motor 1,2TSI 81kw
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: sob 23. zář 2006 11:12:33
- Bydliště: Větrušice
- Kontaktovat uživatele:
motor 1,2TSI 81kw
ahoj. jel už někdo s novou fabii III generace s motorem 1,2TSI 81kw? zajímá mě jak to jede respektive jak se motor zvedá ze středních otáček. jel jsem s TSI 63kw a popravdě žádnej zázrak.. zvažuju koupi nový Fabie tak díky za postřehy.. Richtrik
- Maty
- __________________
- Příspěvky: 5680
- Registrován: sob 01. bře 2008 9:52:40
- Bydliště: Liberec 11
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
...Přesunuto z bazaru...
Největším problémem všech informací je to, že je nikdo nechce HLEDAT !!!
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
Bylo ...Škoda Felicia GLXi 1.3Mpi 50kW r.v.1998 ... zelená .... Blíže --->ZDE<---
Bylo ...Citroën C5 Tourer 2.2HDi 125kw r.v. 2008 ... stříbrná
Je ... BMW F31 318d 105kw r.v. 2013 ... stříbrná
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: sob 23. zář 2006 11:12:33
- Bydliště: Větrušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
protože jsem si toho nevšimnul.. roky jsem tu nebyl. přesunuto to je kam? nevyznám se v tom.. (už jsem to našel Kavárna)
Naposledy upravil(a) Richtrik dne stř 01. čer 2016 21:19:21, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 647
- Registrován: ned 09. led 2011 20:19:57
- Bydliště: Nepolisy
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
Já jel zkušební jízdu se Š Yeti 1,2 TSI 81 kW a musím říct, že je to dost živé, není to žádný lenoch. S Fabií to bude trhat asfalt, ta je lehčí než Yeti. Určitě to bylo o dost živější než moje Š Felicia 1,3 MPi 50 kW.
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: sob 23. zář 2006 11:12:33
- Bydliště: Větrušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
problém je v tom, že posledních 8 let jezdím Fabíí RS TDI a jsem celkem zmlsanej krou'tákem..
Yeti bude těžší a asi určitě i větší odpor vzduchu. pokud to jelo s Yetim pěkně tak s Fabíí by to mělo mávat.
papírově má TSI 81kw o desetinu lepší zrychlení než moje Fabia RS (což se mi mic nezdá..)
Yeti bude těžší a asi určitě i větší odpor vzduchu. pokud to jelo s Yetim pěkně tak s Fabíí by to mělo mávat.
papírově má TSI 81kw o desetinu lepší zrychlení než moje Fabia RS (což se mi mic nezdá..)
Re: motor 1,2TSI 81kw
tobě nestačil ten poslední zprasený motor a jak jsem tě naklepal na Macoše? :D
Jo. To su ja.Člen číslo 374
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: sob 23. zář 2006 11:12:33
- Bydliště: Větrušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
naznačuješ, že TSI je sprasený motor?
Re: motor 1,2TSI 81kw
a myslíš že nadupaná litrovka coca coly je supr kauf? ani fauwééé neví, jak dlouho ten motor vydrží
Jo. To su ja.Člen číslo 374
-
- Příspěvky: 647
- Registrován: ned 09. led 2011 20:19:57
- Bydliště: Nepolisy
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
Není nic jednoduššího, než se objednat na zkušební jízdu do autosalonu a vyžadovat při ní F III s tímto motorem. Pokud ji nebudou mít v jednom autosalonu, tak to zkusit v jiném.
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: sob 23. zář 2006 11:12:33
- Bydliště: Větrušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
hele na zkušební jízdu se samozřejmě objednám. ale pochybuju, že mě nechaj točit novej motor do červenýho pole.. (to se příčí i mě)
-
- Příspěvky: 647
- Registrován: ned 09. led 2011 20:19:57
- Bydliště: Nepolisy
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
Jak je auto živé, poznáš i bez červeného pole. Já byl u Yetiho spokojen.
Re: motor 1,2TSI 81kw
Přispěju taky troškou do mlýna... i když jsem jmenovitě s tímto motorem neměl tu čest. Fakt je, že to asi pojede pěkně, fábie není žádnej mamut a 81 kW s tím bude cvičit slušně. Druhá věc je ona vrtošivá technologie, zeména bych po špatných zkušenostech u TDI motorů měl strach z turba. Prostě je tam fíčura navíc, která se může podělat a podle Murphyho zákonů, co se podělat může, to se taky podělá. Navíc to není věc za 5,50 Kč u Autokelly . Nicméně pro člověka s relativně nízkým nájezdem (okolo 10 kkm ročně) to může být celkem přijatelná alternativa a pokud se toho zvládne zavčasu zbavit než se něco drahého pos*ere, může to být zajímavé vozítko. Já sám bych upřednostnil obyč atmosférický motor u nějakého bezproblémového výrobce, konkrétně například Toyota Yaris 1,3.
oponentní názor je možno si přečíst zde: http://dfens-cz.com/postrach-ceskych-ho ... 60-000-km/
Jinak co se týká točení motoru do červeného pole, pokud to tam nebudeš držet v tom červeným poli dlouho, myslím, že není problém to při zkušební jízdě vyzkoušet. Od toho tam ty auta mají, aby si je zákazníci vyzkoušeli. Navíc jejich auto to není (je to firemní a z cizího krev neteče), tak nemyslím, že by jim to mělo nějak extra vadit.
oponentní názor je možno si přečíst zde: http://dfens-cz.com/postrach-ceskych-ho ... 60-000-km/
Jinak co se týká točení motoru do červeného pole, pokud to tam nebudeš držet v tom červeným poli dlouho, myslím, že není problém to při zkušební jízdě vyzkoušet. Od toho tam ty auta mají, aby si je zákazníci vyzkoušeli. Navíc jejich auto to není (je to firemní a z cizího krev neteče), tak nemyslím, že by jim to mělo nějak extra vadit.
-
- Příspěvky: 647
- Registrován: ned 09. led 2011 20:19:57
- Bydliště: Nepolisy
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
S tím turbem je prý problém, pokud s tím někdo jezdí ve vysokých otáčkách a pak hned vypne motor, turbo je v té chvíli moc zahřáté a po vypnutí motoru se přestane chladit, protože přestane protékat olej, lepší je prý po divoké jízdě nechat motor minutu dvě na volnoběžných otázkách, aby se turbo před vypnutím motoru stačilo schladit protékajícím olejem.
-
- Příspěvky: 295
- Registrován: čtv 08. kvě 2014 14:45:04
- Bydliště: Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
To je obecně u jakýhokoliv oturbenýho motoru, nezávisle na stylu jízdy...
Re: motor 1,2TSI 81kw
Richtrik:
Jestliže máš stále Fab RS,která funguje a netrápí tě že nejsi IN rokem výroby historického kousku,nech si ji,neměň ji.
Vše ostatní-novodobé mi dnes přijde jako cesta do pekel. Sice to má třeba dost "elektronických hraček pro dospělé",ale to je asi tak všechno.
Konkrétně mě tedy tahle "nová doba" ničím neohromila.
Motory by měly být jen 2,0 benzín,nebo 2,0 nafta,případně doplněné nějakým T.
Jestliže máš stále Fab RS,která funguje a netrápí tě že nejsi IN rokem výroby historického kousku,nech si ji,neměň ji.
Vše ostatní-novodobé mi dnes přijde jako cesta do pekel. Sice to má třeba dost "elektronických hraček pro dospělé",ale to je asi tak všechno.
Konkrétně mě tedy tahle "nová doba" ničím neohromila.
Motory by měly být jen 2,0 benzín,nebo 2,0 nafta,případně doplněné nějakým T.
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Re: motor 1,2TSI 81kw
Ha!osobne píše:Jak je auto živé, poznáš i bez červeného pole. Já byl u Yetiho spokojen.
Odhalili jme ho!
Byl... A už není...
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
-
- Příspěvky: 647
- Registrován: ned 09. led 2011 20:19:57
- Bydliště: Nepolisy
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
Tak zatím jsem ho nekoupil, byla to jen zkušební jízda.
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: sob 23. zář 2006 11:12:33
- Bydliště: Větrušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
čau pane!Dedla píše:Richtrik:
Jestliže máš stále Fab RS,která funguje a netrápí tě že nejsi IN rokem výroby historického kousku,nech si ji,neměň ji.
Vše ostatní-novodobé mi dnes přijde jako cesta do pekel. Sice to má třeba dost "elektronických hraček pro dospělé",ale to je asi tak všechno.
Konkrétně mě tedy tahle "nová doba" ničím neohromila.
Motory by měly být jen 2,0 benzín,nebo 2,0 nafta,případně doplněné nějakým T.
Fab RS stále mám, ale tachometr se blíží 270000km... rok 2003.. čekají mě rozvody, spojka, komplet kotouče a asi tři týdny píská turbo.. přesněji netěsnost mezi turbem a hlavou kde jsou strženy nějaké štefty takže nejde na 100% dotáhnout což znamená motor ven a výměna šteftů. slovy kamaráda automechanika "náprava je celá taková volnější" to že začíná kvést lem a práh vepředu je už jen taková třešnička na dortu..
auto furt jede jak pitomý a nežere, ale prostě řeším po poradách s automechanikem nové. není problém koupit za necelých 300000 6letej Superb 2,0TDI jenže právě slovy mechanika umíraj čerpadla, vstřiky, filtry pevných částic.. a je jedno jestli Superb nebo Octa nebo cokoliv jinýho.. tak řeším menší nový auto.. to 100000km vydrží což mám na 10 let a pak zas koupím nový... asi tak.. takže brzy se asi objeví tady na bazaru že prodám Fabii RS se zmíněnými investicemi za cca 60000kč..
- Jura_Favorit
- Příspěvky: 2415
- Registrován: pát 06. bře 2009 0:15:10
- Bydliště: Olomoucko
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
ÁmenDedla píše:Motory by měly být jen 2,0 benzín,nebo 2,0 nafta,případně doplněné nějakým T.
Re: motor 1,2TSI 81kw
Nesouhlasím, motory by měli být minimálně 2.0 případně plus T.
Re: motor 1,2TSI 81kw
než 6 letej superb kterej má za sebou bůhvíco a velmi pravděpodobně byl služebním vozidlem s ročním nájezdem 50 kkm+, to radši tu novou fábii TSI. Hodně bych se zamýšlel připlatit si za 4 letou záruku, JENOMŽE: tím tě donutí navštěvovat pravidelně servis, jinak o tu záruku přijdeš. S nájezdem okolo 10 kkm bych URČITĚ neuvažoval o dieselovém motoru, to je věc, která se ti při takovém nájezdu absolutně nevyplatí. Budeš jen sypat do oprav dvouhmotových setrvačníků, DPF, turba, vstřiků, čerpadla a tisíce jinejch dalších laskomin, které benzín nemá. V podstatě počítej s tím, že koupíš to samé, co máš nyní s tím rozdílem, že to bude opticky lépe vypadat, koroze bude zamaskovaná a vyleze až za rok za dva. Nicméně investice bude stejná, spíše horší/dražsí než do tvé fabie RS.S tou zárukou u nového-budeš tam mít určitě proměnlivej longlife servisní interval max 30 kkm/2 roky, takže bych zřejmě 1) připlatil za 4 letou záruku; 2) šel na servis jen jednou a to po dvou letech/cca 20 kkm). Velmi doporučuju u tohoto motoru nejmíň na polovinu, v závislosti na zatížení motoru a délce ježděných tras klidně i na 1/3 zkrátit interval výměny oleje+olej.a vzduch. filtru. Tahle investice se ti bohatýrsky vrátí, zvlášť jestli jsi schopen si výměnu provést sám.V autorizáku bych se s tím samozřejmě nechlubil a dojel tam po těch dvou letech a ideálně si s sebou vzal svůj olej, aby je náhodou nenapadlo počítat 750 Kč/litr, jak to rádi dělají. A ještě bych si u té výměny byl, dost rádi výměnu provádějí tak, že vylejou tak 1-2 litry, dolejou novým a zbytek putuje do chalupy. Jinak longlife program je populární kurvítko a kdo ho dodržuje, spláče nad výdělkem.
Pak je otázka, na kolik máš svou RS rád a nakolik draho by vyšla oprava. Myslím, že brzdy, rozvody, spojka, případně generálka přední nápravy nevyjde přes 15 kkč (záleží kdo to bude dělat) a budeš mít auto, které znáš a dle tvých slov funguje dobře. Ale pokud máš chuť na nové, při tvém nájezdu bych se toho nebál.
Pak je otázka, na kolik máš svou RS rád a nakolik draho by vyšla oprava. Myslím, že brzdy, rozvody, spojka, případně generálka přední nápravy nevyjde přes 15 kkč (záleží kdo to bude dělat) a budeš mít auto, které znáš a dle tvých slov funguje dobře. Ale pokud máš chuť na nové, při tvém nájezdu bych se toho nebál.
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: sob 23. zář 2006 11:12:33
- Bydliště: Větrušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
Jasně že Fabia RS je citovka, ale servis všeho je cca 50000 kč. Jestli víš o někom kdo to udělá za 15000 dej vědět.. Ti dám dvojku na ruku. Můj odhad ceny je rozvody 10000 spojka 15000 kotouče +jeden brzdič 10000 nevím co bude stát výměna těch steftu co držej turbo. Buď motor ven nebo hlava dolů.. Náprava čepy a já nevím co ještě.. Turbo taky už něco pamatuje.. Na naftové RS nedám dopustit. Jediný co je na pytel to auto v zimě strašně pozdě topí.. Co se týče těch nesmyslnejch dlouhejch výměn určitě bych olej měnil častěji..
Re: motor 1,2TSI 81kw
15 kkč jsem měl na mysli, kdyby sis to dělal sám, případně nějakej kámoš. rozvody Continental například stojí kolem 3500 Kč, spojková sada okolo 5000 Kč (Sachs nebo LUK), čepy jsou stokoruny atd. Asi je zbytečné to zde rozepisovat, samozřejmě záleží na tom, kdo to bude dělat.... Cena může být klidně i těch 50 kkč, když to dáš někomu hladovýmu. Pokud nemáš nikoho, kdo ti to udělá levněji, bude samozřejmě lepší se toho zbavit. LongLife intervaly jsou dobrý pro servisy, protože jim zajišťují práci dopředu . A taky pro ty, kteří proto aby ušetřili 1000 Kč neváhají utratit 20 000 Kč. Ale na to si holt každej musí přijít sám...
Re: motor 1,2TSI 81kw
hlavně to nedávej tomu maníkovi, co ti dělal ten slavný motor do feliny
Jo. To su ja.Člen číslo 374
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: sob 23. zář 2006 11:12:33
- Bydliště: Větrušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
už jsem to vymyslel. odvezu auto do Blanska a Favo udělá co bude potřeba..
- Atnarfus
- Příspěvky: 4122
- Registrován: úte 25. pro 2007 14:31:06
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
Nechci do toho kecat, ale TSI má turbo chlazené vodou. Okruh chlazení turba je samostatný a má své elektrické čerpadlo. Když zhasneš motor, tak čerpadlo ještě chvíli honí vodu dokola.osobne píše:S tím turbem je prý problém, pokud s tím někdo jezdí ve vysokých otáčkách a pak hned vypne motor, turbo je v té chvíli moc zahřáté a po vypnutí motoru se přestane chladit, protože přestane protékat olej, lepší je prý po divoké jízdě nechat motor minutu dvě na volnoběžných otázkách, aby se turbo před vypnutím motoru stačilo schladit protékajícím olejem.
-
- Příspěvky: 647
- Registrován: ned 09. led 2011 20:19:57
- Bydliště: Nepolisy
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
Voda sice zchladí tělo turba, ale ne olej v ložiskách, který se tam při okamžitém zastavení cirkulace ve vysoké teplotě tzv. zapéká. Provozní otáčky rotoru turbodmychadla můžou být klidně 50000-200000 ot./min. a turbínová skříň je při vysoké zátěži motoru ohřátá klidně na 700-800 °C.
https://cs.wikipedia.org/wiki/Turbodmychadlo
http://www.auto.cz/serial-turbodmychadl ... rbem-89703
https://cs.wikipedia.org/wiki/Turbodmychadlo
http://www.auto.cz/serial-turbodmychadl ... rbem-89703
Re: motor 1,2TSI 81kw
Myslím, že Frantu není nutno poučovat, když je stojař - konstruktér.
Ale ať se vrátím k TSI v FIII. Jelikož uvažuji o nákupu novějšího povozu, byl jsem se projet s FIII TSI 81kW. Motor celkem příjemný ale čekal jsem od něj víc a hlavně lepší odhlučnění od středních otáček (a to jezdím s TDI-PD). Jede to ale pocitově je to nemastný neslaný I přes to bych si uměl představit tenhle motor pod kapotou nového auta.
Problém u FIII je pro mě pocit stísněnosti v oblasti hlavy, kdy má člověk nepříjemně blízko A- sloupek a je nalepený na dveřích, které jsou tenké jako papír. Auto může mít klidně 5 hvězd ale nepříjemný pocit zůstává. Další věcí je (ne)výbava.
Ve výbavě style je prakticky vše, ale bohužel nelze ani za příplatek objednat bi-xenony nebo dojezdy u všech oken, které měla i felicia ale hlavně, že nezapomněli na startování tlačítkem
Ale ať se vrátím k TSI v FIII. Jelikož uvažuji o nákupu novějšího povozu, byl jsem se projet s FIII TSI 81kW. Motor celkem příjemný ale čekal jsem od něj víc a hlavně lepší odhlučnění od středních otáček (a to jezdím s TDI-PD). Jede to ale pocitově je to nemastný neslaný I přes to bych si uměl představit tenhle motor pod kapotou nového auta.
Problém u FIII je pro mě pocit stísněnosti v oblasti hlavy, kdy má člověk nepříjemně blízko A- sloupek a je nalepený na dveřích, které jsou tenké jako papír. Auto může mít klidně 5 hvězd ale nepříjemný pocit zůstává. Další věcí je (ne)výbava.
Ve výbavě style je prakticky vše, ale bohužel nelze ani za příplatek objednat bi-xenony nebo dojezdy u všech oken, které měla i felicia ale hlavně, že nezapomněli na startování tlačítkem
-
- Příspěvky: 647
- Registrován: ned 09. led 2011 20:19:57
- Bydliště: Nepolisy
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
To já se naopak předběžně rozhodl pro Yeti holobyt, tedy nejnižší výbavu, nebude tam ani autoradio, to si tam pak přendam z Felicie. Kvůli dojiždění do zaměstnání 20 km a na nákupy opravdu nepotřebuji žádnou navigaci nebo automatickou klimatizaci a podobné chujoviny. Potřebuji jen, aby to jezdilo, zatáčelo, brzdilo, svítilo, blikalo a pokud možno nerezlo. A tenhle motor 1,2 TSI 81 kW je nejlevnější motor, který do toho nyní dávají. Kdyby dávali nějaký slabší a levnější, tak by mi také stačil. Felicii mám už 18 rokem s nájezdem 175000 km, takže průměrný nájezd mám do 10000 km ročně, tak předpokládám, že Yeti by mohl vydržet takétak kolem těch 20 let a 200000 km. Co mě naštvali, že i základní barvy krom modré jsou příplatkové, takže budu k té základní nejnižší ceníkové ceně 384900 Kč připlácet 4000 Kč za bílou barvu. To je už vrchol, za co všechno chtějí připlácet. Když jsem kupoval před 18 lety Felicii, tak byly příplatkové barvy pouze ty metalické. Ale zase jsem nyní usmlouval slevu hodně moc procent, pokud se mi podaří provést nákup vozidla na příbuzného se ZTP/P. Škodovka totiž dává standardně na ZTP/P 15 % slevu z ceníkové ceny na Fabie a Rapidy, a 18 % na Yeti a Octavie.
Re: motor 1,2TSI 81kw
Fábie se mi moc líbí, ale otázkou je zda by rapid nebyla lepší/rozumnější volba.
Jó Richtriku, kéž bych měl tolik času abych mohl dělat na svým jak bych potřeboval, co teprve na autě někoho jiného.
Fakt ale je že u mě by tě to vyšlo o dost levněji.
Jó Richtriku, kéž bych měl tolik času abych mohl dělat na svým jak bych potřeboval, co teprve na autě někoho jiného.
Fakt ale je že u mě by tě to vyšlo o dost levněji.
-
- Příspěvky: 647
- Registrován: ned 09. led 2011 20:19:57
- Bydliště: Nepolisy
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
Není. Fabia Combi je hezčí, větší a levnější než Rapid.
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: sob 23. zář 2006 11:12:33
- Bydliště: Větrušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
zejtra se jdu project Rapidem tak uvidím jak to jede. má najeto 7500km a prej mu můžu šlápnou na krk..
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: sob 23. zář 2006 11:12:33
- Bydliště: Větrušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
zejtra se jedu project Rapidem 81kw. má najeto 7500km a není problém mu prý šlápnout na krk, abych viděl jak to jede. tak zejtra budu chytřejší..
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: sob 23. zář 2006 11:12:33
- Bydliště: Větrušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
tak jsem se projel s 1,2 TSI. auto je tichý, pohodlný a neuvěřitelně LÍNÝ!!! pocit stísněnosti jsem neměl (jel jsem Rapidem. půjdu asi do Spacebacka) jsem hořce zklamanej.... protiúčtem za Fabii RS mi nabídli 50000kč.
co se týče slevy na ZTP nebo ZTP/P tak na ZTP 10% a ZTP/P 15% ale nevztahuje se na modely FRESH. každopádně od toho motoru jsem čekal úplně něco jinýho...
co se týče slevy na ZTP nebo ZTP/P tak na ZTP 10% a ZTP/P 15% ale nevztahuje se na modely FRESH. každopádně od toho motoru jsem čekal úplně něco jinýho...
Re: motor 1,2TSI 81kw
člověče, to se mi nechce věřit, že by to byla taková bída... i když... ten točivej moment oproti fábii RS 1,9 TDI bude fakt asi jinde. benzín holt potřebuje svoje otáčky, pokud je nemá, tak nejede. jde o to se s tím sžít a zvyknout si anebo si koupit znova naftu, což při tvým nájezdu by nebylo úplně ekonomicky výhodné. na takový ty kecy maximální točivý moment od 1400 ot/min zapomeň, to je jenom marketing
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: sob 23. zář 2006 11:12:33
- Bydliště: Větrušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
jenže ono to nejede v žádnejch otáčkách.. ani dole ani ve středních ani nahoře. motor umírá někde v 5500tisících. najel jsem asi 25 km točil trojku do 6000 prostě nic. má to strašně dlouhý převody. jen o krapet lehčí než moje RS (taky 6kvalt) je fakt, že z těch nejnižích se to sbírá lépe než moje RS. to moje PD je do 1500ot mrtvý a jen duní.. jenže pak přijde ten turbokopanec s 350nm a do 4000 to auto zrychluje jak pitomý... tady prostě mrtvola.. psal jsem na diesel power ohledně čipu
kopiíruju odpověď..
Dobrý den,
máme v nabídce software i přídavnou řídící jednotku od firmy MTM.
Výkon se po úpravě zvedne o zhruba 20 koní a 40 Nm.
Cena sofwarové úpravy je 23.682 Kč vč. DPH, přídavná řídící jednotka od firmy MTM, která má i TÜV certifikát, ale přijde na 52.920 Kč vč. DPH.
U nového vozu, který je v záruce bych doporučil raději přemýšlet o přídavné řídící jednotce.
S pozdravem
a jako dávat 50000 za přídavnou řídící jednotku.. nejsem magor.. to se poohlédnu po jiné značce... do Spacebaku dávají i silnější 1,4 ale pouze s DSG a já nechci automat..
tak fakt nevím. motorem jsem otrávenej, jinak přístup a veškeré informace u auto Branka (doufám, že to není nějaká zakázaná reklama) super. mohu doporučit
kopiíruju odpověď..
Dobrý den,
máme v nabídce software i přídavnou řídící jednotku od firmy MTM.
Výkon se po úpravě zvedne o zhruba 20 koní a 40 Nm.
Cena sofwarové úpravy je 23.682 Kč vč. DPH, přídavná řídící jednotka od firmy MTM, která má i TÜV certifikát, ale přijde na 52.920 Kč vč. DPH.
U nového vozu, který je v záruce bych doporučil raději přemýšlet o přídavné řídící jednotce.
S pozdravem
a jako dávat 50000 za přídavnou řídící jednotku.. nejsem magor.. to se poohlédnu po jiné značce... do Spacebaku dávají i silnější 1,4 ale pouze s DSG a já nechci automat..
tak fakt nevím. motorem jsem otrávenej, jinak přístup a veškeré informace u auto Branka (doufám, že to není nějaká zakázaná reklama) super. mohu doporučit
Re: motor 1,2TSI 81kw
Sem Ti psal, že jsem byl zklamán i oproti TDI PD 77kW. Na to o kolik je to lehčí a trochu výkonější, tak alespoň pocitově to je slabota Nechápu jak nad FIII s 1.2TSI mohou novináři tolik slintat...
Koukni se na tu ibizu 1.4TSI, 150 koní by už mohlo jet slušně a nestojí o moc víc než FIII a třeba pro mě je u ibizy obrovský plus možnost přikoupení bixenonů, který prostě u škodovky dostanu až u OIII
Koukni se na tu ibizu 1.4TSI, 150 koní by už mohlo jet slušně a nestojí o moc víc než FIII a třeba pro mě je u ibizy obrovský plus možnost přikoupení bixenonů, který prostě u škodovky dostanu až u OIII
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: sob 23. zář 2006 11:12:33
- Bydliště: Větrušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
jo a vzpomněl jsem si.. ona má Fabia III rozteč šroubů 5x112???
řešili jsme rezervu říkám že mám kolo navíc a on, že má 5x112 Fabia 1 a 2 mají 5x100..
řešili jsme rezervu říkám že mám kolo navíc a on, že má 5x112 Fabia 1 a 2 mají 5x100..
Re: motor 1,2TSI 81kw
Má pořád 5x100, to spíš chtěl aby sis připltil za rezervu...
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: sob 23. zář 2006 11:12:33
- Bydliště: Větrušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
hledal jsem a našel jsem. 5x100
-
- Příspěvky: 647
- Registrován: ned 09. led 2011 20:19:57
- Bydliště: Nepolisy
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
Všechna současná koncernová vozidla mají rozteč kol 5x100 ne?
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: sob 23. zář 2006 11:12:33
- Bydliště: Větrušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
nene. třeba nová Octa má těch 5x112.
vzhledem k tomu jak 1,2 TSI nejede asi nacpu pár kaček do RS a ještě pár let pojezdí.. nebo pokud mi někdo nabídne nějaký přijatelný peníze..
vzhledem k tomu jak 1,2 TSI nejede asi nacpu pár kaček do RS a ještě pár let pojezdí.. nebo pokud mi někdo nabídne nějaký přijatelný peníze..
Re: motor 1,2TSI 81kw
osobne, no těch roztečí a počtu šroubů je trochu více
citimrdka a spol. 4X100
fabia/rapid/polo/ibiza 5x100
octa/golf... 5x112
transporter 5x120
tuareg 5x130
citimrdka a spol. 4X100
fabia/rapid/polo/ibiza 5x100
octa/golf... 5x112
transporter 5x120
tuareg 5x130
-
- Příspěvky: 647
- Registrován: ned 09. led 2011 20:19:57
- Bydliště: Nepolisy
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
A Yeti má 5x100?
Re: motor 1,2TSI 81kw
No,
tak si to Richtrik aspoň zkusil.
Takže teď aspoň vidí,že jeho cesta nového/jiného povozu by měla být minimálně 2,0L TDI objemu a aspoň 100kW základního výkonu.
tak si to Richtrik aspoň zkusil.
Takže teď aspoň vidí,že jeho cesta nového/jiného povozu by měla být minimálně 2,0L TDI objemu a aspoň 100kW základního výkonu.
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Re: motor 1,2TSI 81kw
kámoš říká, že prej jak to nemá 100kW tak to není auto takže se se mnou nebaví, protože já mám jenom 75
Jo. To su ja.Člen číslo 374
Re: motor 1,2TSI 81kw
Taky bych se s tebou nebavil.
Máš ale jednu ohromnou výhodu: Až bude jednou nějaký výhodný kurz hliníku ve sběrných surovinách,dostaneš za to víc,než my s těma litinovejma ingotama.
Máš ale jednu ohromnou výhodu: Až bude jednou nějaký výhodný kurz hliníku ve sběrných surovinách,dostaneš za to víc,než my s těma litinovejma ingotama.
Úpravy řídících jednotek motorů Felicia
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Ex. Felda http://www.youtube.com/watch?v=b5al6XngGWo Kejzi dík!
VW Sharan TDI : "Dospělé auto pro dospělého člověka".
http://www.youtube.com/watch?v=CkJzc2D2 ... re=related
Nemám rád SZ...
Re: motor 1,2TSI 81kw
pche .. já jsem spokojený neřeším DPF a další blbosti a taky mám Euro4
Jo. To su ja.Člen číslo 374
-
- Příspěvky: 199
- Registrován: sob 23. zář 2006 11:12:33
- Bydliště: Větrušice
- Kontaktovat uživatele:
Re: motor 1,2TSI 81kw
tak tu 81kw mám od včerejška doma. potenciál tam je a myslím, že to pojede pěkně.. najeto 100km zatím.. co mě motor překvapil.. hlučností při zrychlování (tak na půl plynu) při ustálené rychlosti o něm nevím.. ale při středním zrychlení... je slyšet... každopádně neuvěřitelně lineární zátah defakto od volnoběhu. bez problémů jede 70 na 6ku při 1200 otáčkách...