..
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
já, když vidím, jak se u nás serou auta naftový podstatně více a v částích, které by měli jezdit s celkovou doživotností auta, tak to potěž hrábě fakt benzín je zlatej..
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
Verte, že Avia alebo Liaz vonia veľmi decentne oproti starému gazíku (UVAZ) čo má kamoš Oproti nemu sa tdi ani neklepe, a to bol benzín (už tam je diesel zo sierry)
Ako ste spmínali tie cesty, to by ste mali vidieť, čo je teraz u nás v Košiciach. Na hlavnom ťahu cez mesto som skoro utrhol poloos, keď som vletel do diery, ktorú som cez autá pred sebou nevidel. My tu teraz jazdíme slalom povinne všetci Už aby bola jar...
Ako ste spmínali tie cesty, to by ste mali vidieť, čo je teraz u nás v Košiciach. Na hlavnom ťahu cez mesto som skoro utrhol poloos, keď som vletel do diery, ktorú som cez autá pred sebou nevidel. My tu teraz jazdíme slalom povinne všetci Už aby bola jar...
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
Naftu pro auto do rodiny proč ne , ale jako sportovní auto ?? NIKDY! Benzín je prostě benzín
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
Kein píše: ale jako sportovní auto ?? NIKDY!
AUDI V12 TDi LeMans
VW RaceTuareg TDi - Dakar
Cestovní vozy TDi ( okruhy)
...
....
...
.
.
v naftě je síla
a když jsem teď slyšel octavii II RS TDi s common railem,tak už to má krásnej tichej klidnej chod narozdíl od PD...prostě budoucnost
- AleScout
- Příspěvky: 728
- Registrován: ned 21. srp 2005 15:15:44
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
luke.bean: presne tak, v nafte je sila. Skodovka na to prisla uz v roce 2003 s Fabii RS TDI
Jeste bych doplnil vitezstvi SEATu s motory TDI v serialu FIA WTCC pred BMW, Chevroletem a Hondou
Kdo rika, ze nafta a sportovni auto nejde dohromady, tak opravdu tezce zaspal dobu
Jeste bych doplnil vitezstvi SEATu s motory TDI v serialu FIA WTCC pred BMW, Chevroletem a Hondou
Kdo rika, ze nafta a sportovni auto nejde dohromady, tak opravdu tezce zaspal dobu
Škoda Felicia Scout 1.3 GLXI, modrá ledová metalíza (recenze na Moje.Auto.cz)
Škoda Felicia 1.6 GLXI, modrá hlubinná metalíza (recenze na Moje.Auto.cz)
Fotogalerie na AleScout.Rajce.iDNES.cz
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
já to říkám pořád že nafta do všeho a benzín na umytí fleků od nafty
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
to už tu dloooooooho nebylo nafta vs. benzín
to je snad jasný ne. na naftu se jezdí, benzínem se umijí fleky a plynem se topí.....
to je snad jasný ne. na naftu se jezdí, benzínem se umijí fleky a plynem se topí.....
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
Kejzi....dneska jsem se kukl na zadní blatníky.. abslutně bez rzi. to jenom abys věděl jak se máš starat o auto
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
luke.bean píše:AUDI V12 TDi LeMans
VW RaceTuareg TDi - Dakar
Cestovní vozy TDi ( okruhy)
...
....
...
.
.
v naftě je síla
a když jsem teď slyšel octavii II RS TDi s common railem,tak už to má krásnej tichej klidnej chod narozdíl od PD...prostě budoucnost
http://www.autoweb.cz/autoweb-tv/skoda- ... tml?id=237
-
- Příspěvky: 8486
- Registrován: úte 02. kvě 2006 23:05:53
- Bydliště: Jihlava,Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
REX:Neboj už se o ně budu starat,to někdo zanedbal už přede mnou Já kupoval felis a měla na lemech bublinku
Ať žije nafta,já ji budu určitě kupovat,ale ještě si chvíli musím počkat.A k tý čistotě uvnitř motoru,no jak říká Luke,asi bych ti měl vyfotit víčko od oleje u Passata,je tam krásně čisto
Ať žije nafta,já ji budu určitě kupovat,ale ještě si chvíli musím počkat.A k tý čistotě uvnitř motoru,no jak říká Luke,asi bych ti měl vyfotit víčko od oleje u Passata,je tam krásně čisto
- Macman
- Příspěvky: 2420
- Registrován: stř 31. kvě 2006 20:53:48
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
az se vam neco v tech dieslech po*ere tak jeste budete vzpominat na benzin
méně znamená někdy více...
-
- Příspěvky: 8486
- Registrován: úte 02. kvě 2006 23:05:53
- Bydliště: Jihlava,Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
Macman:No ono pokud si koupíš něco novějšího v benzínu a nebo v naftě a po**re se ti to,tak si můžeš vzpomenout tak akorát na feldu a nebo 120-ky,protože u modernějších aut je to jedno
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
Kejzi1 : Jo, přesně tak....
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
kejzi1 píše:Macman:No ono pokud si koupíš něco novějšího v benzínu a nebo v naftě a po**re se ti to,tak si můžeš vzpomenout tak akorát na feldu a nebo 120-ky,protože u modernějších aut je to jedno
AMEN velebnosti
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
kejzi1 píše:REX:Neboj už se o ně budu starat,to někdo zanedbal už přede mnou Já kupoval felis a měla na lemech bublinku
Ať žije nafta,já ji budu určitě kupovat,ale ještě si chvíli musím počkat.A k tý čistotě uvnitř motoru,no jak říká Luke,asi bych ti měl vyfotit víčko od oleje u Passata,je tam krásně čisto
jj čekáš až pomine krize a já budu mít řidičák
- Macman
- Příspěvky: 2420
- Registrován: stř 31. kvě 2006 20:53:48
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
no z jake se to veme stranky ... pokud si koupis nejake FSIcko u nas v cesku tak z 50% ztraci svou funkci v CR ale takovy novy commonrail jak se po*sere...nema zadny tlakovy potrubi a vsechny odtoky a privody paliva jsou primo v hlave takze odpada tady rail (tlakova zasobovaci, rozdelopvaci trubka)...kazdej vstrik ma sve vlastni vysokotlake cerpadlo tanhle vstrik je namontovany primo do hlavy za urcitejch podminek a je velky asi 10cm se vsim vsudy...jeden tenhle vstrik stoji okolo 20000,- a to je na jeden valec ... dale me fascinuje vyfukove potrubi u novych dieslu jelikoz ma katalyzator ktery se sklada ze zasobnikove komory pro pevne castice a cistici vlozky tak je to mazec...s dieslem se musi umet jezdit a neni urcite na kratky popojizdky.. kdyz se zaplni kat marasem tak se tomu musi slapnout po urcitou dobu aby se saze vypalily... kdyz s tim jezdi nejaka blondynka v oktavce po centru mesta tak si ani nevsimne jak se ji rozinaji kontrolky a newi co ma v tu chvili delat dokud se katalyzator nezaplni uplne a je nutna jeho vymena ktera stoji neco okolo 30000,- a vyse...
po roce co se ucim o motorech jak od karburatoru az po nynejsi diesly vim ze bych diesla nechtel..jedine kdybych fakt vedel ze bych denne najezdil alespon 150km na dalnicich
po roce co se ucim o motorech jak od karburatoru az po nynejsi diesly vim ze bych diesla nechtel..jedine kdybych fakt vedel ze bych denne najezdil alespon 150km na dalnicich
méně znamená někdy více...
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
Lidi si často myslí, že ušetří, když si koupí dízla, ale to že takový nový TDi stojí +- o 50 000 víc než benzín, a servis je taky dražší, tak už je potřeba hodně propočítávat, zdali ten člověk jezdí opravdu tak hodně, aby se mu ten dízl vyplatil, když si teď odmyslíme jízdní vlastnosti apod.
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
jojo tohle je už tak ošoupané téma snad na všech klubech, foréch a všude možně. stejně se nikdy neřekne co je nejlepší všechno má své plusy i mínusy a je na každém co mu bude vyhovovat víc, takže ten kdo má benzín si bude chvalit svoje a ten co má naftu zas bude neústupně stát za svou naftou. bych to trochu shrnul co tak obecně platí
BENZIN
PLUSY: tišší chod, u starších vozů nižší náklady na servis a údržbu, menší citlivost na kvalitu
paliva
MINUSY: vyšší spotřeba, slabší zátah v nízkých otáčkách
NAFTA
PLUSY: lepší tah už od nízkých otáček, nižší spotřeba
MINUSY: větší hlučnost, nutnost ciltivějšího zacházení v zimě, vyšší nároky na kvalitu paliva, dražší servis a údržba, větší riziko poruch drahých částí (vstřikovač, turbo)
Na naftovém autu začnete vydělávat většinou až tehdy, když s ním ročně najedete přes dvacet tisíc kilometrů.Jeho nižší spotřeba předtím totiž jen umořuje vyšší nákupní cenu vozu.
Dieselový motor se moc nehodí pro řidiče, který si auto kupuje na deset let s tím, že ročně najede pět tisíc kilometrů a levnou naftu nejisté kvality bude tankovat u pumpy vzniklé v bývalém JZD.
Benzinový motor si poradí s horším palivem snadno, u dieselů může mít nekvalitní nafta tragické následky.Negativně se to projeví na stavu motoru, a proto narostou náklady na opravu, které v případě fatálnějších závad typu zadřené čerpadlo, turbodmychadlo nebo ucpané vstřikovací ventily znamenají desítky tisíc korun. Jen oprava turba vyjde i na třicet tisíc. Návratnost investice do dieselu to pak výrazně prodlužuje.
Dieselům také určitě neprospěje, když ráno sednete do studeného vozu s turbem a začnete závodit.
BENZIN
PLUSY: tišší chod, u starších vozů nižší náklady na servis a údržbu, menší citlivost na kvalitu
paliva
MINUSY: vyšší spotřeba, slabší zátah v nízkých otáčkách
NAFTA
PLUSY: lepší tah už od nízkých otáček, nižší spotřeba
MINUSY: větší hlučnost, nutnost ciltivějšího zacházení v zimě, vyšší nároky na kvalitu paliva, dražší servis a údržba, větší riziko poruch drahých částí (vstřikovač, turbo)
Na naftovém autu začnete vydělávat většinou až tehdy, když s ním ročně najedete přes dvacet tisíc kilometrů.Jeho nižší spotřeba předtím totiž jen umořuje vyšší nákupní cenu vozu.
Dieselový motor se moc nehodí pro řidiče, který si auto kupuje na deset let s tím, že ročně najede pět tisíc kilometrů a levnou naftu nejisté kvality bude tankovat u pumpy vzniklé v bývalém JZD.
Benzinový motor si poradí s horším palivem snadno, u dieselů může mít nekvalitní nafta tragické následky.Negativně se to projeví na stavu motoru, a proto narostou náklady na opravu, které v případě fatálnějších závad typu zadřené čerpadlo, turbodmychadlo nebo ucpané vstřikovací ventily znamenají desítky tisíc korun. Jen oprava turba vyjde i na třicet tisíc. Návratnost investice do dieselu to pak výrazně prodlužuje.
Dieselům také určitě neprospěje, když ráno sednete do studeného vozu s turbem a začnete závodit.
- Macman
- Příspěvky: 2420
- Registrován: stř 31. kvě 2006 20:53:48
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
taky hezky receno
méně znamená někdy více...
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
martinky ibiza jezdí za 4.2 - 4.5 ltr ropy... město,okreska dálnice kdekoliv..
1.8T v oktávce jezdí město cca13 a ostatní přes 10 ltr.. to je víc než o polovinu víc
a když vezmu v potaz to,že ibiza bude mít během pár dnů nějakých 160-170ps a trošku přes 400Nm , tak se mi chce brečet
1.8T v oktávce jezdí město cca13 a ostatní přes 10 ltr.. to je víc než o polovinu víc
a když vezmu v potaz to,že ibiza bude mít během pár dnů nějakých 160-170ps a trošku přes 400Nm , tak se mi chce brečet
- hromyblesky
- Příspěvky: 4227
- Registrován: úte 10. úno 2009 8:40:01
- Bydliště: Region razovitý ,tam někdo primo uprostřed mesta Ostravy,bo je to tu fajne cyp.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
dizla si kupuji hlavne ridici kamionu a dodavek ne?a proc asi?jezdi zadarmo
synku lampy tu pálí,,,, neony blikaj na cestu...
FAKJU BIČ
FAKJU BIČ
za vsim hledej pravidlo 7 a 15VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
ty jo já snad místo feldy začnu šetřit na ibizu 5D 99-01 1.9 TDI 81kW Luko, kolik Tě to tak bude stát dostat se na těch +-170 oslíků jestli to teda není tajný?
A když už jsme u toho zvyšování výkonu, kolik tak stojí dostat z felí 1.6 tak 80kW a jak moc se tím sníží životnost, vydrží to aspoň 100000km při normálním používání
A když už jsme u toho zvyšování výkonu, kolik tak stojí dostat z felí 1.6 tak 80kW a jak moc se tím sníží životnost, vydrží to aspoň 100000km při normálním používání
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
No,tak nějak podle toho kolik máš kamarádů co se vrtají v autě a jaký ti udělají ceny na díly
když to tak nějak shrnu,tak základ jsou trysky,ceny podle druhu od 4 do 12 tis ,další je turbo,dobrej základ je z 96kW PD cena od 5-10 tis podle stavu a pak naladit soft cca 5-7 tis podle ladiče
a motor vydrží v týhle sestavě s přehledem 500 000 km akorát pak jde do háje spojka,ale to je jediný co je mínus.
a teď to dáme dohromady a když to tak řeknu,tak mám za "pár" kaček skoro dvojnásobek výkonu..
například u feldy abolutně nemyslytelná věc..
když to tak nějak shrnu,tak základ jsou trysky,ceny podle druhu od 4 do 12 tis ,další je turbo,dobrej základ je z 96kW PD cena od 5-10 tis podle stavu a pak naladit soft cca 5-7 tis podle ladiče
a motor vydrží v týhle sestavě s přehledem 500 000 km akorát pak jde do háje spojka,ale to je jediný co je mínus.
a teď to dáme dohromady a když to tak řeknu,tak mám za "pár" kaček skoro dvojnásobek výkonu..
například u feldy abolutně nemyslytelná věc..
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
ještě doplním že od tysek se odvíjí výkon,takže když si koupíš jedny z levnějších variant,jdeš cca 130ps a pak nahoru až se můžeš dostat přes 200ps,ale tam už se volí i turbo jinačí
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
jojo zvedat výkon jde jen u dízlů u benzínu né ja zapomněl Jinak jestli 1.8T si vezme 13L ve městě a 10L mimo tak můj motor co mám v autě je asi geniální, když mám o třetinu výšší výkon, o 300kg těžší kchár a menší spotřebu o litr ve městě i o litr mimo
Dexter: I u turbo benzínů se musí počkat až se zahřeje olej, jinak ti může odejít turbo taky, turbo je prostě turbo a pokud není chlazené vodou je jedno jestli je to benzín nebo nafťák Jinak repase turba stojí 7000 -17000kč (což už je dražší jako nové turbo - v mém případě) nevím kde si přišel na 30 000kč
Dexter: I u turbo benzínů se musí počkat až se zahřeje olej, jinak ti může odejít turbo taky, turbo je prostě turbo a pokud není chlazené vodou je jedno jestli je to benzín nebo nafťák Jinak repase turba stojí 7000 -17000kč (což už je dražší jako nové turbo - v mém případě) nevím kde si přišel na 30 000kč
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne pát 20. bře 2009 20:53:41, celkem upraveno 1 x.
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
jj jasný já jen že u novejch dízlů je turbo snad ve všech u benzínu být nemusí, ale jinak máš pravdu turbo je turbo s tím se musí zacházet trochu jinak
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne pát 20. bře 2009 20:55:09, celkem upraveno 2 x.
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
no já asi pokud nešeženu libovou felí, tak asi opravdu budu pokukovat po TDI. Sice srdce zabolí ale felda bude v rodině pořád akorát na ní nebudu moc nic udělat, protože by mi urazili pazour a na ibize, octě, polu,.. si sám už neudělám vůbec nic
Naposledy upravil(a) p@vel dne pát 20. bře 2009 21:01:40, celkem upraveno 1 x.
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
kein: jdi si koupi vstřiky,turbo apod.. a hle,co jsi zjistil? že do benzínu jsou ty ceny trošku jinde taky.. a o tom to je saabtuning máš určitě prolezlej,tak musíš vědět o čem mluvím
tady na TDi se válí mraky věcí na prodej na internetu i po vrakáčích a jsi v tom fakt za pár korun..
se spotřebou u 1.8T se bavím o verzi 132kW v sérii a po nějakých úpravách.. ta spotřeba taková je - vlastní zkušenost
tady na TDi se válí mraky věcí na prodej na internetu i po vrakáčích a jsi v tom fakt za pár korun..
se spotřebou u 1.8T se bavím o verzi 132kW v sérii a po nějakých úpravách.. ta spotřeba taková je - vlastní zkušenost
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
Dexter no nevím jestli si benzín poradí s horším palivem. Když mladá natankovala do jejího HoubyToPojede horší benzín jak to kašlalo a nechtělo to vůbec jet. A co teprv to nelejt do nějakýho fsi?
prostě někdo chce to a druhej tohle.
Kein - benzín jde upravit, ale nárůst výkonu není takový jako u nafty to přeci víš ne
prostě někdo chce to a druhej tohle.
Kein - benzín jde upravit, ale nárůst výkonu není takový jako u nafty to přeci víš ne
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
nojo ale tak si myslim že ti to max nepojede, ale špatná nafta se podepíše na motoru.. to už jsem psal
- Macman
- Příspěvky: 2420
- Registrován: stř 31. kvě 2006 20:53:48
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
HTP bych tady nesrovnaval s motory nybrz to neni motor ale vysavac!
méně znamená někdy více...
-
- Příspěvky: 8486
- Registrován: úte 02. kvě 2006 23:05:53
- Bydliště: Jihlava,Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
Luke:Neměla být ibiza jen na takový ježdění pro Martinku do školy?A nakonec z toho bude RS-ko Jses měl na RS-ko vykašlat a poladit si taky Ibizu
Jojo TDI se dá poladit hezky
Jojo TDI se dá poladit hezky
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
to je sice pravda, ale pro ženskou do města to stačí, na to nepotřebuje ani 1,8T ani TDi
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
ono kdyby naftulíni neměli turba, tak by asi tak výrazně výkon zvýšit taky nešel ne? Nebo se pletu?
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
nepleteš.. bez turba ztraceno
kejzi: no znáš to...
kejzi: no znáš to...
-
- Příspěvky: 8486
- Registrován: úte 02. kvě 2006 23:05:53
- Bydliště: Jihlava,Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
Luke:No jo,se to u tebe zase nějak zvrtlo.A na slalomech s tím bude jezdit Martinka nebo ty?
Až si koupím TDI asi navštívím Tuning Garage Praha a nechám si to poladit,sice budu častěji měnit spojku,ale neva
Až si koupím TDI asi navštívím Tuning Garage Praha a nechám si to poladit,sice budu častěji měnit spojku,ale neva
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
já ne,mě vplant do ruky nepatří... já už jsem si navyknul na pracovní rukavice od šmíru
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
luke.bean píše:kein: jdi si koupi vstřiky,turbo apod.. a hle,co jsi zjistil? že do benzínu jsou ty ceny trošku jinde taky.. a o tom to je saabtuning máš určitě prolezlej,tak musíš vědět o čem mluvím
tady na TDi se válí mraky věcí na prodej na internetu i po vrakáčích a jsi v tom fakt za pár korun..
se spotřebou u 1.8T se bavím o verzi 132kW v sérii a po nějakých úpravách.. ta spotřeba taková je - vlastní zkušenost
Na co vstřiky, turbo apod? abych měl 500 koní ??? Za 14 000,- mám z mého motoru 202kw a 380nm! čistě softwarově. Pokud bych do auta hodil silnější trubo a vstřiky + silnější palivové čerpadlo, výkon by stoupl někde k nebesům!! Ano na turbodízl je uprava levnější, ale nikdy nedosáhne na hodnoty, co je schopný vzniknout z turbobenzínu! Samozřejmě se bavíme o motorech, které něco vydrží né o MPi... prostě nechápu proč si koupit dízl a toho stunit na urověn turbobenzínu, když si můžu rovnou koupit turbo benzín... ?? A pokud dáš větší vstřiky tak věř, že spotřeba ti taky nezůstane u 5L...
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne pát 20. bře 2009 21:18:35, celkem upraveno 1 x.
- hromyblesky
- Příspěvky: 4227
- Registrován: úte 10. úno 2009 8:40:01
- Bydliště: Region razovitý ,tam někdo primo uprostřed mesta Ostravy,bo je to tu fajne cyp.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
NEJLEPŠÍ JE SE POŘÁDNĚ NAŽRAT A PAK SI JÍT LEHNOUT
synku lampy tu pálí,,,, neony blikaj na cestu...
FAKJU BIČ
FAKJU BIČ
za vsim hledej pravidlo 7 a 15VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
-
- Příspěvky: 8486
- Registrován: úte 02. kvě 2006 23:05:53
- Bydliště: Jihlava,Třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
Hehe ajo vlastně ty jsi ten rádoby závodník a neumíš jezdit
Tak to bude mít Martinka rychlejší auto než ty RS a s menší spotřebou
Kirneu:Jojo tak nějak počkám až skončí krize a něco našetřím a třeba to vyjde a feldu koupíš zrovna ty
Hromy:To je taky pravda Zrovna žeru a piju a pak s přítelkyní zalehneme
Tak to bude mít Martinka rychlejší auto než ty RS a s menší spotřebou
Kirneu:Jojo tak nějak počkám až skončí krize a něco našetřím a třeba to vyjde a feldu koupíš zrovna ty
Hromy:To je taky pravda Zrovna žeru a piju a pak s přítelkyní zalehneme
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
hromy:no to se ale pak španě spí
Naposledy upravil(a) Návštěvník dne pát 20. bře 2009 21:44:33, celkem upraveno 1 x.
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
po flašce slivovice se spí náhodou dobře
- hromyblesky
- Příspěvky: 4227
- Registrován: úte 10. úno 2009 8:40:01
- Bydliště: Region razovitý ,tam někdo primo uprostřed mesta Ostravy,bo je to tu fajne cyp.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
PRAVE ZE SE SPI LUXUSNE obvzvlast kdyz ti pritulka jeste sama od seba udela oralni radost ,to je teprve žůžo,a pak to zalomit
a ne tu resit nejaky vstriky a byt akorat tak nasranej a s brekem jit spat
a ne tu resit nejaky vstriky a byt akorat tak nasranej a s brekem jit spat
synku lampy tu pálí,,,, neony blikaj na cestu...
FAKJU BIČ
FAKJU BIČ
za vsim hledej pravidlo 7 a 15VAUXHALL píše:Me by zajimalo kde bys to chtel jeste snizovat,kdyz motor je 12cm nad zemi
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
mě stačí pár pivek mastnou hubu od špekáčků a nohy nastole jako včera
Re: Pěkně to tu chcípá -Pojďte si postěžovat, pokecat, pohádat..
Kein píše:
Na co vstřiky, turbo apod? abych měl 500 koní ??? Za 14 000,- mám z mého motoru 202kw a 380nm! čistě softwarově. Pokud bych do auta hodil silnější trubo a vstřiky + silnější palivové čerpadlo, výkon by stoupl někde k nebesům!! Ano na turbodízl je uprava levnější, ale nikdy nedosáhne na hodnoty, co je schopný vzniknout z turbobenzínu! Samozřejmě se bavíme o motorech, které něco vydrží né o MPi... prostě nechápu proč si koupit dízl a toho stunit na urověn turbobenzínu, když si můžu rovnou koupit turbo benzín... ?? A pokud dáš větší vstřiky tak věř, že spotřeba ti taky nezůstane u 5L...
Se softwarem to nikdy tak dobře nepojede.. temhlě rádobyhodnotám nevěřím to mě nechává klidným..
kamarád má odbržďěný TDi 180PS a 440Nm a nedostane se přes 8 ltr.. jsme zvědavej jak tohohle dosáhneš s benzínem.. navíc když pak trošku cestuješ
tvoje volvo se softwarem si dá k snídani..
btw: už vidím jak tohle věšíš na volvoklub a tam se tomu smějí na 10 stránek
ale holt realita je krutá.. 1.8T se 195ps tomuhle TDi neujede.. jen pro srovnání