Zdravím všechny. Jsem tu už asi tři roky, ale až teprve teď jsem zjistil, že je tady nějaké téma týkající se nehod felicií, tak jsem se rozhodl přispět takovým příspěvkem k zamyšlení.
Studuju zdravotnického záchranáře na vysoké škole a pravidelně jezdím na autonehody. A bohužel vždy, když je tam jako jeden z vozů Felicie, je to poměrně často prů*er jako kráva. Naposledy jsme teď jeli na nehodu, kdy jel nový Seat Leon a protože si dával v zatáčce telefon do nabíječky, tak vjel do protisměru, kde se čelně střetl s felicií. Seat byl úplně v pohodě, nic se mu nestalo, řidič byl také úplně v pohodě, ale řidiče z feldy jsme předávali do traumacentra s kontuzí plic, mnohačetnými zlomeninami žeber a prasklou hrudní kostí. Felicia je doopravdy rakev, ať si každý říká, co chce. Nemuselo by tomu tak být, kdyby se o ně lidé starali stejně jako my tady na klubu a nedávali do nich levné čínské bazmeky a nejezdili na sjeých gumách. Tady je schválně fotka z téhle nehody...

A asi před týdnem jsme jeli na autonehodu, kdy felicia dostala smyk v zatáčce (sjeté gumy...), vyletěla ze silnice a po nárazu do stromu začala hořet. Opět nejspíš vinou toho, že se 20 let nikdo nestaral o elektroinstalaci. Bohužel jsme řidiče transportovali v těžském stavu, v bezvědomí, po úspěšné resuscitaci do traumacentra. Měl vnitřní zranění, rozsáhlé zlomeniny žeber, zlámané bérce, to auto bylo úplně na sra*ku. Z toho fotky nemám, protože to jsem neměl možnost fotit, ale věřte mi, že byste to vidět nechtěli... Jen si tady o tom můžete přečíst: